abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 mei 2008 @ 22:03:20 #176
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_58616674
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:02 schreef MLI het volgende:

[..]

Je bent oranje!
Nu gaan we vast winnen
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_58616676
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:02 schreef MLI het volgende:

[..]

Je bent oranje!
Vraag hier een oranje kleurtje aan!
pi_58616686
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:00 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Nee niet specifiek. Alleen de azaanpissers zoals ... en ..., maar vooral die dikke ... . Maar de schele blonde kon mij ook niet bekoren. Ook de krassers .... en ..... al mis ik ..... wel een beetje, die kon makelijk wel lekker ergeren aan bepaalde onlogische dingen.
Jij en Qu_Be zouden anders ook goed bij elkaar passen.
  zondag 11 mei 2008 @ 22:05:38 #179
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58616722
Hoe oud zijn jullie eigenlijk, of ben ik dan te direkt ofzo?
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  zondag 11 mei 2008 @ 22:05:44 #180
150152 Queen_Bee
pi_58616724
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:03 schreef MLI het volgende:

[..]

Jij en Qu_Be zouden anders ook goed bij elkaar passen.
Schei uit
I'm super sonic man
pi_58616727
Liquidootje, leg eens uit waarom je zo subtiel aan het rellen bent in de singles-reeks de laatste tijd? Jammer van het eten trouwens. Zag het helemaal zitten enzo, samen wijntje, huisje, boompje, beestje, veel kindjes enzo.

Hehehe, als het uit verveling is, is het misschien tijd voor een vriendinnetje.
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:05 schreef JamesBrownie het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk, of ben ik dan te direkt ofzo?
Je zou het niet zeggen, maar ik ben bijna 25

Brengt mij op een wat serieuzer punt: wanneer ben je klaar voor een levenslange relatie? Is dat als je uitgefeest bent, als je eierstokken beginnen te rammelen of zo? Want ik merk eigenlijk dat ik er helemaal niet zo aan toe ben, nog geen last van de biologische klok, wel een klein beetje uitgefeest maar ik zie het eigenlijk niet zo zitten om het hele samenwoon-gebeuren nog eens te doen. En kinderen al helemaal niet.
  zondag 11 mei 2008 @ 22:08:30 #182
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58616793
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:02 schreef Liquidootje het volgende:

Zat je dan met de 65+ crew of was het niet zo'n groepsreis?
het was een groepsreis, maar met meer dan genoeg variatie in leeftijd, op zich...hoe dan ook, ik ging voor de cultuur
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_58616818
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:02 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ik heb net gegeten sorry. Baseke kun je misschien nog dingen leren.
  zondag 11 mei 2008 @ 22:10:48 #184
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58616832
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:05 schreef MLI het volgende:
Liquidootje, leg eens uit waarom je zo subtiel aan het rellen bent in de singles-reeks de laatste tijd? Jammer van het eten trouwens. Zag het helemaal zitten enzo, samen wijntje, huisje, boompje, beestje, veel kindjes enzo.

[..]
en sex?
  zondag 11 mei 2008 @ 22:13:07 #185
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58616886
quote:

Brengt mij op een wat serieuzer punt: wanneer ben je klaar voor een levenslange relatie? Is dat als je uitgefeest bent, als je eierstokken beginnen te rammelen of zo? Want ik merk eigenlijk dat ik er helemaal niet zo aan toe ben, nog geen last van de biologische klok, wel een klein beetje uitgefeest maar ik zie het eigenlijk niet zo zitten om het hele samenwoon-gebeuren nog eens te doen. En kinderen al helemaal niet.
Ik was ineens zwanger en ik had een vriend waar ik echt helemaal weg van was, ging zo'n beetje vanzelf
Ik dacht echt dat ik oud zou worden met hem.

Ik word over twee weken 28 trouwens.

En ik ben er om eerlijk te zijn nog niet achter wie hier nu mannen en wie vrouwen zijn, ben ik nog even aan het uitvogelen.
pi_58616939
quote:
1. Liquidootje, leg eens uit waarom je zo subtiel aan het rellen bent in de singles-reeks de laatste tijd?

2. Jammer van het eten trouwens. Zag het helemaal zitten enzo, samen wijntje, huisje, boompje, beestje, veel kindjes enzo.

Hehehe, als het uit verveling is, is het misschien tijd voor een vriendinnetje.
[..]

3. Je zou het niet zeggen, maar ik ben bijna 25
1. Niet waar
2. Zie drie
3. Wtf ben ik jonger dan jij
A little bit hateful
pi_58616957
quote:

Ik merk nu aan mezelf dat het wel heel leuk zou zijn als er levenslang (ieuw wat een eng woord) relatiemateriaal voorbij zou komen. Wellicht ook omdat ik met exlief heb samengewoond, min of meer trouwplannen had en het al over kinderen gehad hebben (in de toekomst weliswaar, maar ze zouden er komen). Inmiddels heb ik een aantal (getrouwde) vriendinnen die binnenkort aan de kinderen willen, helpt ook niet.
Gelukkig benader ik niet elke man als zijnde vader-van-mijn-kinderen, maar het losse geflodder moet wel een keertje afgelopen zijn

burgertrut, ik ben verdorie 26
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  zondag 11 mei 2008 @ 22:17:23 #188
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58616987
quote:

dat zou je inderdaad niet zeggen...
quote:
ik ben 29, en ben al een tijdje 'uitgefeest'...maar klaar voor een levenslange relatie? het woord levenslang klinkt bijna als een straf, vind je niet? ik heb geen idee...ik heb het vage vermoeden dat de enige manier om dat te bereiken, is aan een relatie beginnen, en er op een dag achterkomen dat je al jaren en jaren samen bent en dat dat wel prima is...ofzo...het idee om aan een relatie te beginnen met het idee van 'levenslang' voelt vooralsnog wat krampachtig...wil wel kinderen, op den duur, denk ik...maar als dat er niet van komt, dan niet...maar goed, de biologische klok werkt voor mannen sowieso wat anders...als ie uberhaupt al werkt...

wat niet wegneemt dat je aan een relatie zou moeten beginnen met het idee dat het voor altijd is, natuurlijk...zo ben ik dan ook wel weer...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_58617025
Ik ben te jong om het over kinderen te hebben, nog nooit zo'n serieuze relatie gehad dat ik ging samenwonen, but who cares, ik ben nog maar 20.

Alhoewel ik wel meer serieuzer ben geworden het laatste jaar en ik het losse gekloot zat ben!
  zondag 11 mei 2008 @ 22:20:14 #190
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58617064
Of je wordt op een dag wakker en komt erachter dat het niet werkt idd.
  zondag 11 mei 2008 @ 22:20:44 #191
150152 Queen_Bee
pi_58617076
Ik wil geen relatie, ik wil geen losse contacten maar ik wil ook niet alleen zijn

Ik ga vast op zoek naar katten.
I'm super sonic man
pi_58617087
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:10 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

en sex?
Voor de kindjes lijkt me dat wel noodzakelijk. Er is maar 1 obstakel. Ik heb geen gevoelens voor Liquidootje .
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:14 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

1. Niet waar
2. Zie drie
3. Wtf ben ik jonger dan jij
1. Wel waar, je maakt regelmatig provocerende opmerkingen richting modjes en je slowchat wel heul veel de laatste tijd. Maakt mij verder niet uit, viel me alleen op.
2. Zie 3
3. Wtf, die zag ik ook niet aankomen.
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:13 schreef JamesBrownie het volgende:

Ik word over twee weken 28 trouwens.

En ik ben er om eerlijk te zijn nog niet achter wie hier nu mannen en wie vrouwen zijn, ben ik nog even aan het uitvogelen.
Misschien zulke info in de OP zetten voor de nieuwkomers? Of er een wiki over maken!
pi_58617126
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:17 schreef Abbadon het volgende:
..
Abba, lang niet gezien. Goed om te zien dat er ook nog stabiele figuren in dit topic rondzwerven.
  zondag 11 mei 2008 @ 22:22:48 #194
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58617137
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Of je wordt op een dag wakker en komt erachter dat het niet werkt idd.
dat kan ook natuurlijk...mensen veranderen...
pi_58617140
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:17 schreef Abbadon het volgende:

[..]

wat niet wegneemt dat je aan een relatie zou moeten beginnen met het idee dat het voor altijd is, natuurlijk...zo ben ik dan ook wel weer...
Juist! Ik begrijp ook niet hoe sommige mensen van de ene relatie naar de andere hoppen. Het kán toch niet zijn dat je dat "levenspartner"-gevoel bij iedereen hebt

Die zie je dan ook altijd roepen "Ik ben zo verliefd" en dan een paar maanden later is het uit. Vervolgens roepen dat ze geen relaties meer willen en dan 2 weken later hebben ze weer een nieuwe
A little bit hateful
  zondag 11 mei 2008 @ 22:24:47 #196
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58617190
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:22 schreef dawg het volgende:

[..]

Abba, lang niet gezien. Goed om te zien dat er ook nog stabiele figuren in dit topic rondzwerven.
tja...stabiel is my middle name maar ik ging ervan uit dat jij het fort wel zou bewaken als ik er niet was?
pi_58617240
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:22 schreef dawg het volgende:

[..]

Dat doet pijn.
pi_58617260
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:24 schreef Abbadon het volgende:

[..]

tja...stabiel is my middle name maar ik ging ervan uit dat jij het fort wel zou bewaken als ik er niet was?
Nu je ge-edit hebt, toch even reageren.

Maar nee, die rol is wel toevertrouwd aan Liquido. Maar het is toch anders, dat dan weer wel.
pi_58617264
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:21 schreef MLI het volgende:
Misschien zulke info in de OP zetten voor de nieuwkomers? Of er een wiki over maken!
Goed idee!
  zondag 11 mei 2008 @ 22:28:28 #200
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58617265
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:27 schreef Baseke het volgende:

[..]

Dat doet pijn.
alleen als je je aangesproken voelt natuurlijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')