Helpt het als we er zelf ook van balen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:23 schreef Jarno het volgende:
Godskolere, even hier maar stoom afblazen want in FB krijg je gelijk weer Danny op je dak, maar wat een traag en onbruikbaar kutforum is dat FOK! geworden zeg. En wat zijn die database errors gru-we-lijk irritant.
DOE ER WAT AAN PRUTZ0RZ!!!1111
Donder op, ik heb helemaal geen zin in die discussie, wilde gewoon even stoom afblazen omdat je bij elke muisklik een database error krijgt. Volgens mij zit Danny helemaal niet te wachten op donaties omdat geld en hardware helemaal het probleem niet is, wijsneus.quote:
jezus jij bent gefrustreerd! Ga iemand neuqen ofzo.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Donder op, ik heb helemaal geen zin in die discussie, wilde gewoon even stoom afblazen omdat je bij elke muisklik een database error krijgt. Volgens mij zit Danny helemaal niet te wachten op donaties omdat geld en hardware helemaal het probleem niet is, wijsneus.
Tuurlijk, maar hier in een topic zitten te zeiken waar het niet voor bedoeld is, is kansloos. En dan kun je kansloze antwoorden verwachtenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:45 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Ja vreemd hè, dat na zoveel jaren vol gezeik frustraties gaan groeien. Imagine that..
Danny, ben jij het?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:48 schreef Daklem het volgende:
Maar als je het zo kut vind, maak dan zelf een forum, als je denkt dat je het beter kan, en zo niet, niet zeiken!
we moeten gewoon al die kudtnoobs van het forum aftrappen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:53 schreef JoMo0 het volgende:
Het is laatste tijd wel weer raak ja. Ook ben ik steeds uitgelogd.
Ligt het nou aan mij of worden de reacties in de SC steeds puberaler?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:40 schreef Daklem het volgende:
[..]
jezus jij bent gefrustreerd! Ga iemand neuqen ofzo.
Wellicht, maar ik denk persoonlijk dat Apple even wacht op de Montevina chip van Intel, die overigens in Augustus het levenslicht gaat zien.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja die, had 'm al gevonden
De geruchten van nieuwe (alu) macbooks in juni worden steeds sterker
Ik heb weinig gezien.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nog iets gehoord over Blue-Ray in de nieuwe Macbooks?
Never nooit. Eerst in de Mac Pro's en zelfs dat zie ik niet eens dit jaar gebeuren. Apple wacht vast af tot Blu-Ray's verkoopcijfers gaan stijgen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nog iets gehoord over Blue-Ray in de nieuwe Macbooks?
Sterker nog, de geruchten van dit moment gaan over een nieuwe MacBook in Q3, ofwel: juli - september. dat is op tijd voor Montevina, en back-to-school begint ergens in augustus, dus dit past allemaal primaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:57 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik denk persoonlijk dat Apple even wacht op de Montevina chip van Intel, die overigens in Augustus het levenslicht gaat zien.
Nee ligt niet aan jou.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of worden de reacties in de SC steeds puberaler?
Inderdaad. Apple was altijd een bedrijf die met alles op de voorgrond moest staan, maar hier zijn ze toch wel erg traag mee helaas.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:16 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik heb weinig gezien.
Ik vindt het erg opmerkelijk dat het zo stil blijft op het Blu-Ray gebied en Apple.
Oh, ik meende dat Intel Augustus meldde op hun roadmap. Misschien hebben ze de lancering vervroegd.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Sterker nog, de geruchten van dit moment gaan over een nieuwe MacBook in Q3, ofwel: juli - september. dat is op tijd voor Montevina, en back-to-school begint ergens in augustus, dus dit past allemaal prima
Overigens, op MacRumors verwachten ze Montevina al in juni, waar heb jij augustus vandaan?
Hoezo? Pas sinds een paar maanden weten we dat Blu-Ray de enige grote opvolger zal zijn van de DVD. Ik vind er niks vreemds aan. Bovendien heeft Apple Apple TV, ik weet het, het is een slecht excuus om geen Blu-Ray drives in systemen te shippen, maar het heeft er absoluut mee te maken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:35 schreef Daklem het volgende:
[..]
Inderdaad. Apple was altijd een bedrijf die met alles op de voorgrond moest staan, maar hier zijn ze toch wel erg traag mee helaas.
Juist Apple stond er altijd bij om een gokje te wagen in hun pc's met vooral nieuwe technieken. Ook al weten ze nu pas dat bluray het heeft gewonnen van HD-DVD, wisten ze al geruimte tijd van te voren dat ze Bluray gingen ondersteunen. Daarom vind ik het vreemd dat ze niet meegeholpen hebben om die stap naar Bluray te vergroten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hoezo? Pas sinds een paar maanden weten we dat Blu-Ray de enige grote opvolger zal zijn van de DVD. Ik vind er niks vreemds aan. Bovendien heeft Apple Apple TV, ik weet het, het is een slecht excuus om geen Blu-Ray drives in systemen te shippen, maar het heeft er absoluut mee te maken.
Speciaal voor jou, Annie..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of worden de reacties in de SC steeds puberaler?
Nee dankje. Anna zit elke avond naakt op de bank, met mijn Macbook Pro op schoot. Dat is veel beter.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, Annie..
[ afbeelding ]
Verbrandt ze haar beentjes niet met die Macbook op schoot?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee dankje. Anna zit elke avond naakt op de bank, met mijn Macbook Pro op schoot. Dat is veel beter.
Nederland is ook zo'n ontwikkelingsland.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:35 schreef super-muffin het volgende:
De iPhone komt later dit jaar officieel in België, Portugal, Oostenrijk, Roemenië, Polen, Slowakije en Zwitserland en het midden oosten en Afrika.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:26 schreef portier het volgende:
[..]
Nederland is ook zo'n ontwikkelingsland.
Dadelijk mogen wij van Nigerianen een iPhone kopen, en betalen via Western Unionquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:35 schreef super-muffin het volgende:
De iPhone komt later dit jaar officieel in België, Portugal, Oostenrijk, Roemenië, Polen, Slowakije en Zwitserland en het midden oosten en Afrika.
Waarom?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:52 schreef Daklem het volgende:
Mn macbookje achter moeten laten bij de apple store
hopen dat ie weer snel terug is
de hdd is kapot. Liep vast en startte niet meer op. Kwam een vervelende tik uit de hdd.quote:
Bij de widgets op die kleine 'i' rechtsonder klikken,quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:54 schreef tettenman het volgende:
Heb ik net gemerkt.
't Is even wennen.
En nu ik bezig ben. Die widgets zijn wel ok, maar de weather-widget haalt z'n info van een of andere obscure amerikaanse site, denk ik, klopt alleszins nooit. Zelfde met beurskoersen: enkel vs. Kan ik dat wijzigen? Had ook een mtv-widget gevonden op de apple-site maar die lijkt niet te werken (heb nochtans flip4mac geïnstalleerd).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |