die heb je zeker niet meer gezien dan?quote:Op maandag 5 mei 2008 13:40 schreef cattie het volgende:
Lekker Soepstengel!
Als Ive wakker is ga ik met hem naar het kinderbevrijdingsfestival in Haarlem. Voor de liefhebbers: Claw Boys Claw treedt daar vanmiddag op van half 6 tot half 7!
quote:Op maandag 5 mei 2008 09:16 schreef lcicle het volgende:
Héél de week mooi weer.. zul je zien dat het zaterdag gaat regenen...
quote:Op maandag 5 mei 2008 19:25 schreef Suzziieee het volgende:
[..]En dames!! Woensdagavond is er weer de beruchte koopavond!!
quote:Op maandag 5 mei 2008 07:55 schreef snoopy het volgende:
Ik ben ook vrijMaar ik ben dan ook altijd vrij op maandag
![]()
Vandaag ga ik eetspul inslaan bij de HEMA voor vanavond. Er komen flink wat mensen bij ons op de boot kijken naar het bevrijdingsconcert.
Gisteravond hebben ze hier buiten nog met de lichten geoefend tot een uur of 11![]()
Vanmiddag zullen ze wel gaan soundchecken.
Ja, weet ik! Daar hebben ze zelfs Oranjebitterquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:15 schreef Knut het volgende:
Toen ik er werkte was het nog gewoon grolsch.
En als je dan toch nederlands bier wilde had je naar De Hems moeten gaanNederlands kroeg in de west end ergens.
ja daar moeten ze toch net iets ouder voor zijn voor dat soort dingenquote:Op maandag 5 mei 2008 18:57 schreef cattie het volgende:
Het was erg leuk, er was veel te doen voor kinderen, bijv schilderen, tekenen, bloemenkrans maken (van tulpen van de bollenvelden), zweefmolen. Maar Ive was eigenlijk net nog een jaartje te jong. We zijn dan ook niet zo lang gebleven.
wat denk je waarom wij duitsers op gaan graven ....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier gaan de kinderen alweer naar school vandaag. Vraag me niet waarom, maar wij hebben maar één week meivakantie gehad..
Ik vind het eigenlijk wel lekker dat ze weer naar school zijnDat ge-etter de hele dag
![]()
Gister nog wel naar het bevrijdingsfestival geweest in Leeuwarden. Dat was heel gezellig
Ah....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:48 schreef moussy het volgende:
[..]
wat denk je waarom wij duitsers op gaan graven ....![]()
Zijn jullie ook met de jongens in de prinsentuin geweest? Daar hebben wij gister namelijk de hele middag doorgebracht.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier gaan de kinderen alweer naar school vandaag. Vraag me niet waarom, maar wij hebben maar één week meivakantie gehad..
Ik vind het eigenlijk wel lekker dat ze weer naar school zijnDat ge-etter de hele dag
![]()
Gister nog wel naar het bevrijdingsfestival geweest in Leeuwarden. Dat was heel gezellig
Nee, daar eerlijk gezegd ook niet echt aangedachtquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:41 schreef Sugar het volgende:
Gefeliciteerd Kapitein_pannekoek!!!Fijn!
Bar, was je bij Bass-Miss geweest?
Zekers ! 30 mei krijgen we de sleutel, 5 juni verhuizen en 6 juni met rose in de nieuwe tuin !quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:54 schreef Noli. het volgende:
Ow en KP van harte!![]()
Hebben jullie al een ander huis (op het oog) ??
Zeker! Had 'm laatst al ingevuldquote:Op woensdag 7 mei 2008 00:44 schreef Vivi het volgende:
Doen jullie ook mee?
Zie:
http://binnenhof.groenlinks.nl/kinderopvang
UIteraard!quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:44 schreef Vivi het volgende:
Doen jullie ook mee?
Zie:
Inmiddels ben ik aan het puzzelen geweest en heb ik mijn eigen wachtwoord weer geraden [omdat ik nog steeds geen mailtje heb ontvangen van photobucket], en ik kan de foto's uploaden. Ik ben nu op mijn werk, dus dat wordt op z'n vroegst vanmiddag pas.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ohhhhh wat fijn
ik wacht geduldig af
quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:47 schreef Lishe het volgende:
Snoop, ouwe taart, gefeliciteerd met de geboorte van je vriendin's zoon!
En ik hou van dit weer. Zo. Is dat ook maar gezegd.
Ik had hem ook al ingevuldquote:Op woensdag 7 mei 2008 00:44 schreef Vivi het volgende:
Doen jullie ook mee?
Zie:
quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:53 schreef snoopy het volgende:
[..]Foei, daar hebben we een speciaal topic voor Lois
Heel goedquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:38 schreef RockabeIIa het volgende:ik ga vanaf nu wel op snoopy letten, dat is me er eentje
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:51 schreef Lishe het volgende:
De zon en ik, 2 handen op 1 buik. Niet op die van Rockabella, die is leeg.
En dit houdt dus ook niet op hè.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:48 schreef RockabeIIa het volgende:![]()
weet je, het erge is dat ze er nu over gaan speculeren he. Met het nieuwjaar kreeg ik ook al een aantal keer te horen 'en dat het maar een vruchtbaar jaar mag zijn voor je'
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dit houdt dus ook niet op hè.Ik draag nu bij kritieke kledingstukken gewoon standaard mijn "onderwonder"
Net één keer te vaak gehoord: "toch nog een meisje proberen??"
en ik plooi gewoon niet terug. mijn buik vindt het te leuk zo.![]()
Ik zeg gewoon heel lievelijk: nee hoor, ik ben gewoon dikquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:01 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Wat zeg je dan nog tegen die mensen he? Dat ze zich niet schamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |