quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:09 schreef Enchanter het volgende:
[..]
En daar achter Luque (ja ik heb nog wel vertrouwen in die gast , bloeit helemaal op onder van Basten)
Ja, want daar staat Marco zo bekend om, dat hij oudere spelers weer kan laten opbloeien.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:09 schreef Enchanter het volgende:
[..]
En daar achter Luque (ja ik heb nog wel vertrouwen in die gast , bloeit helemaal op onder van Basten)
"Dat ziet toch iedereen"quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:09 schreef S-Two het volgende:
[..]
Rommedahl mag van mij ook wel blijven ja.
Iemand nog dat filmpje dat hij een zebra ofso geschilderd had?
Op Ajax.nl stond een soortgelijk filmpje, maar die is alleen voor leden ofzoquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:38 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
"Dat ziet toch iedereen"
Ik zoek dat filmpje ook al een tijd. Hij stond op de telegraaf website.
Deze video is alleen te bezichtigen door members.quote:> 21-02-2008
Schilderen in het Cobra-museum
De selectie toont zijn kunsten op het witte doek.
categorie: Achter de schermen
lengte: 06:41 views: 105
We hebben em gevonden.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:40 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Op Ajax.nl stond een soortgelijk filmpje, maar die is alleen voor leden ofzo
[..]
Deze video is alleen te bezichtigen door members.
Ja kan veel over hem zeggen, maar Rommedahl is een topgozer.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:43 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
We hebben em gevonden.
http://web.at5.nl/achtergrond/category/meer-beeld/ajax/
De ‘zebra’ van Dennis Rommedahl
En Luquequote:Op woensdag 7 mei 2008 12:56 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ja kan veel over hem zeggen, maar Rommedahl is een topgozer.
Mooi dat het filmpje ons weer eraan herinnert dat Delorge er ook nog is.
KJH blijft vanwege Dennis Bergkamp.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:15 schreef pfaf het volgende:
Als Huntelaar blijft vanwege Marco heeft zijn komst naar Ajax zich al terugverdiend en kan M0NTANA zijn woorden al terugnemen.![]()
Amstelland.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:06 schreef jna het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met Kluivert. Die gaat deze zomer toch ook beginnen met de cursus. Heeft die geen stageplek nodig?
Is het een auto combi dan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:16 schreef kevin6188 het volgende:
Verdomme. Kan alsnog naar Twente-uit, maar moet en alleen en kan geen auto lenen.
380. Zowel auto- als buscombi. Nu was ik naar Heerenveen ook alleen (met de auto), maar daar was een vriend van me die nogal uit de buurt woont ook. Nu hetzelfde verhaal. Maar dan moet ik naar de ArenA en heen en terug drie uur alleen reizen. *twijfel*quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is het een auto combi dan?
Hoeveel kaarten hebben jullie gekregen voor Zaterdag?
Gewoon in de trein muziek aan en een boek der bui. Hoeweel 3 uur wel erg veel is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:32 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
380. Zowel auto- als buscombi. Nu was ik naar Heerenveen ook alleen (met de auto), maar daar was een vriend van me die nogal uit de buurt woont ook. Nu hetzelfde verhaal. Maar dan moet ik naar de ArenA en heen en terug drie uur alleen reizen. *twijfel*
Nee, niet in de trein. Maar tijdens die buscombi.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:36 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Gewoon in de trein muziek aan en een boek der bui. Hoeweel 3 uur wel erg veel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |