quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:51 schreef dndiek het volgende:
Toch maar zelf geopend?
Is er maar een paar keer geweest. Toevallig een paar uur voor haar ban.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:05 schreef tong80 het volgende:
[Forum] Banmeldtopic
Diew kwam toch wel eens hier een pilsje halen ?
Nee, vanquote:
Kap eens een keer met dat respectloos gedoe tegenover Appelsientje. Dat is totaal niet grappig.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 03:17 schreef tong80 het volgende:
Ik zeg terusten
Zou die van Appelsientje al schraal zijn ?
Dan ben je nu te laat. Want nu is het een andere Azrael..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb 24 april ook een Azrael screenshot per PM verstuurd en heb nog niet in de sig gestaan, ik denk dat ik een topic ga openen....
Eerst jouw rondjequote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:01 schreef Messenga het volgende:
Goedzo Diek.
Is ie dood?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:36 schreef borisz het volgende:
Dat was dan 6 jaar geleden + een half uur dat Pim is neergeschoten.
Like... who cares?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:36 schreef borisz het volgende:
Dat was dan 6 jaar geleden + een half uur dat Pim is neergeschoten.
Ik zou nooit op Pim stemmen. Maar het is wel aardig om te vermelden.quote:
Zoiets werkt alleen maar bij aan de mythe en zijn status als messias zoals hij door sommigen wordt gezien.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zou nooit op Pim stemmen. Maar het is wel aardig om te vermelden.
Ik hoop dat je er van geleerd hebtquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:18 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb op Pim (Lijst Fortuyn) gestemd
Toen mocht ik voor het eerst stemmen
Jaquote:
Wij zijn geen ouwe lullen. Jij bent gewoon een snotneusquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik was op vakantie in Portugal. Ik was 12 ofzo.
Stelletje ouwe lullen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wij zijn geen ouwe lullen. Jij bent gewoon een snotneus
Ik was 13. Ik kwam die dag terug van vakantie.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik was op vakantie in Portugal. Ik was 12 ofzo.
Stelletje ouwe lullen.
Ja, je mag hier morgen komen poetsenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:34 schreef SCH het volgende:
Ik kreeg een PM over de VBL-awards, ofzo. Heb maar overal Bos81 ingevuld, win ik nu een prijs?
Welke kaartentruc?quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:22 schreef sjimz het volgende:
Die kaartentruc van Ray is maar nep!
Alle trucs zijn nep, anders is het geen trucquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:22 schreef sjimz het volgende:
Zeg, trek mijn trucs niet in twijfel, wil je. Geen goedemorgen voor jou, de rest wel.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:22 schreef sjimz het volgende:
Daarom moet je dat ook doseren!quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben alweer genoeg verbrand voor vandaag.
Nope, ik mag niet meer voetballen voor de rest van het seizoen. Misschien kom ik nog wel langs op het toernooi, maar ik ga geen wedstrijden spelen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Doe jij nou nog mee aan dat toernooi de 31ste?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nope, ik mag niet meer voetballen voor de rest van het seizoen. Misschien kom ik nog wel langs op het toernooi, maar ik ga geen wedstrijden spelen.
Ik lig er nu al 2 maanden uit vanwege m'n enkelbanden, ingescheurd..quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]. Wat hebbie dan?
Wij doen als het goed is ook mee; even bekijken of ik nog een dag meekom.
Aah ja. Zuur is datquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik lig er nu al 2 maanden uit vanwege m'n enkelbanden, ingescheurd..
Tweede keer inmiddels..quote:
Nu komen de leuke toernooien!quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Raar eigenlijk, nu is het mooi weer en is het voetbalseizoen praktisch afgelopen.
Het liefst daarvoor alquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die waar je bij de laatste wedstrijd knetterlam op het veld staat.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die waar je bij de laatste wedstrijd knetterlam op het veld staat.
Epic failure bij mijquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer een poging tot ??:?9 als posttijd.
kut. Ik ben inmiddels ook verbrandquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben alweer genoeg verbrand voor vandaag.
Mijn haar is niet langquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:41 schreef pascalheister het volgende:
gewoon je haar niet zo lang laten bos
quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:11 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Op welke zender en hoe laat wordt ADO-VVV uitgezonden ?
Schandalig dat je nu pas je bed uit bentquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:11 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Op welke zender en hoe laat wordt ADO-VVV uitgezonden ?
Ik ben al naar Den Bosch geweest hoor. Op Woensdag en vrijdag heb ik daar een cursus administratieve scholing.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Schandalig dat je nu pas je bed uit bent
Ik dank uquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[07-05 @ 20:00] ADO - VVV, Live op RTL7.
idd zucht...quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:41 schreef FrankyMcG het volgende:
En ze zien er (bijna allemaal en sommige ook juist weer helemaal niet, maar daardoor ander juist weer wel) zo ont-zet-tend LEKKER uit!
loop ff een kwartiertje rond bij ons op de administratie...je zou er bijna homo van wordenquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:41 schreef FrankyMcG het volgende:
zomerjurkjes, laag uitgesneden topjes, lange benen, gelakte teentjes, gebronsde huid.....
* FrankyMcG houdt nog meer van vrouwen in de zomer...
En ze zien er (allemaal) zo ont-zet-tend LEKKER uit!
Beetje zoals dit?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
loop ff een kwartiertje rond bij ons op de administratie...je zou er bijna homo van worden
Je neemt ook veel bandbreedte in beslag hequote:Op woensdag 7 mei 2008 22:34 schreef rubbereend het volgende:oi
kom ik weer na dagen op het forum is de boel rete traag
ik ben een zware belasting jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je neemt ook veel bandbreedte in beslag he
lekker teletoeterequote:Op woensdag 7 mei 2008 23:18 schreef dndiek het volgende:
Goedenavond
Ik ga naar Nederland - Denemarken
Ach ja, dat mag ook wel een keerquote:
ja dat heb ik alvast gedaanquote:
je moet als indiaan verkleed gaan en een grote trommel meenemen!quote:
je moet je moetquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moet als indiaan verkleed gaan en een grote trommel meenemen!
Het zou wel énorm origineel zijn.quote:
Ga je wel met een bord zitten : Hoi tante bloes!quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:20 schreef borisz het volgende:
Eend kijkt gewoon de hele nacht door
Morgen ga ik naar DWDD. Martin Bril als gast morgen dat is
![]()
Heeeee, wat leuk, mquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:49 schreef Bjoro het volgende:hoera hoera hoera
<------------- * Bjoro is in het nieuw....en ZELF GEMAAKT !
*best trots is
Nice nicequote:Op woensdag 7 mei 2008 23:49 schreef Bjoro het volgende:hoera hoera hoera
*best trots is
Wie ben jij?quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat bepalen wij natuurlijk wel, wij zij niet voor niks je beste vrienden
Gaan wij zaterdag 17 mei nog iets leuks doen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:47 schreef SCH het volgende:
Dat bepalen wij natuurlijk wel, wij zij niet voor niks je beste vrienden
poepen moetquote:
tof Maud wordt al een hele tante zo te zienquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:49 schreef Bjoro het volgende:hoera hoera hoera
*best trots is
Cijfers geven?quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gaan wij zaterdag 17 mei nog iets leuks doen?
Poepen doe je nooit alleen.quote:
vond die andere foto's toch iets te gedateerd....ik denk, we doen ff gek, we doen ff anders !quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeeee, wat leuk, mudje zoals ze nu is
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tof Maud wordt al een hele tante zo te zien
Alwéér ferkansiequote:Op woensdag 7 mei 2008 23:58 schreef SCH het volgende:
We kijken mee Bjoro!!! Sterkte en duim
Ik heb trouwens vanaf morgen vakantie, hoef pas 19 mei weer te werken
Ofcoursequote:Op woensdag 7 mei 2008 23:57 schreef Bjoro het volgende:
maar trotse pappie gaat nu wel slapen
morgen om 8:30u in het ziekenhuis zijn en om ong 9:00u een kijkoperatie aan mijn knie !
Duimen jullie voor me ?
Ik ben op zoek naar mijn zomerse, dit is ffies tijdelijkquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:17 schreef Bos81 het volgende:
Bluezzz let ik slecht op of heb je sinds net een andere avatar?
Deze heeft maar één beenquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar mijn zomerse, dit is ffies tijdelijk
dit ziet er ook wel zomers uitquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Okeequote:Op donderdag 8 mei 2008 00:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:16 schreef tong80 het volgende:
Trusten Bos.....Je hebt het weer laat gemaakt
Met je vuisten boks je met gekruisde armen tegen de vuisten van een vrind of ander willekeurig persoon.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:23 schreef SCH het volgende:
Wat is een xbox?
Aha, dat wist ik niet. En die getalletjes die er achter staan? Moet je het zo vaak doen ofzo?quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
Met je vuisten boks je met gekruisde armen tegen de vuisten van een vrind of ander willekeurig persoon.
De boks in plaats van de handgroet
je moet daarbij ook een rondje draaienquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Aha, dat wist ik niet. En die getalletjes die er achter staan? Moet je het zo vaak doen ofzo?
Oh tuurlijk, 360 graden, wel logisch ook.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:53 schreef borisz het volgende:
[..]
je moet daarbij ook een rondje draaien
Hij heeft de diploma GTA IV binnen gehaald voor die boksgroet omdat hij het zo goed doetquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh tuurlijk, 360 graden, wel logisch ook.
Maar dan snap ik zijn best niet, dat ie hem binnen heeft en zo????
Oh, er zijn ook nog diploma's voor. Wat leuk. Heb je een linkje voor een cursus hier in de buurt?quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij heeft de diploma GTA IV binnen gehaald voor die boksgroet omdat hij het zo goed doet
Dr is een LOI cursus xbox 360. Ik ben bij GTA II.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, er zijn ook nog diploma's voor. Wat leuk. Heb je een linkje voor een cursus hier in de buurt?
Ik ga op zoek, het lijkt me heel erg leuk. Wel jammer dat het schriftelijk is, is dat niet een beetje ingewikkeld bij zoiets?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:07 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dr is een LOI cursus xbox 360. Ik ben bij GTA II.
Ik heb al wel geld overgemaakt. En jij?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:27 schreef RayMania het volgende:
Best inconsequent ook. Als er in Azië een ramp is staat iedereen gelijk klaar voor landen als Indonesië en India, maar gebeurt het in Myanmar dan is dat veel minder in de media te vinden. Komt er nu ook een TV-actie?.
Wiese is het aan het proberen tijdens de praktijkles, gaat nog niet heel goed af.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga op zoek, het lijkt me heel erg leuk. Wel jammer dat het schriftelijk is, is dat niet een beetje ingewikkeld bij zoiets?
Ik niet, misschien komt dat. Maar ik bedoel dat het nu veel minder een hype is dan in 2004. Best triest, toch?quote:
Kan nog wel komen hoor. Maar er zit zeker altijd iets hypocriets aan de willekeurigheid inderdaad.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik niet, misschien komt dat. Maar ik bedoel dat het nu veel minder een hype is dan in 2004. Best triest, toch?
Dat was wel schandalig inderdaad. En maar geelquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Wiese is het aan het proberen tijdens de praktijkles, gaat nog niet heel goed af.
rabarberquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:56 schreef SCH het volgende:
Ik heb trouwens een rabarber/frambozen taart gemaakt gisteravond en hij is godsgruwelijktering lekker - iemand een stukje?
klopt maar het regime daar houdt het dan ook zoveel mogelijk "stil"quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:27 schreef RayMania het volgende:
Best inconsequent ook. Als er in Azië een ramp is staat iedereen gelijk klaar voor landen als Indonesië en India, maar gebeurt het in Myanmar dan is dat veel minder in de media te vinden. Komt er nu ook een TV-actie?.
Het was ook maar een cycloon. Dan kan je elk jaar wel meerdere keren per jaar geld geven.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt maar het regime daar houdt het dan ook zoveel mogelijk "stil"
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:12 schreef appelsientje het volgende:
guess who's back![]()
Appeldinnetje![]()
![]()
Wat een vrouw![]()
Mexico![]()
![]()
Wat een geweldig land!!
RIU hotel & Resort![]()
![]()
![]()
Wat een luxe!!
Kortom een geslaagde huwelijksreis
Nu de zooi opruimen....
tijd voor foto'squote:Op donderdag 8 mei 2008 12:12 schreef appelsientje het volgende:
guess who's back![]()
Appeldinnetje![]()
![]()
Wat een vrouw![]()
Mexico![]()
![]()
Wat een geweldig land!!
RIU hotel & Resort![]()
![]()
![]()
Wat een luxe!!
Kortom een geslaagde huwelijksreis
Nu de zooi opruimen....
Tequillaquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:28 schreef RayMania het volgende:
Rondje tequilla van appelsientje dan maar? Welkom terug.
Wel lekker roodquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:46 schreef sjimz het volgende:
Was appeldinnetje ook het beste onder de zon![]()
OKeequote:Op donderdag 8 mei 2008 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Haha nee, zo snel omloggen is ook bijna onmogelijk... Gewoon perfecte timing.
Nieus.quote:
Weus!quote:
quote:
Ik keek net naar buiten, en daar wordt zo ineens een blik mooie vrouwen opengetrokkenquote:
Je was zeker te laat me je fotocameraquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik keek net naar buiten, en daar wordt zo ineens een blik mooie vrouwen opengetrokken
Helaas wel.quote:
Zie ze maar weer te vindenquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:16 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van de seksende lesbiennes van Damzkieee!
http://www.voetbalrotterdam.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=7547&Itemid=424
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:20 schreef SCH het volgende:
Kleffe hap hier.
Pff das wel een stuk fietsenquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:27 schreef RayMania het volgende:
Zo, terug van een rondje Oostvaardersdijk. Ik werd aangevallen door duizenden vliegjes
.
Volgende week van Almere naar Utrecht fietsen om een fiets op het station neer te zetten. Dan met de trein terug. Geen zin om een treinkaartje te betalen voor alleen een fiets.
Goed voor de conditiequote:Op donderdag 8 mei 2008 16:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Pff das wel een stuk fietsen
Tijd is ook geld Ray
Fietsen met dit weer is echt geen straf inderdaad.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Goed voor de conditie, lekker weertje, gewoon eigen tempo. En als ik er ben een kopje groene thee doen met SCH
.
Heb geen zin, als ik straks in Utrecht werk, om elke dag met bus 11/12 naar de Uithof te gaan. Dat is een hel, dus dan maar liever op de fiets.
Lachen, veel plezierquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:41 schreef borisz het volgende:
Okido, tijd voor een avondje VARA(DWDD en P&W).
Ajuus
Dat heb ik ooit ergens gehoord of zo.quote:
Jawel hoor. Maar vroeg gewoon af hoe je dat wist.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit ergens gehoord of zo.
Klopt het dan niet?
Okee.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar vroeg gewoon af hoe je dat wist.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Alle HomoSCH zijn hetzelfde.
Het stond niet in één zin.quote:
Ik wist dat iemand dat zou zeggen. Hij wijst echter terug naar SCH, die twee zijn inwisselbaar. Dus dan staat het wel in één zin.quote:
lekker toch, ik ga dadelijk ook naar het stadionquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:21 schreef SCH het volgende:
Ga ik een beetje binnen voetbal kijken met dit weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |