precies.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:57 schreef BliksemSchigt het volgende:.
Je bent gewoon zelf een joker dat iemand anders argumenten moet gaan zoeken om iets onderuit te halen wat jij beweert zonder daar aanwijsbare argumenten voor te geven.
kom nou maar met argumenten ipv onrealistische voorstellen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:54 schreef okee6 het volgende:
Beter bel je Klaas-Jan zelf, dan zijn we er eindelijk over uit...
Klaas-Jan aan de lijn krijgen is nog realistischer dan okee6 die níet bij een discussie wegloopt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:03 schreef toma het volgende:
[..]
kom nou maar met argumenten ipv onrealistische voorstellen.
020-33goalsquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Klaas-Jan aan de lijn krijgen is nog realistischer dan okee6 die níet bij een discussie wegloopt.
Iemand z'n nummer toevallig? Ik heb alleen de eerste twee cijfers.
Je kan het altijd via zijn ouders proberen. Maar goed, het hoeft niet. Ik begin niet aan de discussie, die ik leek op te werpen. Ik vertrouw op het oordeel van de gifjesmaker. Als die momenten geen terugblik waard zijn, moeten we die maar in de doofpot stoppenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Klaas-Jan aan de lijn krijgen is nog realistischer dan okee6 die níet bij een discussie wegloopt.
shit, ik heb de nominaties voor de VBL awards net de deur uitgedaanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens VI had ie 1 wedstrijd in het kampioensjaar 2003, maar of dat officieel telt?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
shit, ik heb de nominaties voor de VBL awards net de deur uitgedaan
Even OT: Laat hem lekker nog maar een jaartje in Amsterdam blijven en hem voor het eerst een landskampioenschap laten meemaken.
Of is hij met PSV al eens kampioen geworden als selectielid?
Lijkt me wel he als het een officiele wedstrijd was, maar zo zal het niet voor hem voelen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:50 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens VI had ie 1 wedstrijd in het kampioensjaar 2003, maar of dat officieel telt?
Wat zit je nou steeds te zeuren over gifjes man?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:33 schreef okee6 het volgende:
Ik vertrouw op het oordeel van de gifjesmaker. Als die momenten geen terugblik waard zijn, moeten we die maar in de doofpot stoppen
Verleden jaar hadden we een bloemlezing van de mooiste Huntelaar-overtredingen, in .gif te bewonderen. Tegen Roda JC onder meer. Had nu ook weer gekundquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat zit je nou steeds te zeuren over gifjes man?
Zou niet weten waar ik het vandaan moet halen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:20 schreef okee6 het volgende:
[..]
Verleden jaar hadden we een bloemlezing van de mooiste Huntelaar-overtredingen, in .gif te bewonderen. Tegen Roda JC onder meer. Had nu ook weer gekund
quote:'Real Madrid gaat pas in 2009 voor Ajacied Huntelaar'
Datum: 10-mei-2008 14:17
De Spaanse krant AS bericht zaterdag dat Real Madrid de transfer van Klaas-Jan Huntelaar (foto, midden) op de lange baan wil schuiven. De Koninklijke hoopt de Ajacied, die een marktwaarde van 35 miljoen euro zou vertegenwoordigen, pas in 2009 in te lijven.
Sportief directeur Predrag Mijatovic heeft zich in navolging van trainer Bernd Schuster ook laten overtuigen van de potentiële meerwaarde van Huntelaar. Schuster plaatste de Achterhoeker onlangs tegenover Sportweek in een rijtje met Johan Cruijff en Marco van Basten.
Huntelaar voert besprekingen met Ajax over verlenging van zijn in 2010 aflopende contract. De vice-aanvoerder kan een gelimiteerde transfersom laten opnemen in een nieuwe verbintenis. Huntelaar staat ook nadrukkelijk in de belangstelling van Manchester United en Juventus. (MA)
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:33 schreef okee6 het volgende:
Van uitstel komt afstel.quote:De Spaanse krant AS bericht zaterdag dat Real Madrid de transfer van Klaas-Jan Huntelaar (foto, midden) op de lange baan wil schuiven.
Zonder Real is er ook geen marktwaarde van 35 miljoen natuurlijk.quote:De Koninklijke hoopt de Ajacied, die een marktwaarde van 35 miljoen euro zou vertegenwoordigen, pas in 2009 in te lijven.
Kennelijk niet dus, anders had hij er wel achteraan gezete.quote:Sportief directeur Predrag Mijatovic heeft zich in navolging van trainer Bernd Schuster ook laten overtuigen van de potentiële meerwaarde van Huntelaar.
Ongetwijfeld na heel veel gezeur van de interviewer in kwestie, maar wie weet heeft het de prijs van Villa gedrukt.quote:Schuster plaatste de Achterhoeker onlangs tegenover Sportweek in een rijtje met Johan Cruijff en Marco van Basten.
Vorig jaar ook al en het jaar daarvoor ook. Alleen blijkt Man U telkens weer achter hele andere types aanvallers aan te zitten en daar fors voor te lappen, en Juve heeft ook niks concreets laten zien.quote:Huntelaar staat ook nadrukkelijk in de belangstelling van Manchester United en Juventus. (MA)
Je valt in herhaling. En dat wederom off topic.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:12 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Misschien moet je die krat bier eens laten staan voordat je hier post. Er valt echt geen koek van te maken. Wat kan hij er aan doen dat hij geen geel krijgt?
Misschien ziet Hunty je niet staan.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:24 schreef zjroentje het volgende:
Blijkbaar helpen mijn tips niet.
Speltip 16: laat je niet in de kaart kijkenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh, een post uit 2007 van zjroentje vind je wel zonder problemen, maar argumenten voor je stellingen over Huntelaar kan je totaal niet vinden.
Geniaal!
nee hij staat tegen het beste verdedigingsduo vd eredivisie. kun je nagaan hoeveekl ie er scoort als hij naar de top3 landen gaat.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:43 schreef RayMania het volgende:
Ik heb hem vandaag niet gezien, op een bal op de paal na. Iemand anders wel?
Compleet in de tang bij Douglas en Wielaert, seizoen duurt wat te lang?
Hij scoorde ook niet tegen Heerenveen, zijn ook twee wedstrijden. In de competitie scoorde hij wel gewoon tegen Heerenveen en Twente, dat is dus geen argument.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:50 schreef DANILXL het volgende:
[..]
nee hij staat tegen het beste verdedigingsduo vd eredivisie. kun je nagaan hoeveekl ie er scoort als hij naar de top3 landen gaat.
Bevestigt toch wel wat een aantal forumgebruikers (met name niet-Ajacieden) met regelmaat aankaart mbt KJH... Waarmee ik niet wil zeggen dat KJH per definitie een smerige speler is, er zou echter inderdaad best wat meer door de arbitrage op hem 'gelet' mogen woreden..quote:Scheidsrechtersbaas Jaap Uilenberg is niet te spreken over de handelswijze van Ajax-aanvaller Klaas Jan Huntelaar binnen de krijtlijnen. Tijdens een besloten centrale bijeenkomst noemde de oud-arbiter Huntelaar een 'vervuiler', dat schrijft voetbalanalist Hugo Borst in zijn column die morgen in het Algemeen Dagblad zal verschijnen.
Tijdens de bijeenkomst, waarbij een groot deel van het Nederlandse scheidsrechterscorps aanwezig was, toonde Uilenberg twee fragmenten waarin Huntelaar zich volgens hem misdroeg. Volgens Uilenberg moeten de hedendaagse scheidsrechters beter op de 'voetbalvervuilers' letten.
quote:Huntelaar: Zien hoe Vink hier mee omgaat
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ook het tijdstip waarop Huntelaars springgedrag ter discussie wordt gesteld - vlak voor de alles beslissende play-off tegen FC Twente - roept vraagtekens op bij de spits. "Hij zoekt duidelijk dingen die er niet zijn. We zullen zien hoe Pieter Vink hier morgen mee omgaat. Maar laat mij alsjeblieft buiten zulke discussies."
Gekscherend voegt hij eraan toe: "Misschien moeten ze een premie instellen voor elke scheidrechter die mij een kaart geeft." Om daarna serieus te besluiten: "Ik kan me voorstellen dat de scheidsrechters na de boodschap van Uilenberg bevooroordeeld het veld instappen en dat mag toch niet de bedoeling zijn van de hoogste scheidsrechtersbaas?"
quote:"Ik ben toch geen pinguïn?"
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM, - Klaas-Jan Huntelaar reageert verbaasd op de instructies van scheidsrechtersbaas Jaap Uilenberg en het feit dat uitgerekend hij als voorbeeld wordt gesteld.
"Als het zo is, dan vind ik dat schandalig en ik begrijp het ook niet. Laatst ben ik aangeklaagd, dat was na de play-offwedstrijd in Heerenveen. Volkomen onterecht. Op de beelden zie je me gewoon omhoog springen. De zaak is dan ook geseponeerd. Als ik de lucht in ga, gebruik ik net als elke andere voetballer mijn armen. Dat is een natuurlijke beweging. Die wil ik ook wel voor komen doen in Zeist. Ik ben geen pinguïn. Alleen die kunnen met hun vleugels naast hun lichaam omhoogkomen."
Dat heeft hij dus uitgezocht, aldus met voorbedachte radequote:Ik ben geen pinguïn. Alleen die kunnen met hun vleugels naast hun lichaam omhoogkomen."
Sorry, maar dit is natuurlijk belachelijk. Heel Nederland, behalve de Ajacieden, valt het op dat Huntelaar wel erg lomp is in sommige duels.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:56 schreef Jnk18 het volgende:
uilenberg
hoezo komt dit nu opeens? omdat zijn clubje cl kan halen? rot toch op..
Zoals ik al zei, dan nog heetf Uilenberg het niet zo te zeggen. Die hoort gewoon op staande voet ontslagen te worden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is natuurlijk belachelijk. Heel Nederland, behalve de Ajacieden, valt het op dat Huntelaar wel erg lomp is in sommige duels.
Volgens mij heb ik deze week nog in de Telegraaf een heel huilstuk van Ajax gezien waarbij de mogelijke scheidsrechters van morgen werden geanalyseerd. 1 zo daar tegen Ajax hebben gefloten, de ander weer in die wedstrijd, etc.
Dat is toch ook puur gebeurd om ze een beetje te beïnvloeden? Juist voor een club als Ajax 'wij zijn Ajax, wij zijn de beste' zou dat eigenlijk helemaal niet nodig hebben. Met de grootste begroting van Nederland zouden jullie Twente ook moeten kunnen verslaan ondanks 1 dubieuze beslissing van de scheidsrechter.
Volgens mij is Nederland nog altijd een land waarin je zonder problemen je mening mag geven. Hij ziet een probleem dat een aantal 'grotere' spelers, in dit geval Huntelaar, wel heel erg vaak beschermd worden door de scheidsrechters en dat men daar wel een keer iets beter op mag letten. Wat is er mis om je scheidsrechters daarop attent te maken? Ze zullen nu echt geen rode kaart geven als ze geen overtreding constateren.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dan nog heetf Uilenberg het niet zo te zeggen. Die hoort gewoon op staande voet ontslagen te worden.
Ja dat mag, maar daar kunnen wel consucenties aan verbonden zijn. Als ie het bijv over Farfan had gezegd, dan nog moet ie ontslagen worden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Volgens mij is Nederland nog altijd een land waarin je zonder problemen je mening mag geven. Hij ziet een probleem dat een aantal 'grotere' spelers, in dit geval Huntelaar, wel heel erg vaak beschermd worden door de scheidsrechters en dat men daar wel een keer iets beter op mag letten. Wat is er mis om je scheidsrechters daarop attent te maken? Ze zullen nu echt geen rode kaart geven als ze geen overtreding constateren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |