http://www.endandit.nl/re(...)mbal-op-vagina-vrouwquote:Het leek zo'n doodgewoon, gelukkig echtpaar dat al ruim twintig jaar gehuwd was en twee kinderen op de wereld had gebracht. Maar toen ontspoorde manlief compleet. Uit razernij over een vermeende affaire van zijn vrouw met een huisvriend, heeft hij haar onderworpen aan een paar bizarre vernederingen. Zo verbrandde hij haar schaamhaar, liet haar zijn pis drinken en smeerde sambal in haar vagina. Het OM eiste dan ook een celstraf van anderhalf jaar, waarvan een halfjaar voorwaardelijk.
Zo rond de eeuwwisseling begon de mishandeling. Om de klappen van haar man te stoppen, biechte vrouwlief de hele affaire maar op, hoewel ze helemaal geen affaire met de huisvriend had. Een stukje zelfverdediging dus, dat wat minder uitpakte voor de vrouw. Want na de valse bekentenis veranderde de 62-jarige man uit Alphen aan de Rijn in een sadistische gek. Naast de eerdergenoemde acties liet hij ook tattoo's op haar lichaam plaatsen met de naam van de vermeende minnaar. Ook dwong hij haar nachtenlang naakt op de vloer te slapen en moest ze iedere avond voor het slapen gaan een glas pis van manlief opslobberen. Culinair hoogtepunt was een peper in haar vagina.
En of dat nog niet genoeg kwelling was voor de vrouw, stuurde hij ook naaktfoto's van haar naar vrienden en collega's. Als kers op de taart werd ze ook even doodleuk met de dood bedreigd. "Mijn vader heeft een zieke geest", is dan ook een logische uitspraak uit de mond van een van de kinderen die getuigen waren van de mishandelingen.
Vrijdag bracht de man een bezoekje aan de Haagse rechtbank. Daar ontkende hij de verschillende beschuldigingen. Het schaambaar verbranden zou hij op haar verzoek hebben gedaan. En dat hij haar sloeg, was omdat zij hem ook sloeg.
Sambal wil nogal heel erg pijnlijk zijn denk ik, smeer het maar eens op je eikel, kijken hoe hard je gaat gillenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:30 schreef Meddo het volgende:
geeft sambal een bijzonder effect ofzo? of kan het ook met pindakaas?
je spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:35 schreef Curri het volgende:
[..]
Sambal wil nogal heel erg pijnlijk zijn denk ik, smeer het maar eens op je eikel, kijken hoe hard je gaat gillen
quote:De meest voorkomende symptomen:
Persoonlijkheidsveranderingen: De patiënt kan zijn remmingen verliezen en extrovert of teruggetrokken worden. De patiënt kan tegen vreemde mensen praten en nergens op slaande opmerkingen maken. Ook kan hij onbeleefd of ongeduldig zijn. Hij lijkt soms egoïstisch wat dan veroorzaakt wordt door het verlies van geestelijke flexibiliteit en hierdoor is hij niet meer in staat om de andere kant van het verhaal te zien. Hij kan soms agressief reageren terwijl hij anders nooit agressief is. Het verkeerd gebruiken van voorwerpen is iets wat soms voorkomt. Tevens kan hij routines en bepaald gedrag gaan ontwikkelen; voorbeeld: overmatige wandel routines of bepaald gedrag herhalen als zijnde een obsessie. Vaak wordt het gedrag als kinderachtig beschreven.
Spraak problemen zijn vaak aanwezig en kenmerken zich door een terugloop in hoeveelheid van spraak of een terugloop in de kwaliteit hiervan. Sommige patiënten verliezen de spraak in het geheel. Tevens is het herhalen van hetgeen anderen net hebben gezegd een bekend verschijnsel.
Veranderingen in het eetpatroon, overeten, obsessie voor bepaald voedsel (meestal zoetigheid). Deze symptomen gaan meestal gepaard met het aankomen (in gewicht). Overmatig alcoholgebruik kan ook voorkomen. In een later stadium kan de patiënt zelf alles binnen handbereik in zijn mond willen stoppen.
Concentratie problemen leiden tot het vasthouden aan een denkwijze of het blijven praten over een ding voor een onbepaalde tijd.
Veranderingen in sexueel gedrag kan worden verklaard door het verlies van de remmingen of door apathie. Het 'vergeten' van de behoeftes van de partner is niet egoïstisch maar wordt veroorzaakt door de veranderingen in de frontaalkwab. Deze veranderingen kunnen enorm pijnlijk zijn voor de partner.
In het begin van de ziekte blijft de patiënt normaal gesproken bewust van het besef van tijd en kan mensen en plaatsen nog goed herkennen. Dit in tegenstelling tot de ziekte van Alzheimer. Maar ook het niet meer herkennen van gezichten en het verkeerd gebruiken van voorwerpen kan voorkomen. Rekenkundige vaardigheden blijven vaak goed behouden.
Grof weg kan de ziekte van Pick in drie stadia worden verdeeld;
* Verstoring van beoordeling en gedrag
* De ontwikkeling van ander gedrag; Het minder worden van de spraak en de obsessies worden beter zichtbaar.
* Gegeneraliseerde (algemene) dementie.
Koelie ordinantie hete dit in de het koloniale tijdperk van nederland. Nederlanders smeerde sambal op de vagina van vrouwelijke slaven en hingen hun op in de brandende zon, als zij niet wilden werken...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:35 schreef Curri het volgende:
[..]
Sambal wil nogal heel erg pijnlijk zijn denk ik, smeer het maar eens op je eikel, kijken hoe hard je gaat gillen
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:22 schreef tong80 het volgende:
'Mag ik 2 babi pagnang, 1 fou jong Hey en drie extra zakjes sambal ? Ik moet de kut van mijn vrouw namelijk nog insmeren.'
'Natuurlijk meneer. Doet u wel voorzichtig bij het beffen vanavond ?'
Stel je even aan ofzoquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:27 schreef HPoi het volgende:
Ik heb een keer Spaanse pepers gesneden en daarna moest ik plassen..... DAT heb ik geweten zeg! (Au!)
gluizig...quote:
Ze zou er waarschijnlijk meer last van hebben als ze jou zou beffen na zo'n vindaloo, grote kans op blijvend letsel na weer eens een explosie rond de kringspier.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:14 schreef M_Schtoppel het volgende:
Maar als je nou heel heet gegeten hebt, bijvoorbeeld een Indiase vindaloo en je beft daarna je vriendin, zou ze daar echt iets van voelen dan?
ik mag hopen dat de jeugd van tegenwoordig vingert met sambal aan hun klauwen. dat drijft alleen maar meer 'nieuwe' kutjes mijn kant op.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |