abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58527810
quote:
Ajax en SC Heerenveen zijn al drie dagen in onderhandeling over een transfer van aanvaller Miralem Sulejmani naar Amsterdam. Zaakwaarnemer Jovica Radonjic verwacht dat de clubs tot een akkoord komen en de 19-jarige Serviër vanaf volgend seizoen uitkomt voor Ajax.

"De twee clubs, Ajax en Heerenveen, zijn begonnen met de onderhandelingen," aldus Radonjic tegenover Goal.com.

"De clubs zijn nu twee à drie dagen met elkaar in gesprek."

De zaakwaarnemer van de international verwacht dat het tot een akkoord komt. "Ik denk dat de clubs er samen uit zullen gaan komen."

Over het bedrag dat met de mogelijke overgang gemoeid is, wil Radonjic niets kwijt.

Buiten Ajax zijn er nog enkele andere clubs, waaronder Feyenoord, geinteresseerd. "Maar Ajax is op dit moment het meest serieus," besluit de belangenbehartiger tegenover Goal.com.

Sulejmani is bezig aan zijn eerste seizoen bij Heerenveen en scoorde reeds vijftien keer in 34 wedstrijden.

De aanvaller zelf gaf al eerder aan graag naar Ajax te vertrekken.
Goal.com
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:43:10 #227
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_58527831
Ooijer heeft ook de jeugdopleiding van Ajax doorlopen......
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_58527929
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:37 schreef Robar het volgende:

[..]

Waarom concentreer je je alleen op de aanval?

Spelers met een Ajax verleden, hoe kort dat soms ook mag zijn.
Wordt het opeens een beetje indrukwekkender volgens mij:
[..]

Maar wat is je punt nu eigenlijk?
Had ik ook al gezien en dat is natuurlijk prachtig, maar PSV speelt juist verdedigend counter voetbal en Ajax probeert mooi aanvallend voetbal te spelen. En dan is het wel beetje raar dat er meer aanvallers met een PSV verleden zijn.

We hebben wel veruit de meeste middenvelders .
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:54:12 #229
51286 w00h00
Digital man!
pi_58528046
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:30 schreef Urquhart het volgende:
Ik wacht nog op verdedigers
Waarom? We hebben gisteren Blind toch gehaald.
pi_58528230
Over 3 jaar Chivu, Maxwell en Zlatan terughalen, allemaal tegen de 30 dan en nog niet versleten.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_58528240
quote:
Napoli lijkt de strijd om de Boliviaan Marcelo Moreno te winnen. De aanvaller van Cruzeiro uit Brazilië wordt ook gevolgd door Liverpool en Real Madrid. Daarnaast hoopt de club uit Napels ook de komst van Juan Manuel Vargas van Catania een dezer dagen af te ronden. (Diverse Italiaanse media)
Mooi zo, kunnen we dat hoofdstuk ook weer sluiten.
pi_58528397
quote:
Sulejmani op weg naar Ajax
07-05-08

Miralem Sulejmani is op weg naar Ajax. Zaakwaarnemer Jovica Radonjic weet te melden dat beide clubs al drie dagen in onderhandeling zijn, en verwacht dat beide partijen tot een akkoord komen, en dat de 19-jarige Serviër vanaf volgend seizoen uitkomt voor Ajax.

AjaxF-side.NL
De zaakwaarnemer van de international verwacht dat het binnenkort tot een akkoord komt. De twee clubs zijn begonnen met de onderhandelingen, en ik denk dat ze er samen uit gaan komen. Over het bedrag dat met de mogelijke transfer gemoeid is wil Radonjic nog niks kwijt.
Sulejmani is bezig aan zijn eerste seizoen bij de Friese club en scoorde vijftien keer in 34 wedstrijden. De aanvaller zelf gaf al eerder aan graag naar Ajax te willen vertrekken. Buiten Ajax zijn er nog enkele clubs die naar de diensten van de Serviër hengelen. 'Ajax is op dit moment het meest serieus' aldus Radonjic.
Ow is al gemeld zie ik
pi_58528529
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:30 schreef Urquhart het volgende:
Ik wacht nog op verdedigers
Idd.. we missen nog steeds een nieuwe Sjonnie
pi_58528623
VERDEDIGERS, geen aanvallers meer svp. Of gaan we straks 2-4-4 spelen ofzo?
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:27:28 #235
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_58528667
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:25 schreef Scorpie het volgende:
VERDEDIGERS, geen aanvallers meer svp. Of gaan we straks 2-4-4 spelen ofzo?
Revolutionair
Jawel, je keek.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:30:17 #236
51286 w00h00
Digital man!
pi_58528733
quote:
Overeem ondersteunt Van Basten

Volgens de Voetbal International ondersteunt zaakwaarnemer Perry Overeem zijn client Marco van Basten bij Ajax tijdens het EK. Van Basten is vanaf 20 mei niet meer beschikbaar.

Het gaat om zakelijke gesprekken die met de directie gevoerd moet worden. Afgelopen weekend was Overeem al met Van Basten gezien.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:32:16 #237
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58528781
Pff wat een bende aanvallers. Denk dat Kennedy en Luque (en Leonardo) sowieso kunnen vertrekken of niet?
Waar is Mitea trouwens gebleven
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_58528819
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:32 schreef Damzkieee het volgende:
Pff wat een bende aanvallers. Denk dat Kennedy en Luque (en Leonardo) sowieso kunnen vertrekken of niet?
Mitea is uit de gratie. Is volgens mij ook al een paar keer op stage bij clubs in Roemenië geweest, maar zonder succes. Leonardo en Luque lijken mij wel zekerheidjes qua vertrek. En met dat overschot aan aanvallers zie ik of Rommedahl of Kennedy ook nog wel vertrekken.
pi_58528823
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:32 schreef Damzkieee het volgende:
MItea zit op stage in Roemenie ergens..
pi_58529128
Trap sowieso Kennedy en Rommedahl weg, Luque mag ook wel weg dan.
pi_58529271
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:33 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Mitea is uit de gratie. Is volgens mij ook al een paar keer op stage bij clubs in Roemenië geweest, maar zonder succes. Leonardo en Luque lijken mij wel zekerheidjes qua vertrek. En met dat overschot aan aanvallers zie ik of Rommedahl of Kennedy ook nog wel vertrekken.
Kennedy sowieso, niveautje te hoog voor m ! Rommedahl mag van mij wel ff blijven..
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_58529371
Zaakwaarnemer: 'Sulejmani op weg naar Ajax'

Ajax lijkt zich komende zomer te versterken met Miralem Sulejmani. De Amsterdammers zouden met sc Heerenveen al drie dagen in onderhandeling zijn over een transfer.
Dit heeft zijn zaakwaarnemer Jovica Radonjic laten weten aan Goal.com. "De twee clubs, Ajax en Heerenveen, zijn begonnen met de onderhandelingen", meldt Radonjic. "De clubs zijn nu twee á drie dagen met elkaar in gesprek. Ik denk dat ze er samen uit zullen komen. Er zijn meer clubs geïnteresseerd, maar Ajax is op dit moment het meest serieus."

Radonjic wil niets zeggen over de hoogte van de transfersom. Hoogstwaarschijnlijk zal deze een slordige elf miljoen euro bedragen. Daarmee is Sulejmani, die ook wordt gevolgd door Feyenoord en enkele buitenlandse clubs, mogelijk een duurdere aankoop dan Klaas Jan Huntelaar.

http://www.voetbalprimeur(...)p_weg_naar_Ajax.html

Gisteren was voetbalprimeur ook als eerste met het nieuws van Blind

Huntelaar: ‘Van Basten & Bergkamp reden om te blijven'

Klaas Jan Huntelaar is er nog niet uit. Zijn naam wordt bij diverse Europese topclubs genoemd, maar de topspits laat vrijdag in de nieuwe Ajax Life weten dat hij nog geen besluit heeft genomen. Ajax Life-hoofdredacteur Sander Zeldenrijk vroeg KJH drie redenen te noemen om te blijven. Hij wist ze vrij gemakkelijk te noemen. Zo is hij zeer gecharmeerd van de nieuwe trainer Van Basten en zijn stagiair Bergkamp.

Huntelaar: ,,Klopt, ik heb bewondering voor wat ze gepresteerd hebben. Het is voor mij als spits de crème de la crème om mee te werken. Twee voormalige spitsen waarvan ik ontzettend veel kan leren. Daar sta ik ook voor open. Zoiets kan zeker belangrijk worden als ik straks mijn beslissing maak."

Zo wat zijn als deze 2 dingen allebei zo blijven! Wat een droom aanval hebben we dan en dan nog wat verdedigers!
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:58:59 #243
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_58529456
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Oplettende volgers hadden ook al door dat Rasmus Lindgren heel sneaky zijn rugnummer 23 had gekregen dus die zit sowieso niet meer bij de selectie. Ik heb 'm al maanden niet meer bij trainingen gezien trouwens.

Kaartjes voor FC Twente-Ajax zijn binnen trouwens! De laatste uitwedstrijd van dit seizoen, eindelijk.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:59:41 #244
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_58529480
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:55 schreef versteegrob het volgende:

Gisteren was voetbalprimeur ook als eerste met het nieuws van Blind

Mochten ze willen..

gisteren meldde ze ook dat Sulejmani wss naar Feyenoord zou gaan dus
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_58529556
Sulejmani - Huntelaar - Suarez
pi_58529639
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:52 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Kennedy sowieso, niveautje te hoog voor m ! Rommedahl mag van mij wel ff blijven..
Kennedy viel op zich best goed in de laatste twee wedstrijden en heeft ook veel last gehad van blessures. Die mag nog wel een tweede kans krijgen. En puur kijkend naar statistieken (assists, goals) heeft Rommedahl het volgens mij echt zo slecht nog niet gedaan. Nuttige kracht, maar niet voor in de basis. Zijn beste wedstrijden speelde hij ook als hij nog een halfuur mocht invallen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 7 mei 2008 @ 12:08:35 #247
51286 w00h00
Digital man!
pi_58529713
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Zal die wel geblesseerd terug komen
pi_58529729
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 12:02 schreef VoreG het volgende:
Doen we lekker mee hoor!!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  woensdag 7 mei 2008 @ 12:09:34 #249
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_58529739
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 12:02 schreef VoreG het volgende:

En daar achter Luque (ja ik heb nog wel vertrouwen in die gast , bloeit helemaal op onder van Basten )
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 7 mei 2008 @ 12:09:42 #250
82589 S-Two
barba macacu
pi_58529746
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:52 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Rommedahl mag van mij ook wel blijven ja.

Iemand nog dat filmpje dat hij een zebra ofso geschilderd had?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')