Regelen ze snel bij julliequote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:35 schreef Pheno het volgende:
Ah, verlofaanvraag goedgekeurd, kwartiertje werken en dan weer een lang weekend tot dinsdag
Je werkt gemiddeld 3 dagen in de week geloof ik?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:35 schreef Pheno het volgende:
Ah, verlofaanvraag goedgekeurd, kwartiertje werken en dan weer een lang weekend tot dinsdag
Doorgaan met Ph bashen. /carequote:
Ik geloof je.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja maar jij bent echt nog niet zo ver gegaan als mij... geloof me
Was ook min of meer een retorische vraag.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou ik posten in een SC die ik niet leuk vind? Dan zou ik wel in OUD posten of zo
Zo gaat dat bij fatsoenlijke bedrijven!quote:
Ik denk dat als ik kijk wat ik sinds september gewerkt heb (september t/m oktober vakantie), oktober t/m december geouwehoer met een niet nader te noemen buik , daarna 50% werken, 75% in feb en sinds maart pas 100%. En sinds maart parttime, dus 4 dagen van 9 uurquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je werkt gemiddeld 3 dagen in de week geloof ik?
Dat moet ook.quote:
Probeer eens wat vaker in OUD te posten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:30 schreef OA het volgende:
[..]
Echt waar? Ik heb nog nooit zulke pms gekregen...
Ik ben lief!quote:
Je ziet niets...quote:
Gelukkig maarquote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
quote:
quote:
quote:Deze actie kon niet worden voltooid, omdat er tijdens het uitvoeren een database-fout optrad. Probeer het over een paar ogenblikken nog eens. (db:connect:connect_failed:)
quote:
quote:
Zomerzatheidquote:
Thanksquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:30 schreef Houniet het volgende:
eer-ik !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111 welkom terug ouwe.
Pwnquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:38 schreef Houniet het volgende:
Neuk me ik moet het hele weekend werken.
Succesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Pwn
Morgen weer hardlopen
6:45 mand uit, en 7:00 paraat staan in het park
Ik ook, maar donderdag en vrijdag vrijquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:38 schreef Houniet het volgende:
Neuk me ik moet het hele weekend werken.
Stoerrrrrrquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Pwn
Morgen weer hardlopen
6:45 mand uit, en 7:00 paraat staan in het park
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Stoerrrrrr
Haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe 't liever 's ochtends dan 's avonds.
Na werk heb ik echt geen zin meer, en ben dan 's ochtends ook meteen weer lekker wakker als ik klaar ben
Signature.
Mooi, ik ben al die dagen vrijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |