quote:Op maandag 12 mei 2008 21:32 schreef Adelante het volgende:
Jammer, Maj-Britt had persoonlijkheid dat kun je van die twee opgewarmde lijken niet zeggenMaar haar fptp's waren niet geweldig, dus wel een terechte beslissing. Hoop nog steeds dat Yvette wint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enne Bastiaan, denk om de centimeters he!
Ja, dit, echt precies. Wát een rotmens is die Maj-Briit zeg.. écht, hoe kun je nou zo gemeen en zulke stomme dingen zeggen, bah! En Jennifer ook wel een beetje, hoewel ik het van haar wat beter kan hebben..quote:Op maandag 12 mei 2008 21:17 schreef Treezz het volgende:
net zo'n schoolklas waar 5 meiden in zitten, 2 populaire bitchie's 1 meeloper en 2 die er niet bij horen of er niet bij willen horen.
Wat ziet die vent er vre-se-lijk uit met die dikke pens.. Vanavond zag het er extra vet uit zo aan de zeikant gefilmdquote:Op maandag 12 mei 2008 21:48 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik vond het wel grappig dat die meiden een hele preek over zonnebrandcreme kregen, en vervolgens komt Bastiaan zo rood als een kreeft in beeld
quote:Op maandag 12 mei 2008 21:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
MB eruit. Terecht, is lang niet zo goed als ze zelf denkt. Yvette moet winnen, wel beetje meeloperig maar ach, ze is zeventien, kom op. Die heeft nog tijd om persoonlijkheid te ontwikkelen en dat komt echt wel hoor. Ananda vind ik een zeikwijf en haar tanden storen me, net als bij Cecile vorig jaar maar die was verder tenminste wel
. Jennifer vind ik nog steeds tof, ze is ook heel mooi, jammer dat het op foto's minder te zien is. En Patricia..
Waarom lees ik spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enne Bastiaan, denk om de centimeters he!
![]()
Ik zou het een terechte winnares vinden, maar als het hitkrantlezeres-gehalte hoog is onder de kijkers geef ik een Jennifer meer kans..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 06:59 schreef Toeps het volgende:
Als er weer gestemd gaat worden, gok ik op Yvette. Tenzij Patricia er nog in zit en de ziekheidsfactor meespeelt.
Dat zou best een farce zijn. Jennifer ziet er uitstekend uit, maar ik zie er wel meer een Wehkamp-model in (lees: mooi, maar niet apart) dan een high fashion-model.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik zou het een terechte winnares vinden, maar als het hitkrantlezeres-gehalte hoog is onder de kijkers geef ik een Jennifer meer kans..
Ja, ik dacht ook 'lekker professioneel'...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:45 schreef Ephemera het volgende:
Verder vond ik het opvallend dat de drie meiden die wanhopig en raar in een boxring gingen springen de prijs wonnen 'want ze deden nét even wat meer'. Ik zou Tyra zo kunnen horen zeggen dat je je ten alle tijde als een model dient te gedragen.
ja ik denk het welquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:33 schreef MisterO het volgende:
Wat een zeikwijven die Patricia en Ananda.. volgens mij ben ik de enige die het kut vond dat MB eruit werd gestemd
kijk, met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:17 schreef vliegende_olifant het volgende:
Nou ik vond het ook kut dat MB er uit ging hoor.
quote:Op maandag 12 mei 2008 21:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
MB eruit. Terecht, is lang niet zo goed als ze zelf denkt. Yvette moet winnen, wel beetje meeloperig maar ach, ze is zeventien, kom op. Die heeft nog tijd om persoonlijkheid te ontwikkelen en dat komt echt wel hoor. Ananda vind ik een zeikwijf en haar tanden storen me, net als bij Cecile vorig jaar maar die was verder tenminste wel
. Jennifer vind ik nog steeds tof, ze is ook heel mooi, jammer dat het op foto's minder te zien is. En Patricia..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enne Bastiaan, denk om de centimeters he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig dat MB eruit is. Vreselijke hekel aan dat mens.
vergeet ook vooral lelijk niet bij die eerste tweequote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:33 schreef MisterO het volgende:
Wat een zeikwijven die Patricia en Ananda.. volgens mij ben ik de enige die het kut vond dat MB eruit werd gestemd
Die oranje doos zat te klagen en zeuren dat ze onder een bootje door moest zwemmen en weet ik wat veel nog meer, als MB er dan wat van zegt is dat "afkraken". Misschien is ze wat omhooggevallen, maar dat kan ook een schild zijn omdat ze haar werkelijke "probleem" niet op tv wilde delen, maar ze had wel inzet en liep niet bij alles te mekkeren en te huilen. Emotioneel labiele vrouwenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:08 schreef Guppyfriend het volgende:
jezelf ophemelen en anderen afkraken is iets anders dan eerlijkheid en directheid hoor...
ik had het natuurlijk niet over het zwembad-akkefietje, maar over mijn indruk van Maj-Britt in het algemeen. het kwam waarschijnlijk ook door de montage waardoor ze op mij niet sympatiek overkwam. daarbij komt dat ze maar een mooie foto heeft geschoten, dat vond ik die duo-foto van in het begin.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die oranje doos zat te klagen en zeuren dat ze onder een bootje door moest zwemmen en weet ik wat veel nog meer, als MB er dan wat van zegt is dat "afkraken". Misschien is ze wat omhooggevallen, maar dat kan ook een schild zijn omdat ze haar werkelijke "probleem" niet op tv wilde delen, maar ze had wel inzet en liep niet bij alles te mekkeren en te huilen. Emotioneel labiele vrouwen
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:26 schreef Ooi86 het volgende:
De modellen evacueren....![]()
Wat een trieste gast.
En ik vond het raar dat Ananda en Patricia niet wonnen. Ze deden toch wat er gevraagd werd? Heel stom
Mij ookquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:36 schreef Brighteyes het volgende:
Helemaal eens hoor Adelante!Ik had ook liever Maj-Brit (sorry, MB brengt me in verwarring.
) er nog in gehad en Patricia eruit...
Ze doet het vast leuk op foto's, maar verder...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog erger dan dat barbie-kapsel van deze week?quote:Op maandag 12 mei 2008 21:30 schreef tessie het volgende:
en omg... die roze oogschaduw van daphne in dat voorstukje van volgende week!![]()
Ja slecht beoordeeld. Niet eens op de prestaties die ze tijdens de opdr. geleverd hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:26 schreef Ooi86 het volgende:
De modellen evacueren....![]()
Wat een trieste gast.
En ik vond het raar dat Ananda en Patricia niet wonnen omdat ze zich niet aan de opdracht hielden. Heel stom
Ja, die aflevering was vorige week ook. Dat groepje...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:46 schreef Xennia het volgende:
Weet niet of het al gezegd is, maar nu op ned3 bij Puberruil zitten Lois en River in een vriendengroep waarvan er 1 vriendin geruild wordt. Ze zijn vrij ordinair
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |