Kennedy sowieso, niveautje te hoog voor mquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mitea is uit de gratie. Is volgens mij ook al een paar keer op stage bij clubs in Roemenië geweest, maar zonder succes. Leonardo en Luque lijken mij wel zekerheidjes qua vertrek. En met dat overschot aan aanvallers zie ik of Rommedahl of Kennedy ook nog wel vertrekken.
Oplettende volgers hadden ook al door dat Rasmus Lindgren heel sneaky zijn rugnummer 23 had gekregen dus die zit sowieso niet meer bij de selectie. Ik heb 'm al maanden niet meer bij trainingen gezien trouwens.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
MItea zit op stage in Roemenie ergens..
Mochten ze willen..quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:55 schreef versteegrob het volgende:
Gisteren was voetbalprimeur ook als eerste met het nieuws van Blind
Kennedy viel op zich best goed in de laatste twee wedstrijden en heeft ook veel last gehad van blessures. Die mag nog wel een tweede kans krijgen. En puur kijkend naar statistieken (assists, goals) heeft Rommedahl het volgens mij echt zo slecht nog niet gedaan. Nuttige kracht, maar niet voor in de basis. Zijn beste wedstrijden speelde hij ook als hij nog een halfuur mocht invallen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kennedy sowieso, niveautje te hoog voor m! Rommedahl mag van mij wel ff blijven..
Zal die wel geblesseerd terug komenquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
MItea zit op stage in Roemenie ergens..
Doen we lekker mee hoor!!quote:
quote:
Rommedahl mag van mij ook wel blijven ja.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kennedy sowieso, niveautje te hoog voor m! Rommedahl mag van mij wel ff blijven..
quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:09 schreef Enchanter het volgende:
[..]
En daar achter Luque (ja ik heb nog wel vertrouwen in die gast , bloeit helemaal op onder van Basten)
Ja, want daar staat Marco zo bekend om, dat hij oudere spelers weer kan laten opbloeien.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:09 schreef Enchanter het volgende:
[..]
En daar achter Luque (ja ik heb nog wel vertrouwen in die gast , bloeit helemaal op onder van Basten)
"Dat ziet toch iedereen"quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:09 schreef S-Two het volgende:
[..]
Rommedahl mag van mij ook wel blijven ja.
Iemand nog dat filmpje dat hij een zebra ofso geschilderd had?
Op Ajax.nl stond een soortgelijk filmpje, maar die is alleen voor leden ofzoquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:38 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
"Dat ziet toch iedereen"
Ik zoek dat filmpje ook al een tijd. Hij stond op de telegraaf website.
Deze video is alleen te bezichtigen door members.quote:> 21-02-2008
Schilderen in het Cobra-museum
De selectie toont zijn kunsten op het witte doek.
categorie: Achter de schermen
lengte: 06:41 views: 105
We hebben em gevonden.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:40 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Op Ajax.nl stond een soortgelijk filmpje, maar die is alleen voor leden ofzo
[..]
Deze video is alleen te bezichtigen door members.
Ja kan veel over hem zeggen, maar Rommedahl is een topgozer.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:43 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
We hebben em gevonden.
http://web.at5.nl/achtergrond/category/meer-beeld/ajax/
De ‘zebra’ van Dennis Rommedahl
En Luquequote:Op woensdag 7 mei 2008 12:56 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ja kan veel over hem zeggen, maar Rommedahl is een topgozer.
Mooi dat het filmpje ons weer eraan herinnert dat Delorge er ook nog is.
KJH blijft vanwege Dennis Bergkamp.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:15 schreef pfaf het volgende:
Als Huntelaar blijft vanwege Marco heeft zijn komst naar Ajax zich al terugverdiend en kan M0NTANA zijn woorden al terugnemen.![]()
Amstelland.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:06 schreef jna het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met Kluivert. Die gaat deze zomer toch ook beginnen met de cursus. Heeft die geen stageplek nodig?
Is het een auto combi dan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:16 schreef kevin6188 het volgende:
Verdomme. Kan alsnog naar Twente-uit, maar moet en alleen en kan geen auto lenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |