Je kan er inderdaad op wachten ja....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:36 schreef Dementor het volgende:
Palma gaat straks weer de moraalridder uithangen.
Ze is het niet eens met de actie van Huub maar vindt het wel vervelend dat hij weer de zwarte piet krijgt toegespeelt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:36 schreef Dementor het volgende:
Palma gaat straks weer de moraalridder uithangen.
Gelukkig kunnen we er weer heel de dag van genieten...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:39 schreef Dementor het volgende:
Ik blijf me verbazen over het lichaam van Ricardo.
Het is gewoon zo vaag
Echt he, hoe danquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:42 schreef T-lex het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we er weer heel de dag van genieten...![]()
Ik verwacht dat hij weer heel de dag in die Spido loopt te paraderen.
Kan ik me zo aan ergeren, mensen die irriteren en ergeren door elkaar gebruiken. Dat irriteert me enormquote:08:49 - Chantal in tranen!
De meiden hebben midden in de nacht de Villa en het feestje verlaten. Alleen Chantal was nog even blijven plakken waar Huub zich aan irriteerde. “Ik begrijp niet dat jij je nog durft te vertonen in de Villa. Je bent altijd dronken en gênant ordinair”, riep hij naar haar en voegde er aan toe dat hij haar een vieze h**r vond. Huub confronteerde de gast ook met het feit dat ze hem van Claire af wilde pakken. Na een aantal ontkenningen gaf Chantal dit uiteindelijk toe. Claire en Huub waren hier beiden boos om, waarop de Oldenzaler Chantals handtas in het zwembad gooide. De jongedame dook haar spulletjes achterna, waarna ze als een verzopen katje bij Jaap ging uithuilen. Ze verliet De Gouden Kooi in tranen, nageroepen door Huub. “Jij wilde toch zo graag terror, dan krijg je terror!”, schreewde hij.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:42 schreef T-lex het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we er weer heel de dag van genieten...![]()
Ik verwacht dat hij weer heel de dag in die Spido loopt te paraderen.
Laat dat nu juist het bestaansrecht van DGK zijn....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan ik me zo aan ergeren, mensen die irriteren en ergeren door elkaar gebruiken. Dat irriteert me enorm.
Slechte schrijvers? Ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Laat dat nu juist het bestaansrecht van DGK zijn....
De domheid van mensen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat dat nu juist het bestaansrecht van DGK zijn....
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Slechte schrijvers? Ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in.
Ja hoor, er was niet zoveel ruzie tussen die twee. En hick up van een paar minuten, daar bleef het bij.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:54 schreef Copycat het volgende:
Brian en Amanda zijn weer on koetsjiekoetsjiekoe terms?
Waar ergert ze zich aan? En reageert Huub geïrriteerd terug?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Palma ergert zich en is geïrriteerd.... kleine aanvaring met Huub
Jep...gisteren al.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:54 schreef Copycat het volgende:
Brian en Amanda zijn weer on koetsjiekoetsjiekoe terms?
Aan de zooi....'t is en blijft Palma natuurlijk. Huub voert....door quasi vrolijk te doen en zingt er ook nog eens een deuntje achteraanquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar ergert ze zich aan? En reageert Huub geïrriteerd terug?
Hoe zie jij dat soort opgefokte sferen eigenlijk straks verdergaan, als er geen camera's meer bij zijn om het te registreren en geen redactie om het te regisseren?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:56 schreef T-lex het volgende:
Jep...gisteren al.![]()
Leek bijna een gescripte ruzie...was binnen enkele seconden een verschil van dag en nacht.
Van een aardig opgefokte sfeer naar lachen en stoeien in no time.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |