ze lacht vrolijk meequote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat Claire hier een goed gevoel bij heeft.
zou ik ook doen. Zeker na al de uitspraken die die Chantal heeft gedaan over Huub en Claire.quote:
gaat wel erg ver hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
zou ik ook doen. Zeker na al de uitspraken die die Chantal heeft gedaan over Huub en Claire.
Ze wou oorlog, nu heeft ze het, en gaat ze huilen
precies!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
En de huubsoppers maar janken dat B&A altijd de hand boven het hoofd wordt gehouden.
Huub mag gewoon persoonlijk bezit van iemand vernielen. Dat doen zelfs Brian en Amanda nog niet.
Wie weet wat voor waardevol iets (ook als is het maar een foto van een dierbare) er in had kunnen zitten.
En wat antwoord Clair? (Nee zeg ajb niet... het hangt af wat je ermee bedoeld ofzo..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:43 schreef Prospera het volgende:
Huub tegen Claire: dan moet je niet onrespectvol tegen mijn vrouw doen.
mag je ook tegen stemmen geven bij de finale???quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:45 schreef Peter6000 het volgende:
Misselijk mannetje, die Huub.
Hij weet duidelijk niet wanneer je met iets moet stoppen, ik zie meedogenloze trekjes in hem.
Hij komt zichzelf na DGK nog wel tegen.
quote:
+1quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:45 schreef Obasca het volgende:
Komt binnen met een waffel van hier tot de koopgoot..en nu letterlijk én figuurlijk afdruipen
Eens!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
En de huubsoppers maar janken dat B&A altijd de hand boven het hoofd wordt gehouden.
Huub mag gewoon persoonlijk bezit van iemand vernielen. Dat doen zelfs Brian en Amanda nog niet.
Wie weet wat voor waardevol iets (ook als is het maar een foto van een dierbare) er in had kunnen zitten.
volgens mij was het huis niet meer te winnen en mag iedereen er logeren dat maakt het het huis van ..?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:45 schreef Ziet het volgende:
[..]
wat gaat ver?
iemand komt in je eigen huis zeggen dat ie 0 respect voor je heeft
en dan moet je dat maar slikken?
Ze wist in welk wespennest ze zich begaf: toe... dat zeg je zelf ook elke keer... Iedere persoon die zich in die kooi waagt weet wat ze kunnen verwachten...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe dom kun je ook zijn om ook maar iets van waarde mee te nemen naar de gouden kooi?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:46 schreef Lady-night het volgende:
Ik vind het wel leuk nu....wel gemeen maar toch
Ik zal hem met geen vinger aanraken, maar ik denk dat hij regelmatig iemand tegen komt die er wel één van hem wil breken.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:47 schreef Prospera het volgende:
Ricardo: rijbewijs, mobiele telefoon, ik vind het zielig.
Huub: ze wil terror op Claire en loopt binnen 3 minuten jankend de villa uit.
Claire: Huub toch.
Bedankt... Is leuker dan Held Huubquote:
Verbaal wel, maar van persoonlijke spullen (en huisdieren) heb je af te blijven.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:48 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ze wist in welk wespennest ze zich begaf: toe... dat zeg je zelf ook elke keer... Iedere persoon die zich in die kooi waagt weet wat ze kunnen verwachten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |