Ja maar verschil moet er zijn ouwequote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Volgens mij was het beide om 15.06 uur.. magoed..
quote:
quote:Met Gregory van der Wiel gaat het steeds beter. De verdediger, die nog kampt met de naweeën van een knieblessure, werkte stevig af op een leeg doel en deed ook veel loopoefeningen.
2008/09 wordt het seizoen van Gregory v/d Wiel.quote:
Hem kopen en een jaar verhuren aan Heerenveen zou ik wel goed vinden.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
En waarom hoop jij van niet martin?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hem kopen en een jaar verhuren aan Heerenveen zou ik wel goed vinden.
Ik denk gewoon niet dat het goed is om met Suarez én Sulejmani te spelen.
kiek moar naar de links deze is nummer 1151936 en die van jou was 1151937quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Volgens mij was het beide om 15.06 uur.. magoed..
Omdat je dan 2 pingelaars hebt, beide linksbuiten (voor zover bekend bij mij)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Dreigende aanval en Suarez en Sulejmani hebben ook nog wel aardig overzicht.
Het is best space, dat 2 gasten op hetzelfde moment, een half uur na sluiten van de vorige, een nieuwe makenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:26 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
kiek moar naar de links deze is nummer 1151936 en die van jou was 1151937
Suarez speelt al een tijd als rechtsbuiten hoor ouwe, wat heb je gedronken?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat je dan 2 pingelaars hebt, beide linksbuiten (voor zover bekend bij mij)
Doodziek imoquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het is best space, dat 2 gasten op hetzelfde moment, een half uur na sluiten van de vorige, een nieuwe maken![]()
Soulread
Kheb al anderhalve maand alleen NL 1/2/3 dus mis veel van voetbal nuquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Suarez speelt al een tijd als rechtsbuiten hoor ouwe, wat heb je gedronken?
Perez, denk ik. Speelt nu al af en toe met de band.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:23 schreef Nashje het volgende:
Stel dat Huntelaar vertrekt, wie wordt dan de nieuwe aanvoerder eigenlijk?
Denk niet dat Perez nog aan de bak komt onder Van Basten..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Perez, denk ik. Speelt nu al af en toe met de band.
En dat baseer jij waar op?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Denk niet dat Perez nog aan de bak komt onder Van Basten..
Denk Stelenburg! Alhoewel een verlengstuk die echt op het veld staat meer voorkeur geniet...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Perez, denk ik. Speelt nu al af en toe met de band.
Op het feit dat Perez niet de makkelijkste is, hij matig tot slecht speelt, dit seizoen niet elke wedstrijd speelt en ik denk dat Van Basten nog wel wat versterkingen haalt voor het middenveld. Misschien als Sulejmani komt dat die Perez' positie wel pakt. ZIjn iig genoeg redenen te bedenken waarom nietquote:
Hoe overleef je dat?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kheb al anderhalve maand alleen NL 1/2/3 dus mis veel van voetbal nu
Overigens zou het sowieso wel fijn zijn als er een beetje ervaring binnen de selectie blijft. Je hebt nu Perez en Gabri, Huntelaar als 'ie blijft. Misschien ook Stekelenburg dan. Je ziet aan AZ wat voor problemen gebrek aan hierarchie kan opleveren.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Denk Stelenburg! Alhoewel een verlengstuk die echt op het veld staat meer voorkeur geniet...
Dat gun ik hem zeker.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Gabri aanvoerder lijkt mij eigenlijk best logisch.
quote:Blind technisch directeur van Ajax
AMSTERDAM - Danny wordt de nieuwe technisch directeur van Ajax. Hij volgt in Amsterdam de opgestapte Martin van Geel op. Blind is nu nog technisch directeur bij Sparta. Later meer
Nu alleen nog verdedigers en rood/witte stoeltjes en gooi dan ook de gracht maar dicht. We worden toch al op ons wenken bediend de laatste tijd.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:42 schreef Jasza het volgende:
Allemaal Ajacieden die de club gaan runnen, beter begin is er niet.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:34 schreef w00h00 het volgende:
http://www.sportwereld.nl(...)ecteur_van_Ajax.html
quote:De 47-jarige Blind was eerder bij Ajax in dienst als speler (372 competitieduels), jeugdtrainer, hoofd opleidingen, manager spelerszaken en hoofdtrainer. Bij die laatste functie werd hij in 2006 ontslagen. Zijn voorganger Martin van Geel vertrekt omdat hij bevoegdheden moest inleveren. Bij Ajax krijgt de nieuwe hoofdtrainer Marco van Basten de belangrijkste stem in voetbalzaken. Het is nog niet bekend wanneer Blind in Amsterdam begint.
In zijn eerste en enige seizoen bij Sparta begon Blind met Gert Aandewiel als trainer. Deze moest al snel vertrekken wegens de tegenvallende prestaties.
Nu nog Keje Molenaar terug..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:42 schreef Jasza het volgende:
Allemaal Ajacieden die de club gaan runnen, beter begin is er niet.
Ik vind het beter, iemand die tenminste hem nog gedeeltelijk halt toe kan roepen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:51 schreef Nashje het volgende:
Dan gaat Van Basten de Ferguson rol dus toch niet vervullen. Ik vind het vaag.
Een woord: HELD!!quote:,,Toch hebben wij in het contract voorwaarden opgenomen die het mogelijk maken om naar Ajax te gaan wanneer die situatie zich zou aandienen. Ik heb de afgelopen periode met bijzonder veel plezier bij Sparta Rotterdam gewerkt maar deze aanbieding van Ajax kan ik simpelweg niet laten lopen.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of BOussoufa in het veld (Zo heette die vent tochquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:29 schreef RayMania het volgende:
Van Basten, Blind, Bergkamp, Frank de Boer.
Wanneer kunnen we Dries Boussata verwachten in de staff?
Buntelaar!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:29 schreef RayMania het volgende:
Elk voordeel heeft zijn nadeel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:38 schreef koningdavid het volgende:
Blind is een held, maar als trainer heeft hij me niet echt overtuigd. Echt veel ervaring als td heeft hij ook nog niet, dus ik wacht het allemaal maar even af.
of Bojan in het veldquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:29 schreef RayMania het volgende:
Blind is wel veruit de beste analist van zowel spelers als teams die ik ooit op de Nederlandse TV heb horen spreken. Nu is dat niet zo moeilijk met Cruijff, Rijsbergen en Gullit als voormalig gezelschap.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:38 schreef koningdavid het volgende:
Blind is een held, maar als trainer heeft hij me niet echt overtuigd. Echt veel ervaring als td heeft hij ook nog niet, dus ik wacht het allemaal maar even af.
quote:
2e seizoenshelft ging het toch best aardig toen, eerste seizoenshelft had hij vooral de pech dat er 100 kansen gemist werdenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:38 schreef koningdavid het volgende:
Zoveel spannends loopt er niet rond bij Sparta hoor.quote:
hoopt van harte dat hele Boularouz gespeculeer achterwege blijftquote:
Polak, Rose, Boukhari, Dissels.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:25 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zoveel spannends loopt er niet rond bij Sparta hoor.
quote:Ajax stapt niet over op kunstgras
dinsdag 06 mei, door JK, Amsterdam, 18:11u, AT5
Ajax stapt volgend seizoen niet over op kunstgras. Het aanleggen van een kunstmat is namelijk niet haalbaar in verband met het drukke concertschema in de Arena deze zomer.
Kunstgras moet minimaal zes weken liggen voordat het wordt gekeurd, en daar is geen tijd voor.
De discussie over of er nu wel of geen kunstgras moet komen laaide onlangs op bij de presentatie van Marco van Basten als trainer van Ajax.
Hij is dus gewoon de consigliere van Marcoquote:Danny Blind: luxe rechterhand
Amsterdam, 06 mei 2008
Danny Blind is terug bij Ajax. De Ajacied in hart en nieren gaat aan de slag als technisch manager. ,,Ik word in feite de rechterhand van Van Basten”, legt hij zijn nieuwe functie uit.
Blind tekende dinsdagmiddag in de ArenA zijn nieuwe contract. Het is niet de eerste overeenkomst die de Zeeuw met de Amsterdamse club in zijn leven heeft gesloten. Blind en Ajax zijn eigenlijk onlosmakelijk met elkaar verbonden. Hij maakte furore als speler en was in de jaren daarna actief als directeur spelersbeleid, jeugdtrainer, hoofd jeugdopleiding en hoofdtrainer van Ajax 1. In die laatste functie moest hij in 2006 plaatsmaken voor Henk ten Cate. Nu is hij terug, in een nieuwe rol. ,,Marco van Basten is de eindverantwoordelijke op technisch gebied”, lichtte hij dinsdagavond zijn nieuwe baan toe. ,,Maar hij krijgt het natuurlijk heel druk met het eerste elftal, dus ben ik er om de technische zaken te gaan managen. In feite word ik zijn rechterhand. Of ik er zin in heb? Ja, natuurlijk. Anders was ik hier niet.”
Bij het technisch beleid moet onder andere gedacht worden aan de aan- en verkoop van spelers. In de zomermaanden staat zoals altijd op dit gebied ongetwijfeld veel te gebeuren. Het worden drukke tijden voor Blind, want Van Basten begint vanaf 20 mei als bondscoach van oranje met de voorbereiding op EURO 2008. ,,Daar moet hij zich op dat moment op kunnen concentreren. Maar daar war het echt nodig is, zullen we met elkaar overleggen." Ook de jeugdopleiding en de scouting vallen onder het takenpakket. ,,Ook daar heeft Van Basten ideeën over", zegt de vader van Daley Blind, die bij Ajax in de A1 voetbalt. ,,Ik zal die visie bewaken, natuurlijk in overleg met alle andere betrokkenen."
Cvitanich was toch een onbekende naam!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:09 schreef _Mike_ het volgende:
Eens, ik heb ook veel liever een onbekende naam zoals die Moreno
Daar ben ik ook blij mee, graag meer van dat soort namen. Natuurlijk wel met een kleine zekerheid dat ze slagenquote:
Het gaat er vooral om dat er weer Ajacieden Ajax gaan runnen en geen halve garen zakenmannetjesquote:
Jah precies! Als ze een onbekende kopen dan moet dat zeer doordacht zijn (al heb ik wel vertrouwen in met die van der Zee)! Met de ''Nederlandse'' spelers heb je meer zekerheid omdat ze dan gewend zijn aan het soort voetbal wat hier wordt gespeeld...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:21 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Daar ben ik ook blij mee, graag meer van dat soort namen. Natuurlijk wel met een kleine zekerheid dat ze slagen
Geef AJAX z'n gezicht terug (iig bekende Ajacieden-koppen terug)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:22 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om dat er weer Ajacieden Ajax gaan runnen en geen halve garen zakenmannetjes
+1 scherpquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:24 schreef kevin6188 het volgende:
Je contract ondertekenen met een Ajax-pen.
Boevermansquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Pas maar op, dalijk komt Bogarde ook terug met al die B's.
Hij buigt voor niemand.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Pas maar op, dalijk komt Bogarde ook terug met al die B's.
Voetbalt Rene van Rijswijk nog? Met zo'n topspits in de gelederen kun je Ursaiz ook wel weer overhalen nog een jaartje te blijven.quote:
Precies. Ik ben blij dat Danny weer terug isquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:22 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om dat er weer Ajacieden Ajax gaan runnen en geen halve garen zakenmannetjes
Gezelligquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:22 schreef Damzkieee het volgende:
Mooi nieuws dat de echte Ajacieden terugkeren bij de club.
Ik ga zaterdag trouwens eens kijken bij Twente-Ajax
Haha inderdaad.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:16 schreef vliegende_olifant het volgende:
Nou, die gozer heeft volgende week zondag in ieder geval weer een reden om wat rondjes te rennen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:23 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Niet stiekem je Twente shirt aantrekken he?
Ik zeg strik eromheenquote:Leonardo onrustig door onzekerheid
Leonardo liet in Sportweek weten te denken aan een vertrek bij Ajax omdat hij zekerheid wil over de kans om aan spelen toe te komen. "Ik wil weten waar ik aan toe ben. De onzekerheid maakt me gek. Het lijkt me prachtig om met Van Basten te werken, maar dan moet ik wel aan spelen toekomen. Dit seizoen heeft me te weinig gebracht."
In de afgelopen winterstop klopten FC Utrecht en NEC bij Ajax aan voor de Braziliaan, maar Ajax wenste hem niet te laten gaan. "Jammer dat Ajax me afgelopen winterstop niet aan één van de twee geïnteresseerde Nederlandse clubs heeft verhuurd. Dan was ik nu verder geweest. Komend seizoen wordt bepalend voor mijn carrière."
Daas geen echte, dan gaat mijn voorkeur uit naar Bogarde of Reiziger en misschien Silooyquote:
Reiziger.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:28 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Daas geen echte, dan gaat mijn voorkeur uit naar Bogarde of Reiziger en misschien Silooy
quote:
Hij moet gewoon afwachten wat Marco doet.quote:
Zal vast niet het officiele contract zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:08 schreef navigator het volgende:
Is Boeve niks als linksback?
Blind terug, goed nieuws, het begint er weer een beetje op te lijken.
Iemand filmpje gezien op Ajaxtv? Pen en contract worden half naar 'm toegegooid, beetje raar bij zoets officieels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |