Voor de SC is speciaal een topic geopend. Voor dergelijke reacties als deze dusquote:Op maandag 12 mei 2008 17:43 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ppfffff ga even uithuilen bij een vriend(in) ofzo jezus waar een mens zich niet druk om kan maken
Niet mijn foutquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:11 schreef paddy het volgende:
HeheIk dacht al.....Weer één? Kijkt niemand meer of er al een topic over het onderwerp loopt? Is mij trouwens ook wel eens overkomen hoor
Joh, zag het netquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet mijn fout
Hello_moto opende voor z'n beurt. Ik opende netjes deel 2 omdat ik deel 1 sloot
Kwam er later pas achterquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
Paddy, bedanktJe bent echter het slotje vergeten.
![]()
Kunt u ons hulpen? voor de victim in de earthquake
Hij staat al centraalquote:
Je hebt een PMquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:15 schreef Tmaatje het volgende:
De horrorkelder van Jozef Fritzl (2)
ehhh zou ook leuk in MIS staan....
Ik ga niet over POL. Daar staat hijquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:57 schreef Sora het volgende:
"Moslims schuldig aan toenemde haat tegen Israel"
kut troll
Ban deze conservatieve oetlul.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Moge ongecontroleerde celdeling ons van hem verlossen.
Iemand kanker toewensen. Hoe haal je het in je hoofd.quote:
Staat er niet, iemand met psoriasis heeft ook een ongecontroleerde celdeling.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Iemand kanker toewensen. Hoe haal je het in je hoofd.
a) lijkt me een [NWS] topic, zie de politieke waarde niet.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kan iemand die walgelijke prenten van Klopkoek verwijderen in dat Nekschot topic, of er in elk geval linkjes van maken?!
Wat zijn dit voor rare gedachtekronkels?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Staat er niet, iemand met psoriasis heeft ook een ongecontroleerde celdeling.
En zo zullen er wel meer gen-ziektes zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |