Zeker.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:46 schreef sjimz het volgende:
Goede TT!
Wie neemt er nou Dinand als artiestennaamquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die vieze Dinand van dat ranzige Kane zie en hoor je ook overal.
Precies. Al die Homo-TT's...quote:
De temperatuur zoals nu, moet overdag inderdaad ook zo zijnquote:
Laden duurt alleen een uur of 3?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:59 schreef RayMania het volgende:
Cool, crew kan nu ook YouTube-filmpjes posten!
[ afbeelding ]
nee hoor, dat wat je ziet is het filmpje!quote:
Leuk filmpje danquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor, dat wat je ziet is het filmpje!
En tieten voor iedereen behalve voor Rayquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bier.
tijd voor bier dusquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:23 schreef appelsientje het volgende:
Goed we zitten in ons tijdelijk 'huisje' gelukkig hebben we hier internet![]()
Volgens mij beetje last van een jetlag ... want ik ben dus totaal niet moe... maar goed het is dan ook nog maar 4 uur 's middags
Was het leuk Boriszquote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:51 schreef rubbereend het volgende:oi
terug uit de Goffert
wat een wedstrijdalleen veel te weinig doelpunten
leuk gesmst met Clauwheee die in het uitvak stond
quote:
Niet zo negatief doen je lijkt wel een Zeeuwquote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Fantastisch. Jammer alleen dat dit dan waarschijnlijk weer een voorbode is voor een slechte zomer.
Wij Zeeuwen hebben nou eenmaal nogal veel baat bij een goede zomerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet zo negatief doen je lijkt wel een Zeeuw
Je blijft je trots houden als Zeeuwquote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wij Zeeuwen hebben nou eenmaal nogal veel baat bij een goede zomer.
Ben op weinig dingen zo trots als mijn afkomst. Er is maar één ding waar ik echt trotser op ben...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |