Ziek?quote:
Geef je de datum ff doorquote:Op maandag 5 mei 2008 22:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tof, dit jaar waarschijnlijk mijn verjaardag op een strandpaviljoen vieren. Kreeg daarnet een sms dat de eigenaar het goed vindt, nu nog een datum vinden (voordat het paviljoen open gaat).
Ooooh, dat valt wel meequote:
Neeuhquote:Op maandag 5 mei 2008 22:57 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]![]()
Hoe dat zo opeens? Toch geen zonnesteek?
Nee, die houd ik strikt geheim.quote:
Komt goed schatjequote:
Watquote:
Slaap lekkerquote:
Duh, dat is de opmerking van dit topicquote:
Ik vind m nu al irritantquote:Op maandag 5 mei 2008 23:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh, dat is de opmerking van dit topic
Ik vind hem al jaren irritantquote:
Ik weet hetquote:
'komt wel goed, schatje'quote:Op maandag 5 mei 2008 23:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Succes en tot morgen
Ik ga douchen en slapen![]()
Die is juist heel liefquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
net Lars and the Real Girl gekeken, wat een foute film...!
had bart een soa dan..? wist ik niet?quote:
Bwhehequote:Op dinsdag 6 mei 2008 07:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
had bart een soa dan..? wist ik niet?
maaruh yesse.. you got some explaining to do...!
maar jij bent een vrouw en ik een manquote:
The soaps continuesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 07:45 schreef Bootje84 het volgende:
Wat zijn dat voor ambtenaarstijden manquote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:16 schreef Californium het volgende:
dadelijk lekker naar stage en vanmiddag sporten
Ik moet de hele dag stage lopen en daarna sporten rond 6 uur... Niets geen ambtenaarstijdenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor ambtenaarstijden man
"Vanmiddag sporten" klinkt meer als een uur of 1quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik moet de hele dag stage lopen en daarna sporten rond 6 uur... Niets geen ambtenaarstijden![]()
maar gelijk door van stage naar het sportcomplex
Preciesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:25 schreef Piles het volgende:
[..]
"Vanmiddag sporten" klinkt meer als een uur of 1
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:25 schreef Piles het volgende:
[..]
"Vanmiddag sporten" klinkt meer als een uur of 1
Goedenmorgen Marloesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Een goedemorgenIk zit hier alweer een tijdje hier, maar iedereen wilde natuurlijk weten hoe het in Berlijn was etc
Moet jij je nu ook niet laten nakijkenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 07:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
had bart een soa dan..? wist ik niet?
Druk dagjequote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vandaag toch geen tijd om in de zon te zitten
Werken, werken, eten, boodschappen, bios!
Jawel, we zijn veel te nieuwsgierig, dat weet je tochquote:
What's to explain?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:40 schreef Piles het volgende:
Jawel, we zijn veel te nieuwsgierig, dat weet je toch
Of in de stad op een terrasquote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:40 schreef Piles het volgende:
Druk dagje
Beter dan een hele dag een beetje in het park hangen
Ik wil heus wel wat vertellen over gisteren maar ik moet mezelf niet verantwoordenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Als jij niks te vertellen hebt, hebben wij het ook niet
Oh nee?? Oh nee??quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:52 schreef Yesse het volgende:
Ik wil heus wel wat vertellen over gisteren maar ik moet mezelf niet verantwoorden
EG wel! zeker tegenover piles en piet!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik wil heus wel wat vertellen over gisteren maar ik moet mezelf niet verantwoorden
Wat een teamwork weerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:57 schreef Bootje84 het volgende:
EG wel! zeker tegenover piles en piet!
PB!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat een teamwork weer
Het is nog vroeg, maar ik ben ff kwijt wie piet is
Kunoooooquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ga naar de Uni voor een college !tot de volgende keer!
Heb je de foto's nog niet gezien?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:05 schreef Deansensitized het volgende:
Wat heb je gisteren allemaal gedaan Yenice?
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:05 schreef Deansensitized het volgende:
PieterBas natuurlijk
Fawkes
Bootje
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ze heeft een soa opgelopen van Bart...
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ze heeft een soa opgelopen van Bart...
En terechtquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:07 schreef Deansensitized het volgende:
Jullie houden ook geen rekening met feestvierende mensen
quote:Op maandag 5 mei 2008 20:55 schreef Bravebart het volgende:
Pics
Speciaal voor Piles
Eendsch
Vliegje
Yesje
ach, ik heb mn buienquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:10 schreef Yesse het volgende:
[..]je bent ook echt een held in overdrijven
quote:
krijg er alleen een stijve nek van..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:13 schreef G.Fawkes het volgende:
Foto 3 is leuk. De rest ken de prullenbak in
Zullen we samen jaloers zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:11 schreef Bootje84 het volgende:
omg. bart. lucky basterd
Ben met Bart naar bevrijdingsfestival in A'dam geweest, maar het was beetje saai dus hebben we in het vondelpark naar homo's in strakke onderbroeken zitten kijken. En naar eendjes. En naar kleine kefferhondjes die achter de grote honden aan gingen.. En bij de mac gegeten en verbrand weer naar huis gegaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:05 schreef Deansensitized het volgende:
PieterBas natuurlijk
Fawkes
Bootje
Ok dan! Klinkt gezellig!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ben met Bart naar bevrijdingsfestival in A'dam geweest, maar het was beetje saai dus hebben we in het vondelpark naar homo's in strakke onderbroeken zitten kijken. En naar eendjes. En naar kleine kefferhondjes die achter de grote honden aan gingen.. En bij de mac gegeten en verbrand weer naar huis gegaan.
En daarom is het tijd voor een meet, maar dat duurt nog zolangquote:
Rechter muisknop, Opslaan als..., kwartslag draaien in de Windows Viewer... klaarquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
krijg er alleen een stijve nek van..
en nee, er is geen pilletje blijven steken...
niet eens over mij?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
We hebben het zelfs nog over je gehad!! Vandaar de foto van 't vliegtuig!
Mijn schuld. Ik hou niet van andere eetdingenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:18 schreef G.Fawkes het volgende:
Bij de mac gegeten? Dat is dan wel een beetje een minpuntje.
Wederom not helpingquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:19 schreef Yesse het volgende:
We hebben het zelfs nog over je gehad!! Vandaar de foto van 't vliegtuig!
Ha Haquote:
juist een pluspuntquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn schuld. Ik hou niet van andere eetdingen
Het is je vergeven hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn schuld. Ik hou niet van andere eetdingen
gelukkig maar...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jawel want jij had problemen met je Fok! stagebegeleider
Voel me ook helemaal niet productief vandaagquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:24 schreef Piles het volgende:
Als we zo doorgaan wordt het geen productief dagje
Dat valt dan weer tegenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:28 schreef Yesse het volgende:
Er vlogen heel veel vliegtuigen over(schiphol enzo) Dus je weet alles
Ik had nog een vraag voor jequote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ben ik weer! Was eventjes weg dus
Welke film? Made of honour!
Nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ben ik weer! Was eventjes weg dus
Welke film? Made of honour!
Volgens mij is ze alweer aan het werk hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had nog een vraag voor je
Wanneer kom je terug van vakantie (ivm de meet)?
Nee, ze gaat naar Turkije binnenkortquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:34 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Volgens mij is ze alweer aan het werk hoor
Moet je toch eens zien hoeveel mensen aan jou denken als ze een vliegtuig zien! In ieder geval al 2quote:
Het is allemaal zo mooi als dat je het zelf maaktquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je moet ook niet alles mooier maken dan dat het is
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
Moet je toch eens zien hoeveel mensen aan jou denken als ze een vliegtuig zien! In ieder geval al 2
14 juniquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had nog een vraag voor je
Wanneer kom je terug van vakantie (ivm de meet)?
Is nieuw, maar omdat het ladies night is hebben wij altijd de voorpremierequote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
Waar gaat het over?
Klinkt een beetje als eh... My best friend's weddingquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Is nieuw, maar omdat het ladies night is hebben wij altijd de voorpremiere
Ik heb geen idee waar het over gaatWeet alleen dat Mc Dreamy erin speelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
hij is nieuw en in de winkel kost het 35 euro...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:26 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik wil the orange box best hebben Bootje. Maar 30 euro is echt te veel daarvoor...
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als eh... My best friend's weddingKomt helemaal goed dus, met een bios vol vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij de dixons kan ik hem krijgen voor 30 euro....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hij is nieuw en in de winkel kost het 35 euro...
Waarschijnlijk Utrechtquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ligt eraan waar het is!
Ik kan door de week niet dus als je mij er bij wilt hebben. Ja, of we moeten het naar juli verschuiven en op een maandag houdenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet het op zaterdag? Dan mag ik niet gratis reizen![]()
Ik ben iig lekker bruin danquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Utrecht
Maar je komt wel hoor!![]()
Bruin of rood?quote:
Zaterdag dusquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:50 schreef Yesse het volgende:
Ik kan door de week niet dus als je mij er bij wilt hebben. Ja, of we moeten het naar juli verschuiven en op een maandag houden
Bruinquote:
Ik zit voor me uit te starenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:59 schreef Piles het volgende:
Is iedereen nu opeens schijnheilig aan het werk
Of is het 10 uur - Koffietijd
Nah, word vandaag niet hard werken in ieder gevalquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:59 schreef Piles het volgende:
Is iedereen nu opeens schijnheilig aan het werk
Of is het 10 uur - Koffietijd
niet in de magnetron?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:10 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
En niet in de magnetron doen he![]()
Je zou aan je stageverslag gaan werkenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Stageverslag of studeren voor ambtenarenrecht?
Thuis kan ik helemaal niks meer op het momentquote:
Ja hoor, waarom niet? Ik hou me ffies rustig op het moment met klusjes zodat ik tijd heb om te studeren. En daarbij komt dat mn begeleider deze week nog vakantie heeft.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Je zou aan je stageverslag gaan werken
Of ga jij gewoon zitten leren op je stage?
Goed geregeldquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja hoor, waarom niet? Ik hou me ffies rustig op het moment met klusjes zodat ik tijd heb om te studeren.
Ik ookquote:
3FMquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed geregeld
Ben blij dat ik nu ff niks hoef te studeren
Nu op 3FM, de Gerard Ekdom-BBQ-plaat
Big Mountain - Baby I Love Your Way
Ik ben net wakkerquote:
quote:
Rabbering is prima man, maar Coen en Sander zuigen inderdaad flinkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben net wakker
Heb alleen geen zin
[..]![]()
En straks het feestje met Stenders
Helaas begint daarna de aftakeling met Rabbering en C&S
Beterschap!quote:
Nietquote:
Komt van de aircoquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
NietKoud want airco + korte mouwen blousje
Slaap want: wekker ging voor het eerst in 6 dagen weer om 06.25![]()
Kuchen want: ik ben een beetje verkouden
MBO?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
YES nog een kleine maand en ik ben hier weg voorgoed!! Voel me net een loonslaaf uit een 3e wereldland.
Kut stages daar zou de politiek echt wat aan moeten doen, walgelijk dat uitbuiten voor een ''hongerloontje''
Pssst, het is playa, van strand weet je wel.quote:
Heeft niks met een goede plek te maken, zit zelfs op een uitstekende werkplek met goede voorzieningen maar krijg wel maar 250 euro in de maand voor een 40 urige werkweek waar mijn collega's netto 2500 voor krijgen gemiddeldquote:
Leinquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:43 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Pssst, het is playa, van strand weet je wel.
En ik ga vanavond wel naar het strand ja.
Hihi ik heb gisteren pannenkoeken gemaakt op zijn Nederlands voor een Ami.
So true! Ik vind stages leuk en leerzaam, of nee, ik vind mijn stages leuk en leerzaamquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:42 schreef Deansensitized het volgende:
Of je zoekt zelf een goede plek
Of je komt wat voor jezelf op
Zodra ze je een klotewerkje geven, en je zegt er niks van blijven ze dat doen. Geef ze gelijk ook
Maar jij bent maar stagaire, kan je toch niet verwachten dat jij dat ook gaat krijgen? Zij hebben de opleiding afgerond en de goede diploma's, zij zijn gediplomeerde krachten, jij nog nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Heeft niks met een goede plek te maken, zit zelfs op een uitstekende werkplek met goede voorzieningen maar krijg wel maar 250 euro in de maand voor een 40 urige werkweek waar mijn collega's netto 2500 voor krijgen gemiddeld
HBO (werk en denkniveau) functie maar ook dat doet er niet toe aangezien er in de regelgeving geen richtlijnen staan vastgesteld omtrent de hoogte van de vergoedingen gekoppeld aan de opleidingen en ''zwaartes''.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:42 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
MBO?
Ik vind het niet zo erg. Je leert tijdens je stage meer dan dat je produceert. Ik vind het wel een goede deal
ik vergat gewoon een 'a' te typen jaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:43 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Pssst, het is playa, van strand weet je wel.
En ik ga vanavond wel naar het strand ja.
Hihi ik heb gisteren pannenkoeken gemaakt op zijn Nederlands voor een Ami.
Leerzaam my ass na een maandje of 2 is het leerzame er ook vanaf.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:45 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
So true! Ik vind stages leuk en leerzaam, of nee, ik vind mijn stages leuk en leerzaam![]()
.
En niet zeiken want in NL krijg je tenminste nog stufi!
Dan zit je dus op een verkeerd bedrijfquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Leerzaam my ass na een maandje of 2 is het leerzame er ook vanaf.
die hangt hier ook al een maandjequote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb EK-voetbalposter met de planning van de wedstrijden eens opgehangen
Eensquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dan zit je dus op een verkeerd bedrijf
O jee, krijgen we dat ook weerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb EK-voetbalposter met de planning van de wedstrijden eens opgehangen
Dan zou een MBO bouw stagaire bij wijze van dus meer moeten krijgen dan jij met je HBO kantoorbaantje.... als je het zo steld.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
HBO (werk en denkniveau) functie maar ook dat doet er niet toe aangezien er in de regelgeving geen richtlijnen staan vastgesteld omtrent de hoogte van de vergoedingen gekoppeld aan de opleidingen en ''zwaartes''.
Of we verschillen gewoon van gedachtenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dan zit je dus op een verkeerd bedrijf
quote:
Of jij moet minder zeiken en gewoon je werk doenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Of we verschillen gewoon van gedachten
Dat ligt er aan of je reguliere taken hebt die altijd het zelfde zijn, of dat je werkt aan een project. In het geval van het laatste ga je overal steeds dieper op in, en bij elke meeting die ik heb met mijn begeleider leer ik zo veel. Dus ik kan wel zeggen dat ik nog steeds veel leer na 2 maanden.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Leerzaam my ass na een maandje of 2 is het leerzame er ook vanaf.
Hangt er vanaf hoe oppervlakkig je denkwijze is.. die vraag laat ik aan jou over.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dan zou een MBO bouw stagaire bij wijze van dus meer moeten krijgen dan jij met je HBO kantoorbaantje.... als je het zo steld.
Koe wol tûzen gûne better!quote:
Ja ik weet het, dat nadenken en hele dag je hoofd gebruiken is ook niet altijd licht hoor, maar fysieke inspanning hele dag dwingt bij mij meer respect af dan iemand die hele dag wat op kantoor zit.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe oppervlakkig je denkwijze is.. die vraag laat ik aan jou over.
Wat denk jezelf nu?
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:01 schreef PieterBas het volgende:
haha.. Ik zei net tegen mijn begeleider.. Het stoppen met je afstudeerstage heeft ook zo'n zijn voordelen.. Kan ik met een gerust hart GTA IV spelen..
Hij:![]()
Been there done that.. ben zelf op dit moment bezig met de ''toonkamers'' zoals ze dat hier noemen in verband de reorganisatie/fusie van het UWV/CWI (01-01-2009). In een team van x aantal mensen de wetgeving en allerlei randzaken die hierbij komen kijken te overzien en het liefst voorkomen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:54 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of je reguliere taken hebt die altijd het zelfde zijn, of dat je werkt aan een project. In het geval van het laatste ga je overal steeds dieper op in, en bij elke meeting die ik heb met mijn begeleider leer ik zo veel. Dus ik kan wel zeggen dat ik nog steeds veel leer na 2 maanden.
Maar goed, blijft zaak om zelf uitdagingen voor jezelf te zoeken anders houdt het idd snel op.
ja dat is inderdaad kut van een afstudeerstagequote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:01 schreef PieterBas het volgende:
haha.. Ik zei net tegen mijn begeleider.. Het stoppen met je afstudeerstage heeft ook zo'n zijn voordelen.. Kan ik met een gerust hart GTA IV spelen..
Hij:![]()
Hoezoquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:57 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Koe wol tûzen gûne better!
Mei jo?
maar goed.. Nu even verder gaan kijken, misschien iets met sport gaan doen. Alleen sport is best breed..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja dat is inderdaad kut van een afstudeerstage
Randzaken zijn dus per definitie slecht omdat je zegt ze te moeten voorkomen? Daarnaast klinkt wetgeving voor mij vrij saai in de oren, was niet zo dol op recht. Maar het lijkt me niet bepaald saai ofzoquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Been there done that.. ben zelf op dit moment bezig met de ''toonkamers'' zoals ze dat hier noemen in verband de reorganisatie/fusie van het UWV/CWI (01-01-2009). In een team van x aantal mensen de wetgeving en allerlei randzaken die hierbij komen kijken te overzien en het liefst voorkomen.
Inhoudelijk kan ik er niet zoveel over vertellen aangezien ik een zwijgplicht heb
Ik las eerst 'sukkel'.. Ik wou mezelf al aanmeldenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:06 schreef Yesse het volgende:
Ik ga eens kijken of ik een sokkel kan regelenuitleg volgt
![]()
![]()
Hehehequote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik las eerst 'sukkel'.. Ik wou mezelf al aanmelden
Ik ben niet echt bekend met sport, maar voor zover ik weet zijn er nog weinig social networks die zich richten op een bepaalde tak van sport. Terwijl dit wel erg niche is > laat dat nou net de trend zijn van de laatste tijd. Ik denk dat zo´n niche network het echt wel goed kan doen, ook op financieel gebied omdat adverteerders graag willen adverteren op een netwerk wat zo dicht mogelijk bij hun activiteiten ligt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik dacht aan social networking en sport,
Gewoon niet helemaal fit + zere kniequote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:06 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hoezo. Ja hier gaat het super! Weet eigenlijk niks waarover ik niet tevreden ben, behalve dan dat mijn scriptie nog niet af is maar goed, kan niet alles hebben in het leven he! jaja ik ben in een goede mood vandaag! Nog even wat dingetjes voorbereiden voor vanmiddag (meeting) en morgen (stagebegeleider gaat bellen
).
Ik ga aardig wat vertraging oplopen, maar het valt op zich nog wel mee.. Medio september/oktober zou haalbaar kunnen zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:13 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik ben niet echt bekend met sport, maar voor zover ik weet zijn er nog weinig social networks die zich richten op een bepaalde tak van sport. Terwijl dit wel erg niche is > laat dat nou net de trend zijn van de laatste tijd. Ik denk dat zo´n niche network het echt wel goed kan doen, ook op financieel gebied omdat adverteerders graag willen adverteren op een netwerk wat zo dicht mogelijk bij hun activiteiten ligt.
Maar waar je zoiets kunt vinden, geen idee. Ga je nu een hoop vertraging oplopen?
idee die bij mij opkwam toen ik dit las, was een soort van hyves achtige constructie voor amateur voetbalclubs bijvoorbeeld. Ik moet nu heel moeilijk mijn wedstrijdinfo bij knvb.nl vandaan halen en op de site die ze hebben staat wel veel info, maar is weinig interactie mogelijk.. Uitslagen enzo moet ik verder uit de lokale krant halen enzo.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar goed.. Nu even verder gaan kijken, misschien iets met sport gaan doen. Alleen sport is best breed..
Ik dacht aan social networking en sport, of betere informatiesystemen bij amateurverenigingen..
Ik had verleden jaar hetzelfde idee, maar dan over hardlopen en (in mindere mate) atletiek.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
idee die bij mij opkwam toen ik dit las, was een soort van hyves achtige constructie voor amateur voetbalclubs bijvoorbeeld. Ik moet nu heel moeilijk mijn wedstrijdinfo bij knvb.nl vandaan halen en op de site die ze hebben staat wel veel info, maar is weinig interactie mogelijk.. Uitslagen enzo moet ik verder uit de lokale krant halen enzo.
Zomaar een ideetje hoor, maar misschien heb je er iets aan..
Het zou natuurlijjk inzetbaar zijn voor elke soort van vereniging. Het laat veel ruimte voor reclame en alle verenigingen willen online zijn, maar niet allemaal hebben ze vrijwilligers met de nodige internetkennis..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had verleden jaar hetzelfde idee, maar dan over hardlopen en (in mindere mate) atletiek.
Ik heb wel de internetkennis, maar niet echt maar de kennis om een web 2.0 website op te zetten. Het in elkaar zetten van een website is geen afstudeerproject.. het onderzoek daarentegen wel weer.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het zou natuurlijjk inzetbaar zijn voor elke soort van vereniging. Het laat veel ruimte voor reclame en alle verenigingen willen online zijn, maar niet allemaal hebben ze vrijwilligers met de nodige internetkennis..
Studeer je af op het onderzoek, en ga je daarna direct verder met je eigen bedrijfquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb wel de internetkennis, maar niet echt maar de kennis om een web 2.0 website op te zetten. Het in elkaar zetten van een website is geen afstudeerproject.. het onderzoek daarentegen wel weer.
Maar, is daar nog wat uitgekomen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had verleden jaar hetzelfde idee, maar dan over hardlopen en (in mindere mate) atletiek.
ik doe ook onderzoek naar de functionaliteiten van een web2.0 applicatie.. Mijn opdracht is daarentegen wel een prototype die ik hiervoor bouw..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb wel de internetkennis, maar niet echt maar de kennis om een web 2.0 website op te zetten. Het in elkaar zetten van een website is geen afstudeerproject.. het onderzoek daarentegen wel weer.
Doe ik ook hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Leuk al dat water drinken, beetje jammer dat ik al 5 keer naar de wc ben geweest.. mn collega's zullen wel denken
Heb je daar gewoon veel naargegoogledquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:33 schreef Deansensitized het volgende:
Wie heeft er slips in zijn onderschrift staan? Krijg alleen maar advertenties naar onderbroek winkels
quote:
Haha, nee manquote:
als je een mooi prijsje wil regelen, moet je maar pmen..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Bij de dixons kan ik hem krijgen voor 30 euro....
Heb je buiten gezetenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:40 schreef Yesse het volgende:
De zon was buiten wel lekker
Preciesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor
Laat ze maar lekker denken!
Neeequote:
Ik ook, tot straksquote:
Digital world ken ik nniet maar het kan inderdaad niet veel minder zijn...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:26 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
En die minor Digital World klinkt echt leuk! Stuk beter dan die suffe minor over ERP systemen die ik heb gedaan...
Heb daar thuis geloof ik nog wel wat van liggen... kan wel even voor je kijkenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neeede winkel was verhuisd. Wat ik dus moet hebben is een sportbeker, zonder de bovenkant
want we willen een soort prijs met een kleine bouwhelm erop maken. De helm hebben we binnen (dat was voorheen een schoenenborstel
) nu de sokkel nog..
Ja, ik ga vanmiddag kijken of die winkel het kanquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb daar thuis geloof ik nog wel wat van liggen... kan wel even voor je kijken
je bent wel creatief bezig daarquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neeede winkel was verhuisd. Wat ik dus moet hebben is een sportbeker, zonder de bovenkant
want we willen een soort prijs met een kleine bouwhelm erop maken. De helm hebben we binnen (dat was voorheen een schoenenborstel
) nu de sokkel nog..
QFT! wel ff wat anders dan het schrijven van een scriptie...quote:
Scriptie komt nogquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
QFT! wel ff wat anders dan het schrijven van een scriptie...
hoelang heb je nog meisje?quote:
ben blondquote:
Ligt er aan wat jij kinky vind. Ben naar 't fust geweest en even naar café de beurs (niet mijn ideequote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ben blond
nog een kinky weekend gehad yesse?
Idem hieroquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:36 schreef Piles het volgende:
Fietsen
Ja, auto is beter, maar die heb ik niet
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pfew, ik was echt aan eten toe zeg.. was helemaal duizelig
Nog 4,5 dag. Dan mag ik dat ook weerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:42 schreef PieterBas het volgende:
Zometeen lekker in de tuin zitten, laptop op schoot en bijbruinen
Kan je ook voldoende creativiteit in kwijtquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
QFT! wel ff wat anders dan het schrijven van een scriptie...
Boppen is gewoon zwaar klote, ik ga liever lopens, met de taxi of blijf ergens slapen (bij een vriend/vriendin, op het toilet van de kroeg, op een bankje buiten, onder een pin automaat etc.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nee, dat leek mij ook niet nee. Nu gegeten en is het bijna weer over
Oh, ik bob graag hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Boppen is gewoon zwaar klote, ik ga liever lopens, met de taxi of blijf ergens slapen (bij een vriend/vriendin, op het toilet van de kroeg, op een bankje buiten, onder een pin automaat etc.
Vind het anders ook geen probleemquote:
Jammer hequote:
is sowieso nooit een optie geweestquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:05 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik zoek ook nog vrienden die graag boppen, ik zit nu eenmaal graag aan de drank. Met de huidige controles is met drank op rijden ook niet echt een optie meer.
beurs!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ligt er aan wat jij kinky vind. Ben naar 't fust geweest en even naar café de beurs (niet mijn idee)
En om 2 uur zouden we naar huis gaan omdat 2 meiden van de 4 waarmee we in 1 auto zaten naar huis wilden. Maar het lopen naar de auto (die stond vlakbij Sorbonne) duurde een uur
Bootjequote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:11 schreef Bootje84 het volgende:
hey pietje!
ik Bob niet. ik kan niet tegen laat rijden.. pleur ik in slaap en rij ik negers aan
niemand mijn orange box kopen...?
Doe je goed dudequote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:16 schreef PieterBas het volgende:
* PieterBas meldt zich vanuit de tuin en een heerlijk zonnetje
Ik denk dat straks mijn straf is, dat ik straks in juni, juli, augustus en september weinig van de zon kan genietenquote:
eerst afstuderen en dan je minor? Dat dat mag..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik kan waarschijnlijk vanaf vandaag of morgen heel veel van de zon genieten. Ik ben er wel bijna uit wat ik met de minor doe, en de kans is groot dat ik stop en dat ik na mijn afstudeerstage nog een extra minor doe. Mijn studie kost me zo een paar weken extra, maar ik vind er nu echt geen moer aan, oninteressante minor.
Lekker warmquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:36 schreef Deansensitized het volgende:
Het is hier gewoon 26.1 [hum= 38%] graad binnen
Maar al beter als zonet, toen was het 28.4
Van in de tuin zitten ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |