quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:05 schreef Roderick2085 het volgende:Terug van een weekendje zuipen en feesten
![]()
Zo te lezen niks gemist, behalve een of andere doos die de laatste 10 posts in een topic volspamt om vervolgens niet de laatste post te willen maken![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:47 schreef Cageon het volgende:
zie nu al tegen t weekend op, kan nie rijden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, maar nu kan ik niet eens doen alsofquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:07 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nee, maar nu kan ik niet eens doen alsof
hoef niet thuis te blijven doe er niks aan. Geef dr zo random door t jaar wel is wat. Veeeel effectieverquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Moet je thuisblijven voor moederdagof heb je mankementen aan je motor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Ontbijt op bed zijn ze heel gevoelig voorquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:23 schreef Cageon het volgende:
[..]
hoef niet thuis te blijven doe er niks aan. Geef dr zo random door t jaar wel is wat. Veeeel effectiever![]()
Dit jaar doe ik dr wel wat voor regelen, iets kleins ofzo, maarja. wat![]()
quote:T probleem is meer dat de nieuwe band ietsiepietsie buiten budget viel, mgoed prioriteiten stellen.Heb je het benzinegeld voor zolder wel ingecalculeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat betekend dat ik verrekte vroeg moet opstaan, ben je wel wijs?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:29 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ontbijt op bed zijn ze heel gevoelig voor![]()
Dan heb ik weer stufiquote:[..]
Heb je het benzinegeld voor zolder wel ingecalculeerd
Als je gaat motorrijden kan je er wel vroeg uit......of zegt ze dat nooitquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
dat betekend dat ik verrekte vroeg moet opstaan, ben je wel wijs?
Had hem eerst meegenomen naar de bandenboerquote:+ vaders gaat mee![]()
Mwuah mwuah, vroeg?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als je gaat motorrijden kan je er wel vroeg uit......of zegt ze dat nooit![]()
Heb al een deel gekregenquote:[..]
Had hem eerst meegenomen naar de bandenboer
U gaat mij sponserenquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kan je hem meteen inruilen voor een witte Z1000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |