quote:Op zondag 11 mei 2008 10:05 schreef Liquidootje het volgende:
Nee kom op zeg. Ik koop wat ik lekker vind en soms een pakje maandverbanden of op zware dagen o.b. procomfort tampons voor der.
Maar wat ik lekker vind vind zij ook lekker.
Bij elkaar passen is niet hetzelfde als dezelfde interesses en/of smaak hebben.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je kijkt naar interesses en smaak passen mijn man en ik ook niet bij elkaar..
Tot zijn we nu al aan het 8ste jaar bezigen ik ben nog zeker zo verliefd als in het begin..
Dus bij elkaar passen zegt helemaal niets..Na jaren leer je elkaar zeker kennen..
En weet je hoe hij over iets denkt of hoe hij iets doet.. Zolang er liefde is...........
bij elkaar passen zegt wel degelijk wat...alleen zijn de dingen die bepalen of je bij elkaar past kennelijk anders dan je op het eerste gezicht zou denken..quote:
hier is ook weinig te belevenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
Simpel. Een gezonde dosis lef.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:34 schreef Lips het volgende:
[..]
hoe durf je dit op een openbaar forum te posten
![]()
quote:Vervelend. Maar hier zijn nog genoeg vrijwilligers. Ik niet, I'm no good at selling underwear and such.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoef geen vrijwilligers daarvoor!!!quote:Op maandag 12 mei 2008 12:40 schreef dawg het volgende:
Vervelend. Maar hier zijn nog genoeg vrijwilligers. Ik niet, I'm no good at selling underwear and such.
Sex werkt goed tegen de verveling.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:42 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik hoef geen vrijwilligers daarvoor!!!
Ik klaag dat ik me verveel, niet dat ik te weinig sex krijg
Leuk geprobeerdquote:Op maandag 12 mei 2008 12:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Sex werkt goed tegen de verveling.Of ga een stukje joggen. Heerlijk, die endorfines!
![]()
Oh wacht.
Ik weet niet op wie je doelde Dawg, ik ben niet zo van de liefdadigheid.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Simpel. Een gezonde dosis lef.
[..]
Vervelend. Maar hier zijn nog genoeg vrijwilligers. Ik niet, I'm no good at selling underwear and such.
klinkt wel een beke desperate, Tegan.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:16 schreef Tegan het volgende:
Ik wil wel. Mits je ook van me houdt en voor altijd bij me wil blijven...
Oh wacht, je bent een vrouw.
hoe is het toch mogelijk dat over iets wat niet valt te betheoretiseren zoveel getheoretiseerd wordt!quote:Op maandag 12 mei 2008 12:14 schreef Abbadon het volgende:
bij elkaar passen zegt wel degelijk wat...alleen zijn de dingen die bepalen of je bij elkaar past kennelijk anders dan je op het eerste gezicht zou denken..
quote:Op maandag 12 mei 2008 13:24 schreef kaasplankje het volgende:
Is de spoeling echt zo dun in het zonnige zuiden des lands?
Als je je in een relatie kapot verveeld kan je beter nokken.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:25 schreef MLI het volgende:
Ik vind trouwens verveling heel wat minder erg nu. Je in een relatie samen kapot vervelen, het vreselijkste wat er is.
dawg is inderdaad tof.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Er is hier minstens één hele toffe man.
dit topic heeft mij nodigquote:Op maandag 12 mei 2008 13:35 schreef Garisson72 het volgende:
Hey wat is dit nou! is het hier een paar pagina's lang gewoon weer ff interessant geweest!
omdat dat een stuk interessanter is dan theoretiseren over iets dat duidelijk isquote:hoe is het toch mogelijk dat over iets wat niet valt te betheoretiseren zoveel getheoretiseerd wordt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |