Jij staat dan ook in het donker met je avatar.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:05 schreef Geqxon het volgende:
JortK is hier het licht.
quote:
Wat doen jullie hierquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij staat dan ook in het donker met je avatar.
Een beetje doodverwensing kan Jort wel hebben denk ik...quote:
Ja, wat denk je? Ik zie je naam in een TT staan, dus moest ik even een kijkje nemen!quote:
Ik heb ook kogels door me ruit gehad dus ik ben wel wat gewendquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:58 schreef OA het volgende:
[..]
Een beetje doodverwensing kan Jort wel hebben denk ik...
Nee, dank je, mijn vrouw zou dat niet zo op prijs stellen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:03 schreef Geqxon het volgende:
Haha Jort heeft gaysex met OA en Pheno.
De mijne ook niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dank je, mijn vrouw zou dat niet zo op prijs stellen.
quote:Op woensdag 7 mei 200811:03 schreef Geqxon het volgende:
Haha Jort heeft gaysex met OA en Pheno.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dank je, mijn vrouw zou dat niet zo op prijs stellen.
En de mijne ook nietquote:
Hij heeft wel een levendige fantasie de laatste tijd, zou hij wanhopig worden met de vrouwen en nu naar de mannen aan het switchen zijn?quote:
Tegenwoordig hoef je nergens meer van op te kijken...quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hij heeft wel een levendige fantasie de laatste tijd, zou hij wanhopig worden met de vrouwen en nu naar de mannen aan het switchen zijn?
Cartmanquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:30 schreef OA het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoef je nergens meer van op te kijken...
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Moet jij toch alles van weten ondertussen
Linuxquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:36 schreef mschol het volgende:
godverdegodver......
vista ging zeiken dat hij niet geactiveerd was... terwijl ik hem bij installatie geactiveerd had, succesvol..
geen updates ofzo geinstalleerd, zo van het een op het andere moment moet hij activeren.
en nee via internet ging niet :S
moest perse via de telefoon.....
ze willen je gewoon perse wegjagen...
(daarom gebruik ik voor XP ook altijd de corp key van school)
Tot aan mijn blinde darmquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Moet jij toch alles van weten ondertussen
Het valt allemaal best mee, zolang je geen DirectX wilt gebruikenquote:
Het is waarschijnlijk meer een kwestie van 'Onbekend maakt onbemind'...quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het valt allemaal best mee, zolang je geen DirectX wilt gebruiken
ik ben niet onbekend met linux hoor, vind het gewoon geen lekker product om mee te werken...quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:37 schreef whoops het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk meer een kwestie van 'Onbekend maakt onbemind'...
En als je wil gamen pak je toch gewoon een Console...
Linux...
En ik denk dat de kans groot is dat dat komt omdat je het niet goed kent...quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben niet onbekend met linux hoor, vind het gewoon geen lekker product om mee te werken...
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:03 schreef Geqxon het volgende:
Linux, leuk en aardig, maar nog ver in de kinderschoenen als het om gebruiksvriendelijkheid danwel gemak gaat.
Denk ook niet dat her daar ooit uit gaat komen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:03 schreef Geqxon het volgende:
Linux, leuk en aardig, maar nog ver in de kinderschoenen als het om gebruiksvriendelijkheid danwel gemak gaat.
Face it. Zelfs met Ubuntu heb ik zelf moeite, en dat terwijl ik gigantisch snel gebruikersomgevingen weet uit te vogelen.quote:
ik heb 3 versies gebruikt (suse 8, debian en ubuntu) en heb onder suse zowel mbv de gui als de CLI mode een server opgezet (DNS, mail, samba, pdc, apache)quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:04 schreef whoops het volgende:
[..]
En ik denk dat de kans groot is dat dat komt omdat je het niet goed kent...
Mac OS is ook prima, maar als je zegt dat je snel gebruikersomgevingen kan doorgronden snap ik niet dat je Linux lastig vind. Maar goed, over smaak valt niet te twisten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Face it. Zelfs met Ubuntu heb ik zelf moeite, en dat terwijl ik gigantisch snel gebruikersomgevingen weet uit te vogelen.
Doe mij maar Mac OS X, het perfecte balans tussen totale controle en gebruiksvriendelijkheid.
defineer dan gebruikersvriendelijkheid:quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:08 schreef whoops het volgende:
Heeft een van jullie wel eens iemand achter een Windows machine gezien die al sinds 1995 met Linux werkt? Ik wel, er werkt hier een stagiair die opgegroeid is met Linux (slackware).
Als je hem achter een Windows machine ziet werken zul je zien dat het alles behalve gebruikersvriendelijk is... Nadeel is dat de meeste mensen al zo lang met Windows werken dat dat de standaard van 'gebruikersvriendelijk' is...
Open your eyes...
Mooi voorbeeldje van toen ik een maand of wat geleden in VMWare een Ubuntu Server wou installeren met SABnzbd. Het begon met de installatie van VMWare tools. Er werd ergens een tar.gz achtige file gemount. Na wat gepiel met uitpakken en aanklooien kwam ik ergens in een terminal. Vervolgens een hoop getypt. Nou, het werkte dus niet, jammer dan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mac OS is ook prima, maar als je zegt dat je snel gebruikersomgevingen kan doorgronden snap ik niet dat je Linux lastig vind. Maar goed, over smaak valt niet te twisten.
Voor d egoede orde: ik draai FreeBSD, Windows 2000/XP en Mac OS, dus het boeit mij voor de rest geen reet
Zelfs OS/400 vind ik prima.
Ik vind het niet gebruikersvriendlijker dat windows bv continue met meldingen komt. Bv het wireless detected verhaal. Ik wil dat uit kunnen zetten, want elke keer dat stomme ballonnetje irriteert mij. Nu kun je het ballonnetje wel uitzetten, maar andere meldingen (you got new mail) wil ik wel blijven zien. Volgens mij kun je dat tot in Vista niet regelen. Vista heb ik er weer afgegooid omdat het niet goed werkte met devtools die ik op mijn werk gebruik, ook niet echt gebruikers vriendelijk dus. Dezelfde tools werken wel in unix/linux/mac os. Ik heb het bv over een oude versie van mysql (4x) die opeens onder Vista geen database meer kan importerenquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:12 schreef mschol het volgende:
[..]
defineer dan gebruikersvriendelijkheid:
windows is imho een stuk gebruikersvriendelijker als het gaat om toegangelijkheid en gebruik
linux is qua gebruikersvriendelijkheid beter als het gaat om het aanpassen van het OS
Omdat niet iedereen FreeBSD als een base gebruiktquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:16 schreef Geqxon het volgende:
Waarom doen ze het niet zo simpel als in Mac OS X?
Ik heb het over de userinterface, wat er op de achtergrond draait is voor de eindgebruiker niet belangrijk.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen FreeBSD als een base gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |