Voor een stel Neanderthalers heeft het ook best wel niveauquote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:09 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als gewoon blijven op het niveau wat ze aankunnen zijn ze toch ook wel best komisch.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:02 schreef agter het volgende:
Als ik op Markvanrinsum google krijg ik dit:
Dus wat bedoelen jullie daarmee?
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:10 schreef Peter6000 het volgende:
Huub zoekt steun bij Jaap, maar krijgt het maar gedeeltelijk van hem.
Jaap: "Voor de show is het mooi, maar ik vind het sneu voor haar".
Ik krijg bijna het idee dat iets in hem beseft dat hij tever is gegaan.
Ze zullen haar morgen wel bellen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:10 schreef Ziet het volgende:
claire is pissed, dus ze gaan haar morgen uitnodigen??
Ach altijd dat politiek correcte... het zijn maar woorden en geen dreigementen....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:07 schreef Desii het volgende:
[..]
jammer............ vredelievend als ik ben, heb ik genoten van deze afbrandactie van Huub (een paar scheldwoorden nagelaten)........
Bossche Bol heeft dit wel over der afgeroepen, zeker gezien haar laatste 2 optredens
.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:12 schreef Ziet het volgende:
[..]
wat is er nou helemaal te ver gegaan volgens iedereen dan?
haar tas is nat
nou en?
rijbewijs zat in een plastic hoesje
spulletjes worden vergoed
en een mobiel zou ze nooit mee naar binnen mogen hebben, dus dat is gelul
Dat doen ze wel hoor, maar gelukkig niet vanacht.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:11 schreef Musje456 het volgende:
Jammer dat NMNS of JS hier geen commentaars meer geven...
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
.
Het zijn de tranen
Mannen kunnen niet tegen vrouwentranen. Dat is ons sterkste wapen
Dacht je dat nou echt?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:13 schreef mazaru het volgende:
Tja, maar het is wel zo dat wie kaatst, de bal kan verwachten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:14 schreef neehe het volgende:
Eerlijk gezegt vond ik het ook wel sneu voor Chantal, het ging wat te ver.
Morgen komt ze waarschijnlijk weer en wordt het uitgepraat.
Ik betwijfel of dat zin heeft, Huub is niet in staat zich echt in haar in te leven en spijt te betuigen. Daarvoor is zijn ego inmiddels te groot.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:14 schreef neehe het volgende:
Kleintje, hoop dat ie werkt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:16 schreef Prospera het volgende:
Heel mooie OP zo midden in de nacht Tipsch
Ze was dronken en zat te liegen, dat heb ik van eerdere bezoekjes van d'r meegemaakt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:14 schreef neehe het volgende:
Eerlijk gezegt vond ik het ook wel sneu voor Chantal, het ging wat te ver.
Ik geloof dat je nog gelijk heeft ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
.
Het zijn de tranen
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat zin heeft, Huub is niet in staat zich echt in haar in te leven en spijt te betuigen. Daarvoor is zijn ego inmiddels te groot.
Het lijkt me alleen maar zinvol als er iemand bij is: een onpartijdige derde.
Het ergste was volgens mij dat haar tas in het water is gegooid, en dat haar rijbewijs nat is geworden.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:17 schreef Lady-night het volgende:
Wat was nou zo erg dan? Ik snap het niet meer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |