quote:
Iemand moet het doenquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:46 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Komt zij ook weer aan... de boel nog es lekker op te stoken
Wat heeft dit te betekenen?quote:
quote:
Och, ik heb misschien last van een crypdipquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:53 schreef lcicle het volgende:
Ik vond dit niet zo'n strakke cryptische actie hoor PM-girl
Maar je hebt gelijk, oudste kinders zijn gewoon stoer![]()
Ik ookquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:03 schreef snoopy het volgende:
Oooooh dan ben ik ook stoer
En nee, geen idee waar Moonah is...
Nee, gewoon niet opgelet dan! Dankjewel!quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:06 schreef lcicle het volgende:
Stel stoere wijven hier zeg *yay*
Moonah was hier vanmiddag nog.. Hadden jullie een fok date vanavond dan, PM-girl?
Das heel erg lief van je... Ben al tig keer geweest maar de laatste keer was echt een deceptie en toen hadden we weer kaarten voor zijn concert wat hij ter vervanging zou geven maar dat werd afgezegd en nu ben ik hoogzwanger...quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:58 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken 4 aug Mibos, en zal fotos voor je maken
Dus je hebt wel iets te doen iig?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:31 schreef Sugar het volgende:
Snoop, ik zit precies zo op mijn werk. En dat terwijl ik vandaag een deadline heb.
vorig jaar was idd beetje jammer, maar toch twijfelde ik dit keer niet om wederom kaarten aan te schaffen, ben nu eenmaal een fan en dan maakt het je ook niet veel uit als je dan een keertje een minder concert van hem meemaakt, al hoop ik natuurlijk wel dat zijn stem nu stukken beter isquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:16 schreef Mibos het volgende:
[..]
Das heel erg lief van je... Ben al tig keer geweest maar de laatste keer was echt een deceptie en toen hadden we weer kaarten voor zijn concert wat hij ter vervanging zou geven maar dat werd afgezegd en nu ben ik hoogzwanger...
hij is leukquote:
ik ook.. onze kippen jagen alles uit de tuin wat niet op hun lijktquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb toch liever levende mussen...
Ik mis ze...
Selfridgesquote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:10 schreef Reinhilde het volgende:
Hij kost bij de Waitrose £1,99 voor 50 zakjes (waar je een grote pot van kan zetten per zakje), dus het valt op zich nog wel mee. Mijn blikjes thee van Fortnum & Mason zijn echt schandalig duur. (£9,90 voor 20 zakjes Ceylon)
Ik heb heel 2007 in Londen gewoond, maar ben nooit naar Harrods gegaan. Vond het een Tourist Trap![]()
Wel naar Selfridges btw.
Selfridges is ook wel duur. Ik had daar jellybeans gekocht voor Knut en ik was volgens mij 10 pond kwijt voor een best wel lullig zakje.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:44 schreef Reinhilde het volgende:
Selfridges met kerst is pas echt geweldig![]()
![]()
Fortnum&Mason heeft ook echt hele goede thee, maar als je het in een toeristenblikje koopt dan is het wel extra duur ja...![]()
Waar heeft Knut gewoond? Ik woonde in Willesden Green.
All Bar Onequote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:24 schreef Reinhilde het volgende:
Welke bar in Leicester Square?
Oh en Vicky, ik doe er altijd Lyle's Golden Syrop op![]()
Berg je maar, het gaat nooit meer over.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 08:43 schreef Silmarwen het volgende:
Suffe zwangerschap ik ben helemaal niet zo emo.
het wordt wel weer minder hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Berg je maar, het gaat nooit meer over.
Ik zit sinds de zwangerschap regelmatig met tranen in mijn ogen bij Animal Planet.![]()
Ik ga elke dag al met hem naar het parkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:57 schreef m@x het volgende:
Het wordt lekker weer dus alles wat buiten is is goed toch? Heb je geen leuk park in de buurt?
Ik ga met Kai waarschijnlijk wel naar een festival toe. Djumbo treed hier op. Hysterische peuterpop
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:57 schreef m@x het volgende:
Ik ga met Kai waarschijnlijk wel naar een festival toe. Djumbo treed hier op. Hysterische peuterpop
Als de kaartjes nog niet uitverkocht zijn maandagquote:Het kinderbevrijdingsfestival is een feestelijk middagprogramma voor kinderen van 4 tot 12 jaar met doorlopend ‘meedoe-activiteiten’ zoals percussie, dansmix, t-shirts versieren, Technisch Creatief Centrum, circusspelen met Circus Debuut en een leuke actie van Amnesty International. Verder is er de muzikale familievoorstelling ‘Het Dierenbal’ te zien en het poppentheater ‘Vos en Konijn’.
@ Maneki.Neko:quote:Op woensdag 30 april 2008 12:35 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die thuis nog een in de kast staan... Ik ben nu op mijn werk en kan niet alle foto's van de marktplaatslink bekijken. Ik zal deze week de kast eens doorspitten, als ik hem vind dan stuur ik hem jouw kant op.
Ohhhhh wat fijnquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:24 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]
@ Maneki.Neko:
Ik heb hem gevonden hoor! Precies dezelfde als in je link van marktplaats staat. Net heb ik in het zonnetje wat foto's gemaakt. Ik weet niet of hij compleet is, wel dat hij een schoonmaakbeurtje nodig heeft en dat de roze 'serre' linksonder is gescheurd. Maar een drupje secondenlijm zou denk wonderen doen.
Ik ben alleen het wachtwoord van mijn photobucket-account kwijt, dus de foto's moet je nog eventjes tegoed houden.
ieuww...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:37 schreef moussy het volgende:
Ik heb vannacht een muis moeten vangen... in huis...
Als ik de achterdeur niet open doe gaat de kat het dak op en via het badkamerraam naar binnen, alleen nu met levende muis. Alleen liep Gijs met de muis te gooien en dat vind ik echt heel zielig, als ie hem nou opvreet vind ik het best. Muis racede eerst René haar vuilnisbelt in en daarna Cas zn kamer inNa een half uur hunten kon ik een emmertje boven op muis gooien. Kat in Cas zn kamer gepropt, die bijna met deur en al er weer uit kwam en de muis maar in het houten schuurtje in de tuin gezet
Vanmorgen zagen we allemaal bloedspoortjes in de badkamer, ik vrees dat kat weer een muizennest leeggeroofd heeft en in de badkamer vermoord
Ik heb helemaal gemist dat jij zwanger bentquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:12 schreef Marie79 het volgende:
Oe, emo tv... ik had er altijd wel een beetje last van, maar nu als ik bijv. Spoorloos of All You Need Is Love kijk... in tranen![]()
Toen ik er werkte was het nog gewoon grolsch.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:28 schreef Reinhilde het volgende:
@ Knut:
Die op Leicester Square ben ik nooit geweest, maar ik ben wel een paar keer in Farringdon geweest. Een van de weinige pubs met NL bier op de tap! (Wel Amstel, maar ja...)
De Hems, daar ben ik wel eens (een paar keer) geweest. Grappig met die borden overal over de uitleg van de schuimkraag.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:15 schreef Knut het volgende:
[..]
Toen ik er werkte was het nog gewoon grolsch.
En als je dan toch nederlands bier wilde had je naar De Hems moeten gaanNederlands kroeg in de west end ergens.
Dank je wel Easy!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:03 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik heb helemaal gemist dat jij zwanger bentalsnog van harte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |