Ja is ook weer zo. Maar toch vind ik het een gemiste kans. Hup elastiekje eruit en los met die bos dacht ik.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, gelukkig heb je dan alleen meer tijd dan 10 seconde in een lift. En over het algemeen adviseert je bureau je, wat je aan moet. (Over het algemeen: Skinny jeans, simpele witte top.)
Iekeliene Stange loopt er in het dagelijks leven zo bij, en die boekt ook nog steeds jobs. Agyness Deyn zelfde verhaal.
vind je?quote:Op maandag 12 mei 2008 15:42 schreef Duizendpootje het volgende:
ik vind die Maj Britt en Jennifer wel zo vervelend he..
wat een monsters :|
Ik vind haar echt gigantisch arrogant. Zoals ze dat zei over die 'manwijven': wij hebben ze even laten zien hoe het moet.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:10 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik erger me ook dood aan Maj-Britt en Jennifer, en dan vooral aan Maj-Britt.
Vind haar ook niet echt knap eerlijk gezegd.
quote:Op maandag 12 mei 2008 21:32 schreef Adelante het volgende:
Jammer, Maj-Britt had persoonlijkheid dat kun je van die twee opgewarmde lijken niet zeggenMaar haar fptp's waren niet geweldig, dus wel een terechte beslissing. Hoop nog steeds dat Yvette wint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enne Bastiaan, denk om de centimeters he!
Ja, dit, echt precies. Wát een rotmens is die Maj-Briit zeg.. écht, hoe kun je nou zo gemeen en zulke stomme dingen zeggen, bah! En Jennifer ook wel een beetje, hoewel ik het van haar wat beter kan hebben..quote:Op maandag 12 mei 2008 21:17 schreef Treezz het volgende:
net zo'n schoolklas waar 5 meiden in zitten, 2 populaire bitchie's 1 meeloper en 2 die er niet bij horen of er niet bij willen horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |