Nooit. Dat weet je.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:20 schreef Kuukske het volgende:
Verdulleme. Laten jullie me hier nu alleen zitten?
Dat blauwe laagje kostte je 35 IQ-punten natuurlijk, dat is gebruikelijk.quote:
Dag poppedijntje hartediefje suikerspinnetje van mequote:Op maandag 5 mei 2008 20:26 schreef Kuukske het volgende:
Nu kan ik met een gerust hart NCIS gaan kijken. Tot morgen moppies.
quote:Op maandag 5 mei 2008 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat blauwe laagje kostte je 35 IQ-punten natuurlijk, dat is gebruikelijk.
Ik weet het niet en ik zal alleszins niet zappen om het uit te zoekenquote:Op maandag 5 mei 2008 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
op welke zender is het snooker eigenlijk?
Post dan nietquote:Op maandag 5 mei 2008 20:46 schreef leonieke het volgende:
Ik weet het niet en ik zal alleszins niet zappen om het uit te zoeken
Ik kijk geen snookerquote:Op maandag 5 mei 2008 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
op welke zender is het snooker eigenlijk?
Eurosportquote:Op maandag 5 mei 2008 21:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Btw, het zal waarschijnlijk op BBC zijn
damn, kijk ik eens nietquote:
Bierquote:Op maandag 5 mei 2008 21:49 schreef Sjowhan het volgende:
Wokkels + restje rosé + Fok + muziek =[ [url= afbeelding]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/14.gif]afbeelding[/url][/url] ]
Is rosé twijfelachtigquote:Op maandag 5 mei 2008 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Bier![]()
Mogelijk zou dat ervoor gezorgd kunnen hebben dat Sjow nog een kloppende syntax produceerdeMaar ja, je weet het niet he
Op zich niet. Maar als je het hebt over zekerheidjes, dan zeg ik: bierquote:
Alsof bier daar enkel voor kan zorgenquote:Op maandag 5 mei 2008 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Bier![]()
Mogelijk zou dat ervoor gezorgd kunnen hebben dat Sjow nog een kloppende syntax produceerdeMaar ja, je weet het niet he
Oh nee, bier kan voor een heel scala aan goede dingen zorgenquote:
Kotzen!quote:Op maandag 5 mei 2008 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee, bier kan voor een heel scala aan goede dingen zorgen
quote:
Ruilenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 07:20 schreef Kuukske het volgende:
Niet zo actief hoor Sjow op de vroege morgen.
Ach, als ik eenmaal uit bed ben, ben ik actief genoegquote:Op dinsdag 6 mei 200807:20 schreef Kuukske het volgende:
Niet zo actief hoor Sjow op de vroege morgen [afbeelding].
Ik dacht eerder: Belgenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ja dat was gisteren alOverigens is het blijkbaar erg moeilijk voor de pers om te vertellen wat er nu wel en niet gebeurd is. In Belgie hoor je ALLES door elkaar hierover. Pers
Jeps.quote:
Niets mis met ver toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:43 schreef qu63 het volgende:
Ik ga zo maar weer eens fietsen
Deze keer niet zo ver
wel als ongetraindequote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets mis met ver toch?
En zo ver was het nou ook weer niet van de week
Goede training dusquote:
Nog een ruime 2 uur dan mag ik iig weer weg hierquote:
Ik hoef ook niet meer zo ellenlang vandaag.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
Nog een ruime 2 uur dan mag ik iig weer weg hier
Lekker hequote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet meer zo ellenlang vandaag.
Lekker aan het shoppen Q!quote:Op dinsdag 6 mei 200816:23 schreef qu63 het volgende:
Hmz, heb ook wel weer nieuwe schoenen nodig nu [afbeelding]
nu ff Bussum in [afbeelding]
jup, buit vandaag:quote:
Nais.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
jup, buit vandaag:
2 korte broeken
2 paar schoenen
3 paar sokken
Totale schade: ¤90
misschienquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
showenalles tegelijk aan
tweede paar schoenen aan je handen, tweede broek op je kop
JDudequote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:47 schreef Waas het volgende:
Van wie zou ik nou weer een kloon moeten zijn dan
Ik wel iigquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
Savonds allemaal
Iedereen tv aan het kijken?
Dan ga je toch lekker naar BeFquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, zullen we anders maar gewoon nokken met heel die lounge? Het is toch inmiddels al maanden ernstig aan het doodbloeden hier
Discovery Channel vind ik altijd wel interessantquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
is er wat op TV dan? .:?
Dat hoef je ook maar 1x per maand te kijken, de rest is herhalingen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
Discovery Channel vind ik altijd wel interessant
Niet als je prime-time kijkt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:51 schreef Waas het volgende:
[..]
Dat hoef je ook maar 1x per maand te kijken, de rest is herhalingen.
Nee, nieuwe series o.a. Really Big Things geloof ik.quote:
Neem een iSeriesquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:33 schreef Sjowhan het volgende:
Geweldig, backup niet gelopen en blijkbaar loopt een proces (wat crusiaal is voor de bevoorrading van de winkels) nog wat eigenlijk enkel 's nachts moet draaien, dus gaat alweer lekker deze ochtend
Nah, is van 1 machine, dus niet zo echt geheel boeiend. Enkel het proces is wel belangrijk, collega zal straks wel weer gillend binnen komen hier (die belast is met oa de voortgang van de processen)quote:
Ik neem aan dat de backupjob de boel opgehouden heeft?quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nah, is van 1 machine, dus niet zo echt geheel boeiend. Enkel het proces is wel belangrijk, collega zal straks wel weer gillend binnen komen hier (die belast is met oa de voortgang van de processen)
Dat weer doet het 'm hč. En de vooruitzichten blijven goed.quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:27 schreef leonieke het volgende:
Wat een opgewekte griet komt er hier binnengewandeld
Hoi Kuukske
Heerlijk héquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat weer doet het 'm hč. En de vooruitzichten blijven goed.
Uh nouquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Heerlijk hé25°C ofzo vandaag... Alleen jammer dat we niet gewoon een namiddagje op een terras kunnen zitten maar dat we moeten werken
Ja, en ik moet nog tot 9 uur ookquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:48 schreef leonieke het volgende:
Heerlijk hé25°C ofzo vandaag... Alleen jammer dat we niet gewoon een namiddagje op een terras kunnen zitten maar dat we moeten werken
quote:
Apart.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Vandaag probeer ik voor de derde dag op rij een terrasje te versieren met een aantal collega's, maar er is altijd wel iemand die er geen zin in heeft. Pipo's
Dan gaat die toch niet mee ?quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Vandaag probeer ik voor de derde dag op rij een terrasje te versieren met een aantal collega's, maar er is altijd wel iemand die er geen zin in heeft. Pipo's
Het is mijn echtgenootquote:
ha!quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die heb je helemaal niet nodig om op het terras te zittenquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is mijn echtgenoot
(wel er misschien bij zeggen dat hij al twee dagen tot 23u aan het werk is en niet rond geraakt)
Zo hoort datquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook leuk: op 29 april om 16:00 een call inschieten, weten dat je bedrijf 6 dagen op rij dicht is vanwege feestdagen en weekend, en dan op 6 mei om 10 uur kwaaie mailtjes er achteraan gaan lopen sturen dat er al een week niks aan gedaan is
User, sterf lekker met je domme gezanik
Ja, maar wel nogal grof als ik met de auto wegga om op café te gaan en hij dan gewoon niet thuis geraaktquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die heb je helemaal niet nodig om op het terras te zitten
en als hij zijn werk toch niet redt is kan hij net zo goed wel gaan![]()
Gelukkig nietquote:Op woensdag 7 mei 200808:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de backupjob de boel opgehouden heeft?
Checkquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook leuk: op 29 april om 16:00 een call inschieten, weten dat je bedrijf 6 dagen op rij dicht is vanwege feestdagen en weekend, en dan op 6 mei om 10 uur kwaaie mailtjes er achteraan gaan lopen sturen dat er al een week niks aan gedaan is
User, sterf lekker met je domme gezanik
moet jij reageren danquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:56 schreef Pheno het volgende:
Joepi, een call terwijl ik vrij ben, ga allemaal dood of zo
Je kan hem toch ophalen als je klaar bent? Hij heeft toch werk zatquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar wel nogal grof als ik met de auto wegga om op café te gaan en hij dan gewoon niet thuis geraakt![]()
(maar dat laatste vind ik wel een heel goed excuus!)
of hij neemt een taxi?quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan hem toch ophalen als je klaar bent? Hij heeft toch werk zat
Ja, want ik ben de enige die weet hoe die shit in elkaar steektquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan hem toch ophalen als je klaar bent? Hij heeft toch werk zat
quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:49 schreef leonieke het volgende:
Ja, maar wel nogal grof als ik met de auto wegga om op café te gaan en hij dan gewoon niet thuis geraakt![]()
(maar dat laatste vind ik wel een heel goed excuus!)
Is she really take him home tonight.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:17 schreef Kuukske het volgende:
Is she really going out with híííím. ♪.
Daar klopt iets niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:19 schreef Pheno het volgende:
Is she really take him home tonight.
Oh, ik had een ander voor mequote:Op woensdag 7 mei 2008 10:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar klopt iets niet.![]()
Maar goed. Sugar Ray.
Ik heb het direct eventjes opgezet... Goed liedjequote:Op woensdag 7 mei 2008 10:17 schreef Kuukske het volgende:
Is she really going out with híííím. ♪.
Dat vindt txt-only niet leuk die fotoquote:
Dat doe je jezelf aan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat vindt txt-only niet leuk die foto
txt-only is voor FredF1974BCquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat vindt txt-only niet leuk die foto
Je zit op een gameboy of zo?quote:
Oh dat kan wel. Ik heb de cover door Sugar Ray op staan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:25 schreef leonieke het volgende:
Ik heb het direct eventjes opgezet... Goed liedjeJoe Jackson toch?
Hier ookquote:Op woensdag 7 mei 200810:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat werkt het beste hier ja [afbeelding]
Die versie ken ik wel. Maar degene die ik heb vind ik leuker.quote:
Ja. Zo is toch maar net!quote:
dat dacht ik ja, maar die zit toch niet meer op schoolquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
kloon van JD hoor ik net.
Hm. Nee.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Juistem.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:11 schreef qu63 het volgende:
dat dacht ik ja, maar die zit toch niet meer op school
Klonen kunnen goed liegen. Sterker nog, ze doen niet andersquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat dacht ik ja, maar die zit toch niet meer op school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of van AMD (of wat was de nick weer van die lastpost?)quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed.Met jou dan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:28 schreef Kuukske het volgende:
Nouja. Hallo Waas. Hoe is het?
Oh ik word nu al als lastpost bestempeld?quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Of van AMD (of wat was de nick weer van die lastpost?)
Amd64 toch?quote:Op woensdag 7 mei 200812:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Of van AMD (of wat was de nick weer van die lastpost?)
echt?quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klonen kunnen goed liegen. Sterker nog, ze doen niet anders
Prima hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:48 schreef Waas het volgende:
Goed.Met jou dan?
Wat? Waarom?quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
ik was toch al van plan om Fok! te gaan verlaten
Nou sorry, ik ga alquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:52 schreef qu63 het volgende:
En die dude die hier een paar topics geleden ook wel eens langskwam?
jij komt hier al langerquote:
dat zei ie vorig jaar ookquote:
En dat jaar er voor. etc etc.quote:
Nee, geen last van.quote:
Ik wist dat het verkeerd ging overkomenquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:48 schreef Waas het volgende:
[..]
Goed.Met jou dan?
[..]
Oh ik word nu al als lastpost bestempeld?
Zo, naar kapper geweestquote:
Somsquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik wist dat het verkeerd ging overkomen![]()
was totaal niet zo bedoeld, maar als Belg zijnde is het soms wat moeilijk om me uit te drukken
ohja, morgen weer markt!quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo, naar kapper geweest
En even over de markt
Hoe heet ze?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
ohja, morgen weer markt!
En kapper ga ik ook maar doen, moet er wel een beetje netjes uitzien volgende week vrijdag
Jeffrey van de Wal, en hij neemt het sollicitatiegesprek afquote:
Ah, je gaat toch voor mannen dusquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jeffrey van de Wal, en hij neemt het sollicitatiegesprek af
No F*cking (quote:
Geen laptops daar?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:10 schreef Kuukske het volgende:
Pff.. Ik wil naar buiten.
3x raden waar ik net vandaan kom!quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:10 schreef Kuukske het volgende:
Pff.. Ik wil naar buiten.
Als man zijnde helemaal ideaal, lekker tegen een boom!quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geen laptops daar?
Of een 'plaspauze' nemen?
Geen optie.quote:
Je weet niet wat je mistquote:
Oeh ja. Mannenquote:
Hallo.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:03 schreef Kuukske het volgende:
Oeh ja. Mannen! Uiteraard met voorkeur voor één speciale.
Goh...quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh ja. Mannen! Uiteraard met voorkeur voor één speciale.
Alsof d'n duvel d'rmee speelt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:05 schreef JDude het volgende:
Hallo.
quote:
Duvel, goed bier.quote:
Ik las bij Moeke dat het wild blond bier is. Maar misschien was het ook wel een andere hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:22 schreef JDude het volgende:
Duvel, goed bier.
Wild blond 14.gif.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik las bij Moeke dat het wild blond bier is. Maar misschien was het ook wel een andere hoor.
das lang geledenquote:
Het begint ergens op te lijkenquote:
En dat blijft 'ie (op de momenten dat 'ie ff lunchen is na) voorlopig nog doen ookquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:32 schreef Kuukske het volgende:
Maar goed. Heh. Ja. De zon schijnt.
Een goede bui mag wel even eigenlijkquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:42 schreef es70 het volgende:
[..]
En dat blijft 'ie (op de momenten dat 'ie ff lunchen is na) voorlopig nog doen ook.
Ik ben eind zaterdag bruin gok ikquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Het begint ergens op te lijken. Beetje jammer alleen van dat brailleverhaal op mijn armen van de zonne-allergie
.
Ga je iets leuks doen zaterdag danquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben eind zaterdag bruin gok ik
Is dat nog steeds niet minder, die allergie?
Foto's maken de hele dag. Zon zat dusquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Ga je iets leuks doen zaterdag dan.
Nope, begint weer lekker dicht te trekken.
Eten koken, misschien tot later.
Goede combinatie.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik las bij Moeke dat het wild blond bier is.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:58 schreef JDude het volgende:
Goede combinatie.
Oja, die wil ik ook al een tijd bestellen bij de Express.quote:
Hier bij de lokale tent gehaaldquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, die wil ik ook al een tijd bestellen bij de Express.
Dat is niet zo heel duur. Toch?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:14 schreef qu63 het volgende:
Hier bij de lokale tent gehaald
Wel ¤12,50 maar wel een schotel van een kilo denk ik![]()
én niet veel bot
tja, een frietje met is ook 3 euroquote:
Frietje met lust ik niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:24 schreef qu63 het volgende:
tja, een frietje met is ook 3 euro
Maar dit is wel veel lekkerder
Hier had je ook zo'n tent. Onbeperkt spare ribs voor 12,50 gulden. En die waren lekkerquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:30 schreef JDude het volgende:
Vroegah kon je je bij Bruxelles één avond in de week lens vreten aan de spare ribs voor ook een euro of 12 of zo. Geen idee of dat nog steeds is.
gebruik je je nickname ook in het echt?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:35 schreef JDude het volgende:
Hier had die ober na een tijdje zoiets van 'Dude, dat je het allemaal weg krijgt'.
Er zijn wel tenten die dat nog hebben, maar dan meestal truckerscafé'squote:Op woensdag 7 mei 2008 19:30 schreef JDude het volgende:
Vroegah kon je je bij Bruxelles één avond in de week lens vreten aan de spare ribs voor ook een euro of 12 of zo. Geen idee of dat nog steeds is.
Hij noemde mij in het begin wel eens Kuukquote:
Dat soort dingen heb ik nooit gehadquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier had je ook zo'n tent. Onbeperkt spare ribs voor 12,50 gulden. En die waren lekker
Alleen verder dan 9 ben ik nooit gekomen
mja, Ca of Ku, klein verschilquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij noemde mij in het begin wel eens Kuuk.
Mja, daarom.quote:
Bij mij is het verschil wel wat groterquote:
Dat soort dingen heb ik nooit met familie gedaan hoorquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik nooit gehad
Zusje heeft Coeliakie, dus die mag veel niet
Hij kan ergere dingen tegen je zeggen toch ?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij noemde mij in het begin wel eens Kuuk.
Have funquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:55 schreef qu63 het volgende:
Ik verveel me
Dan maar weer een stukje fietsen
Jazeker. Da's waar.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
Hij kan ergere dingen tegen je zeggen toch ?
Maar je bent ook wat ouder en woont op jezelf, ik nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik nooit met familie gedaan hoor
Omdat je een luchtje om je heen hebt hangen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:31 schreef Waas het volgende:
Waarom wil jij dat niet vertellen?
Thanksquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:56 schreef Kuukske het volgende:
Fiets ze!
Als het knoflook is ben ik hetquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Omdat je een luchtje om je heen hebt hangen.
Ow. Ben jíj dat.quote:
Komt door de spare-ribsquote:
Waar ging het ook alweer over?quote:
Dat je niks tegen Waas wilde vertellen, omdat hij stinktquote:
Ehhm.. Mja. Dat doet 'ie eigenlijk niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:42 schreef Waas het volgende:
Voorbeelden van ergere dingen die JD tegen je kan zeggen.
Uh, wij gingen ergens etenquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar je bent ook wat ouder en woont op jezelf, ik niet
Dat was dus mijn kloon die de rest wilde stoppenquote:
Wij dus ook niet vaakquote:
Waar ga je foto's makenquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Foto's maken de hele dag. Zon zat dus
Oh, das wel balen ja
Smakelijk
wrom geswitched dan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:22 schreef es70 het volgende:
Ik heb moeite met wennen aan mijn nieuwe brilleglazen.
Omdat ik van -0.75 naar +0.50 ben gegaan, da's een behoorlijke verandering die dus andere glazen nodig maakte...quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
wrom geswitched dan?
en kan je niet meer terug?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:36 schreef qu63 het volgende:
Fles!!! Gewicht in patat voor voorspeller einde België
Waag een gok!
is dat op een natuurlijke manier gebeurd danquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat ik van -0.75 naar +0.50 ben gegaan, da's een behoorlijke verandering die dus andere glazen nodig maakte...
Waarom die wijziging? Da's behoorlijk anders jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat ik van -0.75 naar +0.50 ben gegaan, da's een behoorlijke verandering die dus andere glazen nodig maakte...
Op welke manier zou dat anders gebeurd moeten zijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
is dat op een natuurlijke manier gebeurd dan
Omdat ik doorgaans gewoon riep dat Pat ff een nieuw brilletje moest maken zonder ook gemeten te wordenquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waarom die wijziging? Da's behoorlijk anders ja
laser?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Op welke manier zou dat anders gebeurd moeten zijn.
hebben we geen vega's hier dan?quote:
Nogal ja. Dat je er nooit last van hebt gehad..quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat ik doorgaans gewoon riep dat Pat ff een nieuw brilletje moest maken zonder ook gemeten te worden. Nu eindelijk maar weer eens heen gegaan. Verklaarde wel meteen waarom ik al een poosje niet lekker meer keek
.
Dat had ik dus welquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nogal ja. Dat je er nooit last van hebt gehad..
Kluivenquote:
Ik ben getrouwd met een opticien die niet echt heel blij wordt van laseren.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
laser?
ik dacht dat je ogen meestal alleen maar achteruit gingen..
Ik heb er in eerste instantie ook te lang mee gewacht, toen op een gegeven moment naar de opticien, 2-3 jaar kon ik wel vooruit met brilletjes van de hema (cheap-ass) maar sinds januari 2007 toch echt een 'echte' leesbril gehaald, 150 voor de kunstof glazen, 150 voor het montuurquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat had ik dus wel. Maar even de tijd vinden om de stad in te gaan was nogal lastig
.
Ik heb al jaren een goeie bril, dat heb je als je dicht bij het vuur zit hčquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb er in eerste instantie ook te lang mee gewacht, toen op een gegeven moment naar de opticien, 2-3 jaar kon ik wel vooruit met brilletjes van de hema (cheap-ass) maar sinds januari 2007 toch echt een 'echte' leesbril gehaald, 150 voor de kunstof glazen, 150 voor het montuur
Kipquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |