De staat kost het voetbal geldquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:39 schreef Blight het volgende:
En dan nog zijn er van die retards die roepen dat voetbal de staat geld kost,.
idd, je zit natuurlijk met de reserveringen die niet op papier komen. Of lange termijn zaken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:40 schreef Blight het volgende:
[..]
Er is wel enige inzage ja, maar goed, een echt transferbudget krijgen we toch niet te horen. We zien het wel.
Hebben ze t goed wijs kapot. Laten we ons lekker focussen op de mooiste club van de wereldquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:43 schreef GnAgn het volgende:
Schijnen vanavond een aantal Ajax ''supporters'' naar WSV Apeldoorn - Feyenoord te gaan om te confrontatie te zoeken met de feye aanhang
Moeten zij weten, laat ze maar lekker brommenquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:43 schreef GnAgn het volgende:
Schijnen vanavond een aantal Ajax ''supporters'' naar WSV Apeldoorn - Feyenoord te gaan om te confrontatie te zoeken met de feye aanhang
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:43 schreef GnAgn het volgende:
quote:Stekelenburg blijft 'sowieso nog een jaar' bij Ajax
08/05/2008 11:54
Geïnteresseerde clubs hoeven zich voorlopig niet te melden voor Ajax-goalie Maarten Stekelenburg. 'Ik zie geen reden weg te gaan.'
Stekelenburg werd onder andere in verband gebracht met een overgang naar Tottenham Hotspur. Maar voorlopig hoeft Ajax niet bang te zijn dat de doelman zijn zinnen zet op een transfer.
'Op dit moment gaat het goed, maar moet je dan gelijk verkassen?', zegt Stekelenburg op de Ajax-website. 'Ik vind van niet. Ik wil het ook niet. Ik heb hier alles en ben hier eerste keeper. Ik zie geen reden weg te gaan.'
Of Stekelenburg zijn tot 2012 lopende contract uitdient, valt nog te bezien. De Oranje-international is niet versmolten met Ajax. 'Zeg nooit nooit natuurlijk, want als er straks een fantastische club komt, moet je daar toch over nadenken. Ik zal echter niet zomaar weggaan en blijf hier sowieso nog een jaar.'
Duitsers zijn ok.quote:
Ik ben benieuwd of die trek heeft in een Nederlands avontuurquote:
wss een stel feyenoorders die deze zware uitwedstrijd liever geannuleerd zien worden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:45 schreef _Mike_ het volgende:
En waar haal je dit soort mooie verhaaltjes vandaan?
0900-TUIG?quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:43 schreef GnAgn het volgende:
Dat is mogelijk jaquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
wss een stel feyenoorders die deze zware uitwedstrijd liever geannuleerd zien worden.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
wss een stel feyenoorders die deze zware uitwedstrijd liever geannuleerd zien worden.
[Centraal] Randverschijnselen #29quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:43 schreef GnAgn het volgende:
quote:Donk en De Zeeuw in beeld bij Ajax
08-05-08
Ajax heeft zijn zinnen gezet op AZ verdediger Ryan Donk. Donk en zijn zaakwaarnemer waren gisteren te gast bij Ajax, alwaar de eerste oriënterende gesprekken over een mogelijke overgang hebben plaatsgevonden. Donk zou samen met Gregory van der Wiel moeten gaan strijden om de lege plek die Heitinga achterlaat.
AjaxF-side.NL
Ook Demy de Zeeuw mag zich verheugen in Amsterdamse belangstelling. De middenvelder, die een rampzalig jaar kende bij AZ, wordt door Van Basten gezien als een welkome aanvulling op het middenveld. Ondanks zijn beroerde vorm maakt De Zeeuw nog altijd kans op een plaats in de EK selectie van Van Basten.
Overigens doen inmiddels ook de geruchten de ronde dat Hedwiges Maduro wel eens zou kunnen terugkeren naar Ajax. Over het waarheidsgehalte van dit gerucht is nog geen duidelijkheid.
Wel voorstander van, maar die bron zegt idd al genoegquote:
Tsja, zeggen dat je een seizoen blijft en daarna zeggen dat je gaat nadenken als er een topclub komt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:47 schreef BobbyHill het volgende:
Zal net al wel gepost zijn, maar nieuw topic
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |