Neem een iSeriesquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:33 schreef Sjowhan het volgende:
Geweldig, backup niet gelopen en blijkbaar loopt een proces (wat crusiaal is voor de bevoorrading van de winkels) nog wat eigenlijk enkel 's nachts moet draaien, dus gaat alweer lekker deze ochtend
Nah, is van 1 machine, dus niet zo echt geheel boeiend. Enkel het proces is wel belangrijk, collega zal straks wel weer gillend binnen komen hier (die belast is met oa de voortgang van de processen)quote:
Ik neem aan dat de backupjob de boel opgehouden heeft?quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nah, is van 1 machine, dus niet zo echt geheel boeiend. Enkel het proces is wel belangrijk, collega zal straks wel weer gillend binnen komen hier (die belast is met oa de voortgang van de processen)
Dat weer doet het 'm hè. En de vooruitzichten blijven goed.quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:27 schreef leonieke het volgende:
Wat een opgewekte griet komt er hier binnengewandeld
Hoi Kuukske
Heerlijk héquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat weer doet het 'm hè. En de vooruitzichten blijven goed.
Uh nouquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Heerlijk hé25°C ofzo vandaag... Alleen jammer dat we niet gewoon een namiddagje op een terras kunnen zitten maar dat we moeten werken
Ja, en ik moet nog tot 9 uur ookquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:48 schreef leonieke het volgende:
Heerlijk hé25°C ofzo vandaag... Alleen jammer dat we niet gewoon een namiddagje op een terras kunnen zitten maar dat we moeten werken
quote:
Apart.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Vandaag probeer ik voor de derde dag op rij een terrasje te versieren met een aantal collega's, maar er is altijd wel iemand die er geen zin in heeft. Pipo's
Dan gaat die toch niet mee ?quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Vandaag probeer ik voor de derde dag op rij een terrasje te versieren met een aantal collega's, maar er is altijd wel iemand die er geen zin in heeft. Pipo's
Het is mijn echtgenootquote:
ha!quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die heb je helemaal niet nodig om op het terras te zittenquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is mijn echtgenoot
(wel er misschien bij zeggen dat hij al twee dagen tot 23u aan het werk is en niet rond geraakt)
Zo hoort datquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook leuk: op 29 april om 16:00 een call inschieten, weten dat je bedrijf 6 dagen op rij dicht is vanwege feestdagen en weekend, en dan op 6 mei om 10 uur kwaaie mailtjes er achteraan gaan lopen sturen dat er al een week niks aan gedaan is
User, sterf lekker met je domme gezanik
Ja, maar wel nogal grof als ik met de auto wegga om op café te gaan en hij dan gewoon niet thuis geraaktquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die heb je helemaal niet nodig om op het terras te zitten
en als hij zijn werk toch niet redt is kan hij net zo goed wel gaan![]()
Gelukkig nietquote:Op woensdag 7 mei 200808:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de backupjob de boel opgehouden heeft?
Checkquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook leuk: op 29 april om 16:00 een call inschieten, weten dat je bedrijf 6 dagen op rij dicht is vanwege feestdagen en weekend, en dan op 6 mei om 10 uur kwaaie mailtjes er achteraan gaan lopen sturen dat er al een week niks aan gedaan is
User, sterf lekker met je domme gezanik
moet jij reageren danquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:56 schreef Pheno het volgende:
Joepi, een call terwijl ik vrij ben, ga allemaal dood of zo
Je kan hem toch ophalen als je klaar bent? Hij heeft toch werk zatquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar wel nogal grof als ik met de auto wegga om op café te gaan en hij dan gewoon niet thuis geraakt![]()
(maar dat laatste vind ik wel een heel goed excuus!)
of hij neemt een taxi?quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan hem toch ophalen als je klaar bent? Hij heeft toch werk zat
Ja, want ik ben de enige die weet hoe die shit in elkaar steektquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan hem toch ophalen als je klaar bent? Hij heeft toch werk zat
quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:49 schreef leonieke het volgende:
Ja, maar wel nogal grof als ik met de auto wegga om op café te gaan en hij dan gewoon niet thuis geraakt![]()
(maar dat laatste vind ik wel een heel goed excuus!)
Is she really take him home tonight.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:17 schreef Kuukske het volgende:
Is she really going out with híííím. ♪.
Daar klopt iets niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:19 schreef Pheno het volgende:
Is she really take him home tonight.
Oh, ik had een ander voor mequote:Op woensdag 7 mei 2008 10:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar klopt iets niet.![]()
Maar goed. Sugar Ray.
Ik heb het direct eventjes opgezet... Goed liedjequote:Op woensdag 7 mei 2008 10:17 schreef Kuukske het volgende:
Is she really going out with híííím. ♪.
Dat vindt txt-only niet leuk die fotoquote:
Terras ze dusquote:
Dat doe je jezelf aan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat vindt txt-only niet leuk die foto
txt-only is voor FredF1974BCquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat vindt txt-only niet leuk die foto
quote:
Je zit op een gameboy of zo?quote:
Nog ergerquote:
Oh dat kan wel. Ik heb de cover door Sugar Ray op staan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:25 schreef leonieke het volgende:
Ik heb het direct eventjes opgezet... Goed liedjeJoe Jackson toch?
Hier ookquote:Op woensdag 7 mei 200810:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat werkt het beste hier ja [afbeelding]
Die versie ken ik wel. Maar degene die ik heb vind ik leuker.quote:
Ja. Zo is toch maar net!quote:
dat dacht ik ja, maar die zit toch niet meer op schoolquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
kloon van JD hoor ik net.
Hm. Nee.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Juistem.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:11 schreef qu63 het volgende:
dat dacht ik ja, maar die zit toch niet meer op school
Klonen kunnen goed liegen. Sterker nog, ze doen niet andersquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat dacht ik ja, maar die zit toch niet meer op school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of van AMD (of wat was de nick weer van die lastpost?)quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed.Met jou dan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:28 schreef Kuukske het volgende:
Nouja. Hallo Waas. Hoe is het?
Oh ik word nu al als lastpost bestempeld?quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Of van AMD (of wat was de nick weer van die lastpost?)
Amd64 toch?quote:Op woensdag 7 mei 200812:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Of van AMD (of wat was de nick weer van die lastpost?)
echt?quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klonen kunnen goed liegen. Sterker nog, ze doen niet anders
Prima hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:48 schreef Waas het volgende:
Goed.Met jou dan?
Wat? Waarom?quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
ik was toch al van plan om Fok! te gaan verlaten
Nou sorry, ik ga alquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:52 schreef qu63 het volgende:
En die dude die hier een paar topics geleden ook wel eens langskwam?
jij komt hier al langerquote:
dat zei ie vorig jaar ookquote:
En dat jaar er voor. etc etc.quote:
Nee, geen last van.quote:
Ik wist dat het verkeerd ging overkomenquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:48 schreef Waas het volgende:
[..]
Goed.Met jou dan?
[..]
Oh ik word nu al als lastpost bestempeld?
Zo, naar kapper geweestquote:
Somsquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik wist dat het verkeerd ging overkomen![]()
was totaal niet zo bedoeld, maar als Belg zijnde is het soms wat moeilijk om me uit te drukken
ohja, morgen weer markt!quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo, naar kapper geweest
En even over de markt
Hoe heet ze?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
ohja, morgen weer markt!
En kapper ga ik ook maar doen, moet er wel een beetje netjes uitzien volgende week vrijdag
Jeffrey van de Wal, en hij neemt het sollicitatiegesprek afquote:
Ah, je gaat toch voor mannen dusquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jeffrey van de Wal, en hij neemt het sollicitatiegesprek af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |