Palma is geïrriteerd aan Thijs en Ferret!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Palma ergert zich en is geïrriteerd.... kleine aanvaring met Huub
Waarom zou Claire vies zijn volgens Herma?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:01 schreef JEEtjuuh het volgende:
Herma lul niet zo dom dat claire vies is etc zeg dat eens tegen amanda die wel echt vies is.
ik vind het ook top en ook heeft huub weer gelijk.en dr mobiel zal wel mee vallen hoor die mogen de villa niet in.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:02 schreef Dementor het volgende:
Huub: (over Chantal) ze zei oh ik blijf slapen en ik kom je terroriseren, nou dat wil ik dan wel eens mee maken tante kee.
Hop tas de vijver in grandioos.
Ik hoop dat er een filmpje van is.
er was iets bij de wasbak , hoorde het was aan het tikken dus had geen stream erop even.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom zou Claire vies zijn volgens Herma?
Ja Palma heeft ook door dat alles tegen Huub is en dat Huub zo slecht wordt weg gezet en brajen als de moraalridder en Huub schijnt het maar niet in te willen zien , dat al deze opzetjes tegen huub in zijn nadeel werken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Palma vraagt zich af waarom Huub altijd die ellende heeft met vrouwen...
zo raar...zegt ze een beetje cynisch
Tja, verbaal geweld is schijnbaar toegestaan tegen het zwakke geslacht, bedreigende taal en oproepen aan derden om haar (Chantal) op te zoeken, inclusief het vernielen van spullenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:04 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik vind het ook top en ook heeft huub weer gelijk.en dr mobiel zal wel mee vallen hoor die mogen de villa niet in.
Hypocriet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, verbaal geweld is schijnbaar toegestaan tegen het zwakke geslacht, bedreigende taal en oproepen aan derden om haar (Chantal) op te zoeken, inclusief het vernielen van spullen
Spelers, medespelers, gasten, onderscheidquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hypocriet.
B en A hebben maandenlang hetzelfde gedaan bij Lieke.
Ook gasten zitten in het spel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Spelers, medespelers, gasten, onderscheid
Edit: en oproepen aan de buitenwereld, fanbase, om haar lastig te vallen
En dat is dus een gast"-speler"...ook weer een groot verschil.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ook gasten zitten in het spel.
Zie Ricardo.
Is dat dan vrijdag?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:31 schreef Dark het volgende:
H en J lezen het rooster.
Jaap - Jij gaat toch met Brian vechten?
Huub - Nou, liever niet, als ik uitgedaagd wordt...........maar liever niet, dan ga ik dood!
Mwoah, zoals ik het heb gelezen, mengde die Chantal zichzelf in het spel door te verkondigen terror op Claire te willen gaan plegen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:21 schreef T-lex het volgende:
En dat is dus een gast"-speler"...ook weer een groot verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |