quote:
Bosje Boel zit nu achter, mogelijk keert ze nog terug.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:41 schreef tipsch het volgende:
"Bedankt voor het tv-maken en tot fokkin' nooit meer ziens, met je 0 respect voor jou."
Huub tegen Bosje Boel.
Dag Bosje Boel.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:48 schreef agter het volgende:
Brian is boos:
"Vastbinden en met een strijkijzer keihard verbranden. Zo ga je niet om met vrouwen."
Hij gaat flippen!
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:49 schreef Prospera het volgende:
Huub: als ze terugkomt dan ga ik de hele nacht haar terroriseren.
Ik doe deze shit al zo lang, ze loopt zo weg.
Amanda&Brian zijn knap chagrijnig.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:51 schreef mazaru het volgende:
Rat: Aman, ik ben geen dom verstand. praat niet zo tegen me. Aman hou je mond!! Ik sla................
Hij hakte verbaal meedogenloos in op Chantal, haalde haar dode moeder erbij en flikkerde haar tas met persoonlijk bezit (oa rijbewijs en mobiel) in de vijver.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:57 schreef akveor het volgende:
Ik begrijp dat Huub weer de avond moest redden. Er is verder ook werkelijk niemand anders capabel in dat hok.
Tja, dat hoeft ook niet met Huub aan je kant...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:58 schreef Coraatje het volgende:
claire zegt laat der maar komen HALLO claire ik heb nog geen actie van gezien of gehoord ...
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:58 schreef mazaru het volgende:
Het is maar wachten tot die weer koetsiekoetsiekoetsie gaat doen
Nee echt waar? Respect hoor. Alles heeft die jongen voor de show over.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij hakte verbaal meedogenloos in op Chantal, haalde haar dode moeder erbij en flikkerde haar tas met persoonlijk bezit (oa rijbewijs en mobiel) in de vijver.
Het is maar net wat je redden noemt.
Moet je het geluid aan zettenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:03 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda is wat aangeschoten, maar Brian komt kalm en echt totaal niet dreigend op mij over.
Mazaru, ik weet niet waar je het allemaal over hebt.
volgens mij zei die wat voor broek hij ook heb die spons ....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:06 schreef Prospera het volgende:
Ricardo: die Quinten, ik weet niet wat voor spons hij in zijn broek had, maar het was groot.
jammer............ vredelievend als ik ben, heb ik genoten van deze afbrandactie van Huub (een paar scheldwoorden nagelaten)........quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:59 schreef akveor het volgende:
Chantal zal zich niet meer vervoegen bij de wannabees vanavond. Aldus Huub.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:07 schreef mazaru het volgende:
Zo ga je met een man om die je 5 minuten geleden nog zei dat je je mond moest houden, anders gaat die je slaan.
KIR KIR KIR
HAHAHAHAHAHAHAH
GIECHEL GIECHEL GIECHEL
[ afbeelding ]
Juist!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:08 schreef Ziet het volgende:
ik vond brian ook dreigend over komen,
zeker vóórdat de streams even van ze af waren.
daarna begon amanda te lachen om alles wat brian zei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |