Neem 'm meteen mee naar KPD, misschien levert het nog leuke Kuukske foto's op...quote:
Dat dacht ik ook jaquote:
Hier is bier de drank die genuttigd zal wordenquote:Op maandag 5 mei 2008 14:07 schreef Q. het volgende:
Ga eens weg uit onze slowtjet, koffiehoeren!
Maar goed dat wij ook bier drinken danquote:Op maandag 5 mei 2008 14:09 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Hier is bier de drank die genuttigd zal worden
Maar, maar... Kuukske hoort ook een beetje bij ons hoorquote:Op maandag 5 mei 2008 14:07 schreef Q. het volgende:
Ga eens weg uit onze slowtjet, koffiehoeren!
4 uur schoonmaken maakt ook zweterigquote:Op maandag 5 mei 2008 14:15 schreef CherryLips het volgende:
crisis, ik zit nu al te zweten. ben een half uurtje buiten geweest
.
Pffff, het is toch veel te warm voor al die werkzaamheden....quote:Op maandag 5 mei 2008 14:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
4 uur schoonmaken maakt ook zweterig. Maar! We hebben schone keukenramen, een frisse koelkast, schone keukenkastjes. Een blinkende badkuip, een schitterende wc en gedweilde vloeren.
Mèhn.
Ik heb vanochtend ook m'n keuken schoongemaaktquote:Op maandag 5 mei 2008 14:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
4 uur schoonmaken maakt ook zweterig. Maar! We hebben schone keukenramen, een frisse koelkast, schone keukenkastjes. Een blinkende badkuip, een schitterende wc en gedweilde vloeren.
Mèhn.
Oh, nu ben je weer beterquote:Op maandag 5 mei 2008 14:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend ook m'n keuken schoongemaakt.
Mooi, hoe laat gaan we bieren op jouw dakterras?quote:
Met alle ramen open enzo gaat het best goed hoor.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:27 schreef OA het volgende:
Pffff, het is toch veel te warm voor al die werkzaamheden....
Zodra de lakens die daar hangen te drogen droog zijnquote:Op maandag 5 mei 2008 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi, hoe laat gaan we bieren op jouw dakterras?
Dat gaat keihard met dit weer!quote:Op maandag 5 mei 2008 14:36 schreef Plato1980 het volgende:
Zodra de lakens die daar hangen te drogen droog zijn?
Klopt. Hier op het werk staan ze al vanaf 8 uur wagenwijd open!quote:Op maandag 5 mei 2008 14:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Met alle ramen open enzo gaat het best goed hoor.
Klopt, ze zullen vast zo droog zijnquote:
Winterstop / zomerstop o.i.d.?quote:Op maandag 5 mei 2008 14:39 schreef CherryLips het volgende:
hé voetbalfans, hoe noem je close season in het NL?.
Zomerstop of het einde van het seizoen.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:39 schreef CherryLips het volgende:
hé voetbalfans, hoe noem je close season in het NL?.
WAz.quote:
Je verliest ook nog lettersquote:Op maandag 5 mei 2008 14:57 schreef Plato1980 het volgende:
Lakens schoon, keuken schoon, nu moet ik eigenlijk alleen nog even het oud papier van m'n bureau verwijderen, maar daar heb i denk ik gee zin meer in.
Ik ben nog steeds niet helemaal aan het toetsenbord van mijn labtop gewendquote:
labtop?quote:Op maandag 5 mei 2008 15:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet helemaal aan het toetsenbord van mijn labtop gewend.
das wat voor mijquote:Op maandag 5 mei 2008 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
labtop?
Dat apparaat staat in een laboratorium?
Flauwe grappen maak je maar ergens andersquote:Op maandag 5 mei 2008 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
labtop?
Dat apparaat staat in een laboratorium?
Precies, daar doen we hier niet aan.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Flauwe grappen maak je maar ergens anders.
Gisteravond zou ik nog 'even' de wc en de vloeren dweilen, ik was blij dat 't af was, goed gezweetquote:Op maandag 5 mei 200814:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
4 uur schoonmaken maakt ook zweterig [afbeelding]. Maar! We hebben schone keukenramen, een frisse koelkast, schone keukenkastjes. Een blinkende badkuip, een schitterende wc en gedweilde vloeren.
Mèhn.
Wij maken alleen maar grappen op niveau.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies, daar doen we hier niet aan.
* AirwiN is nog steeds trots op de achttien vuilniszakken met bende die afgelopen week zijn afgevoerd.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:57 schreef Plato1980 het volgende:
Lakens schoon, keuken schoon, nu moet ik eigenlijk alleen nog even het oud papier van m'n bureau verwijderen, maar daar heb i denk ik gee zin meer in.
Ik heb dat allemaal niet... heb je nog energie over toevallig?quote:Op maandag 5 mei 2008 14:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mèhn.
Stelletje sukkels... Da's geen oplossing, da's een work-around...quote:Op maandag 5 mei 2008 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Hadden de PS3'ers hier hier ook geen problemen mee?
Oplossing voor problemen PS3-versie GTA IV gevonden
Ik nog een hele vracht aan oud papier in m'n gang liggenquote:Op maandag 5 mei 2008 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN is nog steeds trots op de achttien vuilniszakken met bende die afgelopen week zijn afgevoerd.
Opruimen FTW!
Neem een doos bitterballen en een doos vlammetjes mee voor het bieren op het dakterras straks...quote:Op maandag 5 mei 2008 15:14 schreef Plato1980 het volgende:
Ik nog een hele vracht aan oud papier in m'n gang liggen.
Maar komend weekend ga ik verder met opruimen, nu moet ik nog boodschappen doen, want ik heb geen ontbijt voor morgen en geen bier meer in huis.
quote:Op maandag 5 mei 2008 15:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 mei 2008 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 mei 2008 15:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik word duidelijk gemist hierquote:Op maandag 5 mei 2008 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neem jij dan een frietpan mee, want die heb ik nietquote:Op maandag 5 mei 2008 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem een doos bitterballen en een doos vlammetjes mee voor het bieren op het dakterras straks...
En nou opdonderen....quote:
Nee, daar ga ik niet mee in de tram zitten...quote:Op maandag 5 mei 2008 15:21 schreef Plato1980 het volgende:
Neem jij dan een frietpan mee, want die heb ik niet?
Leek mij wel een mooi gezichtquote:Op maandag 5 mei 2008 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik niet mee in de tram zitten...
Heb je ook geen oven of magnetron met ovenfunctie?quote:
...of een snackbar in de buurt...quote:Op maandag 5 mei 2008 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je ook geen oven of magnetron met ovenfunctie?
Dat wel natuurlijkquote:Op maandag 5 mei 2008 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je ook geen oven of magnetron met ovenfunctie?
Koemans!quote:Op maandag 5 mei 2008 15:26 schreef DaMart het volgende:
...of een snackbar in de buurt...
Stokbrood uit de oven hoor ik net!quote:
Die is inderdaad in de buurt, maar ik vind het toch te ver lopen. Maar wellicht vind ik wel wat bij de AHquote:
Vind je dat lekker bij bierquote:
* AirwiN bestelt filet americain met peper, tapanade met tomaat en zelfgemaakte kruidenboter...quote:Op maandag 5 mei 2008 15:29 schreef Plato1980 het volgende:
Die is inderdaad in de buurt, maar ik vind het toch te ver lopen. Maar wellicht vind ik wel wat bij de AH.
bitterballenquote:Op maandag 5 mei 2008 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem een doos bitterballen en een doos vlammetjes mee voor het bieren op het dakterras straks...
Dat laatste gaat te verquote:Op maandag 5 mei 2008 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN bestelt filet americain met peper, tapanade met tomaat en zelfgemaakte kruidenboter...
Ja hoor... Dat lukt wel!quote:Op maandag 5 mei 2008 15:32 schreef Plato1980 het volgende:
Vind je dat lekker bij bier?
Daar past rode wijn beter bij, maar daar is het geen weer voor.
Zie de reactie van CL en reken maar uit... Zelfgemaakte kruidenboter is een tovermiddel als het om vrouwen gaat!quote:
Maar jij bent geen vrouw en ik was ook niet van plan om je te verleidenquote:Op maandag 5 mei 2008 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie de reactie van CL en reken maar uit... Zelfgemaakte kruidenboter is een tovermiddel als het om vrouwen gaat!
Ik kan je in ieder geval een objectief oordeel geven of het te eten is. Zo ja, dan is de volgende stap dat je er een vrouw mee gaat verleiden...quote:Op maandag 5 mei 2008 15:36 schreef Plato1980 het volgende:
Maar jij bent geen vrouw en ik was ook niet van plan om je te verleiden.
Beetje jammer van de geur uit m'n giegel op een gegeven moment, ik zou het nooit eten op een datequote:Op maandag 5 mei 2008 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie de reactie van CL en reken maar uit... Zelfgemaakte kruidenboter is een tovermiddel als het om vrouwen gaat!
Ik ga het niet zelf maken. Bier met wat hapjes zit er in, een beter aanbod krijg je nietquote:Op maandag 5 mei 2008 15:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan je in ieder geval een objectief oordeel geven of het te eten is. Zo ja, dan is de volgende stap dat je er een vrouw mee gaat verleiden...
'Nou, dan neem ik ook maar een broodje met kruidenboter als jij er ook één neemt. Dan proeven we de knoflook niet meer als we straks aan het zoenen zijn... hehe'quote:Op maandag 5 mei 2008 15:40 schreef CherryLips het volgende:
Beetje jammer van de geur uit m'n giegel op een gegeven moment, ik zou het nooit eten op een date. Hetzelfde geldt voor knoflook.
Mits hapjes zonder kaas stem ik voor. Zeg maar waar en hoe laat ik mij kan melden... En of ik nog wat mee moet nemen natuurlijk...quote:Op maandag 5 mei 2008 15:42 schreef Plato1980 het volgende:
Ik ga het niet zelf maken. Bier met wat hapjes zit er in, een beter aanbod krijg je niet.
Goed dat je het zegt, want ik had kaasblokjes in gedachtenquote:Op maandag 5 mei 2008 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mits hapjes zonder kaas stem ik voor. Zeg maar waar en hoe laat ik mij kan melden... En of ik nog wat mee moet nemen natuurlijk...
n00bquote:Op maandag 5 mei 2008 15:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, want ik had kaasblokjes in gedachten.
Zit je nou echt jezelf uit te nodigenquote:Op maandag 5 mei 2008 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mits hapjes zonder kaas stem ik voor. Zeg maar waar en hoe laat ik mij kan melden... En of ik nog wat mee moet nemen natuurlijk...
Ben jij niet diegene die een bakje met mijn zeldzame kruidenboter uit d'r handen liet stuiteren?quote:Op maandag 5 mei 2008 15:45 schreef TwistedDarling het volgende:
n00b
dat schaaltjequote:Op maandag 5 mei 2008 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij niet diegene die een bakje met mijn zeldzame kruidenboter uit d'r handen liet stuiteren?
Tuurlijk, Hime is er niet... Dan moet ik zelf gaan koken anders...quote:
Ik dacht al dat Hime er niet wasquote:Op maandag 5 mei 2008 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuurlijk, Hime is er niet... Dan moet ik zelf gaan koken anders...
Zo ben ik...quote:
Ja papa.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:50 schreef Q. het volgende:
Ga eens aan het werk stelletje fluimen!
Dat was een gruwelijk ongeluk met vele doden, heul triest.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij niet diegene die een bakje met mijn zeldzame kruidenboter uit d'r handen liet stuiteren?
Je was al 20 toen je voor het eerst pizza at?!quote:Op maandag 5 mei 2008 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Fortuyn-aanhangers naar Mediapark voor herdenking
omfg, is het alweer zes jaar geleden dat ik voor het eerst pizza heb gegeten?
Ik heb een verplichte vrije dagquote:Op maandag 5 mei 2008 15:50 schreef Q. het volgende:
Ga eens aan het werk stelletje fluimen!
Toen pasquote:Op maandag 5 mei 2008 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Fortuyn-aanhangers naar Mediapark voor herdenking
omfg, is het alweer zes jaar geleden dat ik voor het eerst pizza heb gegeten?
De ene n00b maakt kaasblokjes, de andere laat kruidenboter stuiteren. Het hoort allemaal bij het leven en desondanks hou ik van jullie!quote:Op maandag 5 mei 2008 15:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat was een gruwelijk ongeluk met vele doden, heul triest.
Besides, ik had het niet over kruidenboter maar over de kaas mên.
desondanks.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De ene n00b maakt kaasblokjes, de andere laat kruidenboter stuiteren. Het hoort allemaal bij het leven en desondanks hou ik van jullie!
Voor m'n 20e lustte ik echt helemaal niksquote:Op maandag 5 mei 2008 15:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je was al 20 toen je voor het eerst pizza at?!
oh ja, het defilé, wordt hard fietsen als ik dat nu nog wil halenquote:Op maandag 5 mei 2008 15:58 schreef JDude het volgende:
http://www.nu.nl/news/155(...)voor_uitdroging.html
Het is ook weer eens 21 graden in Nederland hoor....
Gekke meid.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor m'n 20e lustte ik echt helemaal niks.
6 mei 2002 was ik in York en zijn we pizza gaan eten nadat ik een sms'je had gehad van thuis dat Pim Fortuyn dood was. Ik onthou echt rare dingen.
Hetzelfde als in Oostenrijk?quote:Op maandag 5 mei 2008 16:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet wat we op de Veluwe doen met onze dochters hè?.
Gun mij mijn moment van narcisme... Nu douchen, je komt niet iedere dag bij The Plaat thuis natuurlijk!quote:Op maandag 5 mei 2008 15:59 schreef TwistedDarling het volgende:
desondanks.
Ik ben je zeer dankbaar oh grote Goedheid.
Je moet eerst nog een kelder onder je flat graven.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, ik weet wel dat ik vrijdag en zaterdag aan de lopende band water scoor bij de dranktentjes. Poeh.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:58 schreef JDude het volgende:
http://www.nu.nl/news/155(...)voor_uitdroging.html
Het is ook weer eens 21 graden in Nederland hoor....
Als je over de gang loopt moet je trouwens niet om je heen kijken, want de schoonmaakbeurt daarvan staat pas voor komend weekeinde op het programmaquote:Op maandag 5 mei 2008 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gun mij mijn moment van narcisme... Nu douchen, je komt niet iedere dag bij The Plaat thuis natuurlijk!
Niet te lang naar je reflectie kijken, dat wordt je ondergang en dat willen we niet natuurlijk.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gun mij mijn moment van narcisme... Nu douchen, je komt niet iedere dag bij The Plaat thuis natuurlijk!
quote:Op maandag 5 mei 2008 16:08 schreef TwistedDarling het volgende:
Niet te lang naar je reflectie kijken, dat wordt je ondergang en dat willen we niet natuurlijk.
LBD met die mooie pumps natuurlijk!quote:
Ruilen tegen een stevige os?quote:Op maandag 5 mei 2008 16:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan krijg ik een hele rare naam in de straatquote:
Succes dude.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:48 schreef Pheno het volgende:
Nou, Radboud, here I come
Bij de AH vroegen ze inderdaad of ik musicalzegels wilde, maar ik denk niet dat je dat bedoelt.quote:
Wat hebben al die ketens met die zegels. Ook de-winter-is-voorbij zegel van de Vomar.. Je schiet er geen reet mee opquote:Op maandag 5 mei 2008 17:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bij de AH vroegen ze inderdaad of ik musicalzegels wilde, maar ik denk niet dat je dat bedoelt.
Heel simpel, klanten lokken en pogen mensen meer te laten kopen.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat hebben al die ketens met die zegels. Ook de-winter-is-voorbij zegel van de Vomar.. Je schiet er geen reet mee op
22 hier. Vind ik wel genoeg.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:38 schreef Sjowhan het volgende:
27 Graden en counting in mijn huisje. Gelukkig kunnen de ramen een stukje open
Me too me too!quote:Op maandag 5 mei 2008 19:23 schreef Kuukske het volgende:
Koud bier zou er nu wel in fietsen. Met een bakje nacho's. Hm.
Je hebt je thee nonnie eens op man!quote:
Mag ik aan je mond ruiken?quote:Op maandag 5 mei 2008 19:26 schreef Q. het volgende:
Die bak nacho's heb ik net op. Niet verkeerd.
Bier na thee is okéé.quote:
Okéé. En wat komt er na dat bier?quote:Op maandag 5 mei 2008 19:28 schreef JDude het volgende:
Bier na thee is okéé.
Nuecken?quote:
Die blijven in ieder geval in hun hok, in tegenstelling tot een andere GC slowchat.quote:
Dat is het enige positieve punt van die SC.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Die blijven in ieder geval in hun hok, in tegenstelling tot een andere GC slowchat.
En ik dan?!quote:Op maandag 5 mei 2008 19:55 schreef Q. het volgende:
Dat is het enige positieve punt van die SC.
Nee, en dat heb ik ook nooit ontkend!quote:
Dat heb je snel gedaan! Of heb je toch de tram genomenquote:
Nope, gelopen... Nog sneller dan de heenweg ook, het is nu een goede wandeltemperatuur...quote:Op maandag 5 mei 2008 21:32 schreef Plato1980 het volgende:
Dat heb je snel gedaan! Of heb je toch de tram genomen?
Dat is waar, het is nu ideaal wandelweerquote:Op maandag 5 mei 2008 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, gelopen... Nog sneller dan de heenweg ook, het is nu een goede wandeltemperatuur...
Voordeel van een groot lichaam, dan verdeelt dat zich...quote:Op maandag 5 mei 2008 21:37 schreef Plato1980 het volgende:
Dat is waar, het is nu ideaal wandelweer.
Maar aangezien je toch wat zwaarder bier naar binnen hebt gewerkt verbaast je tijd me.
Zolang het maar niet in je benen gaat zitten is het goedquote:Op maandag 5 mei 2008 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voordeel van een groot lichaam, dan verdeelt dat zich...
Nope, nergens last van gehad!quote:Op maandag 5 mei 2008 21:41 schreef Plato1980 het volgende:
Zolang het maar niet in je benen gaat zitten is het goed.
Nou ja, het was ook niet extreem veelquote:
Dat hangt er maar net vanaf hoeveel je drinkt in een week...quote:
Voor mijn doen was het weliswaar boven mijn dagelijkse gemiddelde, maar het past prima binnen mijn wekelijkse gemiddelde.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net vanaf hoeveel je drinkt in een week...
Ach, ik heb vandaag weer enkele uren op een terras vlak bij Amersfoort Centraal doorgebracht.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:57 schreef Plato1980 het volgende:
Alhoewel dat zeg ik nu wel, maar woensdag en donderdag zal er vermoedelijk ook het nodige vocht vloeien, dus misschien moet ik mijn weekgemiddelde wat opschroeven.
Dat terras klinkt goed, Amersfoort Centraal nietquote:Op maandag 5 mei 2008 21:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, ik heb vandaag weer enkele uren op een terras vlak bij Amersfoort Centraal doorgebracht.
Bij de Wagenmeester, aan het stationsplein. Naast de Delifrance en de chinees. Immer handig, zo op weg van werk naar het station. Valt prima te zitten daar, ik ben er met grote regelmaat te spotten.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:01 schreef Thisbe het volgende:
een terras bij Amersfoort centraal?!? Er is in de wijde omtrek van het station niks te doen!
Morgen ben ik ook op het terras te spotten.
Maar het blijft wel Amersfoort en dat is toch geen Den Haag...quote:Op maandag 5 mei 2008 22:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij de Wagenmeester, aan het stationsplein. Naast de Delifrance en de chinees. Immer handig, zo op weg van werk naar het station. Valt prima te zitten daar, ik ben er met grote regelmaat te spotten.
Correct, het is way gezelliger. Check uit dat gezellig stationsplein:quote:Op maandag 5 mei 2008 22:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar het blijft wel Amersfoort en dat is toch geen Den Haag...
Ik geef toe dat het gezelliger is dan ons Stationspleinquote:Op maandag 5 mei 2008 22:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Correct, het is way gezelliger. Check uit dat gezellig stationsplein:
[ afbeelding ]
Oeh, daar kom ik eigenlijk dagelijks langs, vandaag ook weer, op weg naar de Multivlaai in de Arnhemsestraat.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:09 schreef Thisbe het volgende:
Lazy Louis. Half één, met mijn secretaresse.
In Amersfoort hebben we het strand aan de Eem.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het gezelliger is dan ons Stationsplein.
Maar daar staat tegenover dat wij HET Plein hebben en natuurlijk Scheveningenen Kijkduin.
Het is dat ik al een lunchafspraak heb...quote:
Als je een kaal iemand heel schuchter langs ziet lopen dan ben ik dat niet.quote:
En ik ben niet kaal, dus ik ben het ook niet.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je een kaal iemand heel schuchter langs ziet lopen dan ben ik dat niet.
Morgenavond 19 uur op 't Plein in Den Haagquote:Op maandag 5 mei 2008 22:17 schreef Thisbe het volgende:
Als jij ook komt Plato, dan ga ik je kussen.
Nou Q, je kan altijd een poging wagen morgen en doen alsof je Plato bent... En als ze er niet intrapt, kun je altijd je lusten nog botvieren op de secretaresse!quote:Op maandag 5 mei 2008 22:17 schreef Thisbe het volgende:
Als jij ook komt Plato, dan ga ik je kussen.
Denk jij echt dat Thisbe daar in trapt?quote:Op maandag 5 mei 2008 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou Q, je kan altijd een poging wagen morgen en doen alsof je Plato bent...
Als jij vol op de bek gepakt wil worden dan kun je vast wel overtuigend overkomen...quote:Op maandag 5 mei 2008 22:27 schreef Q. het volgende:
Denk jij echt dat Thisbe daar in trapt?
Hij leest alleen maar bedrijfskundige boeken, daar kan het dus niet aan liggen.quote:
Welnee, dit is gewoon het gemiddelde pornofilm verhaal... Man ontmoet vrouw op terrasje en ze gaan neuken!quote:
Dat zijn voor Q. al 'vreemde' boeken natuurlijk...quote:Op maandag 5 mei 2008 22:33 schreef Plato1980 het volgende:
Hij leest alleen maar bedrijfskundige boeken, daar kan het dus niet aan liggen.
Ik dacht altijd dat er alleen maar pizzakoeriers en loodgieters waren in dat soort verhalen.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, dit is gewoon het gemiddelde pornofilm verhaal... Man ontmoet vrouw op terrasje en ze gaan neuken!
Veel plezier in Den Haag.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:36 schreef Thisbe het volgende:
Nou Plato weet tenminste hoe het moet hè? Ik leg alvast mijn kortste rok klaar.
Is dat een hint voor de plek waar hij mag kussen?quote:Op maandag 5 mei 2008 22:36 schreef Thisbe het volgende:
Nou Plato weet tenminste hoe het moet hè? Ik leg alvast mijn kortste rok klaar.
"Boeken" ?quote:Op maandag 5 mei 2008 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn voor Q. al 'vreemde' boeken natuurlijk...
"Op het Plein"?quote:Op maandag 5 mei 2008 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat een hint voor de plek waar hij mag kussen?
Preutse notaris ontmoet wereldvreemde ambtenaar kan prima als scenario hoor...quote:Op maandag 5 mei 2008 22:37 schreef Q. het volgende:
Ik dacht altijd dat er alleen maar pizzakoeriers en loodgieters waren in dat soort verhalen.
Naar Q.'s maatstaven is dat al snel natuurlijkquote:Op maandag 5 mei 2008 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn voor Q. al 'vreemde' boeken natuurlijk...
"Snel" ? Echt, welk een grote hoeveelheid onbekende begrippen hier vandaag.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Naar Q.'s maatstaven is dat al snel natuurlijk.
Ik vind het een te doorzichtig scenarioquote:Op maandag 5 mei 2008 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Preutse notaris ontmoet wereldvreemde ambtenaar kan prima als scenario hoor...
Als er geen plaatjes in staan en de titel niet allitereert?quote:Op maandag 5 mei 2008 22:42 schreef Plato1980 het volgende:
Naar Q.'s maatstaven is dat al snel natuurlijk.
Kenmerkend voor een straight-to-the-point porno film...quote:Op maandag 5 mei 2008 22:43 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vind het een te doorzichtig scenario.
Je hebt je roeping als scenarioschrijver gemist?quote:Op maandag 5 mei 2008 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Preutse notaris ontmoet wereldvreemde ambtenaar kan prima als scenario hoor...
Dat is niet geschikt voor een borrel in een stadscentrumquote:Op maandag 5 mei 2008 22:44 schreef Thisbe het volgende:
Vergeet de parelketting niet Air! En dan doet Plato zijn witte tennisbroekje aan.
Dat is ook wel weer waar ja.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kenmerkend voor een straight-to-the-point porno film...
En op het eind geeft hij je weer een parelketting...quote:Op maandag 5 mei 2008 22:44 schreef Thisbe het volgende:
Vergeet de parelketting niet Air! En dan doet Plato zijn witte tennisbroekje aan.
De mensen bij wie dat het geval is, eindigen meestal als zodanig in de porno industrie...quote:Op maandag 5 mei 2008 22:45 schreef Q. het volgende:
Je hebt je roeping als scenarioschrijver gemist?
Wat wil je daarmee doen?quote:Op maandag 5 mei 2008 22:46 schreef Thisbe het volgende:
En vergeet vooral je tennisracket niet!
Niet ranzig wordenquote:Op maandag 5 mei 2008 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En op het eind geeft hij je weer een parelketting...
Dan zal ik mijn post over dat tennisracket maar achterwege laten...quote:
Dat lijkt me beter ja, alhoewel het ook wel weer mijn interesse wektquote:Op maandag 5 mei 2008 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zal ik mijn post over dat tennisracket maar achterwege laten...
Dat waarderen ze vast.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:54 schreef Thisbe het volgende:
Waar die letters voor staan, dat laat ik aan jullie verbeelding over.............
Altijd handig, vrienden die ook in die wereld verkeren. Veel leesplezier in je nieuwe Weekblad voor Privaatrecht, Notariaat en Registratie...quote:Op maandag 5 mei 2008 22:54 schreef Thisbe het volgende:
Ok, tijd om de stomende heren te verlaten, en in mijn bedje te gaan liggen met een verse WPNR. Waar die letters voor staan, dat laat ik aan jullie verbeelding over.............
He bah, vrienden.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd handig, vrienden die ook in die wereld verkeren.
Echt lectuur voor in bed voor het slapen gaanquote:Op maandag 5 mei 2008 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd handig, vrienden die ook in die wereld verkeren. Veel leesplezier in je nieuwe Weekblad voor Privaatrecht, Notariaat en Registratie...
Slaapverwekkend interessant.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Echt lectuur voor in bed voor het slapen gaan.
Als je slaapproblemen hebt helpt het wel jaquote:
Ideaal toch?quote:Op maandag 5 mei 2008 23:04 schreef Plato1980 het volgende:
Ik lees nooit in bed, want negen van de tien keer val ik binnen vijf minuten in slaap.
Ja, waag het niet om het van Sara over te nemenquote:
Ik zou niet durven, Plaatjequote:Op maandag 5 mei 2008 23:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, waag het niet om het van Sara over te nemen.
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:20 schreef Plato1980 het volgende:
Maar voor het slapen gaan natuurlijk nog wel het zesde couplet van het Wilhelmus zingen:
Mijn schild ende betrouwen
zijt Gij, o God mijn Heer,
op U zo wil ik bouwen,
Verlaat mij nimmermeer.
Dat ik doch vroom mag blijven,
uw dienaar t'aller stond,
de tirannie verdrijven
die mij mijn hart doorwondt.
1ste en laatstequote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:02 schreef Sjowhan het volgende:
2de werkdag alweer van de nieuwe week, de week schiet op
quote:
Ik moest die smiley nog wel zelf in elkaar prutsen, kon alleen een devil-variant er van vinden.quote:
Het is de moeite waard geweest. Mijn dag is alweer goed!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:54 schreef Q. het volgende:
Ik moest die smiley nog wel zelf in elkaar prutsen, kon alleen een devil-variant er van vinden.
Dus er staan weer 10 kaalkopjes in Rotterdam te snikken om Pim?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:56 schreef Q. het volgende:
Oh, het is ook nog Pim-dag vandaag. Helemaal vergeten! Happy Pim-dag allemaal!
En het SBS6 publiekquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus er staan weer 10 kaalkopjes in Rotterdam te snikken om Pim?
Verder gaat alles goed?quote:Op maandag 5 mei 2008 23:20 schreef Plato1980 het volgende:
Maar voor het slapen gaan natuurlijk nog wel het zesde couplet van het Wilhelmus zingen:
Mijn schild ende betrouwen
zijt Gij, o God mijn Heer,
op U zo wil ik bouwen,
Verlaat mij nimmermeer.
Dat ik doch vroom mag blijven,
uw dienaar t'aller stond,
de tirannie verdrijven
die mij mijn hart doorwondt.
Naast het gehersenspoeld worden?quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:00 schreef Muck het volgende:
kuuk kuuk kuuk kuuk kuuk kuuk kuuk, kuuk is een kuukentje [ afbeelding ]
Had je dat niet beter met vaderdag kunnen doen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:37 schreef Ron.Burgundy het volgende:Ik heb een nieuwe BBQ gekocht voor Moederdag
Gelukkig is mijn moeder met moederdag op vakantie, dus hoef ik er niks aan te doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:37 schreef Ron.Burgundy het volgende:Ik heb een nieuwe BBQ gekocht voor Moederdag
Ik heb een toffe beker gekocht. Van Blond Amsterdam.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:39 schreef Plato1980 het volgende:
Gelukkig is mijn moeder met moederdag op vakantie, dus hoef ik er niks aan te doen.
Gelukkig doe ik niet aan moederdag. Dat is het zelfde als valentijnquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn moeder met moederdag op vakantie, dus hoef ik er niks aan te doen.
Wij doen sowieso niet meer aan moeder- en vaderdag, nog veel beter.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Goed bezig. Als je maar 1 dag (of 2, verjaardag meegerekend) iets voor je moeder over hebt dan is het slecht gesteld met jequote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:45 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wij doen sowieso niet meer aan moeder- en vaderdag, nog veel beter.
Eigenlijk wel, maar ik wil wel iets hebben waar ik zelf ook optimaal van kan profiteren.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Had je dat niet beter met vaderdag kunnen doen?
Dit dus.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:45 schreef TwistedDarling het volgende:
Wij doen sowieso niet meer aan moeder- en vaderdag, nog veel beter.
Ze waren laatst al helemaal blij omdat ik bij hun thuis een boel had opgeruimd en schoongemaakt. De simpelheid.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed bezig. Als je maar 1 dag (of 2, verjaardag meegerekend) iets voor je moeder over hebt dan is het slecht gesteld met je
Toen mijn ouders vorig jaar terug kwamen van vakantie heb ik ze ook positief verrast door het tuinhuisje helemaal opnieuw te verven. Ik weet niet meer waarom ik zo gek was om daar aan te beginnen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:49 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ze waren laatst al helemaal blij omdat ik bij hun thuis een boel had opgeruimd en schoongemaakt. De simpelheid.
Tsjeemig.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog iets verzinnen. Ze wil een telefoon van ¤200
.
Geef haar monopoly geld.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog iets verzinnen. Ze wil een telefoon van ¤200
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |