quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:20 schreef Anitra het volgende:
ik kom even binnenvallen met leuk nieuws
16 juli 2008 gaan wij eindelijk, echt waar trouwen![]()
![]()
Waar was dat? Klinkt lekkerquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:15 schreef miss_sly het volgende:
Gefeliciteerd Anitra!
Wij hebben op een terras bij een Marrokaans restaurant echt zaaaalig gegeten
Ik zal aan je denken als ik ze op de kast van m`n dochter uitstalquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:17 schreef PM-girl het volgende:
O en Maneki, ik ben zeeeeeeerrrrrr jaloers op je dufties!!
Restaurant Zina op de Bosboom Toussaintstraat, vlakbij de 1e Constantijn Huijgens. Echt heeeerlijk eten, lekker buiten, leuk straatje. Aanraderquote:
Zeg, hou een op! Hier staan ook al een berg Dufties in hun huis en molen te wachtenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik ze op de kast van m`n dochter uitstal![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Restaurant Zina op de Bosboom Toussaintstraat, vlakbij de 1e Constantijn Huijgens. Echt heeeerlijk eten, lekker buiten, leuk straatje. Aanrader
Jouw nummer 3 wordt vast ook een meisjequote:Op donderdag 8 mei 2008 22:54 schreef lcicle het volgende:
[..]
Zeg, hou een op! Hier staan ook al een berg Dufties in hun huis en molen te wachten
Den Haag is toch ook een soort van in de buurt ? Of eigenlijk Scheveningen Haven.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:05 schreef miss_sly het volgende:
Nou we het toch over restaurants enzo hebben
iemand hier een aanrader voor een restaurant in Amsterdam of omgeving waar je een goed bereide zeetong kunt eten? Ik heb al zo lang geen zeetong op en al jaren weer een keer zin erin, maar ik wil dan graag ook zeker weten dat ik bij een goed restaurant zit. Zou jammer zijn als het tegenvalt
dat moet je gewoon zelf klaar makenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:05 schreef miss_sly het volgende:
Nou we het toch over restaurants enzo hebben
iemand hier een aanrader voor een restaurant in Amsterdam of omgeving waar je een goed bereide zeetong kunt eten? Ik heb al zo lang geen zeetong op en al jaren weer een keer zin erin, maar ik wil dan graag ook zeker weten dat ik bij een goed restaurant zit. Zou jammer zijn als het tegenvalt
Tongfilets maak ik wel zelf klaar, hoewel niet in deze poppenkeuken waar amper iets werktquote:
Wij hebben van de week tong gerookt, ook lekkerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tongfilets maak ik wel zelf klaar, hoewel niet in deze poppenkeuken waar amper iets werkt
Ik heb alleen helemaal niet de middelen (mooie grote pan enzo) voor een zeetong. Maar misschien moet ik wachten tot we verhuisd zijn, goede spullen kopen en het in mijn nieuwe keuken zelf doen...je hebt wel een beetje gelijk
Zelf roken? Hoe doe je dat dan? Klinkt interessant en erg lekker!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:59 schreef moussy het volgende:
[..]
Wij hebben van de week tong gerookt, ook lekker
Ik heb een rookpan voor op het gasfornuis. Ze zeggen dat het binnen kan, maar wij doen het buiten/in de schuur op een campingding, want het stinkt toch best in huis vind ikquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zelf roken? Hoe doe je dat dan? Klinkt interessant en erg lekker!
Ken ik niet, een rookpan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb een rookpan voor op het gasfornuis. Ze zeggen dat het binnen kan, maar wij doen het buiten/in de schuur op een campingding, want het stinkt toch best in huis vind ik
Heb ik iets gemist en staat dit in het juiste topic?quote:
Mijn oma zou nu zeggen: "Gin dank, het was dienst moette mar denken".quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
De dufties zijn erHaske bedankt Sjeekie!
![]()
![]()
jeroen en lois zijn vandaag, ehm... 13 jaar getrouwdquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:04 schreef snoopy het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist en staat dit in het juiste topic?
Alleen maar omdat het zo ver weg is hoor, mijn vader komt uit die buurt, dus niks mis met Eindhovenquote:
Maar natuuuurlijk! Jullie mogen altijd komen pejuhquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:57 schreef PM-girl het volgende:
Ooo, Icicle, mag ik Simon een keer met jullie Dufties komen spelen?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:45 schreef PM-girl het volgende:
Lois en Clark, proficiat! Was het 13 jaar terug ook zulk mooi weer?
Awquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:11 schreef _evenstar_ het volgende:
Anitra en rickik wist het lekker al
![]()
arwen wordt bruidsmeisje
![]()
![]()
oranje gebloemde gordijnenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:23 schreef Brighteyes het volgende:Wat een stress Reinhilde!
Ik ben een beetje hyper!We gaan vanavond kijken bij een rapido klap-caravan die we waarschijnlijk gaan kopen!
100 jaar oud (nou ja, uit 78) maar als het goed is nog prima werkend.
Mijn ouders hebben al jaren zo'n ding en het is zo'n ingenieus handig geval dat ik er ook altijd een wilde. Vorig jaar hebben mijn zus en zwager er een gekocht en nu heb ik F. ook zo ver.![]()
Hij wilde nooit omdat hij dacht dat je er maar 80 mee mocht in Frankrijk, maar dat blijkt helemaal niet zo te zijn!
Hier is goed te zien wat voor een ding het is en hoe hij werkt.
Achter de auto een aanhanger, maar uitgeklapt een volwaardige caravan.
Doordat alles demontabel is kunnen we 1 bed-bank thuislaten en hebben we dan een prachtige plek voor het campingbedje van Sasha.
Is het al 8 uur?
Oh, en er zitten nog prachtige oranje-gebloemde gordijnen in, maar ik ben niet zo van de retro dus dat wordt achter de naaimachine kruipen binnenkort!
vrienden van ons hebben ook zo'n klapkar en aan 1 wand hangt zelfs een soort van stapelbedjequote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:22 schreef lady-wrb het volgende:
ik zie het filmpje nu pas
is dat echt wel stevig? het ziet er tijdens het bouwen zo wiebelig uit
maar ik ben dan ook geen echte kampeerder.
en ik kijk uit naar de foto's van de gordijnen
p'don?quote:
Trouwen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:19 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik haat camoings, caravans, tentjes en alles wat er mee te maken heeft
Pardon? Ik HAAT alles wat met kamperen, kruipselende beesten, met toiletrollen rondlopen elders dan van de voorraadkast naar de plee en de afwezigheid van stromend water en zacht frisse bedden te maken heeft!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:18 schreef RockabeIIa het volgende:
camoing = camping hoorIK dacht dat jij wel van kamperen was!
Zonee, ben ik bereid met je te trouwen.
Ohh hehe pfewwwwquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Pardon? Ik HAAT alles wat met kamperen, kruipselende beesten, met toiletrollen rondlopen elders dan van de voorraadkast naar de plee en de afwezigheid van stromend water en zacht frisse bedden te maken heeft!
Ik heb er ook een schijthekel aan, maar ieder jaar ga ik dan toch een weekje voor man en kinderen en ach, ik vermaak me wel met een boek, mn mobiele papieren wc brillen en douchen op slippers om 7 uur zodat de rest van de camping nog ligt te stinken op zn luchtbedje.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:34 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ohh hehe pfewwww![]()
In mijn omgeving zitten van die die-hard-kampeerders die mij echt heel wazig aankijken als ik bovenstaande zeg.
Ik begon al bijna aan mezelf te twijfelen, maar hier zitten dus mijn gelijkgestemden...
Het irritante is dus dat ik die blijkbaar alleen op internet weet te vindenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:34 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ohh hehe pfewwww![]()
In mijn omgeving zitten van die die-hard-kampeerders die mij echt heel wazig aankijken als ik bovenstaande zeg.
Ik begon al bijna aan mezelf te twijfelen, maar hier zitten dus mijn gelijkgestemden...
Wat zij zegtquote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 08:28 schreef peaceman het volgende:
In een caravan is toch geen kamperen? Dat is niet kunnen kiezen tussen een tent en een hotel...
hahaha zo'n figuur hadden we een paar jaar geleden naast ons toen we op een camping in italie stonden. drie keer per dag een ander gewaad aan, altijd strak in de lak en goed gekapt (ook naar het zwembad) en als ze 's avonds gingen eten, werd het wrakke tafeltje bekleed met tafelkleed, echte borden en ook brandende kaarsen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 08:56 schreef moussy het volgende:
De laatste vakantie viel me op dat er steeds meer mensen dus wel opgegeprikt voor de tent zitten 'smorgens vroeg, en dat kinderen niet vies mogen worden. Terwijl Cas tja... Cas is alleen dan nog een tikje erger
Lishequote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:03 schreef Lishe het volgende:
Reinhilde, ik vind er niks overdreven aan. Ik zou echt gillen, kotsen en flauwvallen geloof ik. Dat je 'm vast durfde te pakken! heldin van de dag!
Hehehe.. allebei een beetje fout dusquote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
Wij ook hoor Reinhilde, caravans zijn fout, en Alpenkreuzers ook...
En DeWaard-mensen ook een klein beetje.![]()
![]()
Maar dit is een caravan-die-geen-caravan is, dus dan mag het. En we nemen ook geen kruimeldief mee.![]()
Gefeliciteerd met de auto!
ik ben zelf echt erger dan erg, niemand wil mij in joggingbroek, supermanpon, coupe de ravage en kaplaarzen 's morgens vroeg over de camping zien schuivelen. Ik wieger om te koken als ik op vakantie ben, ik heb óók vakantiequote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hahaha zo'n figuur hadden we een paar jaar geleden naast ons toen we op een camping in italie stonden. drie keer per dag een ander gewaad aan, altijd strak in de lak en goed gekapt (ook naar het zwembad) en als ze 's avonds gingen eten, werd het wrakke tafeltje bekleed met tafelkleed, echte borden en ook brandende kaarsen.
wij nemen wel altijd de senseo meequote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
Wij ook hoor Reinhilde, caravans zijn fout, en Alpenkreuzers ook...
En DeWaard-mensen ook een klein beetje.![]()
![]()
Maar dit is een caravan-die-geen-caravan is, dus dan mag het. En we nemen ook geen kruimeldief mee.![]()
Gefeliciteerd met de auto!
Ik heb afgelopen jaar te vaak iets in moeten laten slapen, zo erg dat Cas al zegt dat als we naar de dierenarts gaan dat we 'dier' dood gaan makenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:31 schreef miss_sly het volgende:
moussy, wat naarlijkt me echt vreselijk als je zo'n beestje zoveel jaar hebt gehad.
Ik heb Noppes nu 15 jaar en ik moet er niet aan denken dat er iets met haar gebeurt
eindelijk goed nieuws!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:41 schreef snoopy het volgende:
Wij hebben gisteren eindelijk DE brief gekregen!!! Ons huis wordt 9 juni opgeleverd.
Wel jammer dat we volgende week zondag eerst naar mijn moeder moeten verhuizen en onze spullen moeten opslaanMaar affijn, het is wel lekker dat we nu weten hoe en wat
Als alles meezit kunnen we er dan begin juli wel in denk ik
welke metro moet je hebbenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:53 schreef Saffier het volgende:
Binnendendert;
Wie heeft de 'Metro' van afgelopen donderdag nog in huis?? Er staat een stuk in over een Chineze (Chinese?) arts die mbv kruiden hooikoorts kan 'verhelpen'. Ik zoek voor mijn vader dat stuk van de krant of iig de naam van die man en zijn dochter. Wie helpt me uit de brand??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |