quote:Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Het is namelijk goor om te lezen als twee users openlijk sex -chatten. Users die zich misdragen krijgen een 24uur ban om af te koelen of om een telefoon-video'tje te schieten.
Ik vond dit nog wel meevallen eigenlijk.quote:
ik eigenlijk ook...maar kennelijk maakt dat ons verdorven en slecht...quote:Op zondag 11 mei 2008 23:25 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vond dit nog wel meevallen eigenlijk.
Ja.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:27 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook...maar kennelijk maakt dat ons verdorven en slecht...
arme liquidootje...zo jong...zo onschuldig...quote:
Ohjeetje. Hoorde ik bij de 'oude garde'?quote:Op zondag 11 mei 2008 22:40 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nou nou zeg. Laten we eerlijk zijn. Sinds de shift heb je aardig wat oude gardes weggejaagd he.
Zie jij RealZeus, memento-mori, vencodark, garrison of zelfs dawg enz. enz. nog regelmatig posten?
Ik breng tenminste nog luchtige onderwerpen aan ipv opschepperijen of bluezz-materie
Je kan dingen net zo ingewikkeld maken als je zelf wilt.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
is het nog zelfbedrog als je weet dat het zelfbedrog is?![]()
...tenzij je alleen maar denkt dat je jezelf doorhebt natuurlijk...
hmmz....psychologie is ingewikkeld
Als je kijkt naar interesses en smaak passen mijn man en ik ook niet bij elkaar..quote:Op zondag 11 mei 2008 22:36 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik was gelijk helemaal weg van mijn ex. Echt meteen, en hij van mij.
We pasten alleen voor geen meter bij elkaar, en ook al hielden we echt wel heel veel van elkaar, op een gegeven moment is het dan op.
Je moet ook gewoon het geluk hebben de juiste persoon te treffen en je moet jezelf een beetje kennen denk ik.
quote:Op zondag 11 mei 2008 10:05 schreef Liquidootje het volgende:
Nee kom op zeg. Ik koop wat ik lekker vind en soms een pakje maandverbanden of op zware dagen o.b. procomfort tampons voor der.
Maar wat ik lekker vind vind zij ook lekker.
Bij elkaar passen is niet hetzelfde als dezelfde interesses en/of smaak hebben.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je kijkt naar interesses en smaak passen mijn man en ik ook niet bij elkaar..
Tot zijn we nu al aan het 8ste jaar bezigen ik ben nog zeker zo verliefd als in het begin..
Dus bij elkaar passen zegt helemaal niets..Na jaren leer je elkaar zeker kennen..
En weet je hoe hij over iets denkt of hoe hij iets doet.. Zolang er liefde is...........
bij elkaar passen zegt wel degelijk wat...alleen zijn de dingen die bepalen of je bij elkaar past kennelijk anders dan je op het eerste gezicht zou denken..quote:
hier is ook weinig te belevenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
Simpel. Een gezonde dosis lef.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:34 schreef Lips het volgende:
[..]
hoe durf je dit op een openbaar forum te posten
![]()
quote:Vervelend. Maar hier zijn nog genoeg vrijwilligers. Ik niet, I'm no good at selling underwear and such.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoef geen vrijwilligers daarvoor!!!quote:Op maandag 12 mei 2008 12:40 schreef dawg het volgende:
Vervelend. Maar hier zijn nog genoeg vrijwilligers. Ik niet, I'm no good at selling underwear and such.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |