abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58617286
Ja, levenslang klinkt als een straf. Toch is dat nog steeds het ideaalbeeld. Ik bedoel, levenslang. Wat kun je elkaar na 60 jaar nou nog te melden hebben? Ik ben wel eens benieuwd hoe bejaarden over hun relatie met hun partner denken. Ik denk wel dat het uiteindelijk een soort van onvoorwaardelijke vriendschap wordt. Dat is natuurlijk wel een mooi vooruitzicht.

Ik zag gisteren in het park 2 oudjes hand in hand vooruit schuifelen, kerel zelfs met wandelstok. Gingen ze elkaar zoenen. Zag er vies en lief uit.
pi_58617302
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:28 schreef Abbadon het volgende:

[..]

alleen als je je aangesproken voelt natuurlijk...
Inkopertje, en uiteraard.
pi_58617308
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:28 schreef Tegan het volgende:

[..]

Goed idee!
Straks wordt het nog een datingtopic. Eerst een voorselectie in de wiki maken, en gaan met die banaan!
pi_58617322
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:28 schreef dawg het volgende:

[..]

Nu je ge-edit hebt, toch even reageren.

Maar nee, die rol is wel toevertrouwd aan Liquido. Maar het is toch anders, dat dan weer wel.
Wtf, ik loop hier al sinds deel 1 mee te posten, is dit mijn dank?

Liquido
dwag
  zondag 11 mei 2008 @ 22:33:51 #205
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58617370
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:29 schreef MLI het volgende:
Ja, levenslang klinkt als een straf. Toch is dat nog steeds het ideaalbeeld. Ik bedoel, levenslang. Wat kun je elkaar na 60 jaar nou nog te melden hebben? Ik ben wel eens benieuwd hoe bejaarden over hun relatie met hun partner denken. Ik denk wel dat het uiteindelijk een soort van onvoorwaardelijke vriendschap wordt. Dat is natuurlijk wel een mooi vooruitzicht.

Ik zag gisteren in het park 2 oudjes hand in hand vooruit schuifelen, kerel zelfs met wandelstok. Gingen ze elkaar zoenen. Zag er vies en lief uit.
ergens denk ik dat het wel fijn is om de zekerheid te hebben dat er iemand is die je door en door kent, en je volledig accepteert en bij je blijft...al heb ik ook het vermoeden dat daar een soort van rust voor nodig is, waar ik mezelf op dit moment nog niet echt toe in staat acht...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 11 mei 2008 @ 22:34:47 #206
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58617393
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:30 schreef MLI het volgende:

[..]

Liquido
dwag
consequent is niet hetzelfde als stabiel, lieverd
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 11 mei 2008 @ 22:36:27 #207
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58617432
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:29 schreef Baseke het volgende:

[..]

Inkopertje, en uiteraard.
één van mijn vele kwaliteiten

maar goed...iemand met een foto van Sam Cooke in zijn fotoboek can't be all bad...komt wel goed met je
  zondag 11 mei 2008 @ 22:36:55 #208
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58617443
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:33 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ergens denk ik dat het wel fijn is om de zekerheid te hebben dat er iemand is die je door en door kent, en je volledig accepteert en bij je blijft...al heb ik ook het vermoeden dat daar een soort van rust voor nodig is, waar ik mezelf op dit moment nog niet echt toe in staat acht...
Ik was gelijk helemaal weg van mijn ex. Echt meteen, en hij van mij.
We pasten alleen voor geen meter bij elkaar, en ook al hielden we echt wel heel veel van elkaar, op een gegeven moment is het dan op.

Je moet ook gewoon het geluk hebben de juiste persoon te treffen en je moet jezelf een beetje kennen denk ik.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_58617477
Abba is er weer.

MLI, niet zo overdrijven. Jij maakt immers het topic, Liquido bewaakt het alleen tegen users met snode plannen enzo.
  zondag 11 mei 2008 @ 22:39:57 #210
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58617497
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:36 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

We pasten alleen voor geen meter bij elkaar, en ook al hielden we echt wel heel veel van elkaar, op een gegeven moment is het dan op.

Je moet ook gewoon het geluk hebben de juiste persoon te treffen en je moet jezelf een beetje kennen denk ik.
het is geluk, ja...voor een deel...en voor een deel is het gewoon tijd...jezelf leren kennen kost tijd...een ander leren kennen ook....soms kost het tijd om te ontdekken dat iemand niet de ware is, soms weet je het meteen...soms denk je het meteen te weten, maar blijkt het toch anders te lopen...
pi_58617504
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:30 schreef MLI het volgende:

[..]

Liquido
dwag
Nou nou zeg. Laten we eerlijk zijn. Sinds de shift heb je aardig wat oude gardes weggejaagd he.
Zie jij RealZeus, memento-mori, vencodark, garrison of zelfs dawg enz. enz. nog regelmatig posten?

Ik breng tenminste nog luchtige onderwerpen aan ipv opschepperijen of bluezz-materie

A little bit hateful
  zondag 11 mei 2008 @ 22:42:22 #212
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58617567
doe es lief tegen elkaar
  zondag 11 mei 2008 @ 22:43:20 #213
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58617583
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:39 schreef Abbadon het volgende:

[..]

het is geluk, ja...voor een deel...en voor een deel is het gewoon tijd...jezelf leren kennen kost tijd...een ander leren kennen ook....soms kost het tijd om te ontdekken dat iemand niet de ware is, soms weet je het meteen...soms denk je het meteen te weten, maar blijkt het toch anders te lopen...
Ik ga voorlopig even de tijd nemen om mezelf te leren kennen, in een relatie pas je je toch altijd wat aan aan de ander en laat ik dat nou net iets te veel hebben gedaan
pi_58617586
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:39 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Als je verliefd bent kun je dat makkelijk verwarren met denken dat iemand de ware is.
pi_58617723
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:36 schreef Abbadon het volgende:

[..]

komt wel goed met je
Pak van mijn hart!

Ik ga morgen opzoek naar een nieuwe relatie, geen idee hoe, maar dat is onderdeel van de uitdaging.
  zondag 11 mei 2008 @ 22:49:41 #216
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58617726
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:43 schreef dawg het volgende:

[..]

Als je verliefd bent kun je dat makkelijk verwarren met denken dat iemand de ware is.
van de andere kant zijn ongetwijfeld sommige van de meest langdurige, stabiele relaties gebouwd op een stevig fundament van zelfbedrog...dus wie zijn wij om dat af te keuren?

ik denk dat uiteindelijk alleen zelfkennis je kan helpen om het verschil te zien tussen wat je jezelf vertelt dat er is, en wat er in werkelijkheid is....van de andere kant ligt in teveel introspectie weer het gevaar op de loer dat je sowieso in ieder geval aan jezelf twijfelt, wat weer een forse handicap kan zijn op de relatiemarkt...

misschien dat je van zelfbedrog uiteindelijk wel veel gelukkiger wordt, dan van zelfkennis....
  zondag 11 mei 2008 @ 22:52:53 #217
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58617797
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:49 schreef Baseke het volgende:

[..]

Pak van mijn hart!

Ik ga morgen opzoek naar een nieuwe relatie, geen idee hoe, maar dat is onderdeel van de uitdaging.
'it's been a long time coming, but I know...a change is gonna come...'...zoiets?

morgen op zoek....ik krijg ineens een beeld van iemand die met een rugzakje op de wijde wereld in trekt...boterhammetjes gesmeerd, thermosflesje mee, en op weg, naar waar de weg je brengt...
pi_58617798
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:40 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Nou nou zeg. Laten we eerlijk zijn. Sinds de shift heb je aardig wat oude gardes weggejaagd he.
Zie jij RealZeus, memento-mori, vencodark, garrison of zelfs dawg enz. enz. nog regelmatig posten?
_!
quote:
Ik breng tenminste nog luchtige onderwerpen aan ipv opschepperijen of bluezz-materie

Ja, OK, dat moet ik je wel nageven.
  zondag 11 mei 2008 @ 22:53:44 #219
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58617815
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:49 schreef Abbadon het volgende:

[..]

van de andere kant zijn ongetwijfeld sommige van de meest langdurige, stabiele relaties gebouwd op een stevig fundament van zelfbedrog...dus wie zijn wij om dat af te keuren?

ik denk dat uiteindelijk alleen zelfkennis je kan helpen om het verschil te zien tussen wat je jezelf vertelt dat er is, en wat er in werkelijkheid is....van de andere kant ligt in teveel introspectie weer het gevaar op de loer dat je sowieso in ieder geval aan jezelf twijfelt, wat weer een forse handicap kan zijn op de relatiemarkt...

misschien dat je van zelfbedrog uiteindelijk wel veel gelukkiger wordt, dan van zelfkennis....
of zelfacceptatie.

Ik weet van mezelf dat ik vrij dominant kan zijn in een relatie, maar dat zal niet veranderen, dus heb ik het maar te accep\teren.

(= voorbeeldje, denk dat je ook best mag toegeven in sommige gevallen dat je zou mogen veranderen in bepaalde opzichten)
  zondag 11 mei 2008 @ 22:54:48 #220
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58617849
Ik zeg trouwens ook altijd dat ik liever naief en gelukkig ben dan dat ik alles weet en ongelukkig ben. zo denk ik er nog over.
  zondag 11 mei 2008 @ 22:55:05 #221
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58617856
ik zit trouwens heel ongelukkig te tikken.
pi_58617882
quote:

[..]

De reden dat ik zelden post is inderdaad dat het alleen maar gaat over daten en zulks. En natuurlijk dat getwijfel van bepaalde personen, die als een blad aan de boom omdraaien en dat vaak.

Het is imo meer een date-tip/ervaringstopic geworden dan een singlestopic en dat staat mij enigzins tegen.

Ik ben niet goed in daten dus wat moet ik hier dan posten?
pi_58617964
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:52 schreef Abbadon het volgende:

[..]

'it's been a long time coming, but I know...a change is gonna come...'...zoiets?

morgen op zoek....ik krijg ineens een beeld van iemand die met een rugzakje op de wijde wereld in trekt...boterhammetjes gesmeerd, thermosflesje mee, en op weg, naar waar de weg je brengt...
"It's been a long, long time coming...but I know a change gonna come...oh, yes it is!"

Het beeld dat je er bij hebt is bijna goed, alleen trek ik wel mijn hippe shirt aan zodat de vrouwen zien waar ik naar op zoek ben!!

zondag 11 mei 2008 @ 22:59:37 #224
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58617965
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:53 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

of zelfacceptatie.

Ik weet van mezelf dat ik vrij dominant kan zijn in een relatie, maar dat zal niet veranderen, dus heb ik het maar te accep\teren.

(= voorbeeldje, denk dat je ook best mag toegeven in sommige gevallen dat je zou mogen veranderen in bepaalde opzichten)
het feit dat je dominant bent is dan ook niet echt jouw probleem natuurlijk, maar meer dat van de ander...jezelf accepteren is makkelijk...da's gewoon zeggen 'ik ben nu eenmaal zo'...de grap is juist dat je in een relatie de ander moet leren accepteren, en de ander jou...inclusief de mindere kanten...ik geloof niet zo in aanpassen, eigenlijk...niet als het gaat om fundamentele eigenschappen van je persoonlijkheid...

begrijp me niet verkeerd...ik denk dat zelfacceptatie belangrijk is...sterker nog, als je jezelf niet accepteert kun je moeilijk van een ander verwachten je wel te accepteren zoals je bent...
pi_58617970
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:49 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ik denk dat er niet echt verschil zit tussen zien wat er is, en hetgeen je jezelf vertelt dat er is.
  zondag 11 mei 2008 @ 23:02:39 #226
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58618027
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:59 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik denk dat er niet echt verschil zit tussen zien wat er is, en hetgeen je jezelf vertelt dat er is.
natuurlijk is dat er wel, maar jij vertelt jezelf dat dat er niet is...en als je daar gelukkig mee bent, dan is dat prima...da's nou de kracht van zelfbedrog
pi_58618044
Hey, we gaan hier toch geen kwaliteitsreeks van maken, of wel?

zondag 11 mei 2008 @ 23:04:10 #228
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58618058
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:59 schreef Baseke het volgende:

[..]

"It's been a long, long time coming...but I know a change gonna come...oh, yes it is!"

Het beeld dat je er bij hebt is bijna goed, alleen trek ik wel mijn hippe shirt aan zodat de vrouwen zien waar ik naar op zoek ben!!

[ afbeelding ]
relaties zijn spoken?

...en ineens snap ik waarom je single bent
  zondag 11 mei 2008 @ 23:04:44 #229
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58618068
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:59 schreef Abbadon het volgende:

[..]

het feit dat je dominant bent is dan ook niet echt jouw probleem natuurlijk, maar meer dat van de ander...jezelf accepteren is makkelijk...da's gewoon zeggen 'ik ben nu eenmaal zo'...de grap is juist dat je in een relatie de ander moet leren accepteren, en de ander jou...inclusief de mindere kanten...ik geloof niet zo in aanpassen, eigenlijk...niet als het gaat om fundamentele eigenschappen van je persoonlijkheid...

begrijp me niet verkeerd...ik denk dat zelfacceptatie belangrijk is...sterker nog, als je jezelf niet accepteert kun je moeilijk van een ander verwachten je wel te accepteren zoals je bent...
Je kunt ook te koppig zijn in zeggen: ik ben nou eenmaal zo.

Ik weet dat dat dominante trekje van mij niet zal veranderen, daar ga ik niet eens moeite voor doen.
Maar ik weet ook dat ik soms te snel boos word en dat is iets waar ik misschien wel iets aan kan doen.
Mensen die niet gewend zijn te praten over hun gevoelens, kunnen dat tot op zekere hoogte leren... als je wil, zoiets is niet alleen een karaktertrek, maar ook gewoonte. en die zijn moeilijk af te leren, maar het kan wel
  zondag 11 mei 2008 @ 23:04:55 #230
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58618072
quote:
Op zondag 11 mei 2008 23:03 schreef MLI het volgende:
Hey, we gaan hier toch geen kwaliteitsreeks van maken, of wel?

sorry...ik kan er niks aan doen...het is een gave...
pi_58618122
quote:
Op zondag 11 mei 2008 23:04 schreef Abbadon het volgende:

[..]

relaties zijn spoken?

...en ineens snap ik waarom je single bent
Sorry, ik snap de ''grap'' zelf ook niet!

En heuj!! ga je nu ineens mijn figuur lopen dizzuh jeweetz omdat ik mooie plaatjes google??

Ok, het gaat nu wel heel erg bergafwaarts, ik ga slapen!

zondag 11 mei 2008 @ 23:09:02 #232
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58618159
quote:
Op zondag 11 mei 2008 23:04 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Je kunt ook te koppig zijn in zeggen: ik ben nou eenmaal zo.

Ik weet dat dat dominante trekje van mij niet zal veranderen, daar ga ik niet eens moeite voor doen.
Maar ik weet ook dat ik soms te snel boos word en dat is iets waar ik misschien wel iets aan kan doen.
Mensen die niet gewend zijn te praten over hun gevoelens, kunnen dat tot op zekere hoogte leren... als je wil, zoiets is niet alleen een karaktertrek, maar ook gewoonte. en die zijn moeilijk af te leren, maar het kan wel
dan zijn we het eens aan de emotie zelf kun je niet veel doen, want zo ben je nu eenmaal...maar je kan wel veranderen hoe je er vervolgens mee omgaat, als je dat echt wil...
pi_58618213
quote:
Op zondag 11 mei 2008 23:02 schreef Abbadon het volgende:

[..]

natuurlijk is dat er wel, maar jij vertelt jezelf dat dat er niet is...en als je daar gelukkig mee bent, dan is dat prima...da's nou de kracht van zelfbedrog
Precies. En dit moet je nog even een paar keer lezen.
  zondag 11 mei 2008 @ 23:13:36 #234
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58618248
quote:
Op zondag 11 mei 2008 23:09 schreef Abbadon het volgende:

[..]

dan zijn we het eens aan de emotie zelf kun je niet veel doen, want zo ben je nu eenmaal...maar je kan wel veranderen hoe je er vervolgens mee omgaat, als je dat echt wil...
daten?

pi_58618285
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:55 schreef RealZeus het volgende:

[..]

De reden dat ik zelden post is inderdaad dat het alleen maar gaat over daten en zulks. En natuurlijk dat getwijfel van bepaalde personen, die als een blad aan de boom omdraaien en dat vaak.

Het is imo meer een date-tip/ervaringstopic geworden dan een singlestopic en dat staat mij enigzins tegen.

Ik ben niet goed in daten dus wat moet ik hier dan posten?
Onzin. Heb je mij vaak zien posten over een date die ik onlangs heb gehad?

Maar ik vind singles een leuke plaats om te lezen hoe ver mensen gaan of juist gefrusti raakt door dit fenomeen. De valkuilen, de exen, de aandachthoerige roepingen etc. Oh en natuurlijk ook het bijna ongestraft terecht wijzen
A little bit hateful
  zondag 11 mei 2008 @ 23:15:34 #236
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58618290
quote:
Op zondag 11 mei 2008 23:11 schreef dawg het volgende:

[..]

Precies. En dit moet je nog even een paar keer lezen.
is het nog zelfbedrog als je weet dat het zelfbedrog is?

...tenzij je alleen maar denkt dat je jezelf doorhebt natuurlijk...

hmmz....psychologie is ingewikkeld
  zondag 11 mei 2008 @ 23:17:15 #237
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58618328
quote:
Op zondag 11 mei 2008 23:13 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

daten?

dominant zei je?
pi_58618351
quote:
Op zondag 11 mei 2008 23:15 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ignorance is bliss

Maar dat gaf mevrouw twee pagina's terug ook al onhandig aan.
A little bit hateful
  zondag 11 mei 2008 @ 23:18:26 #239
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58618360
quote:
Op zondag 11 mei 2008 23:17 schreef Abbadon het volgende:

[..]

dominant zei je?
In bed niet, in bed wil ik juist gedomineerd worden
  zondag 11 mei 2008 @ 23:19:20 #240
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58618386
quote:
Op zondag 11 mei 2008 23:18 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

In bed niet, in bed wil ik juist gedomineerd worden
leuk verkooppraatje heb je, moet ik zeggen ik ben bijna overtuigd...
pi_58618399
*ril... bejaarde sex

Uit de op
quote:
Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Het is namelijk goor om te lezen als twee users openlijk sex -chatten. Users die zich misdragen krijgen een 24uur ban om af te koelen of om een telefoon-video'tje te schieten.
A little bit hateful
  zondag 11 mei 2008 @ 23:25:09 #242
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58618525
quote:
Op zondag 11 mei 2008 23:20 schreef Liquidootje het volgende:
*ril... bejaarde sex

Uit de op
[..]
Ik vond dit nog wel meevallen eigenlijk.

En ik ben niet oud
  zondag 11 mei 2008 @ 23:27:32 #243
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58618600
quote:
Op zondag 11 mei 2008 23:25 schreef JamesBrownie het volgende:

Ik vond dit nog wel meevallen eigenlijk.
ik eigenlijk ook...maar kennelijk maakt dat ons verdorven en slecht...
  zondag 11 mei 2008 @ 23:28:22 #244
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58618612
quote:
Op zondag 11 mei 2008 23:27 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ik eigenlijk ook...maar kennelijk maakt dat ons verdorven en slecht...
Ja.
En oud
  zondag 11 mei 2008 @ 23:31:35 #245
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58618673
quote:
Op zondag 11 mei 2008 23:28 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ja.
En oud
arme liquidootje...zo jong...zo onschuldig...
pi_58619461
quote:

[..]

Ohjeetje. Hoorde ik bij de 'oude garde'?

Toevallig dat ik nét ff kom kijken. Ben nog altijd single, zie bosjes leuke mannen (lente/zomer he) en verveel me stierlijk. Ben in zwijmelmode
pi_58621931
omg
Ten eerst ik ben niet zo jong hoor, was maar een grapje.

Vencodropje! Neem dan een vakantieliefde copyright MLItm
A little bit hateful
pi_58621938
Pats, 5 pagina's erbij?! Wtf
Ik skip deze shit wel ff
  maandag 12 mei 2008 @ 09:46:06 #249
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58622396
quote:
Op zondag 11 mei 2008 23:15 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Je kan dingen net zo ingewikkeld maken als je zelf wilt.

Enne, @James Brownie; als je 't nog nodig vind om te weten wie dame of heer is , kijk dan even naar het poppetje naast de usernaam.
pi_58624140
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:36 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Als je kijkt naar interesses en smaak passen mijn man en ik ook niet bij elkaar..
Tot zijn we nu al aan het 8ste jaar bezig en ik ben nog zeker zo verliefd als in het begin..
Dus bij elkaar passen zegt helemaal niets.. Na jaren leer je elkaar zeker kennen..
En weet je hoe hij over iets denkt of hoe hij iets doet.. Zolang er liefde is...........
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 12 mei 2008 @ 12:00:15 #251
182560 krioro
no span
pi_58624194
quote:
Op zondag 11 mei 2008 10:05 schreef Liquidootje het volgende:
Nee kom op zeg. Ik koop wat ik lekker vind en soms een pakje maandverbanden of op zware dagen o.b. procomfort tampons voor der.

Maar wat ik lekker vind vind zij ook lekker.
.
full stops and exclamation marks
  maandag 12 mei 2008 @ 12:01:10 #252
182560 krioro
no span
pi_58624203
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:56 schreef Tally het volgende:

[..]

Als je kijkt naar interesses en smaak passen mijn man en ik ook niet bij elkaar..
Tot zijn we nu al aan het 8ste jaar bezig en ik ben nog zeker zo verliefd als in het begin..
Dus bij elkaar passen zegt helemaal niets.. Na jaren leer je elkaar zeker kennen..
En weet je hoe hij over iets denkt of hoe hij iets doet.. Zolang er liefde is...........
Bij elkaar passen is niet hetzelfde als dezelfde interesses en/of smaak hebben.
  maandag 12 mei 2008 @ 12:14:43 #253
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58624443
quote:

Dus bij elkaar passen zegt helemaal niets..
bij elkaar passen zegt wel degelijk wat...alleen zijn de dingen die bepalen of je bij elkaar past kennelijk anders dan je op het eerste gezicht zou denken..
  maandag 12 mei 2008 @ 12:18:35 #254
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58624514
Ik verveel me kapot....alleen....

Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_58624593
quote:
Op maandag 12 mei 2008 12:18 schreef Lips het volgende:
Ik verveel me kapot....alleen....

Niet mokken, lekker Fokken!
  maandag 12 mei 2008 @ 12:23:52 #256
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58624631
quote:
Op maandag 12 mei 2008 12:22 schreef dawg het volgende:

[..]

Niet mokken, lekker Fokken!
hier is ook weinig te beleven
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_58624791
quote:
Op maandag 12 mei 2008 12:23 schreef Lips het volgende:

[..]

hier is ook weinig te beleven
Bel je neukvriendje op.
  maandag 12 mei 2008 @ 12:34:35 #258
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58624841
quote:
Op maandag 12 mei 2008 12:31 schreef dawg het volgende:

[..]

Bel je neukvriendje op.
hoe durf je dit op een openbaar forum te posten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Miauw
pi_58624952
quote:
Op maandag 12 mei 2008 12:34 schreef Lips het volgende:

[..]

hoe durf je dit op een openbaar forum te posten
Simpel. Een gezonde dosis lef.
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervelend. Maar hier zijn nog genoeg vrijwilligers. Ik niet, I'm no good at selling underwear and such.
  maandag 12 mei 2008 @ 12:42:19 #260
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58624998
quote:
Op maandag 12 mei 2008 12:40 schreef dawg het volgende:
Vervelend. Maar hier zijn nog genoeg vrijwilligers. Ik niet, I'm no good at selling underwear and such.
Ik hoef geen vrijwilligers daarvoor!!!
Ik klaag dat ik me verveel, niet dat ik te weinig sex krijg
Miauw
pi_58625045
quote:
Op maandag 12 mei 2008 12:42 schreef Lips het volgende:

[..]

Ik hoef geen vrijwilligers daarvoor!!!
Ik klaag dat ik me verveel, niet dat ik te weinig sex krijg
Sex werkt goed tegen de verveling. Of ga een stukje joggen. Heerlijk, die endorfines!
Oh wacht.
  maandag 12 mei 2008 @ 13:05:53 #262
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58625414
quote:
Op maandag 12 mei 2008 12:45 schreef dawg het volgende:

[..]

Sex werkt goed tegen de verveling. Of ga een stukje joggen. Heerlijk, die endorfines!
Oh wacht.
Leuk geprobeerd
Miauw
  maandag 12 mei 2008 @ 13:08:39 #263
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58625466
quote:
Op maandag 12 mei 2008 12:40 schreef dawg het volgende:

[..]

Simpel. Een gezonde dosis lef.
[..]

Ik weet niet op wie je doelde Dawg, ik ben niet zo van de liefdadigheid.
Koop maar een vibrator.
pi_58625612
Ik wil wel. Mits je ook van me houdt en voor altijd bij me wil blijven...

Oh wacht, je bent een vrouw .
pi_58625665
Teganchick!
  maandag 12 mei 2008 @ 13:24:54 #266
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58625723
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:16 schreef Tegan het volgende:
Ik wil wel. Mits je ook van me houdt en voor altijd bij me wil blijven...

Oh wacht, je bent een vrouw .
klinkt wel een beke desperate, Tegan.
Is de spoeling echt zo dun in het zonnige zuiden des lands?
pi_58625730
Ik vind trouwens verveling heel wat minder erg nu. Je in een relatie samen kapot vervelen, het vreselijkste wat er is.
  maandag 12 mei 2008 @ 13:35:55 #268
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_58625886
Hey wat is dit nou! is het hier een paar pagina's lang gewoon weer ff interessant geweest!
quote:
Op maandag 12 mei 2008 12:14 schreef Abbadon het volgende:

bij elkaar passen zegt wel degelijk wat...alleen zijn de dingen die bepalen of je bij elkaar past kennelijk anders dan je op het eerste gezicht zou denken..
hoe is het toch mogelijk dat over iets wat niet valt te betheoretiseren zoveel getheoretiseerd wordt!

[ Bericht 31% gewijzigd door Garisson72 op 12-05-2008 13:41:27 ]
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 12 mei 2008 @ 13:43:44 #269
182560 krioro
no span
pi_58625995
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:24 schreef kaasplankje het volgende:
Is de spoeling echt zo dun in het zonnige zuiden des lands?
Er is hier minstens één hele toffe man.
  maandag 12 mei 2008 @ 13:45:34 #270
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58626024
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:25 schreef MLI het volgende:
Ik vind trouwens verveling heel wat minder erg nu. Je in een relatie samen kapot vervelen, het vreselijkste wat er is.
Als je je in een relatie kapot verveeld kan je beter nokken.

Ik vermaak me ook altijd wel prima alleen, das eigenlijk ook in mijn nadeel. Je denkt al snel van: "Ik vind het wel best zo.."
Mammie zegt altijd tegen me dat ze vroeger geen kind aan me had: ze gaf me een doos blokken ofzo en ik was uuuuuren zoet.
pi_58626032
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:43 schreef krioro het volgende:

[..]

Er is hier minstens één hele toffe man.
dawg is inderdaad tof.
  maandag 12 mei 2008 @ 13:51:46 #272
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58626107
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:35 schreef Garisson72 het volgende:
Hey wat is dit nou! is het hier een paar pagina's lang gewoon weer ff interessant geweest!
dit topic heeft mij nodig
quote:
hoe is het toch mogelijk dat over iets wat niet valt te betheoretiseren zoveel getheoretiseerd wordt!
omdat dat een stuk interessanter is dan theoretiseren over iets dat duidelijk is
pi_58626296
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:51 schreef Abbadon het volgende:

[..]

[..]

pi_58626358
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:45 schreef MLI het volgende:

[..]

dawg is inderdaad tof.
Even quoten.
  maandag 12 mei 2008 @ 14:14:26 #275
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58626462
Bah bah bah ik ben aan het werk hier en ik heb helemaal geen zin meer..

administraaaaazie...
  maandag 12 mei 2008 @ 14:28:05 #276
94676 Garisson72
pi_58626720
quote:

omdat dat een stuk interessanter is dan theoretiseren over iets dat duidelijk is
nou ik denk dus dat het vaak misgaat tussen 2 mensen omdát er zoveel over getheoretiseerd wordt.
pi_58626799
quote:
Op maandag 12 mei 2008 12:01 schreef krioro het volgende:

[..]

Bij elkaar passen is niet hetzelfde als dezelfde interesses en/of smaak hebben.
Dat heeft er zeker wel mee te maken..
quote:
Op maandag 12 mei 2008 12:14 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ja natuurlijk.. Als je een relatie begint ken je elkaar nog niet door en door.. Dus lijkt me logisch..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 12 mei 2008 @ 14:41:33 #278
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58626929
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:28 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

nou ik denk dus dat het vaak misgaat tussen 2 mensen omdát er zoveel over getheoretiseerd wordt.
...en laten we eerlijk zijn, singles zijn niet de aangewezen personen om iets te zeggen over het laten slagen van een relatie

maar je hebt wel gelijk, ja...ik weet wel van mezelf dat ik in sommige gevallen aan een klein beetje twijfel genoeg kan hebben om te gaan wroeten en peuteren en op die manier van een klein kiertje na verloop van tijd een gapend gat te maken...te veel nadenken is dodelijk soms...
pi_58628771
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:41 schreef Abbadon het volgende:

[..]

...en laten we eerlijk zijn, singles zijn niet de aangewezen personen om iets te zeggen over het laten slagen van een relatie

maar je hebt wel gelijk, ja...ik weet wel van mezelf dat ik in sommige gevallen aan een klein beetje twijfel genoeg kan hebben om te gaan wroeten en peuteren en op die manier van een klein kiertje na verloop van tijd een gapend gat te maken...te veel nadenken is dodelijk soms...
Ik denk dat bijna iedereen dat wel doet. Verliefdheid is een intens, maar ook ongrijpbaar gevoel.
  maandag 12 mei 2008 @ 18:39:42 #280
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58630442
quote:

[..]

Is niet altijd genoeg, wij waren zo verschillend als dag en nacht.
In veel dingen, wel hetzelfde gevoel voor humor, allebei graag aandacht allebei dominant (hij net iets erger dan ik )

O, en ik zie geen poppetjes, dan moet ik mijn instellingen veranderen. Ik heb die oude layout nog steeds (jaja, ik weet het)
  maandag 12 mei 2008 @ 18:41:20 #281
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58630460
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]

Das mijn goede invloed
  maandag 12 mei 2008 @ 18:42:04 #282
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58630472
quote:

[..]

O, ik zei net hetzelfde, eigenlijk moet ik gewoon eerst alles lezen en dan pas iets intikken.

Zit nu in je vaarwater.
pi_58630528
quote:
Op maandag 12 mei 2008 18:42 schreef JamesBrownie het volgende:
Zit nu in je vaarwater.
Dat vindt Abba vast niet erg.

Maare, had ik je al welkom geheten?
  maandag 12 mei 2008 @ 18:46:20 #284
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58630546
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:41 schreef Abbadon het volgende:

Even daarop ingaan:
Ik heb dat niet, ik ben heel erg goed in negatieve dingen 'vergeten' of iig me er niet druk om maken.
Dat is soms vrij nadelig, de relatie die ik nu verbroken heb is stukgelopen omdat ik eindelijk inzag dat hij me gewoon heel slecht behandeld heeft, dat had ik al veel eerder kunnen zien, als ik niet die oogkleppen graag op had gehad.

Ik hoop dat ze nu gewoon wegblijven
  maandag 12 mei 2008 @ 18:48:27 #285
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58630576
quote:
Op maandag 12 mei 2008 18:45 schreef dawg het volgende:

[..]

Dat vindt Abba vast niet erg.

Maare, had ik je al welkom geheten?
niet dat ik weet, aangenaam.

Kom je hier uit de buurt? (Ik ving iets op met zuiden van t land... )Eindhoven. ik dus.
pi_58630759
quote:
Op maandag 12 mei 2008 18:48 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

niet dat ik weet, aangenaam.

Kom je hier uit de buurt? (Ik ving iets op met zuiden van t land... )Eindhoven. ik dus.
Hey James. Ik ben dawg.
Helmond.
  maandag 12 mei 2008 @ 18:59:30 #287
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58630773
quote:
Op maandag 12 mei 2008 18:58 schreef dawg het volgende:

[..]

Hey James. Ik ben dawg.
Helmond.
Das wel in de buurt...
Waar ergens, ik heb een tijdje in Helmond gewerkt, bij een poolcafe.
pi_58630813
quote:
Op maandag 12 mei 2008 18:59 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Das wel in de buurt...
Waar ergens, ik heb een tijdje in Helmond gewerkt, bij een poolcafe.
Monroe's? Of nog in Poolposition (die is wel heel erg lang geleden)?

Ik woon op Suytkade, langs het kanaal bij de Vliso.
  maandag 12 mei 2008 @ 19:02:00 #289
94676 Garisson72
pi_58630816
* Garisson72 komt struikelend binnenvallen
zei hier iemand poolcafe?
  maandag 12 mei 2008 @ 19:03:35 #290
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58630842
quote:
Op maandag 12 mei 2008 19:01 schreef dawg het volgende:

[..]

Monroe's? Of nog in Poolposition (die is wel heel erg lang geleden)?

Ik woon op Suytkade, langs het kanaal bij de Vliso.
Monroes ja.

Was wel leuk.

Is zowat in het centrum!waar je woont bedoel ik.
pi_58630867
quote:
Op maandag 12 mei 2008 19:03 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Monroes ja.

Was wel leuk.

Is zowat in het centrum!
Hmm, dan heb ik je vast en zeker weleens gezien, ik kwam daar erg vaak. Jammer dat het toen weg moest, dat was altijd relax.
Ja, bijna centrum inderdaad. Waar in Eindhoven woon jij dan?
pi_58630872
quote:
Op maandag 12 mei 2008 19:02 schreef Garisson72 het volgende:
* Garisson72 komt struikelend binnenvallen
zei hier iemand poolcafe?
Ik durf tegen jou niet te spelen.
  maandag 12 mei 2008 @ 19:07:47 #293
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58630908
quote:
Op maandag 12 mei 2008 19:05 schreef dawg het volgende:

[..]

Hmm, dan heb ik je vast en zeker weleens gezien, ik kwam daar erg vaak. Jammer dat het toen weg moest, dat was altijd relax.
Ja, bijna centrum inderdaad. Waar in Eindhoven woon jij dan?
Ook vlakbij het centrum, in Tongelre binnen de ring, maar ik ga binnenkort verhuizen (geen idee waarheen nog )

Ik werkte daar rond de eeuwwisseling.
  maandag 12 mei 2008 @ 19:08:30 #294
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58630920
quote:

[..]

Ik durf tegen iedereen te spelen, aangezien ik weet dat ik toch niet win
pi_58630948
quote:
Op maandag 12 mei 2008 19:07 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ook vlakbij het centrum, in Tongelre binnen de ring, maar ik ga binnenkort verhuizen (geen idee waarheen nog )

Ik werkte daar rond de eeuwwisseling.
Tongelre, op de Tongelresestraat zit de beste bakker van Eindhoven.
Ja, zou kunnen, ik zou een pica moeten zien, maar zelfs dan weet ik niet of ik je wel herken. Grijs verleden, en zulks.
  maandag 12 mei 2008 @ 19:12:34 #296
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58630988
quote:
Op maandag 12 mei 2008 19:09 schreef dawg het volgende:

[..]

Tongelre, op de Tongelresestraat zit de beste bakker van Eindhoven.
Ja, zou kunnen, ik zou een pica moeten zien, maar zelfs dan weet ik niet of ik je wel herken. Grijs verleden, en zulks.
Ik denk niet dat ik mensen herken van rond die tijd, dat waren er zoveel, en ik had nog niet zo lang een nieuw vriendje (die waar ik nu bij weg ben )

Op de tongelresestraat zitten drie bakkers.
Maar ik denk te weten welke je bedoelt.
  maandag 12 mei 2008 @ 19:12:41 #297
94676 Garisson72
pi_58630991
quote:

poepbroek!
  maandag 12 mei 2008 @ 19:15:15 #298
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58631028
quote:
Op maandag 12 mei 2008 19:12 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

poepbroek!
ben je goed dan?
pi_58631097
quote:
Op maandag 12 mei 2008 19:12 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik mensen herken van rond die tijd, dat waren er zoveel, en ik had nog niet zo lang een nieuw vriendje (die waar ik nu bij weg ben )

Op de tongelresestraat zitten drie bakkers.
Maar ik denk te weten welke je bedoelt.
Oh.
Nouja, mijn avonden daar gingen meestal gepaard met 5mtr bier, waar je dan zelf uit kon tappen.
Welke denk je dan? En waarom denk je dat?
quote:
Op maandag 12 mei 2008 19:12 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

poepbroek!
Jij bent veel te goed voor mij.
  maandag 12 mei 2008 @ 19:20:25 #300
94676 Garisson72
pi_58631135
quote:
Op maandag 12 mei 2008 19:15 schreef JamesBrownie het volgende:

ben je goed dan?

dawg leeft in ieder geval in die veronderstelling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')