quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:20 schreef Anitra het volgende:
ik kom even binnenvallen met leuk nieuws
16 juli 2008 gaan wij eindelijk, echt waar trouwen![]()
![]()
Waar was dat? Klinkt lekkerquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:15 schreef miss_sly het volgende:
Gefeliciteerd Anitra!
Wij hebben op een terras bij een Marrokaans restaurant echt zaaaalig gegeten
Ik zal aan je denken als ik ze op de kast van m`n dochter uitstalquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:17 schreef PM-girl het volgende:
O en Maneki, ik ben zeeeeeeerrrrrr jaloers op je dufties!!
Restaurant Zina op de Bosboom Toussaintstraat, vlakbij de 1e Constantijn Huijgens. Echt heeeerlijk eten, lekker buiten, leuk straatje. Aanraderquote:
Zeg, hou een op! Hier staan ook al een berg Dufties in hun huis en molen te wachtenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik ze op de kast van m`n dochter uitstal![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Restaurant Zina op de Bosboom Toussaintstraat, vlakbij de 1e Constantijn Huijgens. Echt heeeerlijk eten, lekker buiten, leuk straatje. Aanrader
Jouw nummer 3 wordt vast ook een meisjequote:Op donderdag 8 mei 2008 22:54 schreef lcicle het volgende:
[..]
Zeg, hou een op! Hier staan ook al een berg Dufties in hun huis en molen te wachten
Den Haag is toch ook een soort van in de buurt ? Of eigenlijk Scheveningen Haven.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:05 schreef miss_sly het volgende:
Nou we het toch over restaurants enzo hebben
iemand hier een aanrader voor een restaurant in Amsterdam of omgeving waar je een goed bereide zeetong kunt eten? Ik heb al zo lang geen zeetong op en al jaren weer een keer zin erin, maar ik wil dan graag ook zeker weten dat ik bij een goed restaurant zit. Zou jammer zijn als het tegenvalt
dat moet je gewoon zelf klaar makenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:05 schreef miss_sly het volgende:
Nou we het toch over restaurants enzo hebben
iemand hier een aanrader voor een restaurant in Amsterdam of omgeving waar je een goed bereide zeetong kunt eten? Ik heb al zo lang geen zeetong op en al jaren weer een keer zin erin, maar ik wil dan graag ook zeker weten dat ik bij een goed restaurant zit. Zou jammer zijn als het tegenvalt
Tongfilets maak ik wel zelf klaar, hoewel niet in deze poppenkeuken waar amper iets werktquote:
Wij hebben van de week tong gerookt, ook lekkerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tongfilets maak ik wel zelf klaar, hoewel niet in deze poppenkeuken waar amper iets werkt
Ik heb alleen helemaal niet de middelen (mooie grote pan enzo) voor een zeetong. Maar misschien moet ik wachten tot we verhuisd zijn, goede spullen kopen en het in mijn nieuwe keuken zelf doen...je hebt wel een beetje gelijk
Zelf roken? Hoe doe je dat dan? Klinkt interessant en erg lekker!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:59 schreef moussy het volgende:
[..]
Wij hebben van de week tong gerookt, ook lekker
Ik heb een rookpan voor op het gasfornuis. Ze zeggen dat het binnen kan, maar wij doen het buiten/in de schuur op een campingding, want het stinkt toch best in huis vind ikquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zelf roken? Hoe doe je dat dan? Klinkt interessant en erg lekker!
Ken ik niet, een rookpan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb een rookpan voor op het gasfornuis. Ze zeggen dat het binnen kan, maar wij doen het buiten/in de schuur op een campingding, want het stinkt toch best in huis vind ik
Heb ik iets gemist en staat dit in het juiste topic?quote:
Mijn oma zou nu zeggen: "Gin dank, het was dienst moette mar denken".quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
De dufties zijn erHaske bedankt Sjeekie!
![]()
![]()
jeroen en lois zijn vandaag, ehm... 13 jaar getrouwdquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:04 schreef snoopy het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist en staat dit in het juiste topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |