Hoorde na die wedstrijd waar hij inviel dat hij best een goede wedstrijd speelde. Zegt natuurlijk ook niet altijd evenveel. Kan volgende keer natuurlijk weer de grootste baggerwedstrijd spelenquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Digao is meer gehaald als broertje van, desondanks geloof ik dat je als verdediger veel leert tussen Nesta en Maldini!
quote:Nabil Dirar maakt volgende week bekend waar hij volgend seizoen speelt. Diverse clubs uit Frankrijk en Ajax jagen op de handtekening van de flankspeler van Westerlo. De Marokkaan heeft een voorkeur voor de Nederlandse competitie of een Belgische topclub.
'Na de laatste competitiewedstrijd heb ik nog een week voor ik op vakantie vertrek. In die week beslis ik', zegt Dirar. 'Naar Frankrijk ga ik allicht niet want die spelstijl staat me niet aan'.
'Het liefst zou ik naar Nederland willen. Oud-spelers raden me aan dat die stijl mij het beste zou liggen om naar een hoger niveau te groeien. Anderzijds besef ik ook dat ik nog geen grote naam ben, waardoor slagen bij Ajax niet makkelijk is.'
Kan ie fijn met Urby naar The Bulldogquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:59 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb bij Donk altijd het gevoel dat ie zichzelf te "stoer" vindt om gewoon de achtervolging in te zetten als ie voorbij wordt gespeeld.
Urby heeft geld dus gaat naar een goede shopquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kan ie fijn met Urby naar The Bulldog
quote:'Manchester United: 20 miljoen euro voor Huntelaar'
De laatste weken dook zijn naam vooral in Spaanse kranten op, maar nu is ook Manchester United weer ‘in the Hunt.’ Manager Alex Ferguson zou een bod van zestien miljoen pond, omgerekend zo’n twintig miljoen euro, voorbereiden op eredivisietopscorer Klaas-Jan Huntelaar, bericht The Daily Express.
Ferguson heeft zich laten afschrikken door het prijskaartje dat Tottenham Hotspur op Dimitar Berbatov plakt. De Bulgaar, de eerste keus om de aanvalstroepen op Old Trafford te versterken, zou 35 miljoen pond (45 miljoen euro) kosten.
Sportweek bericht deze week dat Ajax in gesprek is met Arnold Oosterveer, de zaakwaarnemer van Huntelaar. De vice-aanvoerder kan zijn contract verlengen en daarin een gelimiteerde transfersom laten opnemen.
In supportersblad Ajax Life zegt Huntelaar dat hij gecharmeerd is van de komst van de nieuwe trainer Marco van Basten en diens stagiair Dennis Bergkamp. 'Twee voormalige spitsen waarvan ik ontzettend veel kan leren. Daar sta ik ook voor open. Zoiets kan zeker belangrijk worden als ik straks mijn beslissing maak.’
Ze hebben 35 voor Berbatov over.. Na wat onderhandelingen komen ze zo rond de 27 miljoen uit. En dan moet Ajax hem in mijn ogen laten gaan. Sowieso is ie dan het jaar erop weg. Dan heb je misschien weer een ingespeeld team dat z'n sleutelspeler verliest. Wanneer ie deze zomer weg zou gaan ben je verplicht vanaf 0 te beginnen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:24 schreef BoerBert het volgende:
20 miljoen is natuurlijk niks vergeleken met die 35 van een tijdje terug. Denk dat Ajax dit niet accepteert, tenzij er leuke clausules in staan oid.
Das de enige die ik kenquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Urby heeft geld dus gaat naar een goede shop![]()
Bonk, bonk![]()
![]()
Heb je nu toch ook? Als hij blijft moet je volgend jaar net zo goed vanaf 0 beginnen... Hij is gewoon niet vervangbaar, elke vervanger is een vermindering van kwaliteit!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Ze hebben 35 voor Berbatov over.. Na wat onderhandelingen komen ze zo rond de 27 miljoen uit. En dan moet Ajax hem in mijn ogen laten gaan. Sowieso is ie dan het jaar erop weg. Dan heb je misschien weer een ingespeeld team dat z'n sleutelspeler verliest. Wanneer ie deze zomer weg zou gaan ben je verplicht vanaf 0 te beginnen.
Al zie ik hem graag blijven..
Da's dan ook een van de grootste toeristentokos in de stad. Bulldog,quote:
Godver, die wiet die ik daar ooit eens gehaald had kun je ook in de supermarkt halen, alleen heet het daar Broccoliquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Da's dan ook een van de grootste toeristentokos in de stad. Bulldog,.
We kunnen het nog!quote:PSV en Feyenoord willen hem ook, maar die clubs zijn voor Miralem allebei geen optie', aldus Radonjic. 'Voor een Servische jongen is Ajax de grote club van Nederland, de droom van elke speler.'
maar zo is het welquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:51 schreef toma het volgende:
[..]
maar zo is het wel
10 jaar geleden kwam er een jongen uit Georgie bij mij in de klas. Hij kon maar 1 scheldwoord in het Nederlands en dat was "Ajax".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |