abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58505062
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 03:03 schreef Prospera het volgende:

[..]

Claire heeft sex en komt klaar,
Amanda wordt geneukt en komt nauwelijks klaar.
Bronnen tot dit al?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 03:09:42 #152
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58505066
Ik begrijp dat er niemand meer is.
Succes ochtendploeg.
Op dinsdag 6 mei 2008 02:51 schreef Prospera het volgende:

[..]

Hij kan het niet laten hè om op de persoon te spelen
Lees vanaf dit bericht eens jouw posts over mij...

En dan heb jij het over om op de man te spelen
pi_58505076
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 03:06 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]
Ik zou zeggen kom er eens kijken. Staat dan MrD onder en geen LekkerSimpel.
Maar ik ben blij dat hier ook trouwe aanhangers van die site zijn.
Ik ben er vaak genoeg geweest, maar door je belachelijke akties heb je op alle
forums al je krediet verloren en ziet iedereeen je als een loser, beetje jammer
  dinsdag 6 mei 2008 @ 03:15:24 #155
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58505081
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 03:06 schreef Morwen het volgende:

[..]

Deal with it Het zonnetje lacht, de lucht is blauw
Dat dacht ik toen ook voor jullie
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_58505083
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 02:34 schreef akveor het volgende:

[..]

Mmm vond Claire maar jaloers overkomen in de jacuzzi... beetje alleen ook...
Zulke slechte acteurs zijn ze.
Bij afscheid van de visite had Huub Claire in de ene arm en met zijn andere hand zat hij aan de kont van één van die meiden, wat Claire zag.
En nu is ze dat alweer vergeten (of het stond niet in het script, dat ze daar boos over had moeten worden)
Want Claire hield zelf de hand van Huub van de kont van die meid.
pi_58505087
Als niet Huubsopper zoals jij dat noemt... waren Brian Brian en aman niet echt aanwezig vanavond, waar ze zoveel plannetje hadden gepland... Huub was Huub en zijn plannen waren afgeblazen net als die van Jaap. Geen van beiden deden dus veel: Ja, een handtas in het water gooien en nee, niet Jaap deed dit deze keer, maar Huub ... Tja mensen roepen telkens weer dat Jaap mag opdraaien voor de acties...

Joh, Jij bent LS maar ook MrD: je Ip adres is gecheked hier , doe niet raar :S

[ Bericht 11% gewijzigd door Musje456 op 06-05-2008 03:25:21 ]
pi_58505094
Ik weet niet of ik dit hier mag zetten maar ik gok het er maar op, dit is hoe de tiensite het beschrijft en ik vroeg mij af, wat vinden jullie hiervan?

BRON Huub kan de verleiding...

Huub en Tommie zijn erg blij met al het vrouwelijk schoon in de Villa en hebben het er ook uitgebreid over. “Kan ik die trouwring niet af doen?”, grapt de Oldenzaler. “Dat zou wel cool zijn!”, lacht de butler. “Het kan toch ook gewoon en en! Ik ben getrouwd maar kan toch ook genieten van de vrouwen! Ik blijf Huub!”, grijnst de Oldenzaler met een twinkeling in zijn ogen. Huub en Suzanne hebben elkaars gezelschap weer eens opgezocht en Suzanne heeft net haar bikini al aangetrokken. Huub neemt haar dan ook meteen in zijn armen en de twee willen best wat meer… “Kan ik echt niet maken”, zegt de Oldenzaler beteuterd. “Nee, kan ik ook niet maken, daarvoor vind ik Claire te lief”, zegt Suzanne. “Na de Kooi zijn er geen camera’s…”, merkt Huub op. “Maar Claire is er nog wel…”, waarschuwt de paaldanseres. “Ik wil heel graag met je zoenen, maar ik wil Claire niet kwijt”, gaat de Miljonair verder.

MET TROUWRING NOG OM!

“Monogamiteit sucks! Ik vind het echt jammer, want ik hou echt van zoenen met vrouwen”, vervolgt hij. Huub probeert Suzanne even later toch nog over te halen om met hem te zoenen maar Suzanne houdt voet bij stuk. "Jammer dat je getrouwd bent, anders konden we zoenen!", aldus de paaldanslerares.
“Ik ben zo blij dat ik niet drink, anders was ik al lang de fout ingegaan…”, zegt Huub tegen Tommie als Suzanne even weg is. Is Huub Claire nu al vergeten?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 03:22:42 #159
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58505095
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 03:07 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Bronnen tot dit al?
Amanda heeft afgelopen december gezegd dat ze pas 3x was klaargekomen in 10 maanden met Brian.
Dat is 1x per 3 maanden hooguit.
We zijn nu 4/5 maanden verder, dus nog 1 of 2x erbij.

Dat dus.
pi_58505098
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 03:13 schreef Huub_wint het volgende:

[..]

Ik ben er vaak genoeg geweest, maar door je belachelijke akties heb je op alle
forums al je krediet verloren en ziet iedereeen je als een loser, beetje jammer
Ik zal zeggen, post daar even mijn belachelijke acties.
En als je alleen af gaat op Sly, dan bespaar je één bericht daar, want dat varken heb ik al lang door met zijn leugens.

Ik weet wat je bedoeld. Dat Sly de wereld in heeft geholpen dat ik onder andere namen op de site van Jaap zou hebben gepost.
En daar is Sly een hele beste vent in. Liegen en de dreigtelefoontjes.

Maar ga mij hier niet beschuldigen van iets waar je niets van weet, of je moet met bewijzen komen.

En die bewijzen zie ik graag tegemoet op de daarvoor aanwezige site en niet hier, want dit forum staat er buiten en ik kom hier om over de streams te typen.
Verder commentaar van jou krijgt hier geen antwoord meer...
pi_58505107
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 03:23 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

En die bewijzen zie ik graag tegemoet op de daarvoor aanwezige site en niet hier,
want dit forum staat er buiten en ik kom hier om over de streams te typen.

Jammer dat het zo pijn doet ...... ben benieuwd hoe lang je het gaat volhouden
pi_58505111
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 03:18 schreef Musje456 het volgende:
Als niet Huubsopper zoals jij dat noemt... waren Brian Brian en aman niet echt aanwezig vanavond, waar ze zoveel plannetje hadden gepland... Huub was Huub en zijn plannen waren afgeblazen net als die van Jaap. Geen van beiden deden dus veel: Ja, een handtas in het water gooien en nee, niet Jaap deed dit deze keer, maar Huub ... Tja mensen roepen telkens weer dat Jaap mag opdraaien voor de acties...

Joh, Jij bent LS maar ook MrD: je Ip adres is gecheked hier , doe niet raar :S
!!!!!! BREAKING NEWS !!!!

MrD = LekkerSimpel!!!!!!!!!!

Dat wisten ze op FOK! en andere fora TOTAAL nog niet, je hebt werkelijk een nieuwtje
  dinsdag 6 mei 2008 @ 03:30:43 #163
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58505117
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 03:22 schreef Kaat38 het volgende:
Ik weet niet of ik dit hier mag zetten maar ik gok het er maar op, dit is hoe de tiensite het beschrijft en ik vroeg mij af, wat vinden jullie hiervan?

<knip>
Wel nee joh, dit is wat Huub letterlijk zei, niets meer en minder dan dat:

Huub: het liefst had ik gewoon dat ik mijn tong in je steek, maar dan raak ik Claire kwijt.
Ik ben zo blij dat ik niet drink, anders was ik allang de fout ingegaan.

pi_58505119
quote:

[..]

En als je alleen af gaat op Sly, dan bespaar je één bericht daar, want
dat varken heb ik al lang door met zijn leugens.
Dat gaat je wederom een ban opleveren .......

Persoonlijke aanval op users, mag niet, weet je wel .......
pi_58505121
quote:

[..]

En als je alleen af gaat op Sly, dan bespaar je één bericht daar, want dat varken heb ik al lang door met zijn leugens.

Ik weet wat je bedoeld. Dat Sly de wereld in heeft geholpen dat ik onder andere namen op de site van Jaap zou hebben gepost.

Maar ga mij hier niet beschuldigen van iets waar je niets van weet, of je moet met bewijzen komen.

En die bewijzen zie ik graag tegemoet op de daarvoor aanwezige site en niet hier, want dit forum staat er buiten en ik kom hier om over de streams te typen.
Jeetje: je gaat uit op voorhanfdal uit van beschuldigingen die niet eens geuit worden...
Valt me tegen van je...dat je op voorhand al tegenbeschuldigingen geeft tegen personen (sites) die je niet zwart maken (Jij begint,erover, dus lever jij dan maar bewijzen dat ze dat doen)
pi_58505125
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 03:29 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

!!!!!! BREAKING NEWS !!!!

MrD = LekkerSimpel!!!!!!!!!!

Dat wisten ze op FOK! en andere fora TOTAAL nog niet, je hebt werkelijk een nieuwtje
Weet je: laat maar!

En nee, ik heb geen behoefte aan Caps of vette letters.

Bye!

Jongens, wat gebeurt er op de streams? Is er nog wat leuks of kunnen we naar bed?
pi_58505130
Zojuist een TR gepost voor LS, tot nooit meer ziens ........
pi_58505139
Jeetje. ik weet dat LS provocerend is, maar... een TR:( Nee. ik vind niet dat hij dat verdiend eigenlijk, nog niet... en niet opniew zo kort nadat hij een eerder kreeg. Ik hoop dat jij een extra kans krijgt?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 03:55:57 #169
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_58505154
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 03:12 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Lees vanaf dit bericht eens jouw posts over mij...

En dan heb jij het over om op de man te spelen
Hoezo een man ..... ? Ik zie alleen maar een mietje met een masker op !

Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 6 mei 2008 @ 03:56:18 #170
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58505156
quote:

[..]

Joh, hou eens op, info over een administrator van een andere site
Dit is de Cos
  dinsdag 6 mei 2008 @ 03:57:57 #171
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58505158
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 03:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Aiii, die foto hoefde ik niet te zien, maar fijn dat je er weer bent
pi_58505161
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 03:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mooi, bedankt BSOL :-) Welkom back.
pi_58505174
Bedankt voor je lieve berichtje Prospera, maar ga er nu ook vandoor. Welterusten
pi_58505175
LS, laat NL gaan hier? Fok staat los van NL en dat weet je..! Je weet ook dat men hier weet dat je Mr D bent...maar niemand heeft je hier beschuldigd van iets... Lees effies terug: je verteld elf waarvan je beschuldigd werd (dingen die hier nooit ter sprake zijn gekomen), du ga alsjeblieft niet gek doen?

Kan LS een nieuwe kans krijgen? (zelfs al begrijp ik dat hij een masker op heeft op die ene foto
pi_58505177
een smerigste zeer lage actie van Huub van vanavond:

Video: Huub bedreigt en roept op tot haat tegen Chantal!

Huub: nou goed, mijn fans vinden jou wel, schatje!
Huub: Nowlife, HAAT Chantal!
Al het laatste nieuws via http://www.headliner.nl - Voetbal - Showbiz
pi_58505179
Foutje? Wie was die geheimzinnige gemakserde nu Prospera?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 04:11:20 #177
bright side of life
pi_58505180
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 03:57 schreef Prospera het volgende:

[..]

Aiii, die foto hoefde ik niet te zien, maar fijn dat je er weer bent
Nee, ik ben er nog niet. Pas donderdag vlieg ik weer terug naar NL ........ Welterusten voor jullie, ik ga nog even een biertje doen
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 6 mei 2008 @ 04:14:17 #178
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58505185
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 04:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Nee, ik ben er nog niet. Pas donderdag vlieg ik weer terug naar NL ........ Welterusten voor jullie, ik ga nog even een biertje doen
Owkee
  dinsdag 6 mei 2008 @ 04:15:12 #179
bright side of life
pi_58505188
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 04:08 schreef Musje456 het volgende:
(....) Kan LS een nieuwe kans krijgen? (....)
NEE, waarom twijfel je nog ?
Keep the Sunny Side Up
pi_58505189
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 04:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Nee, ik ben er nog niet. Pas donderdag vlieg ik weer terug naar NL ........ Welterusten voor jullie
ik ga nog even een biertje doen
Zit je weer in de USA ....... Ga er volgende maand ook weer heen
  dinsdag 6 mei 2008 @ 04:15:20 #181
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58505190
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 04:10 schreef Musje456 het volgende:
Foutje? Wie was die geheimzinnige gemakserde nu Prospera?
Dont know
pi_58505198
LS keep posting... al ben je tegengesteld en provocerend,,, je bent nog niet geband,, maar... jeetje nuanseer ook een beetje

Slaap lekker: alle fokkers en alle fans... slaap lekker
  dinsdag 6 mei 2008 @ 04:21:50 #183
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58505204
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 04:15 schreef Huub_wint het volgende:

[..]

Trusten
  dinsdag 6 mei 2008 @ 04:23:33 #184
bright side of life
pi_58505206
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 04:15 schreef Huub_wint het volgende:

[..]

Ja, ik zit op dit moment in San Francisco. Woensdag naar Boston en vrijdag naar Amsterdam. Soms is werken best wel zwaar ......... In dit geval twee keer een tijdzone overbruggen en vrij snel na elkaar is niet echt prettig. Ik heb liever 10-12 uur ineens dan in twee stapjes, iedere keer 6 uur tijdsverschil en niet genoeg tijd om lekker te kunnen werken in de tussenstop.
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 6 mei 2008 @ 04:26:01 #185
bright side of life
pi_58505210
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 04:18 schreef Musje456 het volgende:
LS keep posting (....) je bent nog niet geband (...)
Ware woorden, maar weet je ook voor hoe lang ?
Keep the Sunny Side Up
pi_58505224
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 04:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Ware woorden, maar weet je ook voor hoe lang ?
Hee... we zijn allen wel eens (en vaker) de fout in gegaan... geef elkaar de kans en help mekaar daar ook eens...
pi_58505233
[ en voor nu...

Musje gaat echt plat en KO in bed (of haar nest )
  dinsdag 6 mei 2008 @ 07:43:54 #188
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58505509
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 01:59 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Hij hakte verbaal meedogenloos in op Chantal, haalde haar dode moeder erbij en flikkerde haar tas met persoonlijk bezit (oa rijbewijs en mobiel) in de vijver.

Het is maar net wat je redden noemt.
pi_58505525
Morruge allemaal

Cos terug gelezen. Bedankt nachtploeg
Alleen het gedeelte over de ban van iemand, snapte ik niet Maar dat zal wel iets tussen hun geweest zijn, ik heb geen extreem rare posten gezien en anders heb je nog altijd het scroll wieltje
het water roept
pi_58505669
Wat een enorm gezeik wordt het in de COS. Een aantal maanden geleden was het gewoon leuk om 's morgens bij te lezen. Nu is dat veranderd in een ergernis over een aantal randdebielen die hun gelijk willen halen en graag willen dat wij ze oh zo belangrijk vinden. Want ze kennen Jaap persoonlijk of proberen ook hier zo te provoceren dat er een ban aankomt. Over de streams gaat het al lang niet meer. En als het over de streams gaat is het enorm gekleurd en niet meer objectief te noemen.

Heel knap van een klein groepje streamers om twee weken voor het einde van DGK alvast de cossen om zeep te helpen.

Het gebruikt van het scrollwieltje is geen doen meer, voor je het weet zit je zo een hele pagina weg te scrollen voor je een post hebt gevonden die het lezen waard is.

Niet leuk.
pi_58505746
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 08:12 schreef Verida het volgende:
Wat een enorm gezeik wordt het in de COS. Een aantal maanden geleden was het gewoon leuk om 's morgens bij te lezen. Nu is dat veranderd in een ergernis over een aantal randdebielen die hun gelijk willen halen en graag willen dat wij ze oh zo belangrijk vinden. Want ze kennen Jaap persoonlijk of proberen ook hier zo te provoceren dat er een ban aankomt. Over de streams gaat het al lang niet meer. En als het over de streams gaat is het enorm gekleurd en niet meer objectief te noemen.

Heel knap van een klein groepje streamers om twee weken voor het einde van DGK alvast de cossen om zeep te helpen.

Het gebruikt van het scrollwieltje is geen doen meer, voor je het weet zit je zo een hele pagina weg te scrollen voor je een post hebt gevonden die het lezen waard is.

Niet leuk.
+1
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_58505798
dagen lang chatten met De Gouden Kooi!Vanaf dinsdag 6 mei kun je 3 dagen lang chatten met jouw helden uit De Gouden Kooi! Na de uitzending zitten de bewoners klaar om je vragen te beantwoorden!

Dinsdag 6 mei. 20.00 uur: Huub en Claire
Woensdag 7 mei. 20.00 uur: Brian en Amanda
Donderdag 8 mei. 20.00 uur: Jaap
Bron RTL
O, is al bekend geloof ik
het water roept
pi_58505829
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 08:29 schreef Varen het volgende:
dagen lang chatten met De Gouden Kooi!Vanaf dinsdag 6 mei kun je 3 dagen lang chatten met jouw helden uit De Gouden Kooi! Na de uitzending zitten de bewoners klaar om je vragen te beantwoorden!

Dinsdag 6 mei. 20.00 uur: Huub en Claire
Woensdag 7 mei. 20.00 uur: Brian en Amanda
Donderdag 8 mei. 20.00 uur: Jaap
Bron RTL
O, is al bekend geloof ik
Dagen lang chatten..poehee..waarschijnlijk gewoon een uurtje of misschien 2 uur per keer...en als je info geeft aan je favoriet komt je bericht niet door..als je er al door komt..hahahaha..

(niet dat ik ga chatten ofzo )

Goed gedaan Huub..weg met die Chantal met haar grote bek...

Goedemorgen fokkertjes..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_58505903
quote:

Niet leuk.
Gelukkig komt het meeste ongedierte pas snachts te voorschijn.
pi_58505930
quote:

Niet leuk.
Beetje te makkelijk om het maar af te schuiven op het kleine groepje "randdebielen". Van beide kanten wordt er met modder gegooid.
pi_58505943
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 08:44 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Beetje te makkelijk om het maar af te schuiven op het kleine groepje "randdebielen". Van beide kanten wordt er met modder gegooid.
Ga dan lekker ergens anders met modder gooien, open van mijn part een topic om modder te gooien, maar ga niet stelselmatig de cossen zitten verzieken.
  † In Memoriam † dinsdag 6 mei 2008 @ 08:56:51 #197
135486 Manu82
How you doin'?
pi_58506025
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 08:46 schreef Verida het volgende:

[..]

Ga dan lekker ergens anders met modder gooien, open van mijn part een topic om modder te gooien, maar ga niet stelselmatig de cossen zitten verzieken.
Daar is de SC toch voor
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_58506076
Ojee Palma nadert!

Goedemorgen!
pi_58506083
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 02:21 schreef neehe het volgende:
Tja in de tv uitzending zullen de beelden wel niet fraai zijn cq overkomen op de kijkers.
nee idd en brajen en zijn del hele avond niet in beeld dus ja Huub trekt wederom minder smsende tvkijkers

Huub had op chantal in moeten gaan en vragen hoezo gaat brajen winnen, of ook huub weet het al.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58506106
Goeie morgen...is dit de COS?
9:00 uur geweest...Palma kom er maar in.
pi_58506151
Tja, LS wordt hier gewoon uitgedaagd doordat het op z'n persoon gespeeld wordt door een paar Huub groupies. Als hij dan reageert dan krijgt hij een TR aan z'n broek door een lutser. Uiterst zwak.

Ik vermoed dat onder gezelligheid enkel wordt verstaan dat hier iedereen het met elkaar eens moet zijn o.i.d. Zo zit de wereld natuurlijk niet in elkaar.

'n Beetje jammerlijk einde van een leuke stream avond, alles nalezend.
pi_58506191
Dus het is Chantal weer niet gelukt om neptieten te verdienen bij Jaap?
Goedemorgen :W
pi_58506208
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 09:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, LS wordt hier gewoon uitgedaagd doordat het op z'n persoon gespeeld wordt door een paar Huub groupies. Als hij dan reageert dan krijgt hij een TR aan z'n broek door een lutser. Uiterst zwak.

Ik vermoed dat onder gezelligheid enkel wordt verstaan dat hier iedereen het met elkaar eens moet zijn o.i.d. Zo zit de wereld natuurlijk niet in elkaar.

Dit is de COS, commentaar op streams dus.

Voor allerlei andere zaken zijn er voldoende topics te vinden waar lekker gereld kan worden of waar de gezelligheid hoogtij viert. In de COS hoort alleen commentaar op de streams thuis.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 09:12:56 #204
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58506219
Kan dan nu svp dat over en weer gejankzak ophouden?
Nieuwe dag, nieuwe ronde, met verschillende meningen maar met een gemeenschappelijke deler.

Goedemorgen, dus .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58506271
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 09:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Onzin. Maar er zitten hier een aantal users tussen die alleen maar een andere mening hebben om de rest dwars te zitten en vooral lekker te irriteren. *kuch ....
Users zoals T-lex kan ik daarintegen wel erg waarderen
Maar goed laten we de ochtendCOS ook niet gaan verzieken met dit soort geleuter
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_58506297
quote:
Dit is de COS, commentaar op streams dus.

Voor allerlei andere zaken zijn er voldoende topics te vinden waar lekker gereld kan worden of waar de gezelligheid hoogtij viert. In de COS hoort alleen commentaar op de streams thuis.
quote:
Kan dan nu svp dat over en weer gejankzak ophouden?
Nieuwe dag, nieuwe ronde, met verschillende meningen maar met een gemeenschappelijke deler.

Goedemorgen, dus .
  † In Memoriam † dinsdag 6 mei 2008 @ 09:18:26 #207
135305 beequeen
Lost.
pi_58506322
Begint goed hier, wat een gezeik zeg.

Maar goed, nog even over gisteravond en de ruzie tussen B en A. Dit lees ik op VOL.
quote:
Brian: Amanda.....buiten.....een klein mannetje.....vastbinden met een strijkijzer...en verbranden....ik ben boos....zegt Brian....Brian gaat buiten lopen: klootzak, zo kan je niet met vrouwen omgaan....geef me een kans.....fokking looser....maar die kans komt binnenkort....
Amanda: doe niet zo Brian....hou op...
Brian: vrijdag vrijdag.....?
Wat is er toch met vrijdag?? Brian zei tegen de chauffeur van Amanda "tot vrijdag" en nu dit weer. Disana verbaasde zich er ook al over.

Goedemorgen ook.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58506330
Nog 17 dagen te gaan.....dan is de huishouding klaar met soppen.
pi_58506332
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 09:18 schreef beequeen het volgende:

Maar goed, nog even over gisteravond en de ruzie tussen B en A. Dit lees ik op VOL.
[..]

Wat is er toch met vrijdag?? Brian zei tegen de chauffeur van Amanda "tot vrijdag" en nu dit weer. Disana verbaasde zich er ook al over.
Brian gaat Huub vrijdag iets aandoen?
Vastbinden met een strijkijzer en verbranden?
Wat een idioot is die Brian toch.

Tas in de vijver als je dat niet trekt moet je maar niet de kooi instappen.
  † In Memoriam † dinsdag 6 mei 2008 @ 09:20:55 #210
135305 beequeen
Lost.
pi_58506360
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 09:19 schreef Dementor het volgende:

Geen idee, maar het is iig wel opvallend dat hij het steeds over vrijdag heeft.

On Topic: Ben bebieuwd hoe lang het duurt voordat B en A hun nest uitkomen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58506366
quote:

[..]

Goedemorgen ook.
Die combinatie met vrijdag zie ik niet zo. Wel geloof ik dat Brian een enorme haat heeft ontwikkeld in Huub z'n richting. Dat zal ook wel weer wegzakken als ze elkaar een tijdje niet zien na DGK. Slechte herinneringen verdwijnen, het goede blijft over. Ik denk wel dat Huub na DGK Brian maar beter geen strobreed in de weg kan leggen......
pi_58506377
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 09:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Die combinatie met vrijdag zie ik niet zo. Wel geloof ik dat Brian een enorme haat heeft ontwikkeld in Huub z'n richting. Dat zal ook wel weer wegzakken als ze elkaar een tijdje niet zien na DGK. Slechte herinneringen verdwijnen, het goede blijft over. Ik denk wel dat Huub na DGK Brian maar beter geen strobreed in de weg kan leggen......
Want anders?
pi_58506390
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 09:21 schreef Dementor het volgende:

[..]

Want anders?
Loopt Huub minimaal met een paar blauwe opgezwollen oogkassen rond.
pi_58506400
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 09:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Maar Brian is toch de ster als het neerkomt op zelfbeheersing?
Of ga jij dit dreigement waar maken?
pi_58506420
quote:

[..]

Goedemorgen ook.
ja ik heb het ook gehoord. dit zijn de woorden die hij uitsprak.

Brian is weer Para en loopt te praten in zichzelf teringlijer klootzak focking loser ! geen respect voor vrouwen geef me 1 x de kans die kans komt binnenkort ! vrijdag zegt hij.
pi_58506460
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 09:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

och hou toch op ................zulke mannetjhes als brajen zie ik dagelijks om mij heen en doen niks als het er op aan komt.
pi_58506465
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 09:23 schreef Dementor het volgende:

[..]
Of ga jij dit dreigement waar maken?

OT: wake up call van Palma.....
pi_58506472
Palma: goeiemorgen en aftellen maar!
Huub: nog 16!

pi_58506477
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 09:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

OT: wake up call van Palma.....
Jij bent zo triest om dit soort dingen te roepen.
pi_58506482
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 09:19 schreef Dementor het volgende:

[..]

Tas in de vijver als je dat niet trekt moet je maar niet de kooi instappen.

precies ze heeft het zelf ook uitgelokt hoor met al dr eerdere uitspraken .

[ Bericht 1% gewijzigd door JEEtjuuh op 06-05-2008 09:45:24 ]
pi_58506498
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 09:27 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

precies ze heeft het zelf ook uitgelokt hoor met al dr uitspraken .
Perfecte actie en uitspraken....
http://forum.headliner.nl/topic-7435/
pi_58506505
Huub zegt tegen Palma dat hij het gisteren gezellig heeft gehad....
  dinsdag 6 mei 2008 @ 09:31:47 #223
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58506525
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 09:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zie in Brian een erg wraakzuchtig persoon die zijn slechte herinneringen enkel blijft voeden waardoor de haat groeit en groeit.
Eng mannetje, Brian.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58506543
Wat voor opleiding moet je hebben om op headliner te reageren? Volwassen analfabeten
pi_58506579
Palma gaat straks weer de moraalridder uithangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')