Zeker.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:46 schreef sjimz het volgende:
Goede TT!
Wie neemt er nou Dinand als artiestennaamquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die vieze Dinand van dat ranzige Kane zie en hoor je ook overal.
Precies. Al die Homo-TT's...quote:
De temperatuur zoals nu, moet overdag inderdaad ook zo zijnquote:
Laden duurt alleen een uur of 3?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:59 schreef RayMania het volgende:
Cool, crew kan nu ook YouTube-filmpjes posten!
[ afbeelding ]
nee hoor, dat wat je ziet is het filmpje!quote:
Leuk filmpje danquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor, dat wat je ziet is het filmpje!
En tieten voor iedereen behalve voor Rayquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bier.
tijd voor bier dusquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:23 schreef appelsientje het volgende:
Goed we zitten in ons tijdelijk 'huisje' gelukkig hebben we hier internet![]()
Volgens mij beetje last van een jetlag ... want ik ben dus totaal niet moe... maar goed het is dan ook nog maar 4 uur 's middags
Was het leuk Boriszquote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:51 schreef rubbereend het volgende:oi
terug uit de Goffert
wat een wedstrijdalleen veel te weinig doelpunten
leuk gesmst met Clauwheee die in het uitvak stond
quote:
Niet zo negatief doen je lijkt wel een Zeeuwquote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Fantastisch. Jammer alleen dat dit dan waarschijnlijk weer een voorbode is voor een slechte zomer.
Wij Zeeuwen hebben nou eenmaal nogal veel baat bij een goede zomerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet zo negatief doen je lijkt wel een Zeeuw
Je blijft je trots houden als Zeeuwquote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wij Zeeuwen hebben nou eenmaal nogal veel baat bij een goede zomer.
Ben op weinig dingen zo trots als mijn afkomst. Er is maar één ding waar ik echt trotser op ben...quote:
Ik niet.quote:
Ik heb al aan een project gewerkt en mn hele kamer opgeruimd.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:15 schreef Damzkieee het volgende:
Kom gewoon je nest uit man, luie draak.
Ik zit alweer 2 uur achter mijn bureau
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:24 schreef SCH het volgende:
Rustig heren, ik versta de kunst van het delegeren.
Heb lekker vakantie, vanmiddag naar Zeeland tot volgende week vrijdag. Passen jullie een beetje op tong80?
En dat EnGCatjuh niet mijn hele verzameling vieze boekjes in de kelder bevochtigt, zoals de vorige keer
Sorry, ik zal de volgende keer een beetje oppassen met de sprinklerinstallatie.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:24 schreef SCH het volgende:
En dat EnGCatjuh niet mijn hele verzameling vieze boekjes in de kelder bevochtigt, zoals de vorige keer
Was het een nachtmerrie?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:05 schreef appelsientje het volgende:
Oef..... ben pas net wakker geworden![]()
![]()
Goedemiddag
quote:
Nieuwe vraagquote:
mooi, ben je net weg als ik die kant op gaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:24 schreef SCH het volgende:
Heb lekker vakantie, vanmiddag naar Zeeland tot volgende week vrijdag. Passen jullie een beetje op tong80?
Whehe Veersemeer, wel mooi daar.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Vlakbij Veere - en we ontvangen geen gasten
Ook waar. Maar ik wil het niet weten!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was vreemder geweest als je die naam nu niet een keer zou weten.
Neuken?? wasda ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:13 schreef SCH het volgende:
appelsientje, hoe was het neuken???
Stelt niets voor in vergelijking met wat er gister in België gebeurde.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:31 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van kale Frank!
Kooiman stopt met voetballen
Ik was helemaal vergeten dat hij voor PSV heeft gespeeldquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:31 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van kale Frank!
Kooiman stopt met voetballen
Tja, beetje vreemde vergelijking natuurlijk. Moet je daarom geen nieuws meer plaatsen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Stelt niets voor in vergelijking met wat er gister in België gebeurde.
Dat is waar. Het is natuurlijk heugelijk om te zien dat Kooiman is gestopt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tja, beetje vreemde vergelijking natuurlijk. Moet je daarom geen nieuws meer plaatsen?
lekker holletjes aan het graven, knijntje ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Achter het huis Bjoro, net niet dus.
Nope, gewoon thuis. Maar geen zin om hier iets te zeggen.quote:
en wat werd er vandaag in de cursus behandeld?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:16 schreef tong80 het volgende:
Zeker ben vanmiddag al naar Den Bosch geweest
Je werkt zelfstandig en bepaalt zelf het tempo of waar je aan wil werken. Heb vandaag niet zoveel gedaan eigenlijk meer zitten internetten.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en wat werd er vandaag in de cursus behandeld?
weer 300 posts vandaag ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je werkt zelfstandig en bepaalt zelf het tempo of waar je aan wil werken. Heb vandaag niet zoveel gedaan eigenlijk meer zitten internetten.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je werkt zelfstandig en bepaalt zelf het tempo of waar je aan wil werken. Heb vandaag niet zoveel gedaan eigenlijk meer zitten internetten.
Ik kan niet Fokken op de scholing want één van de projectleiders is lid van Fokquote:
Whehe.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan niet Fokken op de scholing want één van de projectleiders is lid van Fok
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iddquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:34 schreef Bos81 het volgende:
Nu maak je ons/mij wel nieuwsgierig naar de username van deze persoon
heheh mooiquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben jij ook lekker meequote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook al jaren maar niemand gelooft mij!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:28 schreef tong80 het volgende:
Die lag trouwens dubbel toen ie zag dat ik tong80 ben.
Ik denk dat de meeste wel doorhebben dat Tong geen jonge god meer is.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:47 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook al jaren maar niemand gelooft mij!
Ja dat snap ik, maar ik zou het nooit geloven als iemand tegen mij zou zeggen dat die Tong80 is!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste wel doorhebben dat Tong geen jonge god meer is.
Daarmee bedoel ik dat men wel weet dat Tong wel ouder is dan dat jij er uitziet.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:57 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik zou het nooit geloven als iemand tegen mij zou zeggen dat die Tong80 is!
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:28 schreef tong80 het volgende:
Die lag trouwens dubbel toen ie zag dat ik tong80 ben.
Zijn er al ergens foto's te aanschouwen, meneer appeldin?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:23 schreef appelsientje het volgende:
Goed we zitten in ons tijdelijk 'huisje' gelukkig hebben we hier internet![]()
Volgens mij beetje last van een jetlag ... want ik ben dus totaal niet moe... maar goed het is dan ook nog maar 4 uur 's middags
Geweldig die cursus om mensen weer aan het werk te helpenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat voor operatione was het nou? meniscoes?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:44 schreef Bjoro het volgende:* Bjoro is er weer
Operatie ging goed volgens mij...mag 4 weken niet voetballen, dus ik hoef Marco nog niet te bellen dat hij het dit EK zonder mij moet doen !
NIVO is toch geen zondagamateur?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:31 schreef tong80 het volgende:
Tong is slapen.
Morgen een mooie wedstrijd tegen de Ijsselmeervogels.
jawel hoor, na een te veel aan bbq doe ik het nog steeds primaquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:31 schreef Bos81 het volgende:
Maar voor de rest is alles wel goed met SoL?
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:31 schreef Bos81 het volgende:
Maar voor de rest is alles wel goed met SoL?
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jawel hoor, na een te veel aan bbq doe ik het nog steeds prima
Nou nou heldquote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, ik heb trouwens geplast tegen het Philips Stadion, gerocheld op een Eindhoven bord en joden geroepen op Stratumseind. Ben ik nu stoer?
Heb wel netjes m'n biertjes afgerekend
Veel plezierquote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:31 schreef pascalheister het volgende:
mogge
ff snel ontbijten en dan met vriendinlief richting noordwijkerhout voor een weekendje weg
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:31 schreef pascalheister het volgende:
mogge
Met dit weerquote:ff snel ontbijten en dan met vriendinlief richting noordwijkerhout voor een weekendje weg
niets. Onze ramen zijn schoon gebleven.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bijna 70 luilakvierders opgepakt
Nog wat gemerkt borisz?
Toffe film inderdaadquote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:49 schreef Suijk het volgende:
Hai, gisteren Stardust gezien, leuke film wel!
Stop je met voetballen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag! Straks nog een inhaalduel, m'n laatste competitiewedstrijd voor de komende tijd omdat ik ermee stop.
Tot hoeveel heb je kunnen tellen? Toch wel tot 10?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:52 schreef RayMania het volgende:
Goeeedemiddag. Het is echt warm.
En dan met dit weer twee banken ophalen en een wasmachine naar boven tellen.
Bier!
Een wasmachine is toch wel in 8 tellen boven?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tot hoeveel heb je kunnen tellen? Toch wel tot 10?
leuk interviewtje BSquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een wasmachine is toch wel in 8 tellen boven?
Veel vlees met veel bier.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:15 schreef Bjoro het volgende:
wat moet je nou in godsnaam eten met dit weer
ik vind het veel te warm om bovben een Que te hangen !quote:
...Ik heb radio 1 aan staan en die had het erover. Maar ik denk steeds meer dat het een oude grap isquote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:45 schreef borisz het volgende:
[..]
...Ik heb radio 1 aan staan en die had het erover. Maar ik denk steeds meer dat het een oude grap is
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Is_Dead
18:32 - 19:04quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:49 schreef borisz het volgende:
[..]
18:32 - 19:04
Binnenland 1 (VPRO)
Radiomagazine met nieuwsfictie vanuit de binnenwereld. M.m.v. Fedor van Eldijk, Pieter Kok en Jan Vermaas. Presentatie: Ronald Snijders.
Ik ben erin getrapt dus
Epic fail enzo
hier ben je ook met migraine welkom hoor !quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:29 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Kon niet naar het voetballen vanmiddag vanwegen m'n "migraine"
Da's liefquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hier ben je ook met migraine welkom hoor !
Vertel je verhaal over de protestant.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:42 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van arbiter Van der Wielen uit Veenendaal. Wat een dwaas.
Net zo erg als die fluiter van een tijdje geleden ?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:42 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van arbiter Van der Wielen uit Veenendaal. Wat een dwaas.
Lees Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2007/08 deel 4quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Vertel je verhaal over de protestant.
je hebt een cd-tje opgezet van het WK74quote:
Elpeen van 78 die ik echt hebquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je hebt een cd-tje opgezet van het WK74
van Bram en Freek ?quote:
Die heb ik op casette : 'Bloed aan de Paal.'quote:
ah...ook lachen lijkt mij om een keer terug te horen !quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heb ik op casette : 'Bloed aan de Paal.'
Die ik bedoel ik met geluidsfragmeneten met de Jack van Gelder van die tijd. Herman Kuiphof.
Stel eens geen retorische vragenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:55 schreef borisz het volgende:
bier?
Ach, Ik heb vandaag al 1 Grolsch op. Dat kan er nog wel bijquote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach, Ik heb vandaag al 1 kratje Grolsch op.
Ik ben niks aan het vieren/wegdrinken.quote:Op zondag 11 mei 2008 00:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat ben je aan het vieren, bos?
Of ben je iets aan het wegdrinken?
Ehh Tong heeft 1 kratje op. Ik maar 1 glas.quote:Op zondag 11 mei 2008 00:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ok. Je dacht 'het is lekker weer, laat ik een heel kratje wegdrinken'?
Nou , ik vond het toch echt te warm om lekker buiten te zitten met het eten. Dat dus gewoon binnen gedaan.quote:Op zondag 11 mei 2008 00:13 schreef appelsientje het volgende:
Heerlijk dit weer.. net lekker buiten wezen eten met vrienden.. zijn net thuis
Jij bent vast heel erg anti-klimaatverandering.quote:Op zondag 11 mei 2008 00:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou , ik vond het toch echt te warm om lekker buiten te zitten met het eten. Dat dus gewoon binnen gedaan.
Dat niet direct. Maar ik heb het minder op het warme weer dan menig Nederlander.quote:Op zondag 11 mei 2008 00:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij bent vast heel erg anti-klimaatverandering.
Jochies zoals jij horen inderdaad op dit tijdstip niet achter de PC op Fok te zijnquote:Op zondag 11 mei 2008 00:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vind het wel tijd om te slapen.
Váderquote:Op zondag 11 mei 2008 00:33 schreef Bos81 het volgende:
Jochies zoals jij horen inderdaad op dit tijdstip niet achter de PC op Fok te zijn
een PI of smiley scheelt weer hoe je zo'n bericht moet beoordelenquote:Op zondag 11 mei 2008 00:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jochies zoals jij horen inderdaad op dit tijdstip niet achter de PC op Fok te zijn
Geen zin inquote:Op zondag 11 mei 2008 00:39 schreef borisz het volgende:
[..]
een PI of smiley scheelt weer hoe je zo'n bericht moet beoordelen
nounounou Bos toch. Heb jij de teugels nog wel strak dan?quote:Op zondag 11 mei 2008 00:42 schreef Bos81 het volgende:
En ik bedoel dus dat iemand van zijn leeftijd nu Of in de kroeg moet zitten of hij zij moet zich naast/op/onder zijn vriendin in bed bevinden.
quote:Op zondag 11 mei 2008 00:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
nounounou Bos toch. Heb jij de teugels nog wel strak dan?
Geen idee, vraag het ze zelfquote:Op zondag 11 mei 2008 00:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw mokkeltjes in Geldrop?
Maar hoe weet je dan dat ze uit Geldrop komen?quote:Op zondag 11 mei 2008 00:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jouw mokkeltjes in Geldrop zijn
Dat stond hierquote:Op zondag 11 mei 2008 00:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan dat ze uit Geldrop komen?
Klinkt heerlijk!quote:Op zondag 11 mei 2008 09:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen.
Voetballen, bruin worden, bier drinken, bbqen. Wat een dag.
Als ik bij mijn vriendin was had ik dat wel gedaan ja.quote:Op zondag 11 mei 2008 00:42 schreef Bos81 het volgende:
En ik bedoel dus dat iemand van zijn leeftijd nu Of in de kroeg moet zitten of hij zij moet zich naast/op/onder zijn vriendin in bed bevinden.
dat heb ik met mijn broertje...en dan ook nog vandaag de trouwdag van mijn ouders (geloof de 41e alweer)....slechte dagen voor de portomoneequote:Op zondag 11 mei 2008 09:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk!
Vandaag moerderdag én moeder jarig. Twee vliegen in één klap, ook lekker.
quote:Op zondag 11 mei 2008 09:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk!
Vandaag moerderdag én moeder jarig. Twee vliegen in één klap, ook lekker.
Ze had nog meer van dit soort opmerkingen:quote:
Ik kijk nu die hele aflevering, ik kom niet bij van het lachenquote:Op zondag 11 mei 2008 11:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze had nog meer van dit soort opmerkingen:
Ze wist niet o.a. wat gepassioneerd was.
en toen Jensen vroeg of ze wel eens buiten Europa was geweest, zei ze:
"Ja ik ben wel eens in Spanje geweest"
quote:Op zondag 11 mei 2008 12:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik kijk nu die hele aflevering, ik kom niet bij van het lachen.
Jensen: "Noem twee oceanen".
Muts: "De Atlantische oceaan en het rijnkanaal".
Muts: "Ohnee, Atlantische oceaan en de rode zee".
hoezo?quote:Op zondag 11 mei 2008 13:56 schreef Grulez het volgende:
Wat een dag weer he Bos.
112 nu!quote:Op zondag 11 mei 2008 14:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tering wat is de zon sterk. Normaal verbrand ik nooit, maar ik zit even in de zon mijn ecologie voor te bereiden, is mijn arm een beetje rood
F1 was wel spannend nu ontkoping in premier leaguequote:Op zondag 11 mei 2008 16:08 schreef Suijk het volgende:
F1 was een beetje saai, start was wel ok.
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:40 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Mike van Gool.
[ afbeelding ]
Dat ie nooit meer zegt dat niemand voor hem juicht.
jaaaaquote:
Logisch toch met die polo's?quote:Op zondag 11 mei 2008 19:40 schreef VoreG het volgende:
Gelukkig geloofden ze ons toen we zeiden dat we bij de hockeyclub moesten zijn en we konden dus gratis parkeren op 100 meter van het strand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |