quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee serieus, daar kan je misschien gegevens van de eigenaar achterhalen.![]()
Maar Papier heeft wel gelijk.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Bij faillissement zijn er vaak:quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:50 schreef OA het volgende:
Als je al dagen geen gehoor krijgt en het bedrijf is dicht, denk ik iig meteen aan een faillissement...
Of werkt er maar één persoon? Misschien is ie wel dood? Je weet het niet....
Er hoeven heus geen mensen aanwezig te zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij faillissement zijn er vaak:
a) nog mensen aanwezig
b) mensen die als een dolle alles wat los en vatszit pogen weg te halen
c) lastposten van rechtbank enzo
Daar heb je wel gelijk in...quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
weghalen kan niet zomaar. Als ze er al aan hebben zitten sleutelen bestaat de kans dat ik grotere schade genereer...
nou, het is een redelijk klein bedrijfje, en het zou heel goed kunnen dat hij met een hartinfarct in het ziekenhuis ligt ofzoquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:50 schreef OA het volgende:
Als je al dagen geen gehoor krijgt en het bedrijf is dicht, denk ik iig meteen aan een faillissement...
Of werkt er maar één persoon? Misschien is ie wel dood? Je weet het niet....
Een brief schrijven heeft (nog) weinig nutquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Das niet best![]()
Tuut
Lijkt mij het beste om het Bovag advies te volgen en de zaak verder voor zover mogelijk goed in de gaten te houden. Wellicht anders nog een brief sturen, waarin je uit de doeken doet dat je verontrust bent en graag even wilt weten hoe de zaken ervoor staan.
Mja, maar dan zijn b en/of c er vaak nog welquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:56 schreef OA het volgende:
[..]
Er hoeven heus geen mensen aanwezig te zijn.
Eenmanszaak gaat failliet, deur gaat op slot voordat faillissement daadwerkelijk is uitgesproken en eigenaar verdwijnt met de noorderzon...
"Hallooo, met de Kamer van Koophandel...?"quote:
ja lieverd, allang gedaan, gegevens had ik al, en volgens de kvk is hij (nog) niet failliet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Hallooo, met de Kamer van Koophandel...?"
Als je nog iets beter je best doet ben je je eigen inlichtingen dienst.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja lieverd, allang gedaan, gegevens had ik al, en volgens de kvk is hij (nog) niet failliet.
Je vergeet, ik werk bij de geschillencommissie, toegang tot kvk heb ik dan voor dit soort dingen wel hoor
Yup.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:04 schreef cablegunmaster het volgende:
het is bijna 6 uur om welk plaatje gaat het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |