Jezelf quoten hoe kansloosquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:47 schreef MdMa98 het volgende:
Over welke drugs heb je het?quote:[..]
ik rook dan wel niet. Toch vind ik het schandalig dat dit moet gebeuren. Mensen zullen minder roken, maar uitgaansgelegenheden draaien minder omzet, mensen staat buiten te roken, want binnen mag niet, Nee laat ze dan maar lekker echte drugs verbannen, o nee dat gaat niet want de staat en staten zijn er schuldig aan, omdat ze er enorm veel geld mee verdienen die drugs..
Heb ik niet en doe ik niet.quote:En dan die anti-rook peeuwers, alleen maar zeiken en janken, maar ondertussen wel met hun dikke terreinwagen of stinkdiesel de boel lopen te vergassen. teveel stroom gebruiken en de kachel op 40 hebben staan.
Huiliequote:Ik kan hier zo slecht tegen, gatverdamme..
Moet je doenquote:Tijd voor mijn eigen politieke partij?
Het is een cynische wereld.quote:
Ah de eerste opmerking op een WO2-vergelijking is erquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ah de eerste WO2-vergelijking is er...
Maar ik heb dan wel schone longenquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Gezellig met z'n drieën in het niet-rook gedeelte staan terwijl het in het rookgedeel keizellig is, net als in het buitenland
als mensen zo hun leven gaan leiden, dan ligt dat toch echt bij hun... kansloos verslaafd volkquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:50 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang het goed gaat met de horeca, aangezien ze grote verliezen zullen lijden denk ik. Stel, normaal zit je iets van 3,5 uur in een restaurant, voorafje, hoofdgerecht, toetje en alles, en af en toe tussendoor roken. Nu wordt het alles naar binnen proppen, om zo snel mogelijk maar weer te kunnen gaan roken.En dan zit je misschien uiterlijk een uurtje in dat restaurant.
Dus je kan geen 3,5 uur zonder sigaret? Dat je zo kan leven.....quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:50 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang het goed gaat met de horeca, aangezien ze grote verliezen zullen lijden denk ik. Stel, normaal zit je iets van 3,5 uur in een restaurant, voorafje, hoofdgerecht, toetje en alles, en af en toe tussendoor roken. Nu wordt het alles naar binnen proppen, om zo snel mogelijk maar weer te kunnen gaan roken.En dan zit je misschien uiterlijk een uurtje in dat restaurant.
aah de eerste opmerking over een opmerking over een wo2 vergelijking isser.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:54 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ah de eerste opmerking op een WO2-vergelijking is er
Ben je zo rijk?quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
of de omzet blijft gelijk. Ik ga zelden uit omdat iedereen in de kroeg rookt, per 1 juli zal ik veeeeeeeeeeeeel vaker uitgaan.
Alcohol op het terras moet ook aangepakt worden. Ik geniet toch een stuk minder van mn sigaret als er van die dronken aso's in mn buurt zitten te zuipen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:49 schreef Qwea het volgende:
roken op het terras moet ook aangepakt worden. Ik geniet toch een stuk minder van mn bier als er van die aso's in mn buurt zitten te roken.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:56 schreef GBA het volgende:
[..]
Alcohol op het terras moet ook aangepakt worden. Ik geniet toch een stuk minder van mn sigaret als er van die dronken aso's in mn buurt zitten te zuipen.
Jij hebt echt een complete schutting voor je kop he? Of doe je alleen alsof?quote:
in een restaurant is tot daar aan toe, maar in een kroeg?quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:56 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dus je kan geen 3,5 uur zonder sigaret? Dat je zo kan leven.....
Je zou trouwens ook tussen de gangen door even naar buiten kunnen stappen, maar dat is teveel gevraagd natuurlijk. Ik ben in elk geval blij dat jij niet meer naast me zit te roken als ik aan het eten ben.
Heb ik het over mezelf dan? Ik kom amper in restaurants, zit er niet op te wachten ook als ik eerlijk mag zijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:56 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dus je kan geen 3,5 uur zonder sigaret? Dat je zo kan leven.....
Je zou trouwens ook tussen de gangen door even naar buiten kunnen stappen, maar dat is teveel gevraagd natuurlijk. Ik ben in elk geval blij dat jij niet meer naast me zit te roken als ik aan het eten ben.
Uhm, jij insinueert nu dat ik iets insinueer, maar achquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kei gezelligdus je insinueert nu eigenlijk dat rokers "kei gezellig" zijn?
ja idd, waar zijn jullie toch in godsnaam mee bezigquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:58 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
in een restaurant is tot daar aan toe, maar in een kroeg?
Waar zijn we toch in godsnaam mee bezig?
Tuurlijk wel, ze zien hoe kansloos de mensen in die rookzone eruit zien en besluiten niet te gaan roken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:58 schreef HugoBaas het volgende:
Nou de laatste keer dat ik in Amerika was (Orlando) was er ook een rookverbod, maar bijna elke kroeg en discotheek heeft daar een aparte rookzone dus als mensen willen roken kan het daar.
Lijkt me niet dat jongeren dan echt worden ontmoedigd.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:00 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ze zien hoe kansloos de mensen in die rookzone eruit zien en besluiten niet te gaan roken.
Neuh totaal niet, ikzelf heb er geen last van.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij hebt echt een complete schutting voor je kop he? Of doe je alleen alsof?
't is inderdaad meer iets voor pagina 2 he.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:49 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hoi GodwinJe bent vroeg vandaag, na 11 posts wordt het rookbeleid al met de jodenvergassing vergeleken.
Rokers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |