Goal.comquote:Ajax en SC Heerenveen zijn al drie dagen in onderhandeling over een transfer van aanvaller Miralem Sulejmani naar Amsterdam. Zaakwaarnemer Jovica Radonjic verwacht dat de clubs tot een akkoord komen en de 19-jarige Serviër vanaf volgend seizoen uitkomt voor Ajax.
"De twee clubs, Ajax en Heerenveen, zijn begonnen met de onderhandelingen," aldus Radonjic tegenover Goal.com.
"De clubs zijn nu twee à drie dagen met elkaar in gesprek."
De zaakwaarnemer van de international verwacht dat het tot een akkoord komt. "Ik denk dat de clubs er samen uit zullen gaan komen."
Over het bedrag dat met de mogelijke overgang gemoeid is, wil Radonjic niets kwijt.
Buiten Ajax zijn er nog enkele andere clubs, waaronder Feyenoord, geinteresseerd. "Maar Ajax is op dit moment het meest serieus," besluit de belangenbehartiger tegenover Goal.com.
Sulejmani is bezig aan zijn eerste seizoen bij Heerenveen en scoorde reeds vijftien keer in 34 wedstrijden.
De aanvaller zelf gaf al eerder aan graag naar Ajax te vertrekken.
Had ik ook al gezien en dat is natuurlijk prachtig, maar PSV speelt juist verdedigend counter voetbal en Ajax probeert mooi aanvallend voetbal te spelen. En dan is het wel beetje raar dat er meer aanvallers met een PSV verleden zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Waarom concentreer je je alleen op de aanval?
Spelers met een Ajax verleden, hoe kort dat soms ook mag zijn.
Wordt het opeens een beetje indrukwekkender volgens mij:
[..]
Maar wat is je punt nu eigenlijk?
Mooi zo, kunnen we dat hoofdstuk ook weer sluiten.quote:Napoli lijkt de strijd om de Boliviaan Marcelo Moreno te winnen. De aanvaller van Cruzeiro uit Brazilië wordt ook gevolgd door Liverpool en Real Madrid. Daarnaast hoopt de club uit Napels ook de komst van Juan Manuel Vargas van Catania een dezer dagen af te ronden. (Diverse Italiaanse media)
Ow is al gemeld zie ikquote:Sulejmani op weg naar Ajax
07-05-08
Miralem Sulejmani is op weg naar Ajax. Zaakwaarnemer Jovica Radonjic weet te melden dat beide clubs al drie dagen in onderhandeling zijn, en verwacht dat beide partijen tot een akkoord komen, en dat de 19-jarige Serviër vanaf volgend seizoen uitkomt voor Ajax.
AjaxF-side.NL
De zaakwaarnemer van de international verwacht dat het binnenkort tot een akkoord komt. De twee clubs zijn begonnen met de onderhandelingen, en ik denk dat ze er samen uit gaan komen. Over het bedrag dat met de mogelijke transfer gemoeid is wil Radonjic nog niks kwijt.
Sulejmani is bezig aan zijn eerste seizoen bij de Friese club en scoorde vijftien keer in 34 wedstrijden. De aanvaller zelf gaf al eerder aan graag naar Ajax te willen vertrekken. Buiten Ajax zijn er nog enkele clubs die naar de diensten van de Serviër hengelen. 'Ajax is op dit moment het meest serieus' aldus Radonjic.
Revolutionairquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:25 schreef Scorpie het volgende:
VERDEDIGERS, geen aanvallers meer svp. Of gaan we straks 2-4-4 spelen ofzo?
quote:Overeem ondersteunt Van Basten
Volgens de Voetbal International ondersteunt zaakwaarnemer Perry Overeem zijn client Marco van Basten bij Ajax tijdens het EK. Van Basten is vanaf 20 mei niet meer beschikbaar.
Het gaat om zakelijke gesprekken die met de directie gevoerd moet worden. Afgelopen weekend was Overeem al met Van Basten gezien.
Mitea is uit de gratie. Is volgens mij ook al een paar keer op stage bij clubs in Roemenië geweest, maar zonder succes. Leonardo en Luque lijken mij wel zekerheidjes qua vertrek. En met dat overschot aan aanvallers zie ik of Rommedahl of Kennedy ook nog wel vertrekken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:32 schreef Damzkieee het volgende:
Pff wat een bende aanvallers. Denk dat Kennedy en Luque (en Leonardo) sowieso kunnen vertrekken of niet?
Waar is Mitea trouwens gebleven
MItea zit op stage in Roemenie ergens..quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:32 schreef Damzkieee het volgende:
Pff wat een bende aanvallers. Denk dat Kennedy en Luque (en Leonardo) sowieso kunnen vertrekken of niet?
Waar is Mitea trouwens gebleven
Kennedy sowieso, niveautje te hoog voor mquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mitea is uit de gratie. Is volgens mij ook al een paar keer op stage bij clubs in Roemenië geweest, maar zonder succes. Leonardo en Luque lijken mij wel zekerheidjes qua vertrek. En met dat overschot aan aanvallers zie ik of Rommedahl of Kennedy ook nog wel vertrekken.
Oplettende volgers hadden ook al door dat Rasmus Lindgren heel sneaky zijn rugnummer 23 had gekregen dus die zit sowieso niet meer bij de selectie. Ik heb 'm al maanden niet meer bij trainingen gezien trouwens.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
MItea zit op stage in Roemenie ergens..
Mochten ze willen..quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:55 schreef versteegrob het volgende:
Gisteren was voetbalprimeur ook als eerste met het nieuws van Blind
Kennedy viel op zich best goed in de laatste twee wedstrijden en heeft ook veel last gehad van blessures. Die mag nog wel een tweede kans krijgen. En puur kijkend naar statistieken (assists, goals) heeft Rommedahl het volgens mij echt zo slecht nog niet gedaan. Nuttige kracht, maar niet voor in de basis. Zijn beste wedstrijden speelde hij ook als hij nog een halfuur mocht invallen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kennedy sowieso, niveautje te hoog voor m! Rommedahl mag van mij wel ff blijven..
Zal die wel geblesseerd terug komenquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
MItea zit op stage in Roemenie ergens..
Doen we lekker mee hoor!!quote:
quote:
Rommedahl mag van mij ook wel blijven ja.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kennedy sowieso, niveautje te hoog voor m! Rommedahl mag van mij wel ff blijven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |