abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:27:44 #1
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_58526378
De laatste tijd valt het me nogal op dat veel luitjes hier (onbewust) het vocabulair van GeenStijl overnemen. Het moet allemaal hard, harder, hardst zijn; flink links bashen; eerst roepen en dan feiten checken; jezelf als middelpunt in de wereld nemen enzovoorts enzovoorts.

Vooral dat onbeschofte in combinatie met het egocentrische (l'universe ce moi) is zóóó GeenStijl. Natuurlijk, de jaren '80 staat ook bekend om zijn decadente weelde en Testarossa's maar in deze tijd heb je toch wel een apart cultuurtje. Het is niet zozeer een rechts cultuurtje dat heerst maar vooral een egocentrisch en vluchtig cultuurtje. In zekere zin is het ook een egalitair sfeertje vanwege de afkeer van het establishment maar tegelijkertijd is er ook weer hang naar een hierarchie aangezien GeenStijl constant D'66 en haar democratisering belachelijk maakt.

Daarom mijn vraag: zullen we later GeenStijl als symbool zien van deze tijd? Net zoals de Rubikxkubus dat was voor de jaren '80 en de waterpijp voor de jaren '70?

Overigens hoop ik dat het snel weer over gaat want ik heb een grafhekel aan GeenStijl, dat is gewoon een website opgezet door het grootkapitaal aka De Telegraaf om progressieve idealen kapot te maken.

[ Bericht 11% gewijzigd door Klopkoek op 07-05-2008 09:35:01 ]
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:31:48 #2
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_58526448
1) GS is niet opgezet door TMG
2) Hoe zie jij je eigen gedrag in deze?
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:35:59 #3
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_58526529
Ik zie mijzelf hier als tegenwicht tegen alle rechtse roepers.

GeenStijl is trouwens pas echt groot geworden toen de Telegraaf er zich mee ging bemoeien. Toen zijn ze ook nog extremer geworden.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:43:26 #4
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_58526668
Hee anders zeur je even over iets waar je wel wat vanaf weet.. ipv deze zeer slechte van Jole quotes..
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:27
Overigens hoop ik dat het snel weer over gaat want ik heb een grafhekel aan GeenStijl, dat is gewoon een website opgezet door het grootkapitaal aka De Telegraaf om progressieve idealen kapot te maken.
Jij weet waar je over praat..

You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:45:35 #5
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_58526714
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:35 schreef Klopkoek het volgende:

GeenStijl is trouwens pas echt groot geworden toen de Telegraaf er zich mee ging bemoeien. Toen zijn ze ook nog extremer geworden.
Hahah.. eerder omgekeerd..
Vond ze groffer en harder en kwetsender voordat de telegraaf zich ermee ging bemoeien..

Beetje klok en klepel topic dit
That boy needs therapy..
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:54:00 #6
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_58526881
quote:
Daarmee stel je dus dat jij niet basht, altijd eerst feiten checkt e.d.?
quote:
Mocht je hier boven ja willen antwoorden, dan zou ik deze zin gauw weghalen, want dit is pertinente onzin.
Thucydides
pi_58527157
quote:
Heb je dit topic niet in het verkeerde subforum geplaatst
quote:
Hangt van de definitie extreem af, voor de overname vond ik GS een stuk grover en hadden ze nog wel eens een leuk venijnig stukje sinds de overname is het alleen nog maar platter geworden.

Dat je GS taal elders ook terugziet verbaas ik me niet over, wel dat jij erover durft te klagen aangezien jij nu niet een van de meest respectvolle users bent in POL
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:09:54 #8
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_58527198
Bagger topic..
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:13:56 #9
139330 TNA
For the stars that shine
pi_58527264
GeenStijl is een klein deel van de tijdsgeest, net zoals Fok dat is. Exemplarisch vind ik een veel te zwaar woord.
pi_58527444
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:27 schreef Klopkoek het volgende:
dat is gewoon een website opgezet door het grootkapitaal aka De Telegraaf om progressieve idealen kapot te maken.
Mooi toch

Overigens worden die progressieve Wilders en Verdonk ook vaak belachelijk gemaakt op GS.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:34:28 #11
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_58527657
Wat bedoel je precies met "progressieve idealen"? Ikzelf vind GS behoorlijk progressief, eerlijkgezegd.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:37:56 #12
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_58527733
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:23 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Mooi toch

Overigens worden die progressieve Wilders en Verdonk ook vaak belachelijk gemaakt op GS.

Jij noemt Wilders en Verdonk progressief??!!?
Thucydides
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:50:21 #13
139330 TNA
For the stars that shine
pi_58527964
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:37 schreef Xtreem het volgende:

[..]

"Ausländer raus!" is volgens sommige mensen een vooruitgang.
pi_58527980
Vooruitstrevend hoeft niet altijd een vooruitgang te zijn
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:52:26 #15
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_58528037
Linkse kerk loopt per definitie iets achter
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:57:45 #17
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_58528100
quote:

[..]

Naja, op zich is dat ook wel zo. Van Dale geeft als definitie voor progressief: "(politiek) een hervorming van de maatschappij beogend ", dus dat maakt Wilders en Verdonk erg progressief. Veel van de huidige partijen zijn meer conservatief ("vasthoudend aan de bestaande toestanden") dan Wilders & Verdonk in elk geval.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:05:00 #18
38496 Perrin
pi_58528227
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:57 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Naja, op zich is dat ook wel zo. Van Dale geeft als definitie voor progressief: "(politiek) een hervorming van de maatschappij beogend ", dus dat maakt Wilders en Verdonk erg progressief. Veel van de huidige partijen zijn meer conservatief ("vasthoudend aan de bestaande toestanden") dan Wilders & Verdonk in elk geval.
Idd dat was ook 't punt van mijn eerdere post.. Veel van de traditionele partijen zien de maatschappij als 'af' en schaven slechts hier en daar wat bij.. dat kun je zelfs met de beste wil niet meer progressief noemen.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:09:15 #19
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_58528310
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:57 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Verdonk en Wilders zijn juist ultra conservatief, ze willen terug naar een maatschappij van vroeger!
Thucydides
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:12:13 #20
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_58528368
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:27 schreef Klopkoek het volgende:
De laatste tijd valt het me nogal op dat veel luitjes hier (onbewust) het vocabulair van GeenStijl overnemen. Het moet allemaal hard, harder, hardst zijn; flink links bashen; eerst roepen en dan feiten checken; jezelf als middelpunt in de wereld nemen enzovoorts enzovoorts.

Vooral dat onbeschofte in combinatie met het egocentrische (l'universe ce moi) is zóóó GeenStijl. Natuurlijk, de jaren '80 staat ook bekend om zijn decadente weelde en Testarossa's maar in deze tijd heb je toch wel een apart cultuurtje. Het is niet zozeer een rechts cultuurtje dat heerst maar vooral een egocentrisch en vluchtig cultuurtje. In zekere zin is het ook een egalitair sfeertje vanwege de afkeer van het establishment maar tegelijkertijd is er ook weer hang naar een hierarchie aangezien GeenStijl constant D'66 en haar democratisering belachelijk maakt.

Daarom mijn vraag: zullen we later GeenStijl als symbool zien van deze tijd? Net zoals de Rubikxkubus dat was voor de jaren '80 en de waterpijp voor de jaren '70?

Geenstijl past tot zover in deze tijdsgeest dat het gebruik maakr van de moderne internet techniek. De eigenschappen van zo'n medium zijn inderdaad niet eerder mogelijk geweest. Zeker nu papieren media onder druk staat en de internetmedia opkomt.

Maar het is gewoon een dwarse rel en schandaal site die zo plat, vulgair en tegendraads mogelijk is en verder ook niet de pretentie heeft om iets inhoudelijks aan het debat toe te voegen. Dat maakt het ook weer uniek en dus een publiekstrekker. Ze schoppen tegen iedereen zowel links als rechts. Het heeft een diepgang van nul komma nul maar toch weet die site soms de vinger op de zere plek te leggen. Dat is ook weer positief voor de democratie.

Verder is het userbestand gewoon een vergaarbak van simplistische, gefrustreerde zieltjes die hun frustraties kunnen uitbraken. Dat soort figuren hadden eerder nooit echt een podium.

Overigens is hun houding tov democratisering helemaal niet zo negatief. Ze zeiken vooral op D66 omdat het optreden van de partij in het vorige kabinet niet de schoonheidsprijs verdient en ze sowieso op alles kankeren.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:12:24 #21
38496 Perrin
pi_58528372
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:09 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Verdonk en Wilders zijn juist ultra conservatief, ze willen terug naar een maatschappij van vroeger!
Da's dan eerder regressief volgens jou dan conservatief ("vasthouden aan bestaande toestanden"). Ze streven in ieder geval relatief grote verandering na, ongeacht je mening over de kwaliteit van de verandering.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:20:24 #22
89730 Drugshond
pi_58528508
Kwantiteit versus kwaliteit... it's in the eye of the beholder.
Met 2 Nederlandse TV zenders ,2 Belgische & 3 Duitse heb ik mijn krimi Duits geleerd van Herr Derrick.
Inmiddels heb ik 100+ zenders en vrouwen trekken bij het minste het geringste hun slipje uit. ......of kreunen de schilderijen van mijn muren af.. nu staat mijn TV uit en mijn PC aan.
pi_58528618
Als je dat nieuw logo ziet van Geenstijl, dan weet je meteen wat een paupers daar achter die site zitten met die aggresieve vechthond.
pi_58528727
Nogal een complot-theorie dit.
  woensdag 7 mei 2008 @ 12:50:21 #25
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_58530587
@klopkoek
Je bent gewoon net als al die linkse aanhangers.. eerst een zinloos punt proberen te maken en als je vervolgens op alle fronten ongelijk krijgt (lees: gpwnd op fok) nok je hem af met je staart tussen de benen.

Waar blijven je tegen argumenten meneer "ik ben het tegenwicht tegen alle rechtse roepers"
That boy needs therapy..
  woensdag 7 mei 2008 @ 12:53:29 #26
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_58530658
@Hexagon
Ben het het voor een deel met je eens..
maar de opmerking:
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:12 schreef Hexagon het volgende:

Verder is het userbestand gewoon een vergaarbak van simplistische, gefrustreerde zieltjes die hun frustraties kunnen uitbraken. Dat soort figuren hadden eerder nooit echt een podium.
Klopt volgens mj niet echt hoor, Geenstijl trekt naar mijn weten een enorm breed publiek
That boy needs therapy..
pi_58530679
Trieste tijd leven we dan in, maar ja.. er zijn inderdaad wel tal van dit soort mensen, helaas.
pi_58530810
GeenStijl is heel slim. Ze maken gebruik van de hype die door Pim Fortuyn is gestart en door Geert Wilders 10 keer zo erg wordt voortgezet met Verdonk erachteraan huppelend.

Gewoon je onderbuik laten spreken en gaan met die banaan. En al die paupers rennen erachteraan. En GeenStijl lacht hard, want ze verdienen er klauwen met geld aan.

Heel slim, dat wel
pi_58530833
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 12:50 schreef BereNDD het volgende:
Je bent gewoon net als al die linkse aanhangers...
Heb je daar ook een trekhaak voor nodig?

Leg mij eens uit wat 'linkse aanhangers' zijn. Wat is 'links' in jouw ogen.
pi_58530850
Liever Rutger C. dan SunChaser
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_58530857
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 12:53 schreef BereNDD het volgende:
@Hexagon
maar de opmerking:
[..]

Klopt volgens mj niet echt hoor, Geenstijl trekt naar mijn weten een enorm breed publiek
Tuurlijk. Ik lees ook wel om een beetje te ontspannen. Maar ik weet dat het allemaal bullshit en gemanipuleerd is.

Ik vraag me af hoeveel mensen dat snappen.
  woensdag 7 mei 2008 @ 13:03:01 #32
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_58530878
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 12:53 schreef BereNDD het volgende:
@Hexagon
maar de opmerking:
[..]

Het publiek is best breed maar de reacties daar zijn van een nivo Bonnie St Claire. Die mensen die er ook posten bedoel ik met het userbestand.
pi_58530916
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 13:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het publiek is best breed maar de reacties daar zijn van een nivo Bonnie St Claire. Die mensen die er ook posten bedoel ik met het userbestand.
Er zit denk ik een groot verschil tussen mensen die gewoon lezen en een beetje lachen en mensen die het serieus nemen en ook reacties plaatsen.
  woensdag 7 mei 2008 @ 13:13:55 #34
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_58531115
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 13:01 schreef X. het volgende:

[..]

Heb je daar ook een trekhaak voor nodig?

Leg mij eens uit wat 'linkse aanhangers' zijn. Wat is 'links' in jouw ogen.
eerste plaatje

Je begrijpt me wel, maar je wil gewoon bijdehand doen.. altijd lachen
That boy needs therapy..
pi_58531266
Ik zie dat je 'links' gebruikt. Ik heb geen idee wat dat is.

Leg mij eens uit wat je onder 'links' verstaat en wat dat te maken heeft met GeenStijl.
  woensdag 7 mei 2008 @ 15:43:33 #36
89730 Drugshond
pi_58534414
Ik ben het wel eens met de TS.
- Er zit een knop op je PC, Die helpt je zo uit de puree -
De digitale maatschappij is geen afspiegeling van de werkelijke maatschappij, tenminste ik mag hopen van niet.
pi_58534639
Ik kan mij helemaal vinden in de OP. GS is een zuiver symptoom van de hedendaagse hufterigheid en afzeikmentaliteit. Het heeft niets te maken met het oprecht ter discussie stellen van bepaalde maatschappelijke onderwerpen, maar alles met het ongeinformeerd inhakken op alles wat je niet zint zoals dat kenmerkend is voor genoemde hufterigheid.

Dat vind ik overigens niet iets dat ´links´ of ´rechts´ is.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_58534680
quote:

[..]

en de meesten hebben nog stemrecht ook!
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_58534766
quote:

[..]

Ja zeker weten, zij willen tenminste politieke een maatschappelijke zaken hervormen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_58535095
Ik ben het wel met de OP eens, je ziet hetzelfde verschijnsel bij de reacties op de sites van de Telegraaf en het AD: Met zo min mogelijk kennis en zo min mogelijk nadenken de grootst mogelijke bek opzetten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:14:45 #41
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58535119
GeenStijl is zuurder dan een door Melkert uitgepoepte citroen. Wat een kwaaie bende, zeg. Ze nemen zichzelf ook veel te serieus.
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:17:06 #42
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_58535180
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 13:20 schreef X. het volgende:
Ik zie dat je 'links' gebruikt. Ik heb geen idee wat dat is.

Leg mij eens uit wat je onder 'links' verstaat en wat dat te maken heeft met GeenStijl.
Ga nou niet het onmogelijke vragen
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_58535210
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:14 schreef Floripas het volgende:
GeenStijl is zuurder dan een door Melkert uitgepoepte citroen. Wat een kwaaie bende, zeg. Ze nemen zichzelf ook veel te serieus.
Iedereen neemt Geenstijl serieus. Ze moeten wel.
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:31:36 #44
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_58535560
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Geenstijl past tot zover in deze tijdsgeest dat het gebruik maakr van de moderne internet techniek. De eigenschappen van zo'n medium zijn inderdaad niet eerder mogelijk geweest. Zeker nu papieren media onder druk staat en de internetmedia opkomt.

Maar het is gewoon een dwarse rel en schandaal site die zo plat, vulgair en tegendraads mogelijk is en verder ook niet de pretentie heeft om iets inhoudelijks aan het debat toe te voegen. Dat maakt het ook weer uniek en dus een publiekstrekker. Ze schoppen tegen iedereen zowel links als rechts. Het heeft een diepgang van nul komma nul maar toch weet die site soms de vinger op de zere plek te leggen. Dat is ook weer positief voor de democratie.

Overigens is hun houding tov democratisering helemaal niet zo negatief. Ze zeiken vooral op D66 omdat het optreden van de partij in het vorige kabinet niet de schoonheidsprijs verdient en ze sowieso op alles kankeren.
Je hebt een goed punt dat ook de verschijningsvorm het maakt dat het zo kenmerkend is voor deze tijd. Ook hebben anderen een punt dat GeenStijl slim op de naweeen van Fortuyn is meegesprongen.

Waar je echter de mist in gaat is je observatie dat GeenStijl iedereen hard aan pakt. Het zijn toch echt vooral linksen en christelijken die ze moeten hebben. De VVD pakken ze veel minder aan en over Wilders en Verdonk zijn ze helemaal mild.

Wat ik nog het meest kwalijke vind is die rel rond Vogelaar. Ik had gehoopt dat iedereen wel door zou hebben dat Castricum zat te etteren en dat je zo geen journalistiek bedrijft. Maar nee hoor, Vogelaar kreeg de wind van voren! Dan denk ik: als dit tegenwoordig de norm is, waar gaat dit heen?

Moeten ministers het straks ook gaan pikken dat ze voor oetlul uitgemaakt gaan worden? Nou?
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:34:40 #45
89730 Drugshond
pi_58535629
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:31 schreef Klopkoek het volgende:
Moeten ministers het straks ook gaan pikken dat ze voor oetlul uitgemaakt gaan worden? Nou?
To be or not to be.....
pi_58535679
Als we het over verzuring hebben, fok is toch gewoon geen haar beter. Alleen deze topic al
pi_58535726
Echt een heel hoog "dikke boehoehoe de PvdA wird kaputtgemacht en dat is allemaal de schuld van die gemene populisten van geenstijl.nl".

Hoorde ik Diederikje ZwamZwam gisteren niet beweren dat Jantje Smit de belichaming van de PvdA-idealen is?
pi_58535750
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:36 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
Als we het over verzuring hebben, fok is toch gewoon geen haar beter. Alleen deze topic al
Maar dat is progressieve verzuring en dat is weer goed want dat gaat tegen het grootkapitaal in
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:44:32 #49
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_58535849
En nog iets: misschien zit er geen lijn in de berichtgeving van GeenStijl, misschien zijn het losse flodders. Die mogelijkheid is heel plausibel.

Maar er even vanuit gaande dat er wel een lijn is te ontdekken dan is het er vooral één van het pure individualisme en egocentrisme. Want aan de ene kant is men gewoon tegen het establishment, tegen de gevestigde orde. De argumentatie daarachter -voor zover die er al is- is dat het de Burger belemmert en dwars zit.
Aan de andere kant verlangt men ook weer naar een zekere hierarchie en ordening. Dat lijkt paradoxaal of tegenstrijdig maar alleen een puur individualistisch en egocentrisch standpunt kan dat verklaren. Het is immers verschrikkelijk dat jijzelf wordt dwarsgezeten door de bestaande structuren, het is geenszins vervelend als de ander(bij voorkeur: de buitenlanders, de milieuactivisten enzovoorts) daar last van heeft.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_58535876
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:40 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar dat is progressieve verzuring en dat is weer goed want dat gaat tegen het grootkapitaal in
Inderdaad, mensen als KlopKoek die nog echt zo denken. Wake up, dit is 2008!
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:47:40 #51
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_58535927
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:39 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
Echt een heel hoog "dikke boehoehoe de PvdA wird kaputtgemacht en dat is allemaal de schuld van die gemene populisten van geenstijl.nl".

Hoorde ik Diederikje ZwamZwam gisteren niet beweren dat Jantje Smit de belichaming van de PvdA-idealen is?
Hoe hilarisch: iemand die onbewust(?) letterlijk GeenStijl napraat.

http://www.geenstijl.nl/m(...)_een_goed_verha.html
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_58535955
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:44 schreef Klopkoek het volgende:
Maar er even vanuit gaande dat er wel een lijn is te ontdekken dan is het er vooral één van het pure individualisme en egocentrisme.
Nee, het ongegeneerd graaien van types als Eefje Herfkens en Dick de Cock , dat heeft zeker helemaal niks met "puur individualisme en egocentrisme" te maken? En dan vind jij het natuurlijk vreselijk dat er nog één relatief onbevlekt medium is in Nederland dat dat aan de kaak stelt!

Houd toch op, je bent lachwekkend hypocriet.
pi_58535966
Klopkoek begrijp je dan niet dat GS eigenlijk de tegenhanger is van de NRC? NRC loopt heel erg achter het establishment aan terwijl GS er per definitie hard tegenin gaat. Daarbij maakt het niet uit wat of wie het onderwerp is, vaak buitenlanders en millieuactivisten maar ook CEO's en rechtse populisten als Wilders en Verdonk.

Verder moet je er niet al teveel aandacht aan besteden, het is domweg 1 van de vele nieuwsbrengers en niet 1 van de betere.
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:51:35 #54
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_58536014
quote:

[..]

Je hebt een goed punt dat ook de verschijningsvorm het maakt dat het zo kenmerkend is voor deze tijd. Ook hebben anderen een punt dat GeenStijl slim op de naweeen van Fortuyn is meegesprongen.

Waar je echter de mist in gaat is je observatie dat GeenStijl iedereen hard aan pakt. Het zijn toch echt vooral linksen en christelijken die ze moeten hebben. De VVD pakken ze veel minder aan en over Wilders en Verdonk zijn ze helemaal mild.

Wat ik nog het meest kwalijke vind is die rel rond Vogelaar. Ik had gehoopt dat iedereen wel door zou hebben dat Castricum zat te etteren en dat je zo geen journalistiek bedrijft. Maar nee hoor, Vogelaar kreeg de wind van voren! Dan denk ik: als dit tegenwoordig de norm is, waar gaat dit heen?

De Linksen en Christelijken hebben nu ook de macht. Daar kun je dan ook het beste kritiek op uiten. Tijdens het vorige kabinet waren het ook vooral de kabinetspartijen die er van langs kregen. Terwijl D66 op dit moment vrijwel met rust wordt gelaten door GS en ze zelfs Boris van der Ham een tweewekelijkse column geven. Ook werd er tijdens de burgemeestersreferenda vooral op de grote bestuurderspartijen gekankerd als zijnde saboteurs.

Verder werd Kay van der Linde ook flink door het slijk getrokken en heeft Verdonk ook behoorlijk wat negatieve posts daar. Rondom Geert is het er redelijk rustig maar ik denk dat als ze er een voet tussen krijgen ze het ook zeker doen. Als er om de PVV wat te rellen valt dan doen ze het ook maar op dit moment valt dat nog redelijk mee.

Verder heeft ons land persvrijheid dus is het aan Rutger hoe hij ermee omgaat. Voor Vogelaars mensen de taak om een antwoord te hebben op dit soort journalistiek. GS legt met deze journalistiek bepaalde pijnpunten van de politiek bloot en dat is voer voor discussie.
pi_58536040
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:47 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Hoe hilarisch: iemand die onbewust(?) letterlijk GeenStijl napraat.

http://www.geenstijl.nl/m(...)_een_goed_verha.html
Ja grappig joh, lachen we allemaal even mee? MrMojoRisin68 heeft geenstijl.nl gelezen!!!!!!!!!!!111111111111!!!!!!!

Het zit je wel dwars heh?
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:53:30 #56
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_58536058
Pakten ze tijdens Balkenende 2 de VVD aan Hexagon? Het was voornamelijk veel Balkenende gebash.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_58536107
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:49 schreef Chewie het volgende:
Klopkoek begrijp je dan niet dat GS eigenlijk de tegenhanger is van de NRC? NRC loopt heel erg achter het establishment aan terwijl GS er per definitie hard tegenin gaat. Daarbij maakt het niet uit wat of wie het onderwerp is, vaak buitenlanders en millieuactivisten maar ook CEO's en rechtse populisten als Wilders en Verdonk.

Verder moet je er niet al teveel aandacht aan besteden, het is domweg 1 van de vele nieuwsbrengers en niet 1 van de betere.
Precies. GS is iha weinig soeps, puberaal geneuzel, de moeite niet waard. Maar soms zit er wel wat leuks tussen. Vooral als het voor de duizendste keer weer eens over wantoestanden binnen de PvdA gaat.
pi_58536115
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:53 schreef Klopkoek het volgende:
Pakten ze tijdens Balkenende 2 de VVD aan Hexagon? Het was voornamelijk veel Balkenende gebash.
Dat is denk ik jou selectieve leesvermogen
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:01:34 #59
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58536205
GeenStijl is wel selectief. Wanneer zeiken ze Verdonk en Wilders dan af?
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:01:42 #60
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_58536209
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:53 schreef Klopkoek het volgende:
Ook de VVD ontkomt er niet aan

http://www.google.nl/search?q=+site:www.geenstijl.nl+vvd+geenstijl&hl=nl&start=110&sa=N

GS trapt tegen alles dat macht bezit en waar een rel te vinden is.
pi_58536219
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:49 schreef MrMojoRisin68 het volgende:

[..]

Nee, het ongegeneerd graaien van types als Eefje Herfkens en Dick de Cock , dat heeft zeker helemaal niks met "puur individualisme en egocentrisme" te maken? En dan vind jij het natuurlijk vreselijk dat er nog één relatief onbevlekt medium is in Nederland dat dat aan de kaak stelt!

Houd toch op, je bent lachwekkend hypocriet.
Goed gezegd.

Zonder een site als Geenstijl was men de politieke beerputten veel sneller vergeten.
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:02:38 #62
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_58536234
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:56 schreef MrMojoRisin68 het volgende:

[..]

Precies. GS is iha weinig soeps, puberaal geneuzel, de moeite niet waard. Maar soms zit er wel wat leuks tussen. Vooral als het voor de duizendste keer weer eens over wantoestanden binnen de PvdA gaat.
Triest figuur.

Dat is het trieste aan die website. Ze maken heisa om niets (kom nou, een wethouder die plezier heeft...) en hebben geen oog voor de andere politieke partijen.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_58536248
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:01 schreef Floripas het volgende:
Ben je blind ofzo?

GeenStijl was nota bene de site die Verdonks site in no time platkreeg toen deze net was geopend.
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:04:02 #64
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_58536268
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:02 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Goed gezegd.

Zonder een site als Geenstijl was men de politieke beerputten veel sneller vergeten.
Jij noemt een wethouder die even plezier heeft een beerput?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_58536288
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:01 schreef Floripas het volgende:
O.a. over de website van TON en over Wilders heb ik daar ook regelmatig afgezeken zien worden. Niet dat die stukjes lang bijblijven zijn namelijk van hetzelfde niveau als de rest.
pi_58536371
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:02 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Triest figuur.
dit ook.

Ik zie je al helemaal zitten achter je toetsenbordje, bordevol met frustratie over afgang op afgang van je sneue politieke partijtje. En ja, dan moet er natuurlijk iemand de schuld krijgen, iemand van buiten dat partijtje. Want de illusie van goedheid moet koste wat het kost in stand worden gehouden.

Maar je kunt natuurlijk ook gewoon die oogkleppen eens afzetten, en onderkennen dat dat partijtje van je van Bijlmer tot Boxtel helemaal verrot is.
pi_58536384
quote:

[..]

wacht even, je vond dat dat optreden van Vogelaar gewoon door de beugel kon? Dat mens is zo incompetent als het maar kan, als je de geluiden van haar ministerie mag geloven zien ze haar daar liever gisteren nog vertrekken.

Wat betreft je observatie dat ze enkelt de linksen en de gristenen aanpakken, tja nogal wiedes want daar komen nogal wat debiele dan wel idiote uitspraken vandaan. Wilders en verdonk worden ook regelmatig op hun uitspraken aangepakt, dus maak je daar maar geen zorgen om.
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:11:07 #68
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_58536402
quote:

[..]

Triest figuur.

Dat is het trieste aan die website. Ze maken heisa om niets (kom nou, een wethouder die plezier heeft...) en hebben geen oog voor de andere politieke partijen.
Voor inhoudelijke poltiek is een website als Sargasso of GeenCommentaar

Geenstijl heeft als core-business het opzoeken van vuiligheid en schandalen. En het is aan de lezer daar het zijne van te denken/vinden. Maar liever dat Geenstijl het op straat gooit dan dat het in een grote doofpot verdwijnt. Geenstijl vormt op die manier een bedreiging voor zich misdragende of hypocriete politici en dat vind ik positief.
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:12:25 #69
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_58536427
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:09 schreef MrMojoRisin68 het volgende:

[..]

dit ook.

Ik zie je al helemaal zitten achter je toetsenbordje, bordevol met frustratie over afgang op afgang van je sneue politieke partijtje. En ja, dan moet er natuurlijk iemand de schuld krijgen, iemand van buiten dat partijtje. Want de illusie van goedheid moet koste wat het kost in stand worden gehouden.

Maar je kunt natuurlijk ook gewoon die oogkleppen eens afzetten, en onderkennen dat dat partijtje van je van Bijlmer tot Boxtel helemaal verrot is.
Ze zijn niet verrotter dan andere partijen. Het is een mede door GeenStijl gecreeerde waarheid dat de PvdA de belichaming is van corrupte politiek.
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:13:05 #70
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58536440
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:03 schreef MrMojoRisin68 het volgende:

[..]

Ben je blind ofzo?

GeenStijl was nota bene de site die Verdonks site in no time platkreeg toen deze net was geopend.
Eh, dat was Retecool.

Eerst:
http://retecool.com/linkd(...)r-niets-van-begrijpt
Toen:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ita_al_na_2_uur.html
pi_58536454
quote:
Daar werd voor het bestaan van GS anders ook al heisa over gemaakt, alleen speelde dat in de oude 2e kamer.
pi_58536467
quote:
HAHA bedankt dat je ff een voorbeeldje voor me hebt opgezocht waar Verdonk en haar "spindoctor" worden uitgelachen. Hoef ik het zelf niet te doen, want zo graag kom ik daar nou ook weer niet.
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:14:54 #73
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58536471
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:05 schreef Chewie het volgende:

[..]

O.a. over de website van TON en over Wilders heb ik daar ook regelmatig afgezeken zien worden. Niet dat die stukjes lang bijblijven zijn namelijk van hetzelfde niveau als de rest.
Ik zie het niet vaak, maar geef me maar een link.

Denk je trouwens dat ze ook gezwegen zouden hebben als de PvdA de Slag bij Arnhem verkeerd had gehad? Of als Boele Staal een PvdA'er was geweest?

Ik ben geen PvdA-fan, maar doe niet alsof ze niet dodelijk subjectief zijn.
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:15:49 #74
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_58536488
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Voor inhoudelijke poltiek is een website als Sargasso of GeenCommentaar

Geenstijl heeft als core-business het opzoeken van vuiligheid en schandalen. En het is aan de lezer daar het zijne van te denken/vinden. Maar liever dat Geenstijl het op straat gooit dan dat het in een grote doofpot verdwijnt. Geenstijl vormt op die manier een bedreiging voor zich misdragende of hypocriete politici en dat vind ik positief.
Los dat ik inderdaad geen fan ben van dat soort journalistiek is GeenStijl ook gewoon erg selectief in het uitpikken van hun 'slachtoffers'.

We weten gewoon dat politici af en toe van bil gaan tijdens het werk... Nou en? Journalisten weten dat meestal ook wel maar houden het stil. We weten ook dat politici vaak veel declareren en mooie cadeaus's krijgen, maar GeenStijl moet enkel Herfkens hebben. Enzovoorts enzovoorts...

Het meest ergerlijke is nog wel dat morele vingertje, terwijl zijzelf daar een afkeer van hebben.
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:16:01 #75
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58536491
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:14 schreef MrMojoRisin68 het volgende:

[..]

HAHA bedankt dat je ff een voorbeeldje voor me hebt opgezocht waar Verdonk en haar "spindoctor" worden uitgelachen. Hoef ik het zelf niet te doen, want zo graag kom ik daar nou ook weer niet.
Ik vind dat een heel mild stukje, hoor.
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:16:39 #76
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_58536501
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:12 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ze zijn niet verrotter dan andere partijen. Het is een mede door GeenStijl gecreeerde waarheid dat de PvdA de belichaming is van corrupte politiek.

Maar het is wel de PVDA die de laatste tijd blunder op schandaal stapelt. Op die manier is het ook logisch dat je een schietschijf bent.

D66 was in de vorige kabinetsperiode de schietschijf vanwege politiek gepruts. Nu D66 het beter doet er weinig reden tot kritiek is vallen ze de partij ook niet aan.
pi_58536509
Ik vind GeenStijl een gedrocht van een medium.

Het is echt een medium dat precies past in deze tijdgeest.

Ze vormen het symbool voor enorme verruwing. En de vertolking dat alles, maar dat ook alles moet kunnen.

De manier hoe ze Ella Vogelaar hebben behandeld is gewoon te schofterig voor woorden.

GS vloeit voort uit een verziekte steeds verder rechtser samenleving.
pi_58536516
quote:
GS pakte overigens kay van der linde redelijk hard aan en rita werd met 'r populistische feestje ook op de hak genomen. Ze ontzien helemaal niemand, al ligt de focus op degene die veel in de media komen.
pi_58536523
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:12 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ze zijn niet verrotter dan andere partijen.
Dat zijn ze wel, ik wist dat door eigen ervaring al langer, en dat is nu precies wat geenstijl.nl wat mij betreft afdoende aantoont.
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:19:16 #80
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58536553
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:17 schreef Sora het volgende:

[..]

GS pakte overigens kay van der linde redelijk hard aan en rita werd met 'r populistische feestje ook op de hak genomen. Ze ontzien helemaal niemand, al ligt de focus op degene die veel in de media komen.
Mag ik een link zien? Ik zie alleen maar fluwelen handschoentjes.
pi_58536559
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind GeenStijl een gedrocht van een medium.

Het is echt een medium dat precies past in deze tijdgeest.

Ze vormen het symbool voor enorme verruwing. En de vertolking dat alles, maar dat ook alles moet kunnen.

De manier hoe ze Ella Vogelaar hebben behandeld is gewoon te schofterig voor woorden.

GS vloeit voort uit een verziekte steeds verder rechtser samenleving.
Klopt. En drie keer raden wie het meest verantwoordelijk is voor die verziekte samenleving. Juist: de links-progressieve stroming, getrokken door de PvdA.
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:19:55 #82
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58536565
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:17 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
-bla-
Maar goed, jij geeft dus toe dat je met je "ben je blind of zo" er flink naast zat?
Dan wens ik nu je excuses.
pi_58536566
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:19 schreef Floripas het volgende:

[..]

Mag ik een link zien? Ik zie alleen maar fluwelen handschoentjes.
Jij hebt zeker een bril? Tijd voor een nieuwe in elk geval.
pi_58536597
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:19 schreef Floripas het volgende:
Dan wens ik nu je excuses.
Want anders?
pi_58536632
Enniewee, ik moet weer aan de slag.

Tschüs! En tot de volgende keer.
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:22:46 #86
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58536636
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:19 schreef MrMojoRisin68 het volgende:

[..]

Jij hebt zeker een bril? Tijd voor een nieuwe in elk geval.
Je zat toch fout? Of ben je te klein van geest om dat toe te geven?
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:23:24 #87
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_58536649
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:17 schreef MrMojoRisin68 het volgende:

[..]

Dat zijn ze wel, ik wist dat door eigen ervaring al langer, en dat is nu precies wat geenstijl.nl wat mij betreft afdoende aantoont.
Eigen ervaring... vertel.

Het enige gebied dat echt puur verrot is, is bij mijn weten Zuid-Oost maar daar krijgt het landelijk bestuur amper greep op.

Kwalijk uiteraard maar volgens mij zijn ze niet verrotter dan andere partijen. Die Herfkens bepaalt toch lekker zelf wat ze doet? Daar heeft de PvdA toch niets mee te maken? Alsof de PvdA verantwoordelijk is voor wat zij uit vreet!
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:24:00 #88
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_58536658
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:16 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik vind dat een heel mild stukje, hoor.
Overigens moet ik zeggen dat de SP ook relatief met rust wordt gelaten. Dat terwijl er op SP transparant iedere dag wat te rellen is.
pi_58536660
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:17 schreef Sora het volgende:

[..]

GS pakte overigens kay van der linde redelijk hard aan en rita werd met 'r populistische feestje ook op de hak genomen.
Inderdaad ik zat me toen dood te ergeren aan GS.

Maargoed dit maakt hun wel weer objectief.
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:26:05 #90
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_58536705
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar het is wel de PVDA die de laatste tijd blunder op schandaal stapelt. Op die manier is het ook logisch dat je een schietschijf bent.

D66 was in de vorige kabinetsperiode de schietschijf vanwege politiek gepruts. Nu D66 het beter doet er weinig reden tot kritiek is vallen ze de partij ook niet aan.
Wat is er prutserig aan een wethouder die plezier heeft? Wat is er prutserig aan een partijlid dat gebruik maakt van de aangeboden mogelijkheden om zichzelf te feteren? Wat is prutserig aan een minister dat een spindoctor inhuurt?

Het is gewoon selectieve verontwaardiging. Jack de Vries werd ook betaald van de staatsruif maar nu opeens Dig Istha een PvdA'er is o O, OO, Wat een SCHANDE hoor!!!
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:26:41 #91
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_58536716
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Overigens moet ik zeggen dat de SP ook relatief met rust wordt gelaten. Dat terwijl er op SP transparant iedere dag wat te rellen is.
De term Maorijnissen komt van GeenStijl.
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:26:55 #92
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_58536721
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:23 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Eigen ervaring... vertel.

Het enige gebied dat echt puur verrot is, is bij mijn weten Zuid-Oost maar daar krijgt het landelijk bestuur amper greep op.

Kwalijk uiteraard maar volgens mij zijn ze niet verrotter dan andere partijen. Die Herfkens bepaalt toch lekker zelf wat ze doet? Daar heeft de PvdA toch niets mee te maken? Alsof de PvdA verantwoordelijk is voor wat zij uit vreet!
GS heeft toen ook een bericht neergezet dat de PVDA Herfkens uitkotste door haar gedrag.
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:28:29 #93
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58536750
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Klopt, de SP wordt ook relatief genegeerd. Het is geen ideologie van die patjepejers met streepjesoverhemden en vettige matjes, hoor. Het is gewoon ouderwetse azijnrancune.
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:32:30 #94
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_58536828
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_58536839
quote:
inderdaad

Ontopic: ja, GS geeft wel duidelijk de tijdgeest weer. Ik vind het GS lingo grappig als tijdsbeeld, maar soms neemt het een beetje van de informativiteit weg. Het was eerst verfrissend, maar net als met alle vaste 'maniertjes' is iedereen dat op een bepaald moment ook weer zat denk ik. Tenzij GS zichzelf qua toonzetting vernieuwt .
Jusqu'ici tout va bien...
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:35:23 #96
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58536873
Er schijnen nog mensen te zijn die negert schrijven Da's zo 2004.

In elk geval, hoe komen mensen er toch op dat ze een breed publiek hebben maar alleen de reaguurders zwaklichtjes zijn?
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:40:16 #97
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_58536980
Kent iemand trouwens nog goede weblogs? Zoals Sargasso?

Ik vind het wel jammer eigenlijk dat er in Nederland niet zoiets bestaat als Dialy Kos. In Amerika heb je veel meer een weblog cultuur. Dat is beter want dan neutraliseert het ene sensatie geschreeuw het andere.
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:45:27 #98
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58537092
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:40 schreef Klopkoek het volgende:
Kent iemand trouwens nog goede weblogs? Zoals Sargasso?

Ik vind het wel jammer eigenlijk dat er in Nederland niet zoiets bestaat als Dialy Kos. In Amerika heb je veel meer een weblog cultuur. Dat is beter want dan neutraliseert het ene sensatie geschreeuw het andere.
Retecool is erg goed, en geencommentaar ook.
pi_58537559
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:14 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik zie het niet vaak, maar geef me maar een link.
Moet ik nu ook nog op zoek bij GS

Ik kijk daar af en toe en zie ze meer als een tegen het establishment schoppende site dan een puur anti-links/allochtoon/millieuclubjes site.
quote:
Denk je trouwens dat ze ook gezwegen zouden hebben als de PvdA de Slag bij Arnhem verkeerd had gehad? Of als Boele Staal een PvdA'er was geweest?
Geen idee
quote:
Ik ben geen PvdA-fan, maar doe niet alsof ze niet dodelijk subjectief zijn.
Dat ze subjectief zijn is wel heel erg duidelijk
pi_58537604
quote:
(l'universe ce moi)
Exemplarisch voor een tijdperk waarin steeds minder mensen eindexamen Frans doen.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')