oeiquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:57 schreef bleiblei het volgende:
de NS zet extra lange treinen in stond in de Metro vanmorgen.
Arrghh dan is het bijna een verplichting om FB aan te horen.... lang leve oordoppen dan maarquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:57 schreef Faithy het volgende:
[..]
die is al heul vaak geweesthelpt niet echt..
maargoed.. dan doe ik mn oordoppen in en draai ik me weer om
Zal wel blij zijn als ik kan verhuizen
Nog meer sterkte gewenst in dat gevalquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:01 schreef Faithy het volgende:
het is heel erg.. maar gelukkig wisselt hij soms af met André Rieu en Andre Hazesdank je
En hij gebruikt condooms van de condoomfabriekquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, Frans is ondanks zijn succes altijd gewoon gebleven. Gelukkig.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:54 schreef boskameel het volgende:
[..]
Whehe iedereen op jouw werk doet fok smileys na als ze praten.
1: Welke ubertokkie gaat nou een avond vantevoren in Oudenbosch liggen voor een huwelijk.quote:Ook daar was het 's ochtends al druk. De eerste fans waren zelfs donderdagavond al gearriveerd.
Frans en Mariska kennen elkaar sinds 1991 en hebben drie kinderen samen: Christiaan (2001), Jan (2002) en Frans Junior (2005).
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:38 schreef Ruiseart het volgende:
Geweldig toch. Dat zijn nu échte fans, en niet alleen van de artiest Frans Bauer, maar ook van de persoon. Want de man is gewoon de goedheid zelve.
Frans Bauer
Sterker nog...RTL nieuws heeft er vanochtend een item van bijna 10 minuten aan gewijdquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:41 schreef Karina het volgende:
OMG ik zag het net zelfs op pagina 101 van Teletekst staan ("Frans Bauer geeft Mariska jawoord"), het moet niet gekker worden!
*PROEST*quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:26 schreef Adelante het volgende:
Een fan van de volkszanger is er al helemaal klaar voor.
Je vraagt er nu om ge PM-spammed te worden. Als die Bauert fans dat horen...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:39 schreef geelkuikentje het volgende:
onderweg naar m'n werk (in Fijnaart) gelukkig niks van die onzin gezien. Daar woont onze 'vriend' namelijk...
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |