quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:51 schreef dndiek het volgende:
Toch maar zelf geopend?
Is er maar een paar keer geweest. Toevallig een paar uur voor haar ban.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:05 schreef tong80 het volgende:
[Forum] Banmeldtopic
Diew kwam toch wel eens hier een pilsje halen ?
Nee, vanquote:
Kap eens een keer met dat respectloos gedoe tegenover Appelsientje. Dat is totaal niet grappig.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 03:17 schreef tong80 het volgende:
Ik zeg terusten
Zou die van Appelsientje al schraal zijn ?
Dan ben je nu te laat. Want nu is het een andere Azrael..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb 24 april ook een Azrael screenshot per PM verstuurd en heb nog niet in de sig gestaan, ik denk dat ik een topic ga openen....
Eerst jouw rondjequote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:01 schreef Messenga het volgende:
Goedzo Diek.
Is ie dood?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:36 schreef borisz het volgende:
Dat was dan 6 jaar geleden + een half uur dat Pim is neergeschoten.
Like... who cares?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:36 schreef borisz het volgende:
Dat was dan 6 jaar geleden + een half uur dat Pim is neergeschoten.
Ik zou nooit op Pim stemmen. Maar het is wel aardig om te vermelden.quote:
Zoiets werkt alleen maar bij aan de mythe en zijn status als messias zoals hij door sommigen wordt gezien.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zou nooit op Pim stemmen. Maar het is wel aardig om te vermelden.
Ik hoop dat je er van geleerd hebtquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:18 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb op Pim (Lijst Fortuyn) gestemd
Toen mocht ik voor het eerst stemmen
Jaquote:
Wij zijn geen ouwe lullen. Jij bent gewoon een snotneusquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik was op vakantie in Portugal. Ik was 12 ofzo.
Stelletje ouwe lullen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wij zijn geen ouwe lullen. Jij bent gewoon een snotneus
Ik was 13. Ik kwam die dag terug van vakantie.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik was op vakantie in Portugal. Ik was 12 ofzo.
Stelletje ouwe lullen.
Ja, je mag hier morgen komen poetsenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:34 schreef SCH het volgende:
Ik kreeg een PM over de VBL-awards, ofzo. Heb maar overal Bos81 ingevuld, win ik nu een prijs?
Welke kaartentruc?quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:22 schreef sjimz het volgende:
Die kaartentruc van Ray is maar nep!
Alle trucs zijn nep, anders is het geen trucquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:22 schreef sjimz het volgende:
Zeg, trek mijn trucs niet in twijfel, wil je. Geen goedemorgen voor jou, de rest wel.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:22 schreef sjimz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |