quote:Op zondag 11 mei 2008 11:55 schreef RickTheGreatest het volgende:
Hij heeft de kans gehad? Dan is hij dus juist wél richting de homo kant!
quote:Op zondag 11 mei 2008 19:44 schreef Liquidootje het volgende:
Hmmm vreemd? Een beetje lekkere vrouwding weet toch wat ze moet doen in zulke gevallen?
Fiets naar de ex toe. Steek je band lek. Sex of niet met de ex (naar eigen inzien). Stel voor om wat te gaan drinken. Stel specifiek de kroegentocht voor. Huppa achterop de fiets. Leuke avond verder en dat zonder één spier te verrekken.
quote:Op zondag 11 mei 2008 19:54 schreef MLI het volgende:
Goed, ik ben dus terug gegaan maar dat bleek de moeite niet waard te zijn. Toen gelijk naar het park gegaan, vandaag kwam er een man van Cambodjaanse afkomst bij me zitten. Helaas, was totaal niet mijn type, hoewel wel vriendelijk. Hij was met zijn zoontje. Ik voelde me best wel gevleid enzo, maar ik heb toch maar gezegd dat ik een vriendje heb.
Nou, dat gevoel kreeg ik zo'n beetje. Ik gaf toe dat ik een vriendje had toen hij me mee uit eten vroeg. Voor alleen een vriendelijk babbeltje neemt een man mij echt niet mee uit eten hoorquote:Op zondag 11 mei 2008 19:55 schreef Liquidootje het volgende:
Wie zegt dat hij je aan het versieren was
Dus je zegt dat je alleen goed bent om te neuken?quote:Op zondag 11 mei 2008 20:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou, dat gevoel kreeg ik zo'n beetje. Ik gaf toe dat ik een vriendje had toen hij me mee uit eten vroeg. Voor alleen een vriendelijk babbeltje neemt een man mij echt niet mee uit eten hoor.
quote:Op zondag 11 mei 2008 20:26 schreef Baseke het volgende:
[..]
Dus je zegt dat je alleen goed bent om te neuken?
Oef..low-blow!quote:Op zondag 11 mei 2008 20:35 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Nee, er zijn in het afgelopen jaar 5 mannen geweest die mij uit eten wilden nemen en er was altijd sprake van gevoelens, maar dus nooit wederzijds.
Maar als je wat ouder wordt zul je wel merken je meisjes niet uit eten neemt om te scoren, maar om ze beter te leren kennen.
Helaas, het wordt toch #3.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:44 schreef Liquidootje het volgende:
Hmmm vreemd? Een beetje lekkere vrouwding weet toch wat ze moet doen in zulke gevallen?
Fiets naar de ex toe. Steek je band lek. Sex of niet met de ex (naar eigen inzien). Stel voor om wat te gaan drinken. Stel specifiek de kroegentocht voor. Huppa achterop de fiets. Leuke avond verder en dat zonder één spier te verrekken.
Gaat het er hier zo aan toe?quote:Op zondag 11 mei 2008 21:53 schreef Liquidootje het volgende:
Was het puur kamelen berijden of ook andere zoogdieren?
alleen kamelen...ik ging voor de cultuur, obviouslyquote:Op zondag 11 mei 2008 21:53 schreef Liquidootje het volgende:
Was het puur kamelen berijden of ook andere zoogdieren?
En heb je er daarvoor een diner moeten betalen?
Nee gaat niet altijd zo. Maar dankzij dit jagen bepaalde personen die zulke opmerkingen maken de serieuze posters weg.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:54 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Gaat het er hier zo aan toe?
Nou, ik kan wel wat 'afleiding' gebruiken!
Wilde je me weghebben dan ?quote:Op zondag 11 mei 2008 21:56 schreef Liquidootje het volgende:
Nee gaat niet altijd zo. Maar dankzij dit jagen bepaalde personen die zulke opmerkingen maken de serieuze posters weg.
tja...zo gaat dat bij singles...veel praten, en weinig actiequote:
Ach, waarom ook niet? Volgens mijn horoscoop was mei een prima maand voor een blind datequote:Op zondag 11 mei 2008 20:23 schreef Liquidootje het volgende:
Nou jij bent een gezellige gesprekspartnerIk heb honger. Heb je misschien zin om zometeen ergens een hapje te eten?
Nee niet specifiek. Alleen de azaanpissers zoals ... en ..., maar vooral die dikke ... . Maar de schele blonde kon mij ook niet bekoren. Ook de krassers .... en ..... al mis ik ..... wel een beetje, die kon makelijk wel lekker ergeren aan bepaalde onlogische dingen.quote:
O laat maar!quote:Op zondag 11 mei 2008 22:00 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee niet specifiek. Alleen de azaanpissers zoals ... en ..., maar vooral die dikke ... . Maar de schele blonde kon mij ook niet bekoren. Ook de krassers .... en ..... al mis ik ..... wel een beetje, die kon makelijk wel lekker ergeren aan bepaalde onlogische dingen.
Zat je dan met de 65+ crew of was het niet zo'n groepsreis?quote:Op zondag 11 mei 2008 21:56 schreef Abbadon het volgende:
[..]
alleen kamelen...ik ging voor de cultuur, obviously![]()
en diner betalen....ach, ik kook in dat soort gevallen meestal zelf, eigenlijk
Ik heb net gegeten sorry. Baseke kun je misschien nog dingen leren.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:59 schreef MLI het volgende:
[..]
Ach, waarom ook niet? Volgens mijn horoscoop was mei een prima maand voor een blind date.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |