quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het ergste was volgens mij dat haar tas in het water is gegooid, en dat haar rijbewijs nat is geworden.
En dat ze huilend weg is gelopen.
Ik zie het ook niet hoor.
Maar Huub zit ook al te mekkeren dat die te ver is gegaan, en spijt heeft
dan komt ze van een koude kermis gouden kooi thuisquote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, maar het is wel zo dat wie kaatst, de bal kan verwachten.
Ze verklaarde de oorlog aan Claire, ze ging Claire kapot terroriseren.
Had ze dan verwacht dat Huub lachend langs de zijlijn zou blijven toekijken?
quote:
Moet ze maar de waarheid zeggen... ik word er schijtziek van dat mensen constant alles blijven ontkennen en om de hete brij heendraaien. Met dat gelieg en gedraai valt er geen spel te spelen. Door het et ontkennen vroeg ze erom afgemaakt te worden. Voor Huub's doen vond ik hem nog vrij mild.....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:14 schreef neehe het volgende:
Eerlijk gezegt vond ik het ook wel sneu voor Chantal, het ging wat te ver.
Morgen komt ze waarschijnlijk weer en wordt het uitgepraat.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:20 schreef Musje456 het volgende:
Bulllshit Mazaru.... Het loopt over van mannen die die tranen 'like' , maar ook ie het haten en als zwakte zien. Ik ben tegen dat signaal dat mannen niet tegen vrouwentranen kunnen. Vind het onzin,,, (sorry Mazaru!)
Ehm mannen hier: jullie zijn degene die ons enigszins antwoord kunnen geven...
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:20 schreef Musje456 het volgende:
Bulllshit Mazaru.... Het loopt over van mannen die die tranen 'like' , maar ook ie het haten en als zwakte zien. Ik ben tegen dat signaal dat mannen niet tegen vrouwentranen kunnen. Vind het onzin,,, (sorry Mazaru!)
Ehm mannen hier: jullie zijn degene die ons enigszins antwoord kunnen geven...
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Moet ze maar de waarheid zeggen... ik word er schijtziek van dat mensen constant alles blijven ontkennen en om de hete brij heendraaien. Met dat gelieg en gedraai valt er geen spel te spelen. Door het et ontkennen vroeg ze erom afgemaakt te worden. Voor Huub's doen vond ik hem nog vrij mild.....
Kan die Chantal wel de zielepiet uithangen, maar ik trap er niet in. Opgeruimd staat netjes.
Vind ik ook een beetje een afknapper. Hij is soft geworden door dat huwelijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het ergste was volgens mij dat haar tas in het water is gegooid, en dat haar rijbewijs nat is geworden.
En dat ze huilend weg is gelopen.
Ik zie het ook niet hoor.
Maar Huub zit ook al te mekkeren dat die te ver is gegaan, en spijt heeft
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk zo'n wapen met mate gebruiken.
als je iedere dag een potje gaat huilen heeft het ook geen zin meer![]()
Het is de bedoeling dat ze er van 'schrikken'
bedankt agter dat je mijn hyves promootquote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:02 schreef agter het volgende:
Als ik op Markvanrinsum google krijg ik dit:
http://www.hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=148519162&media_secret=XyA_
Dus wat bedoelen jullie daarmee?
Weljaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Zeg nou zelf, zo erg is het toch allemaal niet?
Dat rijbewijs is te drogen. Die dingen kun je in de wasmachine stoppen, en dan zijn ze nog heel.
En Huub heeft wel 10 keer gezegd dat als er iets kapot was, dan zou hij het vergoeden.
Het kwam echt door de tranen dat iedereen zo schrok.
En volgens mij waren dat nog dronkemanstranen ook
Ik zit de boel maar een beetje op te fokken hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:22 schreef Ziet het volgende:
[..]
het was gewoon een geintje van mazaru
toch?
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:24 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
bedankt agter dat je mijn hyves promoot
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit de boel maar een beetje op te fokken hoor.
Ik ben meer het ontploffende type, dan het huilende type
Ja, dat schelden vond ze niet zo erg, het was alleen maar dat haar tas in het water gegooit werd dat ze over de rooie ging.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Zeg nou zelf, zo erg is het toch allemaal niet?
Dat rijbewijs is te drogen. Die dingen kun je in de wasmachine stoppen, en dan zijn ze nog heel.
En Huub heeft wel 10 keer gezegd dat als er iets kapot was, dan zou hij het vergoeden.
Het kwam echt door de tranen dat iedereen zo schrok.
En volgens mij waren dat nog dronkemanstranen ook
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub weer met zijn grootmoedswaanzin.
Hij weet toch dat er geen visite in het huis mag komen die verbaal sterker is dan hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |