Altijd toch.. In het verleden zelfs met nog een qualify erbijquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Rijden ze tegenwoordig 2x op een vrijdag ?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:29 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Altijd toch.. In het verleden zelfs met nog een qualify erbij
Nog voor het prekwalificatie tijdperk hadden we zowel op vrijdag als zaterdag een gewone kwalificatietraining, waarbij de snelste tijd in een van de twee sessies de startplek bepaalde. Dat was vooral leuk als er teams op de eerste dag niet meededen (om een of andere reden) en het de tweede dag regende. Dan stonden er gerenommeerde coureurs aan de kant.quote:
oke dan gaaf, wat vinden jullie van dat youtube filmpje, bijna echt hequote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nog voor het prekwalificatie tijdperk hadden we zowel op vrijdag als zaterdag een gewone kwalificatietraining, waarbij de snelste tijd in een van de twee sessies de startplek bepaalde. Dat was vooral leuk als er teams op de eerste dag niet meededen (om een of andere reden) en het de tweede dag regende. Dan stonden er gerenommeerde coureurs aan de kant.
Was een time trialquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:24 schreef Atreidez het volgende:
Ik vind vooral het licht erg gaaf gedaanDas iets wat ik echt mis in mijn oudere simulatiespelletjes.. Maar een stukje racen erin? Ik zal nog ff kort filmpje maken van start Turkije in GP4
Kimi Raikonen gaat pole pakkenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:17 schreef Bernard0s het volgende:
No problem
Morgen kwali. Wie zal pole pakken? Felipe of Kimi? Of misschien toch Lewis?
Ik ga voor Massa
Zou het niet weten, ga wel live kijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:17 schreef Bernard0s het volgende:
No problem
Ik ga voor Massa
Ik ga toch voor Kimi. Al zal Massa er vrij dichtbij zitten.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:17 schreef Bernard0s het volgende:
No problem
Ik ga voor Massa
Want jij vind zware crashes leuk ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:13 schreef Bernard0s het volgende:
Vandaag zware crash van Valsecchi (GP2). Hopelijk snel een filmpje op youtube.
Ik ken geen zender die de vrijdag baantijd van de GP2 broadcast.. Misschien ergens in een nieuwsuitzending?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:13 schreef Bernard0s het volgende:
Vandaag zware crash van Valsecchi (GP2). Hopelijk snel een filmpje op youtube.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |