quote:
Iemand moet het doenquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:46 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Komt zij ook weer aan... de boel nog es lekker op te stoken
Wat heeft dit te betekenen?quote:
quote:
Och, ik heb misschien last van een crypdipquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:53 schreef lcicle het volgende:
Ik vond dit niet zo'n strakke cryptische actie hoor PM-girl
Maar je hebt gelijk, oudste kinders zijn gewoon stoer![]()
Ik ookquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:03 schreef snoopy het volgende:
Oooooh dan ben ik ook stoer
En nee, geen idee waar Moonah is...
Nee, gewoon niet opgelet dan! Dankjewel!quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:06 schreef lcicle het volgende:
Stel stoere wijven hier zeg *yay*
Moonah was hier vanmiddag nog.. Hadden jullie een fok date vanavond dan, PM-girl?
Das heel erg lief van je... Ben al tig keer geweest maar de laatste keer was echt een deceptie en toen hadden we weer kaarten voor zijn concert wat hij ter vervanging zou geven maar dat werd afgezegd en nu ben ik hoogzwanger...quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:58 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken 4 aug Mibos, en zal fotos voor je maken
Dus je hebt wel iets te doen iig?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:31 schreef Sugar het volgende:
Snoop, ik zit precies zo op mijn werk. En dat terwijl ik vandaag een deadline heb.
vorig jaar was idd beetje jammer, maar toch twijfelde ik dit keer niet om wederom kaarten aan te schaffen, ben nu eenmaal een fan en dan maakt het je ook niet veel uit als je dan een keertje een minder concert van hem meemaakt, al hoop ik natuurlijk wel dat zijn stem nu stukken beter isquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:16 schreef Mibos het volgende:
[..]
Das heel erg lief van je... Ben al tig keer geweest maar de laatste keer was echt een deceptie en toen hadden we weer kaarten voor zijn concert wat hij ter vervanging zou geven maar dat werd afgezegd en nu ben ik hoogzwanger...
hij is leukquote:
ik ook.. onze kippen jagen alles uit de tuin wat niet op hun lijktquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb toch liever levende mussen...
Ik mis ze...
Selfridgesquote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:10 schreef Reinhilde het volgende:
Hij kost bij de Waitrose £1,99 voor 50 zakjes (waar je een grote pot van kan zetten per zakje), dus het valt op zich nog wel mee. Mijn blikjes thee van Fortnum & Mason zijn echt schandalig duur. (£9,90 voor 20 zakjes Ceylon)
Ik heb heel 2007 in Londen gewoond, maar ben nooit naar Harrods gegaan. Vond het een Tourist Trap![]()
Wel naar Selfridges btw.
Selfridges is ook wel duur. Ik had daar jellybeans gekocht voor Knut en ik was volgens mij 10 pond kwijt voor een best wel lullig zakje.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:44 schreef Reinhilde het volgende:
Selfridges met kerst is pas echt geweldig![]()
![]()
Fortnum&Mason heeft ook echt hele goede thee, maar als je het in een toeristenblikje koopt dan is het wel extra duur ja...![]()
Waar heeft Knut gewoond? Ik woonde in Willesden Green.
All Bar Onequote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:24 schreef Reinhilde het volgende:
Welke bar in Leicester Square?
Oh en Vicky, ik doe er altijd Lyle's Golden Syrop op![]()
Berg je maar, het gaat nooit meer over.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 08:43 schreef Silmarwen het volgende:
Suffe zwangerschap ik ben helemaal niet zo emo.
het wordt wel weer minder hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Berg je maar, het gaat nooit meer over.
Ik zit sinds de zwangerschap regelmatig met tranen in mijn ogen bij Animal Planet.![]()
Ik ga elke dag al met hem naar het parkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:57 schreef m@x het volgende:
Het wordt lekker weer dus alles wat buiten is is goed toch? Heb je geen leuk park in de buurt?
Ik ga met Kai waarschijnlijk wel naar een festival toe. Djumbo treed hier op. Hysterische peuterpop
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:57 schreef m@x het volgende:
Ik ga met Kai waarschijnlijk wel naar een festival toe. Djumbo treed hier op. Hysterische peuterpop
Als de kaartjes nog niet uitverkocht zijn maandagquote:Het kinderbevrijdingsfestival is een feestelijk middagprogramma voor kinderen van 4 tot 12 jaar met doorlopend ‘meedoe-activiteiten’ zoals percussie, dansmix, t-shirts versieren, Technisch Creatief Centrum, circusspelen met Circus Debuut en een leuke actie van Amnesty International. Verder is er de muzikale familievoorstelling ‘Het Dierenbal’ te zien en het poppentheater ‘Vos en Konijn’.
@ Maneki.Neko:quote:Op woensdag 30 april 2008 12:35 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die thuis nog een in de kast staan... Ik ben nu op mijn werk en kan niet alle foto's van de marktplaatslink bekijken. Ik zal deze week de kast eens doorspitten, als ik hem vind dan stuur ik hem jouw kant op.
Ohhhhh wat fijnquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:24 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]
@ Maneki.Neko:
Ik heb hem gevonden hoor! Precies dezelfde als in je link van marktplaats staat. Net heb ik in het zonnetje wat foto's gemaakt. Ik weet niet of hij compleet is, wel dat hij een schoonmaakbeurtje nodig heeft en dat de roze 'serre' linksonder is gescheurd. Maar een drupje secondenlijm zou denk wonderen doen.
Ik ben alleen het wachtwoord van mijn photobucket-account kwijt, dus de foto's moet je nog eventjes tegoed houden.
ieuww...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:37 schreef moussy het volgende:
Ik heb vannacht een muis moeten vangen... in huis...
Als ik de achterdeur niet open doe gaat de kat het dak op en via het badkamerraam naar binnen, alleen nu met levende muis. Alleen liep Gijs met de muis te gooien en dat vind ik echt heel zielig, als ie hem nou opvreet vind ik het best. Muis racede eerst René haar vuilnisbelt in en daarna Cas zn kamer inNa een half uur hunten kon ik een emmertje boven op muis gooien. Kat in Cas zn kamer gepropt, die bijna met deur en al er weer uit kwam en de muis maar in het houten schuurtje in de tuin gezet
Vanmorgen zagen we allemaal bloedspoortjes in de badkamer, ik vrees dat kat weer een muizennest leeggeroofd heeft en in de badkamer vermoord
Ik heb helemaal gemist dat jij zwanger bentquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:12 schreef Marie79 het volgende:
Oe, emo tv... ik had er altijd wel een beetje last van, maar nu als ik bijv. Spoorloos of All You Need Is Love kijk... in tranen![]()
Toen ik er werkte was het nog gewoon grolsch.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:28 schreef Reinhilde het volgende:
@ Knut:
Die op Leicester Square ben ik nooit geweest, maar ik ben wel een paar keer in Farringdon geweest. Een van de weinige pubs met NL bier op de tap! (Wel Amstel, maar ja...)
De Hems, daar ben ik wel eens (een paar keer) geweest. Grappig met die borden overal over de uitleg van de schuimkraag.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:15 schreef Knut het volgende:
[..]
Toen ik er werkte was het nog gewoon grolsch.
En als je dan toch nederlands bier wilde had je naar De Hems moeten gaanNederlands kroeg in de west end ergens.
Dank je wel Easy!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:03 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik heb helemaal gemist dat jij zwanger bentalsnog van harte
die heb je zeker niet meer gezien dan?quote:Op maandag 5 mei 2008 13:40 schreef cattie het volgende:
Lekker Soepstengel!
Als Ive wakker is ga ik met hem naar het kinderbevrijdingsfestival in Haarlem. Voor de liefhebbers: Claw Boys Claw treedt daar vanmiddag op van half 6 tot half 7!
quote:Op maandag 5 mei 2008 09:16 schreef lcicle het volgende:
Héél de week mooi weer.. zul je zien dat het zaterdag gaat regenen...
quote:Op maandag 5 mei 2008 19:25 schreef Suzziieee het volgende:
[..]En dames!! Woensdagavond is er weer de beruchte koopavond!!
quote:Op maandag 5 mei 2008 07:55 schreef snoopy het volgende:
Ik ben ook vrijMaar ik ben dan ook altijd vrij op maandag
![]()
Vandaag ga ik eetspul inslaan bij de HEMA voor vanavond. Er komen flink wat mensen bij ons op de boot kijken naar het bevrijdingsconcert.
Gisteravond hebben ze hier buiten nog met de lichten geoefend tot een uur of 11![]()
Vanmiddag zullen ze wel gaan soundchecken.
Ja, weet ik! Daar hebben ze zelfs Oranjebitterquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:15 schreef Knut het volgende:
Toen ik er werkte was het nog gewoon grolsch.
En als je dan toch nederlands bier wilde had je naar De Hems moeten gaanNederlands kroeg in de west end ergens.
ja daar moeten ze toch net iets ouder voor zijn voor dat soort dingenquote:Op maandag 5 mei 2008 18:57 schreef cattie het volgende:
Het was erg leuk, er was veel te doen voor kinderen, bijv schilderen, tekenen, bloemenkrans maken (van tulpen van de bollenvelden), zweefmolen. Maar Ive was eigenlijk net nog een jaartje te jong. We zijn dan ook niet zo lang gebleven.
wat denk je waarom wij duitsers op gaan graven ....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier gaan de kinderen alweer naar school vandaag. Vraag me niet waarom, maar wij hebben maar één week meivakantie gehad..
Ik vind het eigenlijk wel lekker dat ze weer naar school zijnDat ge-etter de hele dag
![]()
Gister nog wel naar het bevrijdingsfestival geweest in Leeuwarden. Dat was heel gezellig
Ah....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:48 schreef moussy het volgende:
[..]
wat denk je waarom wij duitsers op gaan graven ....![]()
Zijn jullie ook met de jongens in de prinsentuin geweest? Daar hebben wij gister namelijk de hele middag doorgebracht.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier gaan de kinderen alweer naar school vandaag. Vraag me niet waarom, maar wij hebben maar één week meivakantie gehad..
Ik vind het eigenlijk wel lekker dat ze weer naar school zijnDat ge-etter de hele dag
![]()
Gister nog wel naar het bevrijdingsfestival geweest in Leeuwarden. Dat was heel gezellig
Nee, daar eerlijk gezegd ook niet echt aangedachtquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:41 schreef Sugar het volgende:
Gefeliciteerd Kapitein_pannekoek!!!Fijn!
Bar, was je bij Bass-Miss geweest?
Zekers ! 30 mei krijgen we de sleutel, 5 juni verhuizen en 6 juni met rose in de nieuwe tuin !quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:54 schreef Noli. het volgende:
Ow en KP van harte!![]()
Hebben jullie al een ander huis (op het oog) ??
Zeker! Had 'm laatst al ingevuldquote:Op woensdag 7 mei 2008 00:44 schreef Vivi het volgende:
Doen jullie ook mee?
Zie:
http://binnenhof.groenlinks.nl/kinderopvang
UIteraard!quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:44 schreef Vivi het volgende:
Doen jullie ook mee?
Zie:
Inmiddels ben ik aan het puzzelen geweest en heb ik mijn eigen wachtwoord weer geraden [omdat ik nog steeds geen mailtje heb ontvangen van photobucket], en ik kan de foto's uploaden. Ik ben nu op mijn werk, dus dat wordt op z'n vroegst vanmiddag pas.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ohhhhh wat fijn
ik wacht geduldig af
quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:47 schreef Lishe het volgende:
Snoop, ouwe taart, gefeliciteerd met de geboorte van je vriendin's zoon!
En ik hou van dit weer. Zo. Is dat ook maar gezegd.
Ik had hem ook al ingevuldquote:Op woensdag 7 mei 2008 00:44 schreef Vivi het volgende:
Doen jullie ook mee?
Zie:
quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:53 schreef snoopy het volgende:
[..]Foei, daar hebben we een speciaal topic voor Lois
Heel goedquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:38 schreef RockabeIIa het volgende:ik ga vanaf nu wel op snoopy letten, dat is me er eentje
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:51 schreef Lishe het volgende:
De zon en ik, 2 handen op 1 buik. Niet op die van Rockabella, die is leeg.
En dit houdt dus ook niet op hč.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:48 schreef RockabeIIa het volgende:![]()
weet je, het erge is dat ze er nu over gaan speculeren he. Met het nieuwjaar kreeg ik ook al een aantal keer te horen 'en dat het maar een vruchtbaar jaar mag zijn voor je'
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dit houdt dus ook niet op hč.Ik draag nu bij kritieke kledingstukken gewoon standaard mijn "onderwonder"
Net één keer te vaak gehoord: "toch nog een meisje proberen??"
en ik plooi gewoon niet terug. mijn buik vindt het te leuk zo.![]()
Ik zeg gewoon heel lievelijk: nee hoor, ik ben gewoon dikquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:01 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Wat zeg je dan nog tegen die mensen he? Dat ze zich niet schamen
Oeh..quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:02 schreef snoopy het volgende:
Mijn onderwonder![]()
![]()
![]()
Zaterdag was ik de boot aan het lakken in mijn oude positietuinbroek. Dat kon wel, die ga ik toch niet meer gebruiken. Komt er een vrouw aanlopen: zo, en de kleine is er ook lekker bij?
![]()
Ik voelde me de rest van de dag megadik. Stom wijf....
m`n pens! zelfs een 12-persoonstent is geen porem daar overheenquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Maneki, wat zeg je! Waar wil jij in godsnaam terugplooien met je korte rokjes
Wel als ze vragen hoe lang je nog moetquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Sugar gefeliciteerd! Ik ben nu blij dat ik niet op mn buikje hoef te letten en in te houden. Ookal is het meeste nu vet en lucht. Maar dat weten anderen niet.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik ging gisteren m`n tankini die ik de eerste 5 maanden van m`n zwangerschap droeg maar weer aantrekken. Ik zag er uit als een gestopte worst en m`n longen vielen er steeds uit
Meldt met BE mee. Stelletje aanstelstersquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ja hoi, BMI van 35+ Gecertificeerd walrus dus meldt zich...Niet miepen dus meiden!
Wat zal het druk worden in LIF zeg!
En daar ging dus mijn allerlaatste beetje 'kan mij het ook eigenlijk schelen' weer overboord.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:42 schreef Vivi het volgende:
Vette wijven in zomerse kleding!
Leef je uit meiden
Ik zou alleen al om dat soort types te irriteren graag 40 kilo aankomen en bovenop ze gaan zitten in mijn stringquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En daar ging dus mijn allerlaatste beetje 'kan mij het ook eigenlijk schelen' weer overboord.
Heb ik gedaan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:42 schreef Vivi het volgende:
Vette wijven in zomerse kleding!
Leef je uit meiden
Toen ik zwanger werd van de eerste zat ik midden in een "eetstoornissencrisis" Woog op dat moment tussen de 40 en de 45 ( met een lengte van 1.64 misschien niet overdreven licht, maar de manier waarop het bereikt en behouden moest worden was op zn minst gezegd ongezond)quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:58 schreef Reinhilde het volgende:
Ik word altijd een beetje verdietig van dit soort topic's. Ik ben voordat ik zwanger werd 8 kilo afgevallen, maar heb nog steeds flink overgewicht. Ik kan er echt niet tegen als mensen er maar vanuit gaan dat als je dik bent, het je allemaal niets kan schelen. Stom gedoe! (Maar mijn BMI is wel onder de 35 nu!!)
Dat had ik dus met de eerste...quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:07 schreef Reinhilde het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel ik uiteindelijk aan zal komen. Ik probeer iig mezelf wel een beetje in te houden, en niet toe te geven aan elk moment van de dag dat ik denk: 'ik heb wel zin in een Magnum!!' wat wel regelmatig voor komt, haha. Maar 1tje per week mag dan weer wel van mezelf.
Ja, maar dat is omdat je zelf niet tevreden bent, als dat wel zo is dan zou het je geen bal kunnen schelen wat een ander vindt denk ikquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:08 schreef Reinhilde het volgende:
Vivi, je hebt ook zeker gelijk! Ik weet ook wel dat het zulk soort figuren zullen zijn. Neemt niet weg dat ik het me toch persoonlijk aantrek..
Ik heb bij jou eerlijk gezegd niet op evt. rollen gelet, en die zijn me dus ook totaal niet opgevallen ik zag alleen maar een heel mooi gezicht en ogenquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:09 schreef Lishe het volgende:
Gewoon niks van aantrekken. Laat ze lekker zeuren. (Ik heb net, uit protest, een rode rok uit de kast getrokken. Ga ik dadelijk na het douchen mijn rollen sexy over de rand hangen. Gelukkig ontbreekt het mij aan bijpassende boezem, zodat mijn buik goed opvalt. En vanmiddag ga ik lekker ijs eten. Want de hele tijd stil op een stoel zitten vraagt om extra calorieen.)
Dutch, call me on my mobile als je iets verzonnen krijgt. Ik ben tot een uur of 5 'aanwezig'.
Klopt. Dat is ook echt zo! Maar goed, voor de zwangerschap was ik lekker bezig met afvallen, dus na de bevalling ga ik gewoon vol goede moed weer verder! Maar goed, is een vrouw ooit helemaal tevreden over haar uiterlijk?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, maar dat is omdat je zelf niet tevreden bent, als dat wel zo is dan zou het je geen bal kunnen schelen wat een ander vindt denk ik.
Kreeg ik toch weer een goed gevoel door jouw post, Lishequote:Op donderdag 8 mei 2008 10:09 schreef Lishe het volgende:
Gewoon niks van aantrekken. Laat ze lekker zeuren. (Ik heb net, uit protest, een rode rok uit de kast getrokken. Ga ik dadelijk na het douchen mijn rollen sexy over de rand hangen. Gelukkig ontbreekt het mij aan bijpassende boezem, zodat mijn buik goed opvalt. En vanmiddag ga ik lekker ijs eten. Want de hele tijd stil op een stoel zitten vraagt om extra calorieen.)
Dutch, call me on my mobile als je iets verzonnen krijgt. Ik ben tot een uur of 5 'aanwezig'.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik ging gisteren m`n tankini die ik de eerste 5 maanden van m`n zwangerschap droeg maar weer aantrekken. Ik zag er uit als een gestopte worst en m`n longen vielen er steeds uit
Dat valt nog best tegen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ben het geheel eens met passende kleding, maar daarbij is mijn probleem dan wel vaak weer die ontbrekende boezem.
Ga je bij de grote matenwinkels kijken dan is de kleding altijd gemaakt op minstens EE ofzo. En dat haal ik met mijn bescheiden B-Ctje niet hoor. En daardoor staat de helft dan dat spul me dan ook echt niet. Het woord hobbezak is dan echt wel op zijn plaats.
Nou, ik en mijn maatje dan? Zoiets?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:40 schreef m@x het volgende:
Wat een rotuitdrukking eigenlijk "een maatje meer". Alsof het allemaal wel meevalt. Who are we kidding. Het zijn maten, Maten, MATEN, MATEN!
Jij moet niet piepen, jij bent gewoon een slanke denquote:
Geboren en sinds een half jaartje iets minder getogen (wel nog heel erg in de regio hoor). Als je zin hebt om te komen, er zijn nog kaartjes. Muziek is goed voor babies, toch?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:45 schreef Reinhilde het volgende:
Hee M@x, dat ziet er gaaf uit zeg! Ben je ook een Haagse?
Zeg dat welquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:28 schreef miss_sly het volgende:
Een kind krijgen is niet goed voor de lijn, maar het proberen mbv clomid ook niet
Al mijn leuke zomerkleren van vorig jaar passen niet meer
iedere morgen een probleem om te bedenken wat ik aan moet....dus moet ik maar eens gaan shoppen voor leuke nieuwe dingen die wel passen
Ik heb trouwens ook zo'n tankini gekocht, en dat vind ik toch wel heerlijk
Leuk!quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:54 schreef Reinhilde het volgende:
@ M@x: Leuk! Ik ga vanavond eens overleggen metlijkt me erg gaaf!
Ja ben er wel weer aan toe. Ben net in dat topic nog net niet uit gemaakt voor vet wijf, dus kan wel een kus knuffel kroel gebruiken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:51 schreef m@x het volgende:
[..]
Geboren en sinds een half jaartje iets minder getogen (wel nog heel erg in de regio hoor). Als je zin hebt om te komen, er zijn nog kaartjes. Muziek is goed voor babies, toch?
Dutsj:, knuffel, kroel
![]()
![]()
Nou, de 10 kilo haal ik ook wel denk ikquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:54 schreef Igraine het volgende:
[..]
Zeg dat welIk ben in die drie maanden dat ik Clomid geslikt heb, 10 kilo aangekomen. En ik was er al minimaal 15 te zwaar...Beetje jammer dus. En de komende maanden zullen er nog wel +10 bijkomen. Nou ja, dat geeft dan weer niet, want ik ben zwanger...
En de bovenkant is ook verdubbeld, dus het lijkt inderdaad allemaal wat ehm...massief.
Maar goed, ik kan deze zomer gewoon ongegeneerd in positiebadpak lopen, niet flatteus, maar zit wel lekker...
Het merk Freya Swimwear heeft hele mooie spullen tot grote cupmaten, dus misschien kun je dat eens proberen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:16 schreef Reinhilde het volgende:
Ik wil graag een bikintopje, maar door de zwangerschap zijn mijn borsten nu dus al 2 cupmaten groter en heb ik dus G (!!!!!!!!!!!)![]()
Weet iemand waar ik bikinitopjes kan kopen voor die maat? Mijn omvang is 80/85.
welke regio?quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:16 schreef Reinhilde het volgende:
Ik wil graag een bikintopje, maar door de zwangerschap zijn mijn borsten nu dus al 2 cupmaten groter en heb ik dus G (!!!!!!!!!!!)![]()
Weet iemand waar ik bikinitopjes kan kopen voor die maat? Mijn omvang is 80/85.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |