Het was toch de opdracht je eigen kledingsetje uit te kiezen en je make up en alles te doen?quote:Op zondag 11 mei 2008 18:01 schreef Toeps het volgende:
@psych: het is ook niet patricia's taak zichzelf te stylen, ze is model, geen styliste.
Ja, gelukkig heb je dan alleen meer tijd dan 10 seconde in een lift. En over het algemeen adviseert je bureau je, wat je aan moet. (Over het algemeen: Skinny jeans, simpele witte top.)quote:Op zondag 11 mei 2008 18:07 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Het was toch de opdracht je eigen kledingsetje uit te kiezen en je make up en alles te doen?
Dan verwacht je toch dat ze zich als MODEL laten zien en het was ook niet de 1e keer dat ze zelf dingen moesten doen.
Ik verwacht ook niet dat ze als een styliste te werk zou gaan maar als je je eigen schoonheid niet eens prijs weet te geven en ten goede weet te gebruiken dan deug je wat mij betreft niet als model.
Ze zal ook zichzelf moeten kunnen bewijzen / verkopen zonder hulp van stylistes tijdens de go see's.
Ja is ook weer zo. Maar toch vind ik het een gemiste kans. Hup elastiekje eruit en los met die bos dacht ik.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, gelukkig heb je dan alleen meer tijd dan 10 seconde in een lift. En over het algemeen adviseert je bureau je, wat je aan moet. (Over het algemeen: Skinny jeans, simpele witte top.)
Iekeliene Stange loopt er in het dagelijks leven zo bij, en die boekt ook nog steeds jobs. Agyness Deyn zelfde verhaal.
vind je?quote:Op maandag 12 mei 2008 15:42 schreef Duizendpootje het volgende:
ik vind die Maj Britt en Jennifer wel zo vervelend he..
wat een monsters :|
Ik vind haar echt gigantisch arrogant. Zoals ze dat zei over die 'manwijven': wij hebben ze even laten zien hoe het moet.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:10 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik erger me ook dood aan Maj-Britt en Jennifer, en dan vooral aan Maj-Britt.
Vind haar ook niet echt knap eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |