abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58558553
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 20:48 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dat kan, er zijn er altijd meer. Wat had ie allemaal voor kwaadwillende troep geschreven?
Het was Daniel Lohues die niet overdreven aardig deed over Verdonk en Wilders. Niks schokkend ofzo.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_58558820
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 16:54 schreef Aoristus het volgende:
Annoyance staat op 20 Wat is dat voor crap?
Halle Berry is van 1966, daar kun je echt niet meer mee aankomen.. ze staat op 33
Ik zat daar ook aan te denken. Maar ik dacht: ach, smaken verschillen.. misschien zie ik iets niet.
  donderdag 8 mei 2008 @ 19:07:38 #228
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58559492
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 18:11 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het was Daniel Lohues die niet overdreven aardig deed over Verdonk en Wilders. Niks schokkend ofzo.
dat zeg jij
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  donderdag 8 mei 2008 @ 19:08:42 #229
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58559510
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 18:27 schreef Picchia het volgende:

[..]

Ik zat daar ook aan te denken. Maar ik dacht: ach, smaken verschillen.. misschien zie ik iets niet.
Er zijn er misschien geen 100 die wel ergens bekend van zijn
  donderdag 8 mei 2008 @ 19:09:44 #230
210748 Nautilus
Gebenedijde
pi_58559528
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 18:27 schreef Picchia het volgende:

[..]

Je ziet in ieder geval weinig rondingen.
pi_58559602
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 19:07 schreef Aoristus het volgende:

[..]

dat zeg jij
het stukje
quote:
De Tonnies
»05-04-2008

Trots op Nederland. Ze hebben er goed over nagedacht, dat wel. Proberen precies die dingen te zeggen waarvan ze denken dat ze er bij ons ingaan als zoete koek. Daar zijn ze trouwens maar gedeeltelijk in geslaagd. Provincies afschaffen bijvoorbeeld. Dan zitten ze bij de Noorderlingen sowieso al verkeerd dunkt mij.

En dan al die tegenstellingen die ze oplepelen als volstrekt logisch... Meer koopzondagen willen ze. Mij best. Maar dat strookt natuurlijk niet met ’het karakter van Nederland’ wat ook erg belangrijk schijnt te zijn bij TON. Ik bedoel; Nederland als land is van oorsprong toch een idee van de Protestantse elite van de negentiende eeuw. Op zondag de winkels open is daarom niet direct iets waar onze ’Founding Fathers’ trots op zouden zijn. Ontwikkelingshulp moet ook een stuk minder volgens mevrouw Verdonk.

Belachelijk. Een ander helpen is toch juist zo belangrijk volgens de bijbel die men in de hand had bij het oprichten van ons land? En als men dan echt zo nodig alle mensen die vanuit de hele wereld naar ons land komen wil stoppen, kun je toch beter zorgen dat ze daar in hun eigen land de boel wat beter voor elkaar krijgen.

Zijn ze elders wellicht wat minder snel geneigd om naar hier te komen om mee te delen in onze rijkdom. Die rijkdom die we trouwens verkregen hebben door eeuwenlange uitbuiting van verafgelegen gebieden, waar we eigenlijk niks te zoeken hadden. Wat dat betreft is het ons verdiende loon dat men hier heen komt. Maar nee, TON wil dat ’wij’ alles voor ons zelf houden. Het is toch verschrikkelijk eigenlijk. Als er een asogezin in een bepaalde wijk woont schaamt de hele buurt zich er voor. Nu hebben we een grote aso-familie op nationaal niveau. We moeten ons toch kapot schamen voor De Tonnies.

« terug
en z'n reactie een week later.
quote:
Boze Tonnie
»12-04-2008

Vorige week heb ik mij op deze plek even laten gaan. Ik schreef een column. Over Rita Verdonk. Ik maakte een dolletje op het eind van mijn stukje. Over hoe we ons als Nederlanders zouden moeten schamen voor de TONnies, een politieke familie die op nogal wat punten niet echt sociaal te noemen is. Dat had ik volgens sommigen niet mogen schrijven. (Moet wel zeggen, een aantal mensen stuurde mij een lief berichtje met de boodschap dat het goed was wat ik geschreven had). Maar ik kreeg dus ook -de verwachte- boze berichten. Hoort er bij. Gef allemaole niks. Boze reacties op columns zijn vaak heel interessant om te lezen. En de echt bijzonder boze reacties zijn soms ronduit vermakelijk. Zo kreeg ik deze week een zeer boze mail van een figuur die de moeite nam om mij te vertellen over hoe erg ik het mis had met mijn mening over Wilders en Verdonk. Of ik wel in de gaten had dat wij zonder deze mensen overgenomen gaan worden door de islam. Dat ik mij heel erg goed moet realiseren dat de vrijheid van meningsuiting in gevaar is. En dat de vrijheid van meningsuiting toch het fundament is waar ons land op gebouwd is. En of ik wel wist dat Wilders en Verdonk de mensen zijn die er voor zullen zorgen dat ons nooit en te nimmer de mond gesnoerd zal worden door wie of wat dan ook. De toon in de mail van deze meneer werd steeds bozer en agressiever. Hij begon zelfs te dreigen. Ik zal u de details besparen. Maar het komt op het volgende neer: ik moet mijn ’bek’ houden over de PVV en TON, want die komen op voor de vrijheid van meningsuiting. Toen ik uitgelachen was werd ik verdrietig.

« terug
  donderdag 8 mei 2008 @ 19:20:13 #232
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58559717
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 19:13 schreef du_ke het volgende:

[..]

het stukje
[..]

[..]
een boze mail van ToNnies

Gelukkig maar dat die boze meneerj weet hoe het land bestuurd moet worden. Ik bedoel, zonder vreemde eenden in de bijt is er ook niets aan.
pi_58559747
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 19:20 schreef Aoristus het volgende:

[..]

een boze mail van ToNnies

Gelukkig maar dat die boze meneerj weet hoe het land bestuurd moet worden. Ik bedoel, zonder vreemde eenden in de bijt is er ook niets aan.
meneer is een afvallige paap dat helpt ook wel wat .
pi_58559849
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 18:11 schreef du_ke het volgende:

[..]

Over Lohues gesproken, ik ga met pinksteren maar weer eens wat bluesbandjes bekijken, denk ik.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  † In Memoriam † donderdag 8 mei 2008 @ 19:39:16 #235
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_58560042
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 19:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

Over Lohues gesproken, ik ga met pinksteren maar weer eens wat bluesbandjes bekijken, denk ik.
Waar?
Carpe Libertatem
  donderdag 8 mei 2008 @ 19:54:50 #236
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_58560300
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 19:13 schreef du_ke het volgende:

[..]

het stukje
[..]

[..]
quote:
Ik zal u de details besparen. Maar het komt op het volgende neer: ik moet mijn ’bek’ houden over de PVV en TON, want die komen op voor de vrijheid van meningsuiting. Toen ik uitgelachen was werd ik verdrietig.
Kostelijk.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_58560471
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 19:39 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Waar?
hier (zondag en maandag).
  † In Memoriam † donderdag 8 mei 2008 @ 20:11:40 #238
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_58560578
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 20:04 schreef Monolith het volgende:
hier (zondag en maandag).
Ik wou net zeggen. Die zaterdag is best om te huilen.
Carpe Libertatem
pi_58560671
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 20:11 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen. Die zaterdag is best om te huilen.
Dat is ook meer een "pre-party" ofzo geloof ik. Het echte bluesfestival begint pas op Zondag. Ik hoop alleen dat ik nog een beetje op tijd terug kan zijn van Groezrock om Julian Sas te kunnen zien.
  † In Memoriam † donderdag 8 mei 2008 @ 20:26:19 #240
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_58560817
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 20:17 schreef Monolith het volgende:
Dat is ook meer een "pre-party" ofzo geloof ik. Het echte bluesfestival begint pas op Zondag. Ik hoop alleen dat ik nog een beetje op tijd terug kan zijn van Groezrock om Julian Sas te kunnen zien.
Mja, wellicht wel interessant om eens te kijken. Eerst even polsen of er mensen mee te porren zijn.
Carpe Libertatem
  donderdag 8 mei 2008 @ 20:29:51 #241
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58560885
Waar ligt Raalte in godsnaam?
pi_58562191
quote:
The talk must stop. We must secure our borders now. A nation without secure borders is no nation at all. It makes no sense to fight terrorists abroad when our own front door is left unlocked. This is my six point plan:

- Physically secure our borders and coastlines. We must do whatever it takes to control entry into our country before we undertake complicated immigration reform proposals.
- Enforce visa rules. Immigration officials must track visa holders and deport anyone who overstays their visa or otherwise violates U.S. law. This is especially important when we recall that a number of 9/11 terrorists had expired visas.
- No amnesty. Estimates suggest that 10 to 20 million people are in our country illegally. That’s a lot of people to reward for breaking our laws.
- No welfare for illegal aliens. Americans have welcomed immigrants who seek opportunity, work hard, and play by the rules. But taxpayers should not pay for illegal immigrants who use hospitals, clinics, schools, roads, and social services.
- End birthright citizenship. As long as illegal immigrants know their children born here will be citizens, the incentive to enter the U.S. illegally will remain strong.
- Pass true immigration reform. The current system is incoherent and unfair. But current reform proposals would allow up to 60 million more immigrants into our country, according to the Heritage Foundation. This is insanity. Legal immigrants from all countries should face the same rules and waiting periods.

Source
Ron Paul is one tough cookie.
  donderdag 8 mei 2008 @ 21:40:10 #243
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_58562207
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 20:29 schreef Aoristus het volgende:
Waar ligt Raalte in godsnaam?
In Bluesland.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  donderdag 8 mei 2008 @ 21:56:51 #244
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_58562533
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:51 schreef Picchia het volgende:

[..]

Britney Spears 1 plek onder Victoria Beckham.
gare lijst; ik mis sowieso de BNN-babes.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  † In Memoriam † donderdag 8 mei 2008 @ 22:18:06 #245
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_58563064
Carpe Libertatem
  donderdag 8 mei 2008 @ 22:25:32 #246
Stranger than fiction
pi_58563277
Nou dat was Gronk.

In sneltreinvaart opgebrand.
  † In Memoriam † donderdag 8 mei 2008 @ 22:30:35 #247
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_58563415
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 22:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nou dat was Gronk.

In sneltreinvaart opgebrand.
Wat? Issie nu alweer mod af? Moet hij nou in zijn raamambtenaar tijd weer wat nieuws verzinnen?
Carpe Libertatem
pi_58563447
Gelukkig maar. De onpartijdigheid bij het modereren straalde bij hem eraf. Vijandige houding.
  donderdag 8 mei 2008 @ 22:33:40 #249
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58563502
Ik zag liever paddy oprotten eigenlijk en sp3c natuurlijk, maar dat is gewoon een simpele idioot.
  donderdag 8 mei 2008 @ 22:34:08 #250
Stranger than fiction
pi_58563518
Ik mag niet lekken dus ik heb al teveel gezegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')