Bronnen tot dit al?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 03:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Claire heeft sex en komt klaar,
Amanda wordt geneukt en komt nauwelijks klaar.
Lees vanaf dit bericht eens jouw posts over mij...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij kan het niet laten hè om op de persoon te spelen
Ik ben er vaak genoeg geweest, maar door je belachelijke akties heb je op allequote:Op dinsdag 6 mei 2008 03:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kom er eens kijken. Staat dan MrD onder en geen LekkerSimpel.
Maar ik ben blij dat hier ook trouwe aanhangers van die site zijn.
Dat dacht ik toen ook voor julliequote:Op dinsdag 6 mei 2008 03:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Deal with it![]()
Het zonnetje lacht, de lucht is blauw
Zulke slechte acteurs zijn ze.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Mmm vond Claire maar jaloers overkomen in de jacuzzi... beetje alleen ook...
Amanda heeft afgelopen december gezegd dat ze pas 3x was klaargekomen in 10 maanden met Brian.quote:
Ik zal zeggen, post daar even mijn belachelijke acties.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 03:13 schreef Huub_wint het volgende:
[..]
Ik ben er vaak genoeg geweest, maar door je belachelijke akties heb je op alle
forums al je krediet verloren en ziet iedereeen je als een loser, beetje jammer
Jammer dat het zo pijn doet ...... ben benieuwd hoe lang je het gaat volhoudenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 03:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zal zeggen, post daar even mijn belachelijke acties.
En die bewijzen zie ik graag tegemoet op de daarvoor aanwezige site en niet hier,
want dit forum staat er buiten en ik kom hier om over de streams te typen.
Verder commentaar van jou krijgt hier geen antwoord meer...
!!!!!! BREAKING NEWS !!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 03:18 schreef Musje456 het volgende:
Als niet Huubsopper zoals jij dat noemt... waren Brian Brian en aman niet echt aanwezig vanavond, waar ze zoveel plannetje hadden gepland... Huub was Huub en zijn plannen waren afgeblazen net als die van Jaap. Geen van beiden deden dus veel: Ja, een handtas in het water gooien en nee, niet Jaap deed dit deze keer, maar Huub ... Tja mensen roepen telkens weer dat Jaap mag opdraaien voor de acties...
Joh, Jij bent LS maar ook MrD: je Ip adres is gecheked hier , doe niet raar :S
Wel nee joh, dit is wat Huub letterlijk zei, niets meer en minder dan dat:quote:Op dinsdag 6 mei 2008 03:22 schreef Kaat38 het volgende:
Ik weet niet of ik dit hier mag zetten maar ik gok het er maar op, dit is hoe de tiensite het beschrijft en ik vroeg mij af, wat vinden jullie hiervan?
<knip>
Dat gaat je wederom een ban opleveren .......quote:Op dinsdag 6 mei 2008 03:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En als je alleen af gaat op Sly, dan bespaar je één bericht daar, want
dat varken heb ik al lang door met zijn leugens.
Jeetje: je gaat uit op voorhanfdal uit van beschuldigingen die niet eens geuit worden...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 03:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En als je alleen af gaat op Sly, dan bespaar je één bericht daar, want dat varken heb ik al lang door met zijn leugens.
Ik weet wat je bedoeld. Dat Sly de wereld in heeft geholpen dat ik onder andere namen op de site van Jaap zou hebben gepost.
En daar is Sly een hele beste vent in. Liegen en de dreigtelefoontjes.
Maar ga mij hier niet beschuldigen van iets waar je niets van weet, of je moet met bewijzen komen.
En die bewijzen zie ik graag tegemoet op de daarvoor aanwezige site en niet hier, want dit forum staat er buiten en ik kom hier om over de streams te typen.
Weet je: laat maar!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 03:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
!!!!!! BREAKING NEWS !!!!
MrD = LekkerSimpel!!!!!!!!!!
Dat wisten ze op FOK! en andere fora TOTAAL nog niet, je hebt werkelijk een nieuwtje
Hoezo een man ..... ? Ik zie alleen maar een mietje met een masker op !quote:Op dinsdag 6 mei 2008 03:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lees vanaf dit bericht eens jouw posts over mij...
En dan heb jij het over om op de man te spelen
Joh, hou eens op, info over een administrator van een andere sitequote:Op dinsdag 6 mei 2008 03:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En als je alleen af gaat op Sly, dan bespaar je één bericht daar, want dat varken heb ik al lang door met zijn leugens.
Ik weet wat je bedoeld. Dat Sly de wereld in heeft geholpen dat ik onder andere namen op de site van Jaap zou hebben gepost.
En daar is Sly een hele beste vent in. Liegen en de dreigtelefoontjes.
Maar ga mij hier niet beschuldigen van iets waar je niets van weet, of je moet met bewijzen komen.
En die bewijzen zie ik graag tegemoet op de daarvoor aanwezige site en niet hier, want dit forum staat er buiten en ik kom hier om over de streams te typen.
Aiii, die foto hoefde ik niet te zien, maar fijn dat je er weer bentquote:Op dinsdag 6 mei 2008 03:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoezo een man ..... ? Ik zie alleen maar een mietje met een masker op !
[ afbeelding ]
Mooi, bedankt BSOL :-) Welkom back.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 03:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoezo een man ..... ? Ik zie alleen maar een mietje met een masker op !
[ afbeelding ]
Nee, ik ben er nog niet. Pas donderdag vlieg ik weer terug naar NL ........ Welterusten voor jullie, ik ga nog even een biertje doenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 03:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Aiii, die foto hoefde ik niet te zien, maar fijn dat je er weer bent
Owkeequote:Op dinsdag 6 mei 2008 04:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben er nog niet. Pas donderdag vlieg ik weer terug naar NL ........ Welterusten voor jullie, ik ga nog even een biertje doen
NEE, waarom twijfel je nog ?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 04:08 schreef Musje456 het volgende:
(....) Kan LS een nieuwe kans krijgen? (....)
Zit je weer in de USA .......quote:Op dinsdag 6 mei 2008 04:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben er nog niet. Pas donderdag vlieg ik weer terug naar NL ........ Welterusten voor jullie
ik ga nog even een biertje doen
Dont knowquote:Op dinsdag 6 mei 2008 04:10 schreef Musje456 het volgende:
Foutje? Wie was die geheimzinnige gemakserde nu Prospera?
Trustenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 04:15 schreef Huub_wint het volgende:
[..]
Zit je weer in de USA .......Ga er volgende maand ook weer heen
Ja, ik zit op dit moment in San Francisco. Woensdag naar Boston en vrijdag naar Amsterdam. Soms is werken best wel zwaar ......... In dit geval twee keer een tijdzone overbruggen en vrij snel na elkaar is niet echt prettig. Ik heb liever 10-12 uur ineens dan in twee stapjes, iedere keer 6 uur tijdsverschil en niet genoeg tijd om lekker te kunnen werken in de tussenstop.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 04:15 schreef Huub_wint het volgende:
[..]
Zit je weer in de USA .......Ga er volgende maand ook weer heen
Ware woorden, maar weet je ook voor hoe lang ?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 04:18 schreef Musje456 het volgende:
LS keep posting (....) je bent nog niet geband (...)
Hee... we zijn allen wel eens (en vaker) de fout in gegaan... geef elkaar de kans en help mekaar daar ook eens...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 04:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ware woorden, maar weet je ook voor hoe lang ?
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij hakte verbaal meedogenloos in op Chantal, haalde haar dode moeder erbij en flikkerde haar tas met persoonlijk bezit (oa rijbewijs en mobiel) in de vijver.
Het is maar net wat je redden noemt.
+1quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:12 schreef Verida het volgende:
Wat een enorm gezeik wordt het in de COS. Een aantal maanden geleden was het gewoon leuk om 's morgens bij te lezen. Nu is dat veranderd in een ergernis over een aantal randdebielen die hun gelijk willen halen en graag willen dat wij ze oh zo belangrijk vinden. Want ze kennen Jaap persoonlijk of proberen ook hier zo te provoceren dat er een ban aankomt. Over de streams gaat het al lang niet meer. En als het over de streams gaat is het enorm gekleurd en niet meer objectief te noemen.
Heel knap van een klein groepje streamers om twee weken voor het einde van DGK alvast de cossen om zeep te helpen.
Het gebruikt van het scrollwieltje is geen doen meer, voor je het weet zit je zo een hele pagina weg te scrollen voor je een post hebt gevonden die het lezen waard is.
Niet leuk.
Dagen lang chatten..poehee..waarschijnlijk gewoon een uurtje of misschien 2 uur per keer...en als je info geeft aan je favoriet komt je bericht niet door..als je er al door komt..hahahaha..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:29 schreef Varen het volgende:
dagen lang chatten met De Gouden Kooi!Vanaf dinsdag 6 mei kun je 3 dagen lang chatten met jouw helden uit De Gouden Kooi! Na de uitzending zitten de bewoners klaar om je vragen te beantwoorden!
Dinsdag 6 mei. 20.00 uur: Huub en Claire
Woensdag 7 mei. 20.00 uur: Brian en Amanda
Donderdag 8 mei. 20.00 uur: Jaap
Bron RTL
O, is al bekend geloof ik![]()
Gelukkig komt het meeste ongedierte pas snachts te voorschijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:12 schreef Verida het volgende:
Wat een enorm gezeik wordt het in de COS. Een aantal maanden geleden was het gewoon leuk om 's morgens bij te lezen. Nu is dat veranderd in een ergernis over een aantal randdebielen die hun gelijk willen halen en graag willen dat wij ze oh zo belangrijk vinden. Want ze kennen Jaap persoonlijk of proberen ook hier zo te provoceren dat er een ban aankomt. Over de streams gaat het al lang niet meer. En als het over de streams gaat is het enorm gekleurd en niet meer objectief te noemen.
Heel knap van een klein groepje streamers om twee weken voor het einde van DGK alvast de cossen om zeep te helpen.
Het gebruikt van het scrollwieltje is geen doen meer, voor je het weet zit je zo een hele pagina weg te scrollen voor je een post hebt gevonden die het lezen waard is.
Niet leuk.
Beetje te makkelijk om het maar af te schuiven op het kleine groepje "randdebielen". Van beide kanten wordt er met modder gegooid.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:12 schreef Verida het volgende:
Niet leuk.
Ga dan lekker ergens anders met modder gooien, open van mijn part een topic om modder te gooien, maar ga niet stelselmatig de cossen zitten verzieken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:44 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Beetje te makkelijk om het maar af te schuiven op het kleine groepje "randdebielen". Van beide kanten wordt er met modder gegooid.
Daar is de SC toch voorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Ga dan lekker ergens anders met modder gooien, open van mijn part een topic om modder te gooien, maar ga niet stelselmatig de cossen zitten verzieken.
nee idd en brajen en zijn del hele avond niet in beeld dus ja Huub trekt wederom minder smsende tvkijkersquote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:21 schreef neehe het volgende:
Tja in de tv uitzending zullen de beelden wel niet fraai zijn cq overkomen op de kijkers.
Dit is de COS, commentaar op streams dus.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, LS wordt hier gewoon uitgedaagd doordat het op z'n persoon gespeeld wordt door een paar Huub groupies. Als hij dan reageert dan krijgt hij een TR aan z'n broek door een lutser. Uiterst zwak.
Ik vermoed dat onder gezelligheid enkel wordt verstaan dat hier iedereen het met elkaar eens moet zijn o.i.d. Zo zit de wereld natuurlijk niet in elkaar.
'n Beetje jammerlijk einde van een leuke stream avond, alles nalezend.
Onzin. Maar er zitten hier een aantal users tussen die alleen maar een andere mening hebben om de rest dwars te zitten en vooral lekker te irriteren. *kuch ....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, LS wordt hier gewoon uitgedaagd doordat het op z'n persoon gespeeld wordt door een paar Huub groupies. Als hij dan reageert dan krijgt hij een TR aan z'n broek door een lutser. Uiterst zwak.
Ik vermoed dat onder gezelligheid enkel wordt verstaan dat hier iedereen het met elkaar eens moet zijn o.i.d. Zo zit de wereld natuurlijk niet in elkaar.
'n Beetje jammerlijk einde van een leuke stream avond, alles nalezend.
quote:Dit is de COS, commentaar op streams dus.
Voor allerlei andere zaken zijn er voldoende topics te vinden waar lekker gereld kan worden of waar de gezelligheid hoogtij viert. In de COS hoort alleen commentaar op de streams thuis.
quote:Kan dan nu svp dat over en weer gejankzak ophouden?
Nieuwe dag, nieuwe ronde, met verschillende meningen maar met een gemeenschappelijke deler.
Goedemorgen, dus .
Wat is er toch met vrijdag?? Brian zei tegen de chauffeur van Amanda "tot vrijdag" en nu dit weer. Disana verbaasde zich er ook al over.quote:Brian: Amanda.....buiten.....een klein mannetje.....vastbinden met een strijkijzer...en verbranden....ik ben boos....zegt Brian....Brian gaat buiten lopen: klootzak, zo kan je niet met vrouwen omgaan....geef me een kans.....fokking looser....maar die kans komt binnenkort....
Amanda: doe niet zo Brian....hou op...
Brian: vrijdag vrijdag.....?
Brian gaat Huub vrijdag iets aandoen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:18 schreef beequeen het volgende:
Begint goed hier, wat een gezeik zeg.
Maar goed, nog even over gisteravond en de ruzie tussen B en A. Dit lees ik op VOL.
[..]
Wat is er toch met vrijdag?? Brian zei tegen de chauffeur van Amanda "tot vrijdag" en nu dit weer. Disana verbaasde zich er ook al over.
Geen idee, maar het is iig wel opvallend dat hij het steeds over vrijdag heeft.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:19 schreef Dementor het volgende:
Brian gaat Huub vrijdag iets aandoen?
Vastbinden met een strijkijzer en verbranden?
Wat een idioot is die Brian toch.
Die combinatie met vrijdag zie ik niet zo. Wel geloof ik dat Brian een enorme haat heeft ontwikkeld in Huub z'n richting. Dat zal ook wel weer wegzakken als ze elkaar een tijdje niet zien na DGK. Slechte herinneringen verdwijnen, het goede blijft over. Ik denk wel dat Huub na DGK Brian maar beter geen strobreed in de weg kan leggen......quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:18 schreef beequeen het volgende:
Maar goed, nog even over gisteravond en de ruzie tussen B en A. Dit lees ik op VOL.
[..]
Wat is er toch met vrijdag?? Brian zei tegen de chauffeur van Amanda "tot vrijdag" en nu dit weer. Disana verbaasde zich er ook al over.
Goedemorgen ook.![]()
Want anders?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die combinatie met vrijdag zie ik niet zo. Wel geloof ik dat Brian een enorme haat heeft ontwikkeld in Huub z'n richting. Dat zal ook wel weer wegzakken als ze elkaar een tijdje niet zien na DGK. Slechte herinneringen verdwijnen, het goede blijft over. Ik denk wel dat Huub na DGK Brian maar beter geen strobreed in de weg kan leggen......
Maar Brian is toch de ster als het neerkomt op zelfbeheersing?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Loopt Huub minimaal met een paar blauwe opgezwollen oogkassen rond.
ja ik heb het ook gehoord. dit zijn de woorden die hij uitsprak.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen ook.![]()
och hou toch op ................zulke mannetjhes als brajen zie ik dagelijks om mij heen en doen niks als het er op aan komt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Loopt Huub minimaal met een paar blauwe opgezwollen oogkassen rond.
Jij bent zo triest om dit soort dingen te roepen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
OT: wake up call van Palma.....
precies ze heeft het zelf ook uitgelokt hoor met al dr eerdere uitspraken .quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Brian gaat Huub vrijdag iets aandoen?
Vastbinden met een strijkijzer en verbranden?
Wat een idioot is die Brian toch.
Tas in de vijverals je dat niet trekt moet je maar niet de kooi instappen.
Perfecte actie en uitspraken....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
precies ze heeft het zelf ook uitgelokt hoor met al dr uitspraken .
Ik zie in Brian een erg wraakzuchtig persoon die zijn slechte herinneringen enkel blijft voeden waardoor de haat groeit en groeit.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die combinatie met vrijdag zie ik niet zo. Wel geloof ik dat Brian een enorme haat heeft ontwikkeld in Huub z'n richting. Dat zal ook wel weer wegzakken als ze elkaar een tijdje niet zien na DGK. Slechte herinneringen verdwijnen, het goede blijft over. Ik denk wel dat Huub na DGK Brian maar beter geen strobreed in de weg kan leggen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |