Lijkt me heel sterk... Denk veel eerder dat dat andersom is.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:07 schreef Sackboy het volgende:Het spel kent een dag- en nachtcyclus waarbij één uur in het echte leven gelijk staat aan acht minuten in de game.
Andersom? Dan zou je dus 180 uur moeten gamen om één ingame etmaal mee te maken. Dat lijkt mij dan weer heel sterkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk... Denk veel eerder dat dat andersom is.
Maar dan duurt het toch nog steeds 3 uur om één etmaal in de game mee te maken? Vind ik erg lang.quote:This is an enormously ambitious title. Taking place in a huge open landscape (50 square kilometres to be precise) and featuring a complex narrative system that lets the player shape the story, it promises a genuine sense of navigational freedom. It also chucks in a complex physics system, where foliage damaged by bullets or explosions slowly grows back; where you can set fire to huge areas of scrubland to flush out hiding enemies; where the wind carries those flames in a realistic pattern and rain puts them out. All this takes place in a realistic day/night cycle with one minute of real time equalling eight minutes in the game world. Don’t fancy taking out that gun emplacement during the day? Camp it out and wait for dusk to draw in.
Nope Crysis is gemaakt door Crytec, Far Cry 2 wordt gemaakt door Ubisoftquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:30 schreef Blauwe_Pino het volgende:
Was Crysis niet al FarCry 2 ?
Mwah, het moet ook weer niet tè snel gaan, dan voelt het wat onrealistisch aan. Drie uur vind ik wel een goede cycle.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:28 schreef Sackboy het volgende:
Oke, ik heb ff gecheckt en het stond er inderdaad verkeerd. Volgens Threespeech is het:
[..]
Maar dan duurt het toch nog steeds 3 uur om één etmaal in de game mee te maken? Vind ik erg lang.
Lees nou eens goed:quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Andersom? Dan zou je dus 180 uur moeten gamen om één ingame etmaal mee te maken. Dat lijkt mij dan weer heel sterk![]()
Je kan het op twee manieren lezen. En ik las het dus op de andere manier. Dus dat 8 minuten in de game 1 uur van een echte dag moet voorstellen qua day-night cycle. Zo werd het bij GTA IV ook gepresenteerd, vandaar dat ik het zo las.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lees nou eens goed:
Er staat: 1 uur in het echt is 8 minuten in de game.
Als je dus 24 uur speelt, ben je in het spel maar 24 x 8 = 192 minuten (=iets meer dan 3 uur) opgeschoten. Lijkt me juist dat dat andersom moet zijn, of niet?
Edit: laat maar, het was al duidelijk
Vooral deze shots:quote:
Enemies will include human mercenaries, but sci-fi creatures such as the mutants from Far Cry will not be featured.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:54 schreef Platina het volgende:
Hype nou maar niet teveel jongens, want als het net zulk een dramatische wending als Far Cry 1 krijgt, dan wordt het huilen met de pet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |