Dit is de COS, commentaar op streams dus.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, LS wordt hier gewoon uitgedaagd doordat het op z'n persoon gespeeld wordt door een paar Huub groupies. Als hij dan reageert dan krijgt hij een TR aan z'n broek door een lutser. Uiterst zwak.
Ik vermoed dat onder gezelligheid enkel wordt verstaan dat hier iedereen het met elkaar eens moet zijn o.i.d. Zo zit de wereld natuurlijk niet in elkaar.
'n Beetje jammerlijk einde van een leuke stream avond, alles nalezend.
Onzin. Maar er zitten hier een aantal users tussen die alleen maar een andere mening hebben om de rest dwars te zitten en vooral lekker te irriteren. *kuch ....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, LS wordt hier gewoon uitgedaagd doordat het op z'n persoon gespeeld wordt door een paar Huub groupies. Als hij dan reageert dan krijgt hij een TR aan z'n broek door een lutser. Uiterst zwak.
Ik vermoed dat onder gezelligheid enkel wordt verstaan dat hier iedereen het met elkaar eens moet zijn o.i.d. Zo zit de wereld natuurlijk niet in elkaar.
'n Beetje jammerlijk einde van een leuke stream avond, alles nalezend.
quote:Dit is de COS, commentaar op streams dus.
Voor allerlei andere zaken zijn er voldoende topics te vinden waar lekker gereld kan worden of waar de gezelligheid hoogtij viert. In de COS hoort alleen commentaar op de streams thuis.
quote:Kan dan nu svp dat over en weer gejankzak ophouden?
Nieuwe dag, nieuwe ronde, met verschillende meningen maar met een gemeenschappelijke deler.
Goedemorgen, dus .
Wat is er toch met vrijdag?? Brian zei tegen de chauffeur van Amanda "tot vrijdag" en nu dit weer. Disana verbaasde zich er ook al over.quote:Brian: Amanda.....buiten.....een klein mannetje.....vastbinden met een strijkijzer...en verbranden....ik ben boos....zegt Brian....Brian gaat buiten lopen: klootzak, zo kan je niet met vrouwen omgaan....geef me een kans.....fokking looser....maar die kans komt binnenkort....
Amanda: doe niet zo Brian....hou op...
Brian: vrijdag vrijdag.....?
Brian gaat Huub vrijdag iets aandoen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:18 schreef beequeen het volgende:
Begint goed hier, wat een gezeik zeg.
Maar goed, nog even over gisteravond en de ruzie tussen B en A. Dit lees ik op VOL.
[..]
Wat is er toch met vrijdag?? Brian zei tegen de chauffeur van Amanda "tot vrijdag" en nu dit weer. Disana verbaasde zich er ook al over.
Geen idee, maar het is iig wel opvallend dat hij het steeds over vrijdag heeft.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:19 schreef Dementor het volgende:
Brian gaat Huub vrijdag iets aandoen?
Vastbinden met een strijkijzer en verbranden?
Wat een idioot is die Brian toch.
Die combinatie met vrijdag zie ik niet zo. Wel geloof ik dat Brian een enorme haat heeft ontwikkeld in Huub z'n richting. Dat zal ook wel weer wegzakken als ze elkaar een tijdje niet zien na DGK. Slechte herinneringen verdwijnen, het goede blijft over. Ik denk wel dat Huub na DGK Brian maar beter geen strobreed in de weg kan leggen......quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:18 schreef beequeen het volgende:
Maar goed, nog even over gisteravond en de ruzie tussen B en A. Dit lees ik op VOL.
[..]
Wat is er toch met vrijdag?? Brian zei tegen de chauffeur van Amanda "tot vrijdag" en nu dit weer. Disana verbaasde zich er ook al over.
Goedemorgen ook.![]()
Want anders?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die combinatie met vrijdag zie ik niet zo. Wel geloof ik dat Brian een enorme haat heeft ontwikkeld in Huub z'n richting. Dat zal ook wel weer wegzakken als ze elkaar een tijdje niet zien na DGK. Slechte herinneringen verdwijnen, het goede blijft over. Ik denk wel dat Huub na DGK Brian maar beter geen strobreed in de weg kan leggen......
Maar Brian is toch de ster als het neerkomt op zelfbeheersing?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Loopt Huub minimaal met een paar blauwe opgezwollen oogkassen rond.
ja ik heb het ook gehoord. dit zijn de woorden die hij uitsprak.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen ook.![]()
och hou toch op ................zulke mannetjhes als brajen zie ik dagelijks om mij heen en doen niks als het er op aan komt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Loopt Huub minimaal met een paar blauwe opgezwollen oogkassen rond.
Jij bent zo triest om dit soort dingen te roepen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
OT: wake up call van Palma.....
precies ze heeft het zelf ook uitgelokt hoor met al dr eerdere uitspraken .quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Brian gaat Huub vrijdag iets aandoen?
Vastbinden met een strijkijzer en verbranden?
Wat een idioot is die Brian toch.
Tas in de vijverals je dat niet trekt moet je maar niet de kooi instappen.
Perfecte actie en uitspraken....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
precies ze heeft het zelf ook uitgelokt hoor met al dr uitspraken .
Ik zie in Brian een erg wraakzuchtig persoon die zijn slechte herinneringen enkel blijft voeden waardoor de haat groeit en groeit.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die combinatie met vrijdag zie ik niet zo. Wel geloof ik dat Brian een enorme haat heeft ontwikkeld in Huub z'n richting. Dat zal ook wel weer wegzakken als ze elkaar een tijdje niet zien na DGK. Slechte herinneringen verdwijnen, het goede blijft over. Ik denk wel dat Huub na DGK Brian maar beter geen strobreed in de weg kan leggen......
Je kan er inderdaad op wachten ja....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:36 schreef Dementor het volgende:
Palma gaat straks weer de moraalridder uithangen.
Ze is het niet eens met de actie van Huub maar vindt het wel vervelend dat hij weer de zwarte piet krijgt toegespeelt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:36 schreef Dementor het volgende:
Palma gaat straks weer de moraalridder uithangen.
Gelukkig kunnen we er weer heel de dag van genieten...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:39 schreef Dementor het volgende:
Ik blijf me verbazen over het lichaam van Ricardo.
Het is gewoon zo vaag
Echt he, hoe danquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:42 schreef T-lex het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we er weer heel de dag van genieten...![]()
Ik verwacht dat hij weer heel de dag in die Spido loopt te paraderen.
Kan ik me zo aan ergeren, mensen die irriteren en ergeren door elkaar gebruiken. Dat irriteert me enormquote:08:49 - Chantal in tranen!
De meiden hebben midden in de nacht de Villa en het feestje verlaten. Alleen Chantal was nog even blijven plakken waar Huub zich aan irriteerde. “Ik begrijp niet dat jij je nog durft te vertonen in de Villa. Je bent altijd dronken en gênant ordinair”, riep hij naar haar en voegde er aan toe dat hij haar een vieze h**r vond. Huub confronteerde de gast ook met het feit dat ze hem van Claire af wilde pakken. Na een aantal ontkenningen gaf Chantal dit uiteindelijk toe. Claire en Huub waren hier beiden boos om, waarop de Oldenzaler Chantals handtas in het zwembad gooide. De jongedame dook haar spulletjes achterna, waarna ze als een verzopen katje bij Jaap ging uithuilen. Ze verliet De Gouden Kooi in tranen, nageroepen door Huub. “Jij wilde toch zo graag terror, dan krijg je terror!”, schreewde hij.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:42 schreef T-lex het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we er weer heel de dag van genieten...![]()
Ik verwacht dat hij weer heel de dag in die Spido loopt te paraderen.
Laat dat nu juist het bestaansrecht van DGK zijn....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan ik me zo aan ergeren, mensen die irriteren en ergeren door elkaar gebruiken. Dat irriteert me enorm.
Slechte schrijvers? Ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Laat dat nu juist het bestaansrecht van DGK zijn....
De domheid van mensen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat dat nu juist het bestaansrecht van DGK zijn....
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Slechte schrijvers? Ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in.
Ja hoor, er was niet zoveel ruzie tussen die twee. En hick up van een paar minuten, daar bleef het bij.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:54 schreef Copycat het volgende:
Brian en Amanda zijn weer on koetsjiekoetsjiekoe terms?
Waar ergert ze zich aan? En reageert Huub geïrriteerd terug?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Palma ergert zich en is geïrriteerd.... kleine aanvaring met Huub
Jep...gisteren al.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:54 schreef Copycat het volgende:
Brian en Amanda zijn weer on koetsjiekoetsjiekoe terms?
Aan de zooi....'t is en blijft Palma natuurlijk. Huub voert....door quasi vrolijk te doen en zingt er ook nog eens een deuntje achteraanquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar ergert ze zich aan? En reageert Huub geïrriteerd terug?
Hoe zie jij dat soort opgefokte sferen eigenlijk straks verdergaan, als er geen camera's meer bij zijn om het te registreren en geen redactie om het te regisseren?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:56 schreef T-lex het volgende:
Jep...gisteren al.![]()
Leek bijna een gescripte ruzie...was binnen enkele seconden een verschil van dag en nacht.
Van een aardig opgefokte sfeer naar lachen en stoeien in no time.
Palma is geïrriteerd aan Thijs en Ferret!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Palma ergert zich en is geïrriteerd.... kleine aanvaring met Huub
Waarom zou Claire vies zijn volgens Herma?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:01 schreef JEEtjuuh het volgende:
Herma lul niet zo dom dat claire vies is etc zeg dat eens tegen amanda die wel echt vies is.
ik vind het ook top en ook heeft huub weer gelijk.en dr mobiel zal wel mee vallen hoor die mogen de villa niet in.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:02 schreef Dementor het volgende:
Huub: (over Chantal) ze zei oh ik blijf slapen en ik kom je terroriseren, nou dat wil ik dan wel eens mee maken tante kee.
Hop tas de vijver in grandioos.
Ik hoop dat er een filmpje van is.
er was iets bij de wasbak , hoorde het was aan het tikken dus had geen stream erop even.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom zou Claire vies zijn volgens Herma?
Ja Palma heeft ook door dat alles tegen Huub is en dat Huub zo slecht wordt weg gezet en brajen als de moraalridder en Huub schijnt het maar niet in te willen zien , dat al deze opzetjes tegen huub in zijn nadeel werken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Palma vraagt zich af waarom Huub altijd die ellende heeft met vrouwen...
zo raar...zegt ze een beetje cynisch
Tja, verbaal geweld is schijnbaar toegestaan tegen het zwakke geslacht, bedreigende taal en oproepen aan derden om haar (Chantal) op te zoeken, inclusief het vernielen van spullenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:04 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik vind het ook top en ook heeft huub weer gelijk.en dr mobiel zal wel mee vallen hoor die mogen de villa niet in.
Hypocriet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, verbaal geweld is schijnbaar toegestaan tegen het zwakke geslacht, bedreigende taal en oproepen aan derden om haar (Chantal) op te zoeken, inclusief het vernielen van spullen
Spelers, medespelers, gasten, onderscheidquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hypocriet.
B en A hebben maandenlang hetzelfde gedaan bij Lieke.
Ook gasten zitten in het spel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Spelers, medespelers, gasten, onderscheid
Edit: en oproepen aan de buitenwereld, fanbase, om haar lastig te vallen
En dat is dus een gast"-speler"...ook weer een groot verschil.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ook gasten zitten in het spel.
Zie Ricardo.
Is dat dan vrijdag?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:31 schreef Dark het volgende:
H en J lezen het rooster.
Jaap - Jij gaat toch met Brian vechten?
Huub - Nou, liever niet, als ik uitgedaagd wordt...........maar liever niet, dan ga ik dood!
Mwoah, zoals ik het heb gelezen, mengde die Chantal zichzelf in het spel door te verkondigen terror op Claire te willen gaan plegen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:21 schreef T-lex het volgende:
En dat is dus een gast"-speler"...ook weer een groot verschil.
Dan verdient Huub dus een boetequote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, zoals ik het heb gelezen, mengde die Chantal zichzelf in het spel door te verkondigen terror op Claire te willen gaan plegen.
Dat tasje lag toch ergens open en bloot? Had ze het maar in haar nachtkastje moeten leggen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:34 schreef T-lex het volgende:
Dan verdient Huub dus een boete![]()
Als we Chantal dan onder de "spelers" rekenen, is het in het zwembad gooien van haar tas(persoonlijk bezit) dus een boete waard. Kom d'r dan maar in met die brief...kijken of Huubje dan nog kan lachen.
zeer zeker niet goed, maar de laatste tijd hebben gasten daar ook behoorlijk moeite mee. We noemen Kenneth en mama Brian, maar ook de broer van Claire en Chantal, wat het oproepen tot lastig vallen niet goed praat, we weten allemaal hoe gek sommigen kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Spelers, medespelers, gasten, onderscheid
Edit: en oproepen aan de buitenwereld, fanbase, om haar lastig te vallen
Bull fucking shitquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:21 schreef T-lex het volgende:
[..]
En dat is dus een gast"-speler"...ook weer een groot verschil.
Dan mag je er ff in kijken...kapot maken is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat tasje lag toch ergens open en bloot? Had ze het maar in haar nachtkastje moeten leggen.
Mwoa.. Brian kreeg ook niks bij mijn weten voor de keren dat hij aan spullen en tassen zat. (Huub tassen, beauty case Ilona, cadeautje NowLife ballonnen actie voor Sylvia, om maar iets te noemen)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:34 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dan verdient Huub dus een boete![]()
Als we Chantal dan onder de "spelers" rekenen, is het in het zwembad gooien van haar tas(persoonlijk bezit) dus een boete waard. Kom d'r dan maar in met die brief...kijken of Huubje dan nog kan lachen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bull fucking shit
Ze komen allemaal om er beter van te worden.
Chantal slaapt dan misschien niet in de villa maar het is zeker wel een gastspeler.
Hij heeft dat tasje even een frisse wasbeurt gegeven.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:38 schreef T-lex het volgende:
Dan mag je er ff in kijken...kapot maken is een ander verhaal.
hoiiiiii fijn te horen en wbquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:40 schreef PeterNB het volgende:
GOEEEEIEEEMORGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Ja ja, PeterNB begint weer beter te worden)
Ik ben echt blij dat het over drie weken is afgelopen. Ik ben DGK zat, de COS zat, gewoon alles zat. Maar het zuigt schijnbaar zo erg dat ik mijzelf niet kan zetten tot het niet meer kijken en het niet meer reageren op allerhande rabiate onzin.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
zeer zeker niet goed, maar de laatste tijd hebben gasten daar ook behoorlijk moeite mee. We noemen Kenneth en mama Brian, maar ook de broer van Claire en Chantal, wat het oproepen tot lastig vallen niet goed praat, we weten allemaal hoe gek sommigen kunnen zijn.
Maar schijnbaar past het allemaal in de kooi. Dreigen met zelfmoord, moord, oproepen tot lastig vallen en het dreigen met oppassen met het starten van je auto. (Natasia)
en de brieven niet vergeten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Mwoa.. Brian kreeg ook niks bij mijn weten voor de keren dat hij aan spullen en tassen zat. (Huub tassen, beauty case Ilona, cadeautje NowLife ballonnen actie voor Sylvia, om maar iets te noemen)
Zal wel los lopen.
Dat is ook zo, maar de manier waarop maakt soms het verschil.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:40 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
iedereen die daar binnen komt tekent een verklaring en weet waar die aan begint.
Nee ik vind juist dat Palma heel goed weet wat er speelt binnen en buiten en dat alle bewoners dat juist niet weten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind Palma een raar wijf.....een heel raar wijf. Eentje die vooral en vaak last van zichzelf heeft en daar anderen voor laat bloeden met haar geschreeuw.
dit zit er achter en trekt zich af op die 2quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:49 schreef beequeen het volgende:
Waar is Brian toch???? Brian liet zich gisteren ook niet onbetuigd. Ik zie nu pas dit gifje van @Mazaru. En Huub maar beschuldigen van vreemdgaan.
[ afbeelding ]
Wat doet hij dan en waar weet Amanda niet van?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:49 schreef beequeen het volgende:
Waar is Brian toch???? Brian liet zich gisteren ook niet onbetuigd. Ik zie nu pas dit gifje van @Mazaru. En Huub maar beschuldigen van vreemdgaan.
[ afbeelding ]
Dat weet ikquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
dit zit er achter en trekt zich af op die 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |