Helpt het als we er zelf ook van balen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:23 schreef Jarno het volgende:
Godskolere, even hier maar stoom afblazen want in FB krijg je gelijk weer Danny op je dak, maar wat een traag en onbruikbaar kutforum is dat FOK! geworden zeg. En wat zijn die database errors gru-we-lijk irritant.
DOE ER WAT AAN PRUTZ0RZ!!!1111
Donder op, ik heb helemaal geen zin in die discussie, wilde gewoon even stoom afblazen omdat je bij elke muisklik een database error krijgt. Volgens mij zit Danny helemaal niet te wachten op donaties omdat geld en hardware helemaal het probleem niet is, wijsneus.quote:
jezus jij bent gefrustreerd! Ga iemand neuqen ofzo.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Donder op, ik heb helemaal geen zin in die discussie, wilde gewoon even stoom afblazen omdat je bij elke muisklik een database error krijgt. Volgens mij zit Danny helemaal niet te wachten op donaties omdat geld en hardware helemaal het probleem niet is, wijsneus.
Tuurlijk, maar hier in een topic zitten te zeiken waar het niet voor bedoeld is, is kansloos. En dan kun je kansloze antwoorden verwachtenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:45 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Ja vreemd hè, dat na zoveel jaren vol gezeik frustraties gaan groeien. Imagine that..
Danny, ben jij het?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:48 schreef Daklem het volgende:
Maar als je het zo kut vind, maak dan zelf een forum, als je denkt dat je het beter kan, en zo niet, niet zeiken!
we moeten gewoon al die kudtnoobs van het forum aftrappen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:53 schreef JoMo0 het volgende:
Het is laatste tijd wel weer raak ja. Ook ben ik steeds uitgelogd.
Ligt het nou aan mij of worden de reacties in de SC steeds puberaler?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:40 schreef Daklem het volgende:
[..]
jezus jij bent gefrustreerd! Ga iemand neuqen ofzo.
Wellicht, maar ik denk persoonlijk dat Apple even wacht op de Montevina chip van Intel, die overigens in Augustus het levenslicht gaat zien.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja die, had 'm al gevonden
De geruchten van nieuwe (alu) macbooks in juni worden steeds sterker
Ik heb weinig gezien.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nog iets gehoord over Blue-Ray in de nieuwe Macbooks?
Never nooit. Eerst in de Mac Pro's en zelfs dat zie ik niet eens dit jaar gebeuren. Apple wacht vast af tot Blu-Ray's verkoopcijfers gaan stijgen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nog iets gehoord over Blue-Ray in de nieuwe Macbooks?
Sterker nog, de geruchten van dit moment gaan over een nieuwe MacBook in Q3, ofwel: juli - september. dat is op tijd voor Montevina, en back-to-school begint ergens in augustus, dus dit past allemaal primaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:57 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik denk persoonlijk dat Apple even wacht op de Montevina chip van Intel, die overigens in Augustus het levenslicht gaat zien.
Nee ligt niet aan jou.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of worden de reacties in de SC steeds puberaler?
Inderdaad. Apple was altijd een bedrijf die met alles op de voorgrond moest staan, maar hier zijn ze toch wel erg traag mee helaas.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:16 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik heb weinig gezien.
Ik vindt het erg opmerkelijk dat het zo stil blijft op het Blu-Ray gebied en Apple.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |